• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Деревина дров’яна для непромислового використання

Завершена

937 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 125.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2021 12:29 - 17.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на оскарження визнання переможця по закупівлі

Номер: be121bbddcff43dc8e2ecb6a81124b8a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-05-001183-c.a2
Назва: Скарга на оскарження визнання переможця по закупівлі
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Костопільська центральна районна лікарня» Костопільської районної ради оголошено закупівлю товару Деревина дров’яна для непромислового використання (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 0341 – «Деревина» (закупівля UA-2021-01-05-001183-c)) Лот 1 Деревина дров’яна для непромислового використання (твердолистяна) та лот 2 Деревина дров’яна для непромислового використання (м’яколистяна: сосна, вільха, осика). У закупівлі прийняли участь учасники: 1. ФОП Сміжак Ярослав Романович 2. ССОК "Кам"яне-Случанський" (надалі за текстом – Учасник). 3. СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВИРОБНИЧИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ "СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС" (надалі за текстом – Скаржник). 4. СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС" За результатами аукціону та розгляду тендерних пропозиції, переможцем визнано Учасника ССОК "Кам"яне-Случанський". Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем по вказаній закупівлі Учасника та вважає його таким, що грубо порушує його права, з наступних підстав: 1. Відсутність пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса) Відповідно до п.5 Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника встановлено вимогу надати «пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса)»; Даним документом Замовник вимагає від учасника надати інформацію, а саме: - Опис якісних та функціональних характеристик товару; - Екологічну чистоту товару; - Країну походження, де також вимагається вказати назву, країну походження, повну назву виробника та його адресу. Учасник ССОК «Камяне-Случанський» в складі тендерної пропозиції не виконав вимогу та не надав даний документ. Розглядаючи пропозицію учасника, Замовник в протоколі зазначив «Згідно з п.5 Додатку 3 «Технічні вимоги» учасник мав надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса). У складі тендерної пропозиції ССОК "Кам`яне-Случанський" надав файли «Довідка про місце знаходження товару» та «Технічні характеристики» в яких міститься затребувана інформація». Ознайомившись із зазначеними документами, які надав учасник ССОК «Кам`яне-Случанський», ми дійшли наступного висновку: 1) Довідка про місце знаходження товару: містить інформацію про екологічну чистоту товару та місце знаходження товару, проте не містить опису якісних та функціональних характеристик товару, країну походження, назви товару, повної назви виробника, адреси виробника та хто є виробником. 2) «Технічні вимоги» учасника містять тільки погодження учасника з технічними вимогами Замовника. В даному документі учасника відсутній будь-який опис технічних, якісних та кількісних характеристик товару, який пропонує учасник. 3) Замовник у відповіді на вимогу зазначив «ССОК «Кам`яне-Случанський» надав зразок сертифікату якості №1на паливну деревину, в якому наявна інформація про найменування підприємства-виробника та зазначено адресу виробника» . Відповідно до ДСТУ 2732-2004 Діловодство й архівна справа терміни та визначення понять, встановлені чіткі визначення поняття «Формуляр-зразок — модель побудови форми документа, яка встановлює галузь використання, формати, розміри берегів, вимоги до побудови конструкційної сітки та основні реквізити.». Відповідно до п.3 Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника встановлено вимогу надати зразок сертифікату якості виробника, яким буде супроводжуватись продукція під час поставки. Враховуючи вище сказане інформацію що міститься в зразку сертифікату якості №1 Учасника слід сприймати тільки як модель побудови документа. Зміст даних документів не відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, а саме п.5 Додатку 3 «Технічні вимоги» учасник мав надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса) 2. Відсутність протоколу радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції, яка закупляється згідно даної процедури закупівлі. Відповідно до п.4 Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника встановлено вимогу надати «протокол радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції, яка закупляється згідно даної процедури закупівлі». Звертаємо увагу на те, що згідно з п.2 Державного гігієнічного нормативу "Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини" затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я України №573 від 31.10.2005р.: - контроль за виконанням Нормативу покладається на заклади державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України; - визначення питомої активності радіонуклідів (137)Cs і (90)Sr в деревині і продукції з деревини проводиться згідно з відповідними методиками виконання вимірювань; - уся деревина та продукція із деревини повинні проходити радіаційний контроль і супроводжуватися протоколом радіаційного дослідження на вміст у ній радіонуклідів штучного походження з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором (додаток до Державного гігієнічного нормативу "Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини"). Учасник ССОК "Кам`яне-Случанський", надав власний лист під назвою «Протокол радіаційного дослідження деревини ССОК «Кам`яне-Случанський» зміст та форма якого жодним чином не відповідають вимогам, зазначеним у Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника та Державного гігієнічного нормативу "Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини". Документ який надав учасник не є документом, що підтверджує результати проведення радіаційного дослідження деревини. Також учасник ССОК "Кам`яне-Случанський" відповідно до видів своєї діяльності не є організацією, яка самостійно може та має право самостійно здійснювати дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження. Зміст даного документу не відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, а саме п.4 Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника встановлено вимогу надати «протокол радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції, яка закупляється згідно даної процедури закупівлі» 3. Відсутність технічної специфікації. Відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу надати «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (додаток 3)» Ознайомившись із зазначеними документами, які надав учасник ССОК «Кам`яне-Случанський», ми дійшли наступного висновку: - серед документів тендерної пропозиції учасника відсутня саме технічна специфікація на товар який пропонує постачати учасник ССОК «Кам`яне-Случанський» Отже Учасник ССОК «Кам`яне-Случанський» не підтвердив факт відповідності власної пропозиції та товару який пропонує учасник для постачання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію та вимогам визначеним у додатоку 3 до тендерної документації Замовника (Технічні вимоги ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 0341 – «Деревина») Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник, визнавши переможцем Учасника ССОК «Кам`яне-Случанський», порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВИРОБНИЧИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ "СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС" містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Так, СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВИРОБНИЧИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ "СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС", виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем пропозиції Учасника ССОК «Кам`яне-Случанський» та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції. Голова кооперативу _____________ В.В. Москвич
Дата розгляду скарги: 23.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.02.2021 10:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.02.2021 19:04
Дата виконання рішення Замовником: 01.03.2021 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенння АМКУ виконано
Автор: СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВИРОБНИЧИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ "СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС", Москвич Віктор +380673601408 svsk_kostopil@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо оскарження рішення про визнання переможця

Номер: d8e6dff2e27a42faae82f1fa6784c85f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-05-001183-c.a1
Назва: Вимога щодо оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
Тендерному комітету Комунального некомерційного підприємства «Костопільська центральна районна лікарня» Костопільської районної ради Вимога щодо оскарження рішення про визнання переможця Комунальним некомерційним підприємством «Костопільська центральна районна лікарня» Костопільської районної ради оголошено закупівлю товару Деревина дров’яна для непромислового використання (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 0341 – «Деревина» (закупівля UA-2021-01-05-001183-c)) Лот 1 Деревина дров’яна для непромислового використання (твердолистяна) та лот 2 Деревина дров’яна для непромислового використання (м’яколистяна: сосна, вільха, осика). Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції учасника Спеціалізованого сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Кам`яне-Cлучанський» (далі – ССОК "Кам`яне-Случанський") якого Замовник визнав переможцем аукціону по лоту 2 вимогам тендерної документації. Ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що були встановлені Замовником, з таких підстав: 1. Відсутність пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса) Відповідно до п.5 Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника встановлено вимогу надати «пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса)»; Даним документом Замовник вимагає від учасника надати інформацію, а саме: - Опис якісних та функціональних характеристик товару; - Екологічну чистоту товару; - Країну походження, де також вимагається вказати назву, країну походження, повну назву виробника та його адресу. Учасник ССОК «Камяне-Случанський» в складі тендерної пропозиції не виконав вимогу та не надав даний документ. Розглядаючи пропозицію учасника, Замовник в протоколі зазначив «Згідно з п.5 Додатку 3 «Технічні вимоги» учасник мав надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса). У складі тендерної пропозиції ССОК "Кам`яне-Случанський" надав файли «Довідка про місце знаходження товару» та «Технічні характеристики» в яких міститься затребувана інформація». Ознайомившись із зазначеними документами, які надав учасник ССОК «Кам`яне-Случанський», ми дійшли наступного висновку: 1) Довідка про місце знаходження товару: містить інформацію про екологічну чистоту товару та місце знаходження товару, проте не містить опису якісних та функціональних характеристик товару, країну походження, назви товару, повної назви виробника, адреси виробника та хто є виробником. 2) «Технічні вимоги» учасника містять тільки погодження учасника з технічними вимогами Замовника. В даному документі учасника відсутній будь-який опис технічних, якісних та кількісних характеристик товару, який пропонує учасник. 2. Відсутність протоколу радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції, яка закупляється згідно даної процедури закупівлі. Відповідно до п.4 Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника встановлено вимогу надати «протокол радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції, яка закупляється згідно даної процедури закупівлі». Звертаємо увагу на те, що згідно з п.2 Державного гігієнічного нормативу "Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини" затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я України №573 від 31.10.2005р.: - контроль за виконанням Нормативу покладається на заклади державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України; - визначення питомої активності радіонуклідів (137)Cs і (90)Sr в деревині і продукції з деревини проводиться згідно з відповідними методиками виконання вимірювань; - уся деревина та продукція із деревини повинні проходити радіаційний контроль і супроводжуватися протоколом радіаційного дослідження на вміст у ній радіонуклідів штучного походження з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором (додаток до Державного гігієнічного нормативу "Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини"). Учасник ССОК "Кам`яне-Случанський", надав власний лист під назвою «Протокол радіаційного дослідження деревини ССОК «Кам`яне-Случанський» зміст та форма якого жодним чином не відповідають вимогам, зазначеним у Додатку 3 Технічні вимоги до Тендерної документації Замовника та Державного гігієнічного нормативу "Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини". Документ який надав учасник не є документом, що підтверджує результати проведення радіаційного дослідження деревини. Також учасник ССОК "Кам`яне-Случанський" відповідно до видів своєї діяльності не є організацією, яка самостійно може та має право самостійно здійснювати дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження. 3. Відсутність технічної специфікації. Відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу надати «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (додаток 3)» Ознайомившись із зазначеними документами, які надав учасник ССОК «Кам`яне-Случанський», ми дійшли наступного висновку: - серед документів тендерної пропозиції учасника відсутня саме технічна специфікація на товар який пропонує постачати учасник ССОК «Кам`яне-Случанський» У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію ССОК "Кам`яне-Случанський" та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ми будемо вимушені звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав. Голова кооперативу _____________ В.В. Москвич
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 05.01.2021 в системі публічних закупівель комунальним некомерційним підприємством «Костопільська центральна районна лікарня» Костопільської районної ради (надалі – Замовник) оголошено закупівлю ДК 021:2015 «ЄЗС» – 0341 – «Деревина» (лот 1 «Деревина дров’яна для непромислового використання (твердолистяна)», лот 2 «Деревина дров’яна для непромислового використання (м’яколистяна)»), ідентифікатор закупівлі – UA-2021-01-05-001183-c, очікувана вартість закупівлі товару – 937500,00 грн. (з ПДВ), форма закупівлі: відкриті торги. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції №17 від 01.02.2021 Спеціалізований сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Кам’яне-Случанський» (код ЄДРПОУ 31358868) визначено переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 «ЄЗС» – 0341 – «Деревина» (лот 2 «Деревина дров’яна для непромислового використання (м’яколистяна)») та прийнято рішення про намір укласти Договір. Шановний учасник Спеціалізований виробничий сільськогосподарський кооператив «Селянський ліс», на виконання вимог, зазначених у Вашій вимозі, повідомляємо наступне: 1. Щодо відсутності пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса). У складі тендерної пропозиції ССОК «Кам’яне-Случанський» надав файли «Довідка про місцезнаходження товару» та «Технічні характеристики», в яких міститься затребувана інформація:  назва товару – деревина дров’яна для непромислового використання (м’яколистяна: сосна, вільха, осика)  кількість товару – 1250 м.куб.  розмір дров по довжині – 2 м.  розмір дров по товщині (в діаметрі) – від 6 до 30 см.  вимоги щодо якості продукції: продукція не повинна бути в попередній експлуатації; дрова повинні бути очищені від сучків і гілок, негорілі; висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 30-50 мм.; дрова можуть бути як в корі, так і без кори; дрова повинні бути без гнилі та трухляви;  зазначено інші функціональні характеристики товару згідно Додатку 3 Тендерної документації;  запропонований предмет закупівлі є екологічно чистим та дійсно перебуває на території України;  дані файли подані на фірмовому бланку, в якому зазначено повне найменування учасника та його юридичну адресу. ССОК «Кам’яне-Случанський» надав зразок сертифікату якості №1 на паливну деревину, в якому наявна інформація про найменування підприємства-виробник та зазначено адресу виробника. Даний учасник також завантажив файл «Загальні відомості», що містить інформацію про повне найменування організації, форму власності, поштову та фактичну адресу До Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, належить невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, та подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера Таким чином, учасник ССОК «Кам’яне-Случанський» надав інформацію про якісні та функціональні характеристики товару, його екологічну чистоту та країну походження. 2. Щодо відсутності протоколу радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції, яка закупляється згідно даної процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасник ССОК «Кам’яне-Случанський» надав файл «Протокол дослідження», згідно якого запропонована продукція не містить шкідливих радіоактивних речовин, а протокол радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції буде надано у разі перемоги та підписання договору. У зв’язку з набранням чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець зробив спробу відійти від прямого взаємозв’язку між умовами тендерної документації та тендерною пропозицією, і тим самим перевести фокус зі спроможності правильно завантажити в електронну систему всі документи на об’єктивну спроможність учасника виконати умови договору. Так, наприклад, у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з розгляду скарги № 11069-р/пк-пз від 04.06.2020 встановлено наступне: учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції одну з довідок, рішення було прийнято на користь скаржника. Якщо в тендерній документації міститься вимога надати документ, відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції учасника не може бути визнана невідповідністю умовам тендерної документації. Таким чином, відсутність протоколу радіаційного дослідження на вміст у деревині радіонуклідів штучного походження на весь об’єм продукції, яка закупляється згідно даної процедури закупівлі, ніяким чином не свідчить про відповідність/невідповідність самого учасника вимогам тендерної документації. 3. Щодо відсутності технічної специфікації. Згідно п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару, що можуть включати вимоги щодо найменування продукції. Учасник ССОК «Кам’яне-Случанський» завантажив у систему файли «Технічні характеристики» та «Тендерна пропозиція», в яких присутня вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі щодо загальних вимог Замовника, найменування запропонованого товару, одиниця виміру, кількість та ціна, а також та яким гарантується виконання всіх зазначених вимог Замовника. Аналізуючи існуючу практику оскаржень аналогічних справ в АМКУ показовим є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з розгляду скарги №1844-р/пк-пз від 02.02.2021, згідно якого задоволено скаргу Скаржника та визнано, що «Гарантійний лист» від 29.12.2020 №13 та «Тендерна пропозиція» від 29.12.2020 № 1 містять необхідну інформацію про технічну специфікацію предмета закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція Спеціалізованого сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Кам’яне-Случанський» не містить порушення та відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, у зв’язку з чим ССОК «Кам’яне-Случанський» визнано Переможцем закупівлі, оскільки у даному випадку Замовником не порушені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (перш за все ст. 31 Закону) та принципи здійснення публічних закупівель, у тому числі принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, регламентований ст. 5 Закону. Також хочемо наголосити, що головним критерієм оцінки для Замовника є максимальна економія. На підставі викладеного, вважаємо, що вимога Спеціалізованого виробничого сільськогосподарського кооперативу «Селянський ліс» є безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено