• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)

1. Яловичина охолоджена (м’якоть без кістки) - 420 кг. 2. Філе куряче (охолоджене) - 650 кг.

Завершена

149 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 746.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2021 11:09 - 13.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 994fdefc5766445f9ee8f0546791d968
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-05-000732-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Звертаємо увагу на те,що закупівля оголошена Замовником, а саме Відділ освіти, молоді та спорту Божедарівської селищної ради, а не окремо кожним закладом освіти,тому зразок партії товару Учасником може бути надано Замовнику. Вважаємо, що зазначена вимога «На стадії кваліфікації під час розгляду пропозиції, протягом 2-х діб , учасник, пропозиція якого за результатами проведеного аукціону має найнижчу ціну, повинен привезти окремо до кожного закладу освіти пробну партію товару в кількості від 0,25 кг. до 0,5 кг. кожного продукту харчування, зазначеного у п. 3.2. даного оголошенні, у тому вигляді та тієї якості, якої планується постачання протягом 2021 року з відповідними документами, що підтверджують якість товару (декларація виробника, сертифікат якості та ін.) та отримати від закладу підтвердження отримання товару та відгук про якість товару, у час зазначений у графіку поставок (Додаток 5), без затримок.Якщо переможець не здійснить поставку пробної партії товарів, здійснить але із затримкою (не своєчасно) або відмовиться від поставки пробної партії продуктів харчування, він буде автоматично дискваліфікований» є дискримінаційною та такою що не відповідає законодавству. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу «Вимогу» повідомляємо наступне. Замовники самостійно встановлюють вимоги щодо технічних, якісних та інші характеристик предмета закупівлі, строків, кількості та місця поставки товарів виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Також Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів. Вимога Замовника щодо якої висунуто Вашу «Вимогу» не перешкоджає Учасникам (Постачальникам) взяти участь у процедурі закупівлі, які мають можливість та намір здійснювати постачання даних продуктів харчування до закладів освіти Замовника. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Вимоги Замовника щодо здійснення Учасником, на стадії кваліфікації під час розгляду пропозиції, протягом 2-х діб, пропозиція якого має найнижчу ціну за результатами проведеного аукціону, постачання пробної партії товару окремо до кожного закладу освіти в кількості від 0,25 кг. до 0,5 кг. кожного продукту харчування, зазначеного у п. 3.2. оголошення до даної закупівлі, у тому вигляді та тієї якості, якої планується постачання протягом 2021 року з відповідними документами, що підтверджують якість товару (декларація виробника, сертифікат якості та ін.) та отримати від закладу підтвердження отримання товару та відгук про якість товару, у час зазначений у графіку поставок (Додаток 5), без затримок, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Так, дійсно Замовником є Відділ освіти, але в оголошені до даної закупівлі та у додатково завантажених документах (файлах) визначено, що місцем поставки товарів є заклади освіти Замовника та зазначено умови постачання відповідно до графіку та маршруту постачання. Тому пробну партію товару необхідно поставити саме до закладів освіти Замовника згідно графіку постачання та переліку закладів освіти. Дана вимога до Учасників цієї закупівлі була зазначена Замовником з метою визначення та підтвердження Учасником своєї спроможності щодо своєчасного та безперебійного постачання м’яса до закладів освіти Замовників у подальшому під час здійснення планових поставок продуктів харчування впродовж року згідно графіку та маршруту постачання, а також можливості оцінювання якості продуктів, які поставить Учасник в якості пробної партії та перевірки супровідних документів особисто посадовими особами, що призначені керівниками закладів освіти відповідальними за приймання продуктів харчування. Враховуючи вищевикладене повідомляємо Вам, що Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної відхилено як не дійсну.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.01.2021 16:39