-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
КОЛЕСО ТОРМОЗНЕ КТ192А
Вимоги щодо якості: - Вироби повинні бути 1 категорії; - Наявні відповідні документам (паспорт, сертифікат, етикетка) та гарантійні обов`язки. Якість, упаковка та маркування повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації (ГОСТ, ТУ та ін.); - Гарантійний термін зберігання ТМЦ на складі покупця – 12 місяців з дати проведення ВТК на підприємстві Покупця. Гарантійний термін – 24 місяці з моменту введення в експлуатацію.
Завершена
8 453 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 535.00 UAH
мін. крок: 1% або 84 535.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2021 10:27 - 18.01.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Рішення щодо дискваліфікації
Номер:
df33a0d58da14539ae86ea013c70bb5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-000097-b.c2
Назва:
Рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
Вимога на рішення щодо дискваліфікації
Відповідно до Рішення ТК ДП «Завод 410 ЦА» від 21.01.2021 №228 Участника закупівлі: ДК 021:2015 Код 34731000-0 (Частини повітряних літальних апаратів): Колесо тормозне КТ192А – 11 шт. (№ UA-2021-01-05-000097-b від 05.01.2021) ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» було дискваліфіковано в зв’язку з невиконанням вимог п.7 Конкурсної документації, а саме: ненадання паспортів на колеса тормозні КТ192А,
ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» не може погодитись з Рішенням ТК ДП «Завод 410 ЦА» від 21.01.2021 №228 оскільки:
- п.7 КД «Перелік критеріїв оцінки конкурсної пропозиції» вказано: Ціна: 100% (з ПДВ). У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності Конкурсній документації шляхом завантаження їх у Систему.
Відповідно до вимоги надісланою ТК ДП «Завод 410 ЦА» на електронну адресу ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» Учасник повинен: «Згідно Тендерної документації до закупівлі UA-2021-01-05-000097-b просимо Вас на майданчик надати необхідні документи згідно Додатку №3 Конкурсної документації. Чекаємо термінового позитивного рішення по даному питанню».
Слід зазначити, що Додаток №3 ТД а саме:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі
(ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Планується до закупівлі:
Найменування
товару Од. вим. Кіл-ть
Колесо тормозне КТ192А Шт. 11
- Вироби повинні бути 1 категорії;
- Наявні відповідні документам (паспорт, сертифікат, етикетка) та гарантійні обов`язки. Якість, упаковка та маркування повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації (ГОСТ, ТУ та ін.);
- Гарантійний термін зберігання ТМЦ на складі покупця – 12 місяців з дати проведення ВТК на підприємстві Покупця. Гарантійний термін – 24 місяці з моменту введення в експлуатацію.
наданий ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» (далі «Товариство») та підвантажений в систему ПРОЗОРРО як «Довідка щодо технічної специфікації» де Товариство в повному обсязі підтвердило вимоги Додатка №3 ТД.
Вимоги щодо надання копій паспортів на Колесо тормозне КТ192А у ТД відсутні, Вимога до Товариства щодо надання копій паспортів – відсутня.
Тому на підставі вищезазначеного,
Вимагаємо:
1. Скасувати Рішення від 21.01.2021 №228 щодо дискваліфікації ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД».
2. Надати чітку, обґрунтовану Вимогу до ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД» щодо надання копій паспортів на Колесо тормозне КТ192А з можливістю усунення невідповідності на протязі 24 годин після надходження Вимоги.
У разі залишення нашої Вимоги без розгляду, будемо вимушені діяти згідно чинного Законодавства
З повагою, ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ЛТД»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 14:40
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.01.2021 15:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до конкурсної документації
Номер:
813f2213391740f08b792d72d1d27318
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-05-000097-b.c1
Назва:
Внесення змін до конкурсної документації
Вимога:
Внести зміни до конкурсної документації. Вимоги детально зазначені у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 9115249.pdf 11.01.2021 18:05
Дата подачі:
11.01.2021 18:05
Вирішення:
Згідно рішенню з Протоколу №2 Колегії з розгляду скарг у сфері закупівель підприємств Державного концерну "Укроборонпром" від 15.01.2021 року
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.01.2021 10:08