-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням учасника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
331 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 312.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 312.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2021 20:08 - 16.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо наданя додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції «Дніпро-Техноцентр» умовам тендерної документації
Номер:
b35a67f34e5147fe9b5e26ff02d32e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-003260-c.a3
Назва:
Щодо наданя додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції «Дніпро-Техноцентр» умовам тендерної документації
Вимога:
Вих. № 2701-01
від «27» січня 2021 р.
Тендерному комітету Підгородненської міської ради
Дніпровського району Дніпропетровській області
Шановний Замовнику,
Протоколом № 3 засідання тендерного комітету Підгородненської міської ради від 25.01.2021 р. встановлено, що ТОВ «Дніпро-Техноцентр» не надано інформацію про відсутність підстав, передбачених п.п. 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ст. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" документації закупівлі UA-2021-01-04-003260-c визначено, що "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель."
Вимога завантаження Документів (файлів) Замовником встановлена лише для Переможця - "Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…"
Оскільки Замовником прямо зазначено, що спосіб підтвердження шляхом надання Документів визначений лише для Переможця, то це означає, що спосіб підтвердження шляхом надання Документів для Учасників не визначений, і такому способу відповідає електронна Заява, яка за своєю суттю є Довідкою, викладеною в електронному вигляді.
Тобто, на етапі подання документів учасниками способом підтвердження зазначеної інформації (відсутність підстав за ст. 17) Замовником визначена Заява або "галочка" в електронному полі, зазначена в електронній системі закупівель.
Така вимога до способу надання інформації встановлена Замовником, і саме таким способом ТОВ «Дніпро-Техноцентр» надано інформацію (електронні довідки-заяви) за п.п. 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі".
П. 5 ч. 1 ст. 17 Закону стосується виключно Учасників-фізичних осіб, тому ми не можемо надавати визначену ним інформацію.
ТОВ «Дніпро-Техноцентр» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 3 засідання тендерного комітету Підгородненської міської ради від 25.01.2021 р. про невідповідність нашої пропозиції вимогам п.п. 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі».
На підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції «Дніпро-Техноцентр» умовам тендерної документації, зокрема невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2701-1.pdf 27.01.2021 10:52
Дата подачі:
27.01.2021 10:52
Вирішення:
Згідно п. 5 Розділу 3 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі».
Довідка — це документ, який містить опис та підтвердження юридичних та біографічних фактів і подій, пов'язаних з діяльністю окремих осіб, обставинами діяльності установ, організацій. Замовником не визначено, що підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно з ст. 17 Закону відбувається лише на підставі даних, наведених в електронних полях електронної системи закупівель, а вимагається саме документ, складений учасником. Ненадання документів, що вимагаються згідно з тендерною документацією – підстава для відхилення, оскільки в такому разі учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо скасування рішення у вигляді Протоколу
Номер:
c1c1c2f5eca44869b166c1929f0cd9bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-003260-c.b2
Назва:
Щодо скасування рішення у вигляді Протоколу
Вимога:
Вих. № 2501-01
від «25» січня 2021 р.
Тендерному комітету Підгородненської міської ради
Дніпровського району Дніпропетровській області
Шановний Замовнику,
З 3 грудня 2020 року в електронній системі Prozorro набули чинності зміни до процедури надання інформації по ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", які полягають в новій можливості для учасників зазначати відповідні дані в електронній формі без завантаження до системи файлів (документів).
При цьому на Замовника покладено обов’язок вибору способу підтвердження - завантаження відповідного документу (файлу) або відмітка в електронному полі ("галочка", тобто, Заява).
https://infobox.prozorro.org/articles/elektronizaciya-statti-17-zakonu-yak-pracyuvatit-zamovniki-z-03-12-2020
https://infobox.prozorro.org/articles/yak-postachalniku-zaznachiti-informaciyu-po-statti-17-v-prozorro
https://infobox.prozorro.org/articles/elektronizaciya-17-statti-zakonu-vidpovidi-na-zapitannya
В разі зазначення Замовником в тендерній документації способу підтвердження "Заява" Учасник, подаючи пропозицію, заповнює відповідне поле. В такому випадку він не зобов’язаний завантажувати скан-документ (файл) з аналогічною інформацією.
Вже сама наявність можливості для Учасника заповнити поле з інформацією (проставити «галочку») свідчить про вибір Замовником способу підтвердження "Заява".
Ст. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" закупівлі UA-2021-01-04-003260-c визначено, що "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель."
Вимога завантаження Документів (файлів) Замовником встановлена лише для Переможця - "Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону…"
Оскільки Замовником прямо зазначено, що спосіб підтвердження шляхом надання Документів визначений лише для Переможця, то це означає, що спосіб підтвердження шляхом надання Документів для Учасників не визначений, і такому способу відповідає електронна Заява, яка за своєю суттю є Довідкою, викладеною в електронному вигляді.
Тобто, на етапі подання документів учасниками способом підтвердження зазначеної інформації (відсутність підстав за ст. 17) Замовником визначена Заява або "галочка" в електронному полі.
Така вимога до способу надання інформації встановлена Замовником, і саме таким способом ТОВ «Дніпро-Техноцентр» надано інформацію (електронні довідки-заяви) за п.п. 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 1 ст. 17 Закону стосується виключно Учасників-фізичних осіб, тому ми не можемо надавати визначену ним інформацію.
Протоколом № 3 засідання тендерного комітету Підгородненської міської ради від 25.01.2021 р. без врахування обставин, зазначених вище, хибно встановлено, що ТОВ «Дніпро-Техноцентр» не надано інформацію про відсутність підстав, передбачених п.п. 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак на підставі зазначених обставин ми вважаємо це рішення таким, що не відповідає фактичним даним, суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та є незаконним. Інформацію за п.п. 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі" нами надано в спосіб, встановлений Замоником – у вигляді електронних довідок-заяв.
У зв’язку з викладеним прошу рішення, прийняте у вигляді Протоколу № 3 засідання тендерного комітету Підгородненської міської ради від 25.01.2021 р., в частині визнання пропозиції ТОВ «Дніпро-Техноцентр» такою, що не відповідає ст. 22 Закону або вимогам Тендерної документації, скасувати та прийняти нове, яким врахувати зазначені аргументи.
Дякую.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2501-01.pdf 25.01.2021 22:30
Дата подачі:
25.01.2021 22:30
Опис причини скасування:
відкликана учасником
Дата скасування:
27.01.2021 17:32
Вимога
Є відповідь
1
Номер:
01c11b33a38e41bcbae76df61cac92b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-003260-c.c1
Назва:
1
Вимога:
Для того щоб робити оцінку відповідно до частоти процесора радимо Вам вивчити характеристики процесорів Intel CeleronG5900T та Intel Core i3, 9100T. Ви абсолютно не праві в тому, що оцінюєте тільки по базовій частоті. Вам запропонований сучасний комп’ютер з ОЗУ та SSD в два рази краще ніж того вимагалося по ТЗ. Тому будь ласка вивчайте мат.часть, Wikipedia, Google вам допоможуть.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2021 21:03
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за пораду Обов’язково нею скористаємось
Статус вимоги:
Відхилено