-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Основні органічні хімічні речовини (спирт етиловий)
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2021 16:58 - 16.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Номер:
a8ee3d4497634920974498ca64098f40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-04-002839-c.c1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Вимога:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 22.06.2018 № 6135.pdf 05.01.2021 14:25
- Вимога.docx 05.01.2021 14:25
- ЛИСТ МОЗ МЕРТ від 19.12.2018.pdf 05.01.2021 14:25
Дата подачі:
05.01.2021 14:25
Вирішення:
Проаналізувавши вимоги та перевіривши інформацію тендерний комітет КП «Луцька міська клінічна лікарня» повідомляє наступне.
По-перше, в Україні виробників лікарських засобів, наприклад, з міжнародною непатентованою або загальноприйнятою назвою лікарського засобу Ethanol (Етанол), які виготовляють спирт, як лікарський засіб взагалі мало.
В Реєстрі оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 22.12.2020, що затверджений Наказом МОЗ № 2991 від 24.12.2020 року «Про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 24 грудня 2020 року та внесення їх до реєстру та внесення змін до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби" міститься перелік виробників лікарського засобу Ethanol (Етанол), серед яких є виробники ПрАТ "Біолік", Україна та ТОВ "Виробниче об’єднання "Тетерів", Україна, які виготовляють «Спирт етиловий 96% у каністрах по 1 л. Доступ до реєстру вільний за адресою: https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi
Дійсно, Заявником на виробництво лікарського засобу «Спирту етилового 96% по 1 л у каністрі полімерній» (реєстраційне посвідчення № UA/16242/01/01) є ФОП Книш В.В., але це не свідчить про те, що даним лікарським засобом торгує лише одна особа Заявник, він лише замовник на виробництво!
Згідно пункту 2 розділу І Наказу МОЗ № 1245 від 17.11.2016 року «Про затвердження Порядку розгляду реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), та матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення на лікарські засоби, які зареєстровані компетентними органами Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади, лікарських засобів, що за централізованою процедурою зареєстровані компетентним органом Європейського Союзу» визначено, хто такий заявник (власник реєстраційного посвідчення) та/або його представник для здійснення процедури державної реєстрації лікарського засобу, який зареєстрований компетентним органом Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади, лікарського засобу, що за централізованою процедурою зареєстрований компетентним органом Європейського Союзу, та застосовується на території цих країн чи держав - членів Європейського Союзу, - юридична або фізична особа, яка є відповідальною за ефективність, безпеку та якість лікарського засобу та здійснює фармаконагляд в Україні, а також є відповідальною за достовірність інформації, що міститься у наданих нею матеріалах до заяви. Заявником може виступати інша юридична або фізична особа ніж в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді, а для лікарських засобів, що за централізованою процедурою зареєстровані компетентним органом Європейського Союзу, - інша ніж в Європейському Союзі.
Реалізаторами/ розповсюджувачами лікарських засобів в Україні є особи, які мають Ліцензії на оптову торгівлю лікарськими засобами (аптечні склади) та на роздрібну торгівлю лікарськими засобами (аптеки).
Відповідно до пункту 3 Загальної частини Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) затверджених Постановою КМУ № 929 від 30.11.2016 року зазначено, що «оптова торгівля лікарськими засобами – це діяльність з придбання лікарських засобів у виробників лікарських засобів або інших суб’єктів господарювання, що мають відповідну ліцензію, зберігання, транспортування та продажу лікарських засобів з аптечних складів (баз) іншим суб’єктам оптової або роздрібної торгівлі лікарськими засобами, які отримали на це відповідні ліцензії, виробникам лікарських засобів, безпосередньо лікувально-профілактичним закладам або юридичним особам, структурними підрозділами яких є лікувально-профілактичні заклади».
Тобто, поставки лікарських засобів на медичні заклади (установи) здійснюють особи, що мають ліцензії на оптову торгівлю лікарськими засобами (аптечні склади).
Згідно даних Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, а саме Реєстру місць провадження діяльності з оптової та роздрібної торгівлі ЛЗ в кожній області нашої країни мається декілька десятків аптечних складів, які здійснюють поставки лікарських засобів на медичні заклади.
Звертаємо увагу, що в Україні немає заборони на придбання будь-яким суб’єктом (аптечними складами) лікарських засобів «Спирту етилового 96 % по 1 л у пластикових ємкостях або еквіваленту» для подальшої реалізації/продажу цих лікарських засобів на адреси медичних закладів (установ).
Таким чином, будь-яка особа, що має ліцензію на оптову торгівлю має змогу придбати лікарські засоби «Спирт етиловий 96 % по 1 л у пластикових ємкостях або еквівалент», а потім реалізовувати/продавати іншим особам, а також приймати участь в тендерних закупівлях запропонувавши такий товар із своєю ціною!
По-друге, щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти. Прикріплений до Вимоги Лист від 19.12.2018 року № 01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів» Мінекономрозвитку та МОЗ України несе рекомендаційних характер, а не як заборону Замовнику об’єднувати необхідні товари в один лот!!!
По-третє, щодо необхідного товару для Замовника, а саме лікарського засобу «Спирт етиловий 96 % по 1 л у пластикових ємкостях» дана форма дозування необхідна Замовнику для зручності виконання тих чи інших процедур/операцій в такий нелегкий для нашої країни та світу час.
До того ж, в даній закупівлі закуповується лише один вид спирту різниця лише в дозуванні, тому Замовник поєднав закупівлю в одну, без поділу на лоти та жодним чином з боку Замовника не вбачалося будь-якої дискримінації, а навпаки спростити та пришвидшити закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація Замовника не містить будь-якої дискримінації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.01.2021 18:02