• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Проект реставрації та реабілітації ( ревалоризації) об’єктів комплексу пам’ятки архітектури XVIII ст. національного значення. ох. № 376 Архикатедрального собору Св. Юра в м. Львові (впорядкування території, горішнього і долішнього подвір’їв, реставрація дзвіниці, брам та огорож, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об’їзду північного і західного корпусів капітули)

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2017 16:29 - 18.03.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 835516cd851e4823b7b9ef29999f4fdc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000499-c.c1
Назва: Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
До Антимонопольного комітету України вул. М. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект» код ЄДРПОУ 02497996 місцезнаходження: 61166, Харківська обл., м. Харків, пр. Леніна, б. 38 тел. (067) 570-14-78 електронна пошта: info@kharkivproject.com Замовник: Департамент архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 38557581 місцезнаходження (поштова адреса): 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Винниченка, б. 18 СКАРГА (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 07.03.2017 р. Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації, далі – Замовник (код ЄДРПОУ 38557581, місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Винниченка, 18) через електронну систему закупівель «Prozorro» оголошено про закупівлю робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об’єктів комплексу пам’ятки архітектури XVIII ст. національного значення. ох. № 376 Архикатедрального собору Св. Юра в м. Львові (впорядкування території, горішнього і долішнього подвір’їв, реставрація дзвіниці, брам та огорож, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об’їзду північного і західного корпусів капітули)». Строк подання тендерних пропозицій до 22.03.2017 р., аукціон – 23.03.2017 р. 22.03.2017 р. о 12:19 Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект», код ЄДРПОУ – 02497996 (надалі – ТОВ «Інститут Харківпроект», Товариство), подало через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію. 23.03.2017 р. відбувся аукціон, учасниками якого були ТОВ «Інститут Харківпроект» та ТОВ «Укрдизайнгруп» (код ЄДРПОУ – 34668062). За результатами торгів остаточна пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» становить 1 599 000,00 грн. з ПДВ, остаточна пропозиція ТОВ «Укрдизайнгруп» становить 1 600 000,77 грн. з ПДВ. Таким чином, остаточна пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» за результатами аукціону автоматично електронною системою закупівель визначена (оцінена) як найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Проте, Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) 28.03.2017 р. відхилено тендерну пропозицію Товариства на підставі п. 4 розділу 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Рішення про дискваліфікацію Товариства у формі Протоколу № 5 оприлюднено в електронній системі закупівель 28.03.2017 р. о 18:14. 29.03.2017 р. о 12:31 Замовником в електронній системі закупівель опубліковано рішення про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрдизайнгруп» у формі Протоколу № 6 та Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Уважно вивчивши Протоколи № 5 від 28.03.2017 р. та № 6 від 29.03.2017 р. Замовника, а також зміст тендерної пропозиції ТОВ «Укрдизайнгруп», ТОВ «Інститут Харківпроект» вважає, що Замовником порушено ст.ст.3, 16, 17, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а рішення про дискваліфікацію ТОВ «Інститут Харківпроект», визначення переможцем та про намір укласти договір з ТОВ «Укрдизайнгруп» є незаконними і підлягають скасуванню. Фактичні обставини та правове обґрунтування відсутності підстав відхилення пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект»: По-перше, відповідно до Протоколу № 5 від 28.03.2010 р. Замовник як одну із підстав відхилення тендерної пропозиції вказує, що в пакеті документів Товариства, яка надана в електронному вигляді, відсутня інформація про кошторис на виготовлення проекту перенесення існуючої ГРП за межі ділянки перед початком будівництва ТП (п. 13 розділ 2), що передбачено Технічним завданням (додаток 5) до тендерної Документації Замовника. Проте, Товариство уважно вивчивши Документацію тендерних торгів та Технічне завдання (додаток 5) не виявило вимог щодо надання певної кількості кошторисів чи вимогу про визначення кошторисної вартості кожного виду робіт. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації тендерних торгів зазначено лише про необхідність надання кошторисів на проектні роботи, як додатків до договору про закупівлю, без зазначення спеціальних вимог до їх змісту. Пункт 13 розділ 2 Технічного завдання передбачає, що до складу робіт, що є предметом закупівлі, входить «Проект трансформаторної підстанції для енергозабезпечення комплексу Собору Святого Юра (включно з зовнішнім освітленням всієї території) – в південно-східній частині барокових садів; використовуючи перепад рельєфу влаштування ТП передбачити заглибленою, ворота завантаження трансформаторів - розмістити в цоколі східної мурованої стіни з аркадою, зі сторони фруктового саду; існуючої ГРП перенести за межі ділянки перед початком будівництва ТП». Відповідно до тендерної пропозиції Товариства (стор. 110-115) ТОВ «Інститут Харківпроект» підтверджує відповідність своєї пропозиції Технічному завданню, викладеному у Додатку 5. Підписуючи вказану форму Технічного завдання (в якому в п. 13 Розділу 2 міститься вказівка на розробку «Проект трансформаторної підстанції для енергозабезпечення комплексу Собору Святого Юра (включно з зовнішнім освітленням всієї території) – в південно-східній частині барокових садів; використовуючи перепад рельєфу влаштування ТП передбачити заглибленою, ворота завантаження трансформаторів - розмістити в цоколі східної мурованої стіни з аркадою, зі сторони фруктового саду; існуючої ГРП перенести за межі ділянки перед початком будівництва ТП») Товариство підтвердило свою згоду на виконання вказаних конкретних проектних робіт у складі загального обсягу проектування і їх включення до ціни тендерної пропозиції. Також, згідно із Формою «Тендерна пропозиція», стор. 153, Товариство у п. 5 зазначило, що разом із поданням даної пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект» погоджується зі всіма вимогами документації тендерних торгів. Відповідно до п.5.6. та 5.7. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Розподіл вартості проектних робіт, що здійснюється по окремих стадіях проектування, у загальній вартості проектних робіт, або розподіл вартості проектних робіт між виконавцями окремих розділів проектної документації та видів робіт може бути уточнений або змінений. ТОВ «Інститут Харківпроект» у своїй пропозиції зазначило, що погоджується виготовити відповідну проектно-кошторисну документацію на умовах, визначених тендерною документацією за вказану у пропозиції ціну, чим підтвердило свою згоду і на визначений Замовником обсяг робіт. Крім того, ТОВ «Інститут Харківпроект» надало у складі пропозиції зведені кошториси на кожну стадію проектування, що свідчить про готовність та згоду учасника виконати весь комплекс проектних робіт, які є предметом закупівлі, за ціну вказану у тендерній пропозиції. Відповідно до п. 4 частини 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», на яку посилається Замовник, передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Документація тендерних торгів не містить у собі жодних умов щодо кількості кошторисів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника та жодних умов щодо їх змісту. Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Зважаючи на те, що остаточні пропозиції учасників вказаних торгів визначались шляхом аукціону в електронній системі закупівлі та є меншими ніж первісні пропозиції учасників, в будь-якому разі при укладанні договору про закупівлю з переможцем, кошториси які є невід’ємною частиною договору про закупівлю мають бути скореговані та складені заново у відповідності до остаточної пропозиції учасника переможця. Таким чином, вважаємо, що відсутність у складі документів окремого кошторису не може вважатись чи розглядатись Замовником як невідповідність умовам тендерної документації чи кваліфікаційним критеріям, за наявності підписаного учасником Технічного завдання (що відповідає Документації тендерних торгів), згоди з усіма без виключення умовами тендерної документації, висловленої у формі «Тендерна пропозиція», а також з урахуванням положень п.5.6. та 5.7. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, змісту Документації тендерних торгів та ст. 16, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». По-друге, Замовник зазначає, що під час розгляду кошторисної документації виявлено, що ТОВ «Інститут Харківпроект» у кошторисі №09п застосовано розцінку згідно Збірника цін на проектні роботи для будівництва – 90, розділу 39, таблиці 39-8, п. 5 (для проектування таборів – оздоровчих, піонерських, праці та відпочинку, спортивно-оздоровчих, оборонно-спортивних до 4,0 тис. кв.м.), що на думку Замовника не відповідає вимогам п. 9 Технічного завдання. Пункт 9 Технічного завдання визначає, що в складі проектної документації слід розробити «Проект влаштування входу з можливістю проїзду обслуговуючого транспорту через північні ворота верхнього подвір’я ансамблю Собору». В той же час, даний пункт не визначає, яким чином чи за яким Збірником цін учасник має визначити вартість даних конкретних проектних робіт. Крім того, відповідно до п. 1 Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013: «За умови неможливості визначити вартість проектних робіт за розділом 5, кошторисну вартість цих робіт, а також вишукувальних та науково-проектних робіт можливо визначити на підставі показників збірників цін на проектно-вишукувальні роботи (далі - збірники цін), які мають довідковий характер і можуть використовуватися при визначенні вартості проектно-вишукувальних робіт у будівництві із застосуванням відповідних коефіцієнтів, що наведені у таблицях Ж.1, Ж.2 та індексів, що наведені у таблиці Ж.З.» Збірник цін на проектні роботи для будівництва – 90, зазначений у таблиці Ж.1. Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 і є довідковим, учасник самостійно визначив його як найбільш доцільний для визначення вартості окремого виду проектних робіт, вказаних у п. 2 Кошторису №09п. Застосування Збірника цін на проектні роботи для будівництва – 90, розділу 39, таблиці 39-8, п. 5 (для проектування таборів – оздоровчих, піонерських, праці та відпочинку, спортивно-оздоровчих, оборонно-спортивних до 4,0 тис. кв.м.) жодним чином не суперечить ані умовам Документації конкурсних торгів, ані Технічному завданню. Підсумовуючи наведене, вважаємо за необхідне вказати, що рішення Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект» не ґрунтується ані на вимогах Документації тендерних торгів, ані на нормах ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «Інститут Харківпроект» відповідає всім кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави для відхилення пропозиції визначені ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», зміст тендерної пропозиції відповідає всім умовам Документації тендерних торгів, а остаточна пропозиція Товариства є найбільш економічно вигідною. Отже, ТОВ «Інститут Харківпроект» вважає, що Замовником порушено: - ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме має місце необ’єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій; а також порушення принципу максимальної економії та ефективності; - ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відхилено пропозицію учасника, яка відповідає всім умовам документації тендерних торгів за відсутності визначених законом підстав. Такими діями Замовник порушив права ТОВ «Інститут Харківпроект» на рівність умов для всіх учасників (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі») на визначення переможцем (ч. 6 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»), на укладення договору за результатами аукціону (ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»). На підставі викладеного, враховуючи порушення Замовником 3, 5, 28, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Встановити наявність порушень процедури закупівлі. 2. Скасувати рішення Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 28.03.2017 р., оформлене Протоколом № 5 про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект». 3. Скасувати рішення Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 29.03.2017 р. про визнання ТОВ «Укрдизайнгруп» переможцем, оформлене Протоколом № 6 та рішення про намір укласти договір з ТОВ «Укрдизайнгруп». 4. Зобов’язати Департамент архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації усунути порушення процедури закупівлі шляхом визнання ТОВ «Інститут Харківпроект» переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Інститут Харківпроект». Матеріали, що додаються до скарги: 1. Документація тендерних торгів; 2. Технічне завдання (Додаток 5 до Документації тендерних торгів); 3. Тендерна Пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект»; 4. Технічне завдання підписане та погоджене ТОВ «Інститут Харківпроект»; 5. Зведені кошториси та локальні кошториси. 6. Протокол № 5 Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 28.03.2017 р.; 7. Протокол № 6 Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 29.03.2017 р.; 8. Повідомлення Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 29.03.2017 р. про намір укласти договір. Директор ТОВ «Інститут Харківпроект» Ю.А.Спасов 07.04.2017 р.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.05.2017 22:31
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ", Спасов Юрій Анатолійович +380577025659 info@kharkivproject.com