Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД ПАЛЬНЕ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Місцезнаходження замовника - 19451, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, селище міського типу Стеблів, ВУЛ. ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 4. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин; ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
637 800.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 189.00 UAH
Період оскарження:31.12.2020 22:18 - 14.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимоги до тендерної документації, які обмежують конкуренцію
Номер:755795e7875749f592afb1f7d12c2ad0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-31-001634-b.b1
Назва:Вимоги до тендерної документації, які обмежують конкуренцію
Вимога:
31.12.2020року було оприлюднено публічну закупівлю за ідентифікатором UA-2020-12-31-001634-b.
Вивчивши та проаналізувавши вимоги установленим до учасників, маємо зазначити наступне:
Тендерна документація містить дискримінаційні обмежувальні умови, які суперечать ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частина 4 статті 22 « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників » зокрема:
В п 1.5. Додаток 1 до тендерної документації (Технічні вимоги) тендерної документації, встановлено вимогу:
«1.5. Бензин та дизельне паливо відпускається на підставі пред’явлення: або скретч-карток (талонів – дозволів) або забірної відомості за підписом визначених Замовником осіб на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів в адміністративних межах Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області. »
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки поставка товару може здійснюватись за талонами на відпуск палива через автозаправні станції, не лише власних та орендованих а й на партнерських АЗС.
Підтвердженням господарських відносин між Учасниками та власниками АЗС можуть бути відповідні чинні партнерські договори на поставку товару та гарантійний лист про можливість поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією від учасника , які надаються Учасниками торгів. У випадку наявності сумнівів стосовно наданої інформації, Замовник може звернутися з відповідними запитами як до самого Учасника, так і до його контрагентів.
Вважаємо, що Замовником здійснене некоректне викладення технічних вимог тендерної документації у закупівлі, що штучно обмежує коло потенційних учасників, є дискримінаційною та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників ».
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, що означає, що Замовник не може встановлювати дискимінаційні вимоги до Учасників. Крім цього, згідно Закону, документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник, бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через обмежувальні вимоги Замовника, Ми не можемо прийняти участь у закупівлі.
Вимагаємо:
Змінити технічні вимоги, які обмежують конкуренцію, шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів, а сам:
Надати можливість включення парнерських АЗС, до переліку автозаправних станцій, розташованих в адміністративних мережах Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області на якій (яких) Учасник може відпускати паливо за вимогою Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.01.2021 15:15
Вирішення:Доброго дня, шановний Учаснику!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.
Таким чином, Замовник самостійно визначає технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на замовника функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців територіальної громади.
Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання умов Договору про закупівлю.
З аналізу норм законодавства, що регулюють правовідносини в частині проведення закупівель та, зокрема, змісту положень Закону можна зробити висновок, що Закон обмежує умови щодо визначення конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в документації необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Отже, Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та іншими характеристиками.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не може бути задоволеною.
Дії замовника під час проведення даної процедури закупівлі виконувались у відповідності до вимог Закону.