-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги )
Торги відмінено
47 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 236.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 236.50 UAH
Період оскарження:
31.12.2020 14:52 - 12.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
дискваліфікація
Номер:
a23e315ea8e04c0faeb7eede16da69ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003899-c.c1
Назва:
дискваліфікація
Вимога:
просимо надати роз'яснення щодо дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо роз'яснень.pdf 21.01.2021 11:17
Дата подачі:
21.01.2021 11:17
Вирішення:
Відповідаємо вам на вашу вимогу: ваша пропозиція скасована на підставі ст 29 ч14 абзац 2 Закону України №114-1Х від 19.09.2019 р "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі", як недостатньо обґрунтована. На етапі розгяду вас переможцем і відхілення вашой пропозицїї по причині аномально низької ціни мною була виявлена помилка в тендерної документацїї. Не була вказана вимога до учасника ,що з метою виконанням умов договору, Учасник зобов'язаний встановити власне обладнання на об'єктах Замовника, на у умовах відповідального зберегання на період користування( власне обладнання Учасника підлягає поверненню у разі закінчення терміну дїї договору) На підставі вищевикладеного та неможливоісті усунення порушень, що виникли черз виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель статті 32 частини 2 тендер на відкрити торги за номером UA-2020-12-31-003899-с на суму 47300 грн відминити.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
7605c0c3c1bd4d2989242c5d0726975b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003899-c.c6
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України
«Про публічні закупівлі», а саме:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1»
(код ЄДРПОУ 02003706), далі – Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації
(ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c.
12 січня 2021 року о 20:50 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом –
ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подано тендерну пропозицію для участі
у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю вищезазначених послуг.
18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО
З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо.
25 січня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Рішення від 25 січня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 01 лютого 2021 року (Додається). Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував бажанням більшого, ретельного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ»
та недопущенням помилок.
1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення
від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру.
На підставі того, що факти наведенні Замовником в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасником публічної закупівлі ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Адміністративна колегія).
Рішенням №2608-р/пк-пз від 12.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
за № UA-2020-12-31-003899-c.
25 лютого 2021 року о 17:27 у системі електронних закупівель Замовником було розміщено Протокол на виконання Рішення № 2608-р/пк/пз від 12.02.21 року Адміністративної колегії, яким було скасовано рішення уповноваженої особи
Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року.
03 березня 2021 року о 16:41 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру
за підписом Лариси Христофорівни Шостак. У рішенні зазначається, що на теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. Відповідний протокол додаємо.
Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру. Оскільки рішення було прийнято всупереч законодавства України, ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» було подано скаргу в друге і Рішенням №5641-р/пк-пз від 22.03.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-31-003899-c.
21 квітня 201 року о 12:44 Замовник опубліковує Протокол рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 1 квітня 2021 року за підписом Л.Х. Шостак та у третє здійснює спробу порушити законні інтереси та права Учасника діями, що спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основним принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суть полягає у наступному:
Відповідно до Протоколу підставою для відміни публічної закупівлі Замовником зазначено наступне:
«Після усунення порушення на виконання рішення органу оскарження від 22.03.2021 № 5641 р/пк-пз, Замовником виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час складання тендерної документації, які на теперішній час неможливо усунути, а саме:
4.1. В підпункті 5.2 пункту 5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що : « Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом
та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, нов ’язаний з хабарництвом, шахрайством
та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
Проте, Законом України Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» слова «злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний», «злочин, вчинений
з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний» замінити словами «кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане». Таким чином, зміст Тендерної документації не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Оскільки строк для внесення змін до Тендерної документації сплив в 00:00 годин 16 січня 2021 року усунути наведене порушення на теперішній час неможливо. 4.2.Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація, серед іншого повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним та повинен використовуватись Замовниками під час складання тендерної документації.
Тендерна документація не містить переліку та опису формальних помилок, визначених Наказом № 710, а отже не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель в цій частині. Оскільки строк для внесення змін до Тендерної документації сплив в 00:00 годин 16 січня 2021 року усунути наведене порушення на теперішній час неможливо.»
Вважаємо, що Протокол рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 1 квітня 2021 року за підписом Л.Х. Шостак є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню.
Так, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відміна тендеру може бути лише за двох умовах: - відсутності подальшої потреби
в закупівлі товарів, робіт чи послуг (п.1 ч.1 ст. 32 Закону), - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (п.2 ч.1 ст. 32 Закону),
де в сенсі цієї скарги ключовими словами є «виявлені порушення».
Уповноваженою особою створено порушення, яке нею ж і «виявлено», а потім Уповноважена особа приймає рішення про скасування закупівлі.
Ми вважаємо, що у цих діях Уповноваженої особи простежується корупційна складова, створюючи порушення та приймаючи рішення про відміну відкритих торгів, тим самим сприяючи іншому учаснику через штучні перешкоди, так як Замовником оголошувалася нова процедура закупівлі по тому ж предмету закупівлі з додатковими вимогами до учасників.
Закон апріорі не може містити у своєму тексті корупційних складових. Системний аналіз Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить про те,
що виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель може лише контролюючи органи, а не замовник. Замовник може лише порушення створювати,
в тому числі і штучно.
Так, ст. 7 (Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль) Закону визначено, що контролюючими органами, які мають виявляти порушення, є Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль.
Закон не встановлює право Замовника на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а потім ці порушення встановлювати та відміняти процедуру відкритих торгів. Тобто, Уповноважена особа вчинила дії поза межами своїх повноважень, визначених цим Законом.
Вищенаведені дії або бездіяльність Замовника призвели до неправомірної відміни закупівлі.
У статті 5 Закону наявні, зокрема, наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, складається ситуація, що створенням умов для відміни тендеру
та прийняттям рішення про його відміну грубо порушено право Скаржника бути переможцем Процедури закупівлі, тендерна пропозиціє якого є найбільш економічно вигідною.
З огляду на вищевказане, вважаємо, що з боку Замовника наявні:
- зловживання, що призвели до відміни тендеру;
- дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції, враховуючи те, що новий тендер по тому ж предмету закупівлі (номер оголошення UA-2021-03-19-008934-c) оголошено з додатковими вимогами до учасників.
Вищезазначені дії призвели до позбавлення права Скаржника бути переможцем, чим грубо порушені положення частини 1 статті 5 Закону, пункту 2 частини 1
статті 32 Закону.
Адже, порушення Замовником частини 10 статті 29 ніяким чином не впливає
на зміст тендерних пропозиції учасників Процедури закупівлі.
Тобто, зазначене порушення не заважає об’єктивно та неупереджено визначити переможця Процедури закупівлі у разі якщо Замовником дотримуються принципи здійснення публічних закупівель, зазначені у статті 5 Закону, та штучно
не створюються порушення та перешкоди.
Тендерна пропозиція Учасника є найбільш економічно вигідною (після учасника
з аномально низькою ціною) за результатами оцінки, а її зміст і склад повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник
є учасником відповідної процедури закупівлі, реально претендує на визнання його тендерної пропозиції переможною, а також має на меті укладення договору
із Замовником закупівлі.
Також, при розгляді даної скарги звертаємо увагу Адміністративної колегії
та просимо прийняти до відома при прийнятті рішення, що ідентичне порушення законодавства по суті та умислу розглядалось в Скарзі ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (код ЄДРПОУ 43464337 № 1 від 16 липня 2020 року. За результатами розгляду вищезазначеної Скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішенням №14539-р/пк-пз від 28.07.2020 року зобов’язала замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти до розгляду дану Скаргу.
2. Прийняти рішення про виявлення порушень законодавства.
3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол рішення уповноваженої особи
про відміну процедури закупівлі від 1 квітня 2021 року за підписом Л.Х. Шостак.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол рішення від 21.04.2021.pdf 12.05.2021 15:37
- Протокол на виконанн рішення №10797 від 17.05.2021р.pdf 09.06.2021 15:16
- пояснення в АМКУ від 12.05.2021.DOC 12.05.2021 17:08
- Пояснення до скарги..pdf 12.05.2021 15:37
- Рішення від 17.05.2021 № 10797.pdf 20.05.2021 18:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2021 № 10797.pdf 18.05.2021 17:40
- Рішення від 07.05.2021 № 10036 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 17:24
- Скарга 3.pdf 01.05.2021 23:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2021 23:10
Дата розгляду скарги:
17.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.05.2021 18:26
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2021 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення уповноваженої особи Шостак Л.Х. про скасування тендеру.
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
739d9fc8d6ba4f159153065c12b2f2f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003899-c.c5
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1»
(код ЄДРПОУ 02003706), далі – Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації
(ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c.
12 січня 2021 року о 20:50 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом –
ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подано тендерну пропозицію для участі
у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю вищезазначених послуг.
18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО
З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо.
25 січня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Рішення від 25 січня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 01 лютого 2021 року (Додається). Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував бажанням більшого, ретельного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ»
та недопущенням помилок.
1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення
від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру.
На підставі того, що факти наведенні Замовником в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасником публічної закупівлі ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Адміністративна колегія).
Рішенням №2608-р/пк-пз від 12.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
за № UA-2020-12-31-003899-c.
25 лютого 2021 року о 17:27 у системі електронних закупівель Замовником було розміщено Протокол на виконання Рішення № 2608-р/пк/пз від 12.02.21 року Адміністративної колегії, яким було скасовано рішення уповноваженої особи
Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року.
03 березня 2021 року о 16:41 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру
за підписом Лариси Христофорівни Шостак. У рішенні зазначається, що на теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. Відповідний протокол додаємо.
Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру, вважаємо незаконним, оскільки прийнято з підстав не передбачених статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, Замовник зазначає про подальшу відсутність потреби у отриманні послуг саме по зазначеній закупівлі за номером № UA-2020-12-31-003899-c, а не про відсутність подальшої потреби у закупівлі послуг за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
По-друге, про відсутність підстав передбачених пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить той факт, що Замовником 26 лютого 2021 року об 11:24 у електронній системі закупівель розміщено тендерну документацію на іншу закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-003245-a)
з ідентичним предметом закупівлі, а саме ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Згідно з пунктом 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону
та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Таким чином, у Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» наявна подальша потреба у закупівлі послуг
за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги визначених Річним планом закупівель на 2021 рік.
Звертаємо увагу, що Замовником упродовж двох місяців була наявна потреба
у закупівлі, а на даний час з невідомих підстав стала відсутньою саме в частині публічної закупівлі у межах якої подається Скарга.
При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально
не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі послуг, тим самим порушив принципи визначені Закон України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник надав свою пропозицію,
яка повністю відповідає технічним умовам Замовника. Крім того, учасником були витрачені немалі кошти на участь в закупівлі, які, на жаль, повернути неможливо.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основним принципами здійснення закупівель є відкритість
та прозорість на всіх стадіях закупівель запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про дії Замовника направлені на зменшення конкуренції (конкурентного середовища) серед учасників, свідчить та обставина, що керівниками ХАРКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНБЕСТ»
(код ЄДРПОУ 33307679) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34955153) є одна і та сама фізична особа – Якубовський Сергій Сергійович. Викопіювання з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додаємо.
ТОВ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» надавали послуги охорони
у 2020 році. Копія договору надання охоронних послуг додаємо.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними
дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни та зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706) скасувати Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру
за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол рішення уповноваженої особи від 19.04.2021р.pdf 19.04.2021 14:05
- відповідь на АМК від 16.03.2021.pdf 16.03.2021 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2021 № 5641.pdf 23.03.2021 16:07
- Рішення від 22.03.2021 № 5641.pdf 25.03.2021 20:36
- Рішення від 11.03.2021 № 4656 (+лист Замовнику).pdf 11.03.2021 21:22
- Скарга.pdf 08.03.2021 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2021 15:13
Дата розгляду скарги:
22.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 21:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.03.2021 20:36
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2021 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати рішення уповноваженої особи Шостак Л.Х.
Скарга
Скасована
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня №1"
Номер:
a1e3109919714fe5952bd1994af6ad6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003899-c.c4
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня №1"
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1»
(код ЄДРПОУ 02003706), далі – Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c.
12 січня 2021 року о 20:50 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» (далі за текстом –
ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ») подало тендерну пропозицію для участі
у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Замовником на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c.
18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО
З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року про відхилення переможця додаємо.
25 січня 2021 року о 15:48 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Рішення від 25 січня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 01 лютого 2021 року (Додається). Продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник аргументував бажанням більшого, ретельного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ»
та недопущенням помилок.
1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення
від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо. У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру.
На підставі того, що факти наведенні Замовником в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасником публічної закупівлі ТОВ «КАСКАД – СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» була подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Адміністративна колегія).
Рішенням №2608-р/пк-пз від 12.02.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язали скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015:79710000-4 Охоронні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
за № UA-2020-12-31-003899-c.
25 лютого 2021 року о 17:27 у системі електронних закупівель Замовником було розміщено Протокол на виконання Рішення № 2608-р/пк/пз від 12.02.21 року Адміністративної колегії, яким було скасовано рішення уповноваженої особи
Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року.
03 березня 2021 року о 16:41 у системі електронних закупівель Замовником було опубліковано Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру
за підписом Лариси Христофорівни Шостак. У рішенні зазначається, що на теперішній час у КНП ХОР «ОДКЛ №1» відпала потреба у отриманні послуг по зазначеній закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c. Відповідний протокол додаємо.
Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру, вважаємо незаконним, оскільки прийнято з підстав не передбачених статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, Замовник зазначає про подальшу відсутність потреби у отриманні послуг саме по зазначеній закупівлі за номером № UA-2020-12-31-003899-c, а не про відсутність подальшої потреби у закупівлі послуг за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
По-друге, про відсутність підстав передбачених пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить той факт, що Замовником 26 лютого 2021 року об 11:24 у електронній системі закупівель розміщено тендерну документацію на іншу закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-003245-a)
з ідентичним предметом закупівлі, а саме ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Згідно з пунктом 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону
та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Таким чином, у Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» наявна подальша потреба у закупівлі послуг
за ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги визначених Річним планом закупівель на 2021 рік.
Звертаємо увагу, що Замовником упродовж двох місяців була наявна потреба
у закупівлі, а на даний час з невідомих підстав стала відсутньою саме в частині публічної закупівлі у межах якої подається Скарга.
При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально
не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі послуг, тим самим порушив принципи визначені Закон України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник надав свою пропозицію,
яка повністю відповідає технічним умовам Замовника. Крім того, учасником були витрачені немалі кошти на участь в закупівлі, які, на жаль, повернути неможливо.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основним принципами здійснення закупівель є відкритість
та прозорість на всіх стадіях закупівель запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про дії Замовника направлені на зменшення конкуренції (конкурентного середовища) серед учасників, свідчить та обставина, що керівниками ХАРКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНБЕСТ»
(код ЄДРПОУ 33307679) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34955153) є факт, що керівником обох зазначених юридичних осіб є одна і та сама фізична особа – Якубовський Сергій Сергійович. Викопіювання з Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається.
ТОВ «ОХОРОНА І ТЕХНОЛОГІЇ ПЛЮС» надавали послуги охорони у 2020 році. Копія договору надання охоронних послуг додається.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни та зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» (код ЄДРПОУ 02003706) скасувати Протокол рішення від 03 березня 2021 року про відміну тендеру за ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-31-003899-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.03.2021 13:51
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
08.03.2021 14:41
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
4544f5b03ffe49689e0f3ca5b0c2deab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003899-c.a3
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ” звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1” (Код ЄДРПОУ 02003706), далі - Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c.
18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року
про відхилення переможця додаємо.
1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель
за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо.
У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину
2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. Тобто, зазначає, що у тендерній пропозиції виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Проте, в обґрунтуванні скасування тендеру зазначає наступне, цитуємо:
“У процесі відкритих торгів, була виявлена помилка у Додатку 2 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі”:
1. Не була вказана вимога до учасника, що виконання умов договору вимагає від учасника наявності власного обладнання, його установки за свій рахунок на умовах відповідного зберігання на період користування (в разі закінчення терміну дії договору, обладнання повертається виконавцю).
2. У таблиці “Дислокація об’єктів КНП ХОР “Обласна дитяча клінічна лікарня №1” було вказано кількість кімнат - 12, а необхідно 13 кімнат.”
Враховуючи вище зазначене, вважаємо:
1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації (п. 6.1.1 Проекту договору), Виконавець повинен здійснювати спостереження за станом сигналізації, встановленої на об’єктах. Тому, наявність власного обладнання, його установка за свій рахунок на умовах відповідального зберігання на період користування, не може бути вимогою до учасника.
2. Факти наведенні в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, адже не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Наведені підстави у Рішенні від 01.02.2021 року про скасування тендеру взагалі
не є підставами для скасування тендеру згідно чинного законодавства України.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни, скасувати Рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист ТОВ Охорона і технологіі..pdf 08.02.2021 13:30
- Протокол від 25.02.2021 на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії АКУ.pdf 25.02.2021 17:27
- Заперечення на скаргу.pdf 08.02.2021 13:30
- Скарга.pdf 01.02.2021 23:17
- рішення від 12.02.2021№2608.pdf 17.02.2021 17:47
- рішення від 03.02.2021№1854+лист замовнику.pdf 04.02.2021 09:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2021 №2608.pdf 15.02.2021 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2021 23:20
Дата розгляду скарги:
12.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2021 09:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.02.2021 17:47
Дата виконання рішення Замовником:
25.02.2021 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМИТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 2608-р/пк/пз від 12.02.2021 року, яка постановила : скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - «Послуги спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги)»,оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органа за № UA-2020-12-31-003899-c,вирішили:
СКАСУВАТИ рішення уповноваженої особи Л.Х. Шостак про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель від 01.02.2021 року.
Скарга
Скасована
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
edf8dd08b1894fc5809f7820a6a17d51
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003899-c.a2
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ” звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1” (Код ЄДРПОУ 02003706), далі - Замовник, 31 грудня 2020 року о 14:52 було розміщено тендерну документацію на закупівлю послуг спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації (ДК 021-2015: 79710000-4 Охоронні послуги) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-31-003899-c.
18 січня 2021 року о 16:08 відбувся аукціон. За підсумками розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано переможця аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КРАТОС 1” (Код ЄДРПОУ 36988086). Рішення від 20 січня 2021 року
про відхилення переможця додаємо.
1 лютого 2021 року о 11:00 Замовником було опубліковано рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель
за підписом уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни. Відповідне рішення додаємо.
У рішенні про скасування вищезазначеного тендеру, Замовник посилається на частину
2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, як на підставу скасування тендеру. Тобто, зазначає, що у тендерній пропозиції виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Проте, в обґрунтуванні скасування тендеру зазначає наступне, цитуємо:
“У процесі відкритих торгів, була виявлена помилка у Додатку 2 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі”:
1. Не була вказана вимога до учасника, що виконання умов договору вимагає від учасника наявності власного обладнання, його установки за свій рахунок на умовах відповідного зберігання на період користування (в разі закінчення терміну дії договору, обладнання повертається виконавцю).
2. У таблиці “Дислокація об’єктів КНП ХОР “Обласна дитяча клінічна лікарня №1” було вказано кількість кімнат - 12, а необхідно 13 кімнат.”
Враховуючи вище зазначене, вважаємо:
1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації (п. 6.1.1 Проекту договору), Виконавець повинен здійснювати спостереження за станом сигналізації, встановленої на об’єктах. Тому, наявність власного обладнання, його установка за свій рахунок на умовах відповідального зберігання на період користування, не може бути вимогою до учасника.
2. Факти наведенні в обґрунтуванні скасування тендеру не підпадають під частину 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, адже не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Наведені підстави у Рішенні від 01.02.2021 року про скасування тендеру взагалі
не є підставами для скасування тендеру згідно чинного законодавства України.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас визнати неправомірними дії Уповноваженої особи Шостак Лариси Христофорівни, скасувати Рішення від 01.02.2021 року про скасування тендеру щодо проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 01.02.2021 22:12
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.02.2021 00:01