• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (охорона майна приміщень)

Завершена

29 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 294.00 UAH
Період оскарження: 31.12.2020 14:31 - 11.01.2021 12:00
Вимога
Відхилено

сертифікат відповідності

Номер: 1fb1cfcafe654422b743653de79a23bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-001162-b.b1
Назва: сертифікат відповідності
Вимога:
В п. 3.6, підпункт 9 заначено, що Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв'язку з чим просить Учасника у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат системи менеджменту, щодо протидії' корупції'. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт lSO 37001:2016). Стосовно надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, коди КВЕД 43.21, 74,90, 80.20. Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Учасники також надають документи, що підтверджують належний piвень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему управління гігієною та безпекою праці. Вимоги. ДСТУ OHSAS 18001:2010). Пунктом 5.10 вимагається надання в складі тендерної документації: копії сертифіката ДСТУ ISO 9001 :2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), стосовно надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, Пунктом 5.11 - копію сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування). В листі Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07 вказано, що Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018 та зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації". Предметом закупівлі Замовника є послуги з охорони майна, для суб'єктів даної сфери діяльності визначена лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше ніяких вимог законодавець не визначає. Також станом на дату оголошення торгів стандарт ДСТУ ISO 9001 :2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), відповідно до наказу № 203 ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 є не дійсним. Частина 2 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» - стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, ВИМАГАЄМО прибрати незаконну та неправомірну вимогу про надання копій сертифікатів зазначених в підпункті 9 пункту 3.6 та в пунктах 5.10 і 5.11 Оголошення про проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду повідомляємо. Закуповуючи товари, роботи чи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про їх якість та надійність. Послуги охорони для Замовника, враховуючи особливості його діяльності (робота з лікарськими засобами, різними пацієнтами, розміщення дорогого обладнання тощо), складають важливе значення і якості його приділяється велика увага. Лише у зв’язку з цим велику увагу також приділено відбору виконавців такої послуги, від яких Замовником вимагається перелік документів, що підтверджують саме якість послуг. Державні стандарти, які існували та не скасовані станом на день опублікування оголошення про проведення закупівлі, є належними документами, які ДО укладання договору можуть підтвердити рівень потенційного контрагента та забезпечити впевненість Замовника у придбанні послуг належної якості та дотримання одного з основних принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - максимальна економія, ефективність та пропорційність. Окремо звертаємо Вашу увагу, що листи міністерств не встановлюють норм права і мають лише інформаційний характер, отже не можуть вважатися джерелами права в розумінні матеріального та процесуального права, що регулює правовідносини в Україні. В той же час, Замовником взято до уваги Ваше звернення та, керуючись принципом недискримінації учасників, внесено відповідні зміни до оголошення, згідно яких п. 5.10. доповнено вимогою надання у складі пропозиції або сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008) або сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». При цьому зазначаємо, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено