• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий ваговий. Сир кисломолочний. ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти

Місце знаходження замовника:74800 Україна Херсонська область місто Каховка вул. Фаїни Гаєнко будинок 6а. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі:відповідно до абз. 1 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 31.12.2020 14:28 - 06.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на внесені зміни до тендерної документації

Номер: 39fd73c6e77e4dadb61eec1fcced7707
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-001679-a.a2
Назва: СКАРГА на внесені зміни до тендерної документації
Скарга:
Відповідно до оголошення UA-2020-12-31-001679-а, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 31 грудня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-12-31-001679-а) Замовником - Управлінням освіти Каховської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю сир твердий ваговий. Сир кисломолочний. ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17 січня 2021 00:00. За рішенням Органу оскарження від 22.01.2021 року № 1145-р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації 01.02.2021 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням внесених змін 10 лютого 2021 00:00. Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Керуючись абзацом четвертим частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися». Отож, ця скарга подана з дотриманням строків та умов, встановлених частиною восьмою статті 18 Закону, а отже може бути прийнята органом оскарження до розгляду. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є суб’єктом господарювання, який провадить господарську діяльність із постачання харчових продуктів, які є предметом цієї закупівлі. Скаржник зареєстрований як оператор ринку харчових продуктів у встановленому законодавством порядку, має експлуатаційний дозвіл, а отже документально підтверджене право на здійснення діяльності, пов’язаної із обігом харчових продуктів – що відповідає суті правовідносин, які мають виникнути на підставі договору про закупівлю в разі завершення оскаржуваної процедури закупівлі. Скаржник має намір взяти участь у оскаржуваної процедури закупівлі. Проте під час вивчення змін до тендерної документації замовника нами було виявлено, що тендерна документація в останній редакції від 01.02.2021року, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу для проведення оскаржуваної процедури закупівлі містить ряд дискримінаційних умов. Дискримінаційні умови, закладені Замовником у змінах до тендерної документації, дискримінують нас як учасника відкритих торгів та унеможливлюють нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. Вищевикладене доводить, що замовник своїм рішення про внесення змін до тендерної документації в існуючій редакції порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, а отже у Скаржника є всі підстави для подання цієї скарги. На нашу думку, умови, викладені у змінах до тендерної документації від 01.02.2021 року, є дискримінаційними, незаконними та такими, що унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі, чим порушують права та законні інтереси Скаржника, а саме: 1. Відповідно до рішення Органу оскарження від 22.01.2021 року № 1145-р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації від 01.02.2021 року: - «У підпункті 4.14 пункту 4 розділу V тендерної документації слова «за підписом керівника замовника цих торгів» та речення «Відгук має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі» вилучити.» - Пункт 4 розділу V тендерної документації доповнити підпунктом 4.15 у такій редакції: «4.15 у випадку якщо учасник, який подає свою тендерну пропозицію для участі у цій закупівлі, протягом останніх трьох років постачав до дитячих навчальних закладів міста Каховки будь-які продукти харчування (одне найменування або кілька) згідно із договорами, укладеними із замовником цієї закупівлі, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі за власним підписом про відсутність фактів постачання неякісних, прострочених харчових продуктів та порушень графіку постачання харчових продуктів (прострочення, затримки поставки тощо) під час виконання договорів, укладених у минулому;». Тобто, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати інформацію про відсутність фактів постачання неякісних, прострочених харчових продуктів та порушень графіку постачання харчових продуктів (прострочення, затримки поставки тощо) під час виконання договорів, укладених у минулому. Скаржник повідомляє що мав договори із Замовником укладені у 2019 році. Були поодинокі випадки несвоєчасної поставки продуктів харчування, що були виправлені про що свідчить позитивний відгук (Додаток 1 до Скарги – додається), в той час як усі договори були виконані в повному обсязі без застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Зазначена вимога, щодо надання учасником у складі своєї пропозиції інформацію про відсутність фактів постачання неякісних, прострочених харчових продуктів та порушень графіку постачання харчових продуктів (прострочення, затримки поставки тощо) під час виконання договорів, укладених у минулому, унеможливлює участь Скаржника у процедурі закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника. Крім того, Замовник не має підстав для відмови в участі Скаржнику у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Скаржник виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років. Дії Замовника в частині встановлення у змінах до тендерної документації наведеної вище вимоги порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. 2. Відповідно до рішення Органу оскарження від 22.01.2021 року № 1145-р/пк-пз Замовником не були усунуті невідповідності щодо п. 6 розділу ІІ Додатку 2 Документації: - Відповідно до пункту 6 розділу ІІ додатку 2 Документації учасник під час зберігання та транспортування/постачання товару повинен застосовувати постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а саме: сертифіковані системи управління безпечністю харчових продуктів. У складі пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління безпечністю харчових продуктів під нас зберігання та транспортування товару, який пропонується учасником згідно із цією закупівлею. Сертифікати повинні бути видані безпосередньо учаснику органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав учаснику відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності. «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати вищезазначені сертифікати видані безпосередньо учаснику, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які орендують матеріальну технічну-базу та не є власниками. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його 6 участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» Скаржник просить Колегію зобов’язати Замовника видалити вимогу пункту 6 розділу ІІ додатку 2 Документації «учасник під час зберігання та транспортування/постачання товару повинен застосовувати постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а саме: сертифіковані системи управління безпечністю харчових продуктів. У складі пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління безпечністю харчових продуктів під нас зберігання та транспортування товару, який пропонується учасником згідно із цією закупівлею. Сертифікати повинні бути видані безпосередньо учаснику органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав учаснику відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності.» 3. Відповідно до рішення Органу оскарження від 22.01.2021 року № 1145-р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації від 01.02.2021 року: - У пункті 7 «Умови поставки товару у випадку виникнення непередбачуваних обставин» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик товарів, які закуповуються, а також вимоги до умов поставки» Додатку №1 до тендерної документації слово «півгодини» замінити на словосполучення «однієї години». Скаржник зазначає, що відстань від найвіддаленішого закладу Замовника, розташованого в с.Чорноморівка, до складу Скаржника складає 92-93км. Подолати таку відстань без порушень правил дорожнього руху неможливо. Зазначена вимога унеможливлює участь Скаржника у процедурі закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника. Крім того, Орган оскарження рішенням № 1145-р/пк-пз від 22.01.2021 року вже зобов’язав Замовника внести зміни до вказаного пункту (попередньої редакції), оскільки Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги. Замовник, внесенням змін з «підгодини» на «одну годину», вирішив, що цим усунув невідповідності. Дії Замовника в частині встановлення у змінах до тендерної документації наведеної вище вимоги порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Скаржник просить Колегію зобов’язати Замовника внести зміни до пункті 7 «Умови поставки товару у випадку виникнення непередбачуваних обставин» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик товарів, які закуповуються, а також вимоги до умов поставки» Додатку №1 до тендерної документації щодо зазначеної вимоги. З огляду на вищезазначене, Скаржник має всі підстави вважати, що його права як учасника публічних закупівель та законні інтереси порушені внаслідок неправомірних дій та протиправних прийнятих рішень Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, які перешкоджають участі нашої компанії у цій закупівлі та унеможливлюють запропонування якісних товарів за найвигіднішою ціною, та тим самим обмежують коло потенційних учасників. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересі. Враховуючі викладене та керуючись статею 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ПП «Никольтрейд» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, привести документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін до тендерної документації, а саме: а. Видалити вимогу тендерної документації розділу V п.4 п.п. 4.15 (в редакції від 01.02.2021 року); б. Видалити вимогу пункту 6 розділу ІІ додатку 2 Документації «учасник під час зберігання та транспортування/постачання товару повинен застосовувати постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а саме: сертифіковані системи управління безпечністю харчових продуктів. У складі пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління безпечністю харчових продуктів під нас зберігання та транспортування товару, який пропонується учасником згідно із цією закупівлею. Сертифікати повинні бути видані безпосередньо учаснику органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав учаснику відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності.» в. Внести зміни до пункті 7 «Умови поставки товару у випадку виникнення непередбачуваних обставин» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик товарів, які закуповуються, а також вимоги до умов поставки» Додатку №1 до тендерної документації та обо викласти в наступній редакції «Учасник повинен забезпечити термінову поставку необхідного товару в один або кілька або в усі заклади замовника у разі виникнення нагальної потреби, час на доставку товару зі складу учасника до будь-якого закладу замовника не повинен перевищувати п’яти годин (учасник надає гарантійний лист)».
Дата розгляду скарги: 17.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2021 20:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.02.2021 19:38
Автор: Приватне підприємство «Никольтрейд», Микола Чередниченко +380501752397 cherednichenko.nv@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 542306abab7d468eba816b44fb9fb51e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-001679-a.c1
Назва: Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Відповідно до оголошення UA-2020-12-31-001679-а, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 31 грудня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-12-31-001679-а) Замовником - Управлінням освіти Каховської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю сир твердий ваговий. Сир кисломолочний. ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17 січня 2021 00:00. Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною восьмою статті 18 Закону, а отже може бути прийнята органом оскарження до розгляду. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є суб’єктом господарювання, який провадить господарську діяльність із постачання харчових продуктів, які є предметом цієї закупівлі. Скаржник зареєстрований як оператор ринку харчових продуктів у встановленому законодавством порядку, має експлуатаційний дозвіл, а отже документально підтверджене право на здійснення діяльності, пов’язаної із обігом харчових продуктів – що відповідає суті правовідносин, які мають виникнути на підставі договору про закупівлю в разі завершення оскаржуваної процедури закупівлі. Скаржник має намір взяти участь у оскаржуваної процедури закупівлі. Проте під час вивчення тендерної документації замовника нами було виявлено, що тендерна документація, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу для проведення оскаржуваної процедури закупівлі містить ряд дискримінаційних умов. Дискримінаційні умови, закладені Замовником до тендерної документації, дискримінують нас як учасника відкритих торгів та унеможливлюють нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. Вищевикладене доводить, що замовник своїм рішення про затвердження тендерної документації в існуючій редакції порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, а отже у Скаржника є всі підстави для подання цієї скарги. На нашу думку, умови, викладені у тендерний документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного. 1. Згідно з вимогами тендерної документації предмета закупівлі розділу V п.4 п.п. 4.14: «4.14 у випадку якщо учасник, який подає свою тендерну пропозицію для участі у цій закупівлі, протягом останніх трьох років постачав до дитячих навчальних закладів міста Каховки будь-які продукти харчування (одне найменування або кілька) згідно із договорами, укладеними із замовником цієї закупівлі, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-відгук за підписом керівника замовника цих торгів. Відгук повинен містити загальну інформацію якість поставленого учасником товару в цілому, дотримання учасником строків поставки товару, підтверджену замовником інформацію про відсутність фактів постачання неякісних продуктів харчування та/або отруєння дітей через неякісні продукти. Відгук має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі». Скаржник звертає увагу Колегії, що всі дитячі навчальні заклади міста Каховка підпорядковані Замовнику. Тобто Замовник до проведення торгів вже має змогу вплинути на результати торгів на власний розсуд вирішуючи надавати тим або іншим учасникам торгів вказаний відгук чи ні, та якщо надавати то у якому вигляді, у який строк та яким чином. Взагалі не зрозуміло чому для участі у закупівлі учасник повинен звертатися до Замовника для отримання документа, який видається самим Замовником для надання собі ж як Замовнику цих торгів, при цьому якщо Замовник не надасть цей відгук сам для себе, або надасть його у неналежному вигляді, то Замовник має право відхилити учасника. Крім того, враховуючи календарні строки подачі оголошення, при наявності святкових та вихідних (не робочих) днів, отримання вищезазначеного відгуку у встановлені законодавством терміни практично неможливо. Така вимога містить корупційні ризики та ознаки дискримінації, адже у замовника немає обов'язку завчасно надавати зазначений відгук або надавати його у вигляді який не спричинить до відхилення пропозиції учасника. Таким чином, ця вимога має бути виключена з тендерної документації. 2. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації п.ІІ п.п 6: - Учасник під час зберігання та транспортування/постачання товару повинен застосовувати постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а саме: сертифіковані системи управління безпечністю харчових продуктів. У складі тендерної пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління безпечністю харчових продуктів під нас зберігання та транспортування товару, який пропонується учасником згідно із цією закупівлею. Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав виробнику відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності. Скаржник звертає увагу Колегії, що Замовник вимагає надання учасниками у складі своєї пропозиції сертифікат або сертифікати на системи управління безпечністю харчових продуктів під нас зберігання та транспортування товару, який пропонується учасником згідно із цією закупівлею, в той час як атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності та перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності, органу який видав виробнику відповідні сертифікати. Скаржник наполягає на внесення змін до тендерної документації та викладення їх у логічній послідовності щодо вимог надання сертифікату або сертифікатів на системи управління безпечністю харчових продуктів під час зберігання та транспортування товару та підтвердження акредитації відповідних органів. Крім того, Скаржник зазначає що учасником може бути будь-який суб’єкт господарювання (необмежений своїми діями чиним законодаством) та може не бути виробником. Скаржник вважає, що вимога Замовника до учасників надати у складі тендерної пропозиції документи що видані виробнику, є дискримінаційною, оскільки суб’єкт господарювання може не співпрацювати безпосередньо з виробником, а отримувати товар від офіційних представників виробника, диллерів, дистриб'юторів тощо. Така вимога містить корупційні ризики та ознаки дискримінації, у зв’язку з чим Скаржник наполягає видалити дану вимогу із тендерної документації. 3. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації п.ІІ п.п 7: - У разі виникнення непередбачуваних обставин (непередбачуваного збільшення обсягу поставки товару) або у разі запровадження загальнодержавних або місцевих заходів, пов’язаних із запобіганням поширенню інфекційних хвороб тощо, учасник зобов’язаний протягом усього строку поставки, визначеного цією тендерною документацією, забезпечити зберігання на власному складі тижневого запасу харчових продуктів згідно із потребами замовника. Учасник повинен забезпечити термінову поставку необхідного товару у разі виникнення нагальної потреби, склад, де учасник повинен зберігати товари, повинен бути рівновіддаленим від усіх місць поставки замовника, час на доставку товару зі складу до будь-якого закладу не повинен перевищувати півгодини (учасник надає гарантійний лист). Замовник відповідно до вказаної вимоги вимагає від учасників наявність складу рівновіддаленого від усіх місць поставки, тобто такого що знаходиться на однаковій відстані від кожного місця поставки. Скаржник звертає увагу Колегії, що більшість закладів Управління освіти Каховської міської ради розташовані у м.Каховка, а віддалені заклади розташовані у с.Малакаховка та с.Чорноморовка, за різними напрямками. Географічне розташування населених пунктів, місцезнаходження таких закладів – додається (Додаток 1). Відстань між с.Малакаховка та с.Чорноморовка складає приблизно – 23 км, відстань між м.Каховка та с.Чорноморовка складає приблизно – 21 км. Тобто Замовник вимагає від учасників наявність складу на півдорозі до с.Чорноморовка. Крім того, визначення території місцезнаходження складських приміщень Замовником та часовий проміжок часу до закладів, що підпорядковуються Управлінню освіти Каховської міської ради, є неприпустимими та такими що значно обмежують кількість учасників. Скаржник вважає, що така вимога немістить корупційні ризики та ознаки дискримінації та повинна бути видалена з тендерної документації. З огляду на вищезазначене, Скаржник має всі підстави вважати, що його права як учасника публічних закупівель та законні інтереси порушені внаслідок неправомірних дій та протиправних прийнятих рішень Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, які перешкоджають участі нашої компанії у цій закупівлі та унеможливлюють запропонування якісних товарів за найвигіднішою ціною, та тим самим обмежують коло потенційних учасників. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересі. Враховуючі викладене та керуючись статею 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ПП «Никольтрейд» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, привести документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін до тендерної документації, а саме: а. Видалити вимогу тендерної документації розділу V п.4 п.п. 4.14 щодо надання учасником листа-відгуку; б. Видалити з Додатку 2 до тендерної документації вимогу п. ІІ п.6 «– учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав виробнику відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності.» в. Видалити з Додатку 2 до тендерної документації вимогу п. ІІ п.7 «склад, де учасник повинен зберігати товари, повинен бути рівновіддаленим від усіх місць поставки замовника, час на доставку товару зі складу до будь-якого закладу не повинен перевищувати півгодини (учасник надає гарантійний лист»; г. Викласти у Додатку 2 до тендерної документації вимогу п. ІІ п.7 у наступній редакції «У разі виникнення непередбачуваних обставин (непередбачуваного збільшення обсягу поставки товару) або у разі запровадження загальнодержавних або місцевих заходів, пов’язаних із запобіганням поширенню інфекційних хвороб тощо, учасник зобов’язаний протягом усього строку поставки, визначеного цією тендерною документацією, забезпечити зберігання на власному складі тижневого запасу харчових продуктів згідно із потребами замовника. Учасник повинен забезпечити термінову поставку необхідного товару у разі виникнення нагальної потреби.»
Дата розгляду скарги: 22.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.01.2021 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2021 19:42
Дата виконання рішення Замовником: 08.02.2021 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: На вимогу АМКУ Замовник вніс зміни до тендерної документації
Автор: Приватне підприємство «Никольтрейд», Микола Чередниченко +380501752397 cherednichenko.nv@ukr.net