-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
м'ясо
Торги не відбулися
661 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 305.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 305.10 UAH
Період оскарження:
31.12.2020 13:29 - 12.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ПЕРЕЛІК ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК!!!
Номер:
ffb7581a40e64ecaa45a4f5768b49f3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003341-c.c5
Назва:
ПЕРЕЛІК ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК!!!
Вимога:
Шановний замовнику просимо Вас перед оголошенням закупівлі детальніше вивчати ЧИННЕ закупівельне законодавство України та ЧИТАТИ СУТЬ ВИМОГИ!!!
14 серпня 2020 року набув чинності наказ від 15.04.2020 року № 710 Мінекономрозвитку "Про затвердження Переліку формальних помилок" , відповідно до якого був затверджений перелік формальних помилок. Даний перелік є вичерпним!!! ПЕРЕЛІК формальних помилок 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Просимо включити вищезазначений перелік до ТД, а не те, що зазначено у вашій тендерній документації!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз'яснення.PDF 04.01.2021 11:18
Дата подачі:
04.01.2021 11:12
Вирішення:
Розглянувши звернення Учасника від 03.01.2021 року, виришила задовольнити вимоги та внести зміни до Тендерної документації:
Ч.1.4 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації : викласти в новій редакції: « У випадку допущення Учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, не впливають на зміст пропозиції та відповідно до переліку формальних помилок, що затверджений наказом Мінекономрозвитку України від 15.04.2020року №710.»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Преведення тендерної документації до вимог чинного законодавства.
Номер:
f1cc91d475a9469ea5add0816090e9a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003341-c.c4
Назва:
Преведення тендерної документації до вимог чинного законодавства.
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до ч. 6 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує ДЕСЯТИ днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У тендерній документації зазначено , що переможець процедури закупівлі повинен у строк, що не перевищує П'ЯТИ днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір: завантажити скановані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, на веб-портал уповноваженого органу в електронному вигляді (формат .pdf,) у відповідності з вимогами частини 1 статті 14 Закону та з урахуванням абзацу 3 частини 3 статті 12 Закон.
При чому тут ст. 14 Закону???
Вимога щодо надання документів протягом п'яти днів прямо суперечить чинній редакції закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2021 23:35
Вирішення:
- Розглянувши звернення Учасника, виришила задовольнити вимогу та внести зміни до Тендерної документації:
- п.5.5. ч.5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації викласти в новій редакції: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 10(десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону.»
- абз.2 Додаток №3 до Тендерної документації викласти в такій редакції: «у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір:
завантажити скановані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, на веб-портал уповноваженого органу в електронному вигляді (формат .pdf,) та з урахуванням абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства
Номер:
735b50685ca94f0eabc5d2ee3d1901fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003341-c.c3
Назва:
приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства
Вимога:
Шановний замовнику просимо Вас перед оголошенням закупівлі детальніше вивчати ЧИННЕ закупівельне законодавство України.
14 серпня 2020 року набув чинності наказ від 15.04.2020 року № 710 Мінекономрозвитку "Про затвердження Переліку формальних помилок" , відповідно до якого був затверджений перелік формальних помилок. Даний перелік є вичерпним!!!
ПЕРЕЛІК формальних помилок
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Просимо включити вищезазначений перелік до ТД, а не те, що зазначено у вашій тендерній документації!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2021 23:23
Вирішення:
Дані критерії не є дискримінаційними, у звязку з тим, що постачальнику надано можливість надавати як сканований оригінал сертифікату(сертифікатів), так і довідку в довільній формі по суті питання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних критеріїв
Номер:
912dbcdfe4ae4ee0aaa5cb52a64964f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003341-c.c2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних критеріїв
Вимога:
Шановний замовнику, просимо усунути дикримінаційні критерії, що наявні у Вашій тендерній документації, а саме: -сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ (ISO 22000:2005,IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоям, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів HACCP, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства, або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства.
Відповідно до ч.7 ст. 21 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою!!!
Відповідно на ч. 11 ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Зважаючи на вищенаведене просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та виключини вищезазначену вимогу, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою щодо дискримінаційних критерієїв, наявніх в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2021 23:16
Вирішення:
Дані критерії не є дискримінаційними, у звязку з тим, що постачальнику надано можливість надавати як сканований оригінал сертифікату(сертифікатів), так і довідку в довільній формі по суті питання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискримінаційних критеріїв тендерної документації!!!
Номер:
0286ed0a1b3e4585b115cdf3036bc334
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003341-c.c1
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних критеріїв тендерної документації!!!
Вимога:
Шановний замовнику, просимо усунути дикримінаційні критерії, що наявні у Вашій тендерній документації, а саме:
-, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів HACCP, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства, або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства.
Відповідно до ч.7 ст. 21 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою!!!
Відповідно на ч. 11 ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Зважаючи на вищенаведене просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою щодо дискримінаційних критерієїв, наявніх в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2021 23:13
Вирішення:
Дані критерії не є дискримінаційними, у звязку з тим, що постачальнику надано можливість надавати як сканований оригінал сертифікату(сертифікатів), так і довідку в довільній формі по суті питання.
Статус вимоги:
Відхилено