-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)
Завершена
12 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження:
31.12.2020 13:24 - 11.01.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Лист згода про захист персональних даних не відповідає зразку Замовника! Та наданий після аукціону
Номер:
59213870539146448f68a3536d5aae78
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003299-c.b3
Назва:
Лист згода про захист персональних даних не відповідає зразку Замовника! Та наданий після аукціону
Вимога:
Лист згода про захист персональних даних не відповідає зразку Замовника! Лимт не містить інформації яку вимагав замовник. Та наданий після аукціону
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2021 17:46
Вирішення:
Регламентом роботи майданчика під час проведення допорогових закупівель не заборонено учасникам завантажувати документи на етапі "кваліфікація".
Дана процедура заборонена тільки у надпорогових закупівлях.
Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 1) не входив до вичерпного переліку документів з Додатку 4, які на вимогу п. 7.1.1 оголошення повинні бути надані учасником до закінчення строку подання пропозицій.
Заповнений учасником додаток не суперечить кваліфікаційним вимогам оголошення про закупівлю та надання його після аукціону на етапі «кваліфікація» не впливає на зміст пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Учасником ФОП Тарасенко С.С. у складі пропозиції не надано згоду на обробку персрнальних даних за формою письмової згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі.
Номер:
5fbd947c9d1444bc9bc099b39ed5c327
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003299-c.b2
Назва:
Учасником ФОП Тарасенко С.С. у складі пропозиції не надано згоду на обробку персрнальних даних за формою письмової згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі.
Вимога:
Учасником ФОП Тарасенко С.С. у складі пропозиції не надано згоду на обробку персрнальних даних за формою письмової згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення Тарасенко.pdf 20.01.2021 12:07
- Вимога 2.pdf 20.01.2021 12:07
Дата подачі:
20.01.2021 12:07
Вирішення:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі – Закон), Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), уповноваженою особою Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради було оголошено план на закупівлю послуги із заправки та регенерації картриджів. Оскільки затверджена сума кошторисних призначень на 2021рік за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» є меншою за вартість, що встановлена у ст. 3 Закону та складає 12 000 грн. 00 коп., керуючись чинним законодавством було обрано тип процедури «допорогова». Відповідно до цього плану 31.12.2020 на платформі Zakupki.prom.ua було оголошено закупівлю UA-2020-12-31-003299-c «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)».
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 7.3 оголошення про закупівлю замовника передбачено вимоги щодо подання учасником пропозиції, а саме: пунктом 7.3.2 визначено кваліфікаційні вимоги, які повинні бути оформлені згідно з додатком, який зазначений нижче під назвою «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ» (Додаток № 4). Учасником ФОП Тарасенко Сергій Сергійович було дотримано вимог оголошення закупівлі та до закінчення строку подання пропозицій надано в електронному (сканованому) вигляді документи, згідно переліка Додатка 4.
Відповідно до вимог п. 8.3.2 оголошення стосовно надання гарантійного листа про якість послуг, які будуть надаватися протягом терміну дії договору, від учасників не вимагалось подання вищезазначеного документу в електронному (сканованому) вигляді шляхом завантаження у складі тендерної пропозиції. Даний гарантійний лист потрібен під час укладання договору з переможцем та відсутній серед кваліфікаційних вимог до учасників. Завантаження учасником ФОП Тарасенко Сергій Сергійович даного гарантійного листа здійснено на етапі «кваліфікація» та не є порушенням умов закупівлі.
Також повідомляємо Вам, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року №2297-VI, на вимогу Додатку № 1 оголошення, учасником надано лист-згода на обробку персональних даних.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця
Номер:
44663422ec574321aadc23048238deb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-003299-c.b1
Назва:
Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця
Вимога:
Я, ФОП Дятленко О.С. повідомляю про порушення Законодавства тендерним комітетом ПРАВОБЕРЕЖНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, та невірно обрана процедура проведення закупівлі послуг. Згідно чинного законодавства процедура повинна буди не допорогова а спрощена.
15.001.2021 р. мною ФОП Дятленко О.С. було прийнято участь в аукціоні ехнічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів) ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (UA-2020-12-31-003299-c) де з найшижчою ціною в різницею зі мною 10 грн. подав ФОП Тарасенко С.С. та якого було обрано переможцем. Тендерний комітет не звернув уваги на те, що учасником ФОП Тарасенко С.С. на етапі кваліфікації були додані дуже важливі та необхідні про розгляді пропозицій файли, а саме Додаток 1 до оголошення, який необхідно було надати до початку аукціону. Той зразок Додатку 1 що надав ФОП Тарасенко С.С. не містить персональної інформації що вимагав Замовник ПРАВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Також гарантійні письма ФОП Тарасенко С.С. додав на майданчик, вже після аукціону а згідно Законодавства та розпорядження КМУ у системі Prozorro діють обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі, це заборонено.
Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця
https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (початкова).pdf 20.01.2021 11:58
Дата подачі:
20.01.2021 11:58
Вирішення:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі – Закон), Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), уповноваженою особою Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради було оголошено план на закупівлю послуги із заправки та регенерації картриджів. Оскільки затверджена сума кошторисних призначень на 2021рік за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» є меншою за вартість, що встановлена у ст. 3 Закону та складає 12 000 грн. 00 коп., керуючись чинним законодавством було обрано тип процедури «допорогова». Відповідно до цього плану 31.12.2020 на платформі Zakupki.prom.ua було оголошено закупівлю UA-2020-12-31-003299-c «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)».
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 7.3 оголошення про закупівлю замовника передбачено вимоги щодо подання учасником пропозиції, а саме: пунктом 7.3.2 визначено кваліфікаційні вимоги, які повинні бути оформлені згідно з додатком, який зазначений нижче під назвою «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ» (Додаток № 4). Учасником ФОП Тарасенко Сергій Сергійович було дотримано вимог оголошення закупівлі та до закінчення строку подання пропозицій надано в електронному (сканованому) вигляді документи, згідно переліка Додатка 4.
Відповідно до вимог п. 8.3.2 оголошення стосовно надання гарантійного листа про якість послуг, які будуть надаватися протягом терміну дії договору, від учасників не вимагалось подання вищезазначеного документу в електронному (сканованому) вигляді шляхом завантаження у складі тендерної пропозиції. Даний гарантійний лист потрібен під час укладання договору з переможцем та відсутній серед кваліфікаційних вимог до учасників. Завантаження учасником ФОП Тарасенко Сергій Сергійович даного гарантійного листа здійснено на етапі «кваліфікація» та не є порушенням умов закупівлі.
Також повідомляємо Вам, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року №2297-VI, на вимогу Додатку № 1 оголошення, учасником надано лист-згода на обробку персональних даних.
Надане Вами посилання https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya стосується спрощених закупівель, а не допорогових.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні