-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги «Розробка проектно-кошторисної документації об’єкта: «Реконструкція частини приміщення школи під установу дошкільної освіти на 15 дітей за адресою: вул. Широка ,7 с. Приют. » за процедурою – відкриті торги (ДК 021:2015 – 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»)
Завершена
672 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 360.00 UAH
Період оскарження:
31.12.2020 11:42 - 17.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
748e8dec999e49fbb4d8ae67750005d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-002170-c.b6
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "ПРИЮТСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-II СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" було оголошено закупівлю UA-2020-12-31-002170-c за предметом «Реконструкція частини приміщення школи під установу дошкільної освіти на 15 дітей за адресою: вул. Широка,7 с. Приют. » (ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
За результатами розгляду пропозицій Протоколом №08/02/2021 засідання тендерного комітету від 08.02.2021р. ( надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «ПК «АРКОН» була відхилена, проте зазначене рішення порушує принципи здійснення публічних закупівель та положення тендерної документації, оскільки:
У Протоколі Замовник зазначає, що у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» відсутній документ передбачений вимогами п.5 розділу III Тендерної документації, а саме: заповненого акту обстеження об’єкту складеного перед поданням тендерної пропозиції між Замовником та Учасником згідно Додатку 5 до даної тендерної документації із зазначенням усіх необхідних граф акту, у тому числі, дати, часу, результатів проведеного обстеження.
Проте, Замовник не зазначає, що даний акт не було надано у складі пропозиції в зв’язку з тим, що Замовник відмовився без поважних причин та пояснень підписувати даний документ.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано документ «50.Лист пояснення про огляд об’єкту» зміст якого пояснює обставини не можливості надання Акту огляду об’єкту та факт відмови представників Замовника підписати наданий документ.
Додатково, для підтвердження реального огляду та виїзду на об’єкт представника ТОВ «ПК «АРКОН» у складі пропозиції було надано фотографії приміщення школи що підлягає реконструкції.
Вищезазначене свідчить про здійснення ТОВ «ПК «АРКОН» всіх можливих заходів для підтвердження відповідності пропозиції вимогам тендерної документації, та наданні достатньої кількості документів, що свідчать про реальний виїзд на об’єкт.
Проте, Замовником було проігноровано дані документи пропозиції та прийнято протиправне та не обґрунтоване рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН».
Враховуючи вищезазначене, наявність протиправних рішень Замовника, необґрунтованого відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН», порушення основоположних принципів здійснення процедури закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН».
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «ПК «АРОКН» буде вимушене скористатися своїм правом на звернення до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 19:47
Вирішення:
Розглянувши вимогу ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» розміщену 10.02.2020 року щодо скасування рішення тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» у закупівлі «Реконструкція частини приміщення школи під установу дошкільної освіти на 15 дітей за адресою: вул. Широка,7 с. Приют» (ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-002170-c) повідомляємо наступне.
Вимогами для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, зазначеними в пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено, що учасник у складі цінової пропозиції повинен самостійно завантажити в електронну систему закупівель документи, зазначені в Додатку 2 до ТД, а також, акт обстеження об’єкту складеного перед поданням тендерної пропозиції між Замовником та Учасником згідно Додатку 5 до даної тендерної документації.
Так, Додатком №5 до тендерної документації наведено зразок акту обстеження який має бути підписаний представником замовника та представником учасника, містити інформацію про уповноважених представників замовника та учасника, місце, дату та час складення акту, зауваження замовника, результати обстеження.
Отже, вимогами тендерної документації чітко передбачено, що підтвердженням відвідування об'єкту є складений акт із зазначенням усіх необхідних даних які дають можливість ідентифікувати повноважних осіб, які провели обстеження, дати та часу обстеження та в якому зафіксовані результати обстеження, зауваження замовника за їх наявності. Надання такого атку надає можливість замовнику пересвідчитися у тому, що учасником під час подання тендерної пропозиції враховано весь обсяг робіт та даних необхідних для надання якісних послуг за предметом закупівлі.
Надані у складі тендерної пропозиції Вами документи «50.Лист пояснення про огляд об’єкту» та фотографії приміщення не можуть бути підставою для визнання виконаною вимогу тендерної документації щодо проведення обстеження об'єкта та надання акту обстеження.
Посилання в у Вашому листі про нібито відмову замовника підписати акт обстеження не відповідає дійсним обставинам справи, оскільки, замовник не відмовлявся від підписання акту. При цьому, Вами так і не надано акт обстеження, який замовник нібито відмовився підписувати.
Надані фотографії також не можуть бути належним підтвердженням обстеження об'єкта, оскільки, як зазначалося вище обстеження об'єкта повинно бути підтверджено саме актом із занченням необхідної інформації про уповноважених представників замовника та учасника, місця, дати та часу складення акту, зауважень замовника, результатів обстеження.
За можливе звернути увагу, що вимога Тендерної документації щодо надання акту обстеження ні в якому разі не є дискримінаційною, не обмежує конкуренцію та не порушує жодних принципів здійснення публічних закупівель.
Будь-яких вимог (скарг) стосовно такої вимоги у період уточнень від учасників не надходило, окрім, як запитання про учтонення інформації щодо обов'язковості чи не обов'язковості проведення обстеження об'єкта перед подання тендерної пропозиції учасниками.
Учасники не були обмежені у проведенні такого огляду, скласти акт та надати його у складі тендерної пропозиції у період для подання тендерних пропозицій при тому, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій учасниками до 21.01.2021 року 00:00. Тобто у учасника було достатньо часу складання акту обстеження.
Таким чином, зважаючи на вимоги тендерної документації та спосіб їх підтвердження тендерним комітетом за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проектна компнаія «АРКОН» було прийнято рішення про її відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скасування вимог
Номер:
a528c0a7ee0f404d8b2e95f8630b49ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-002170-c.a2
Назва:
Скасування вимог
Вимога:
Вимагаємо скасування наступних вимог:
1. Накладання КЕП.
2. Наявність проектувальників не менше 3-х та наявність інженера-кошторисника.
1. ЗУ "Про електронні довірчі послуги" вимагає наявність КЕП у бюджетних установ, нотаріусів і т.д. Закон не зобов'язує мати КЕП приватним суб'єктам. Тим більше, що Закон говорить про те, що КЕП має однакову юридичну силу з оригіналом підпису. Тому наявність КЕП не може бути кваліфікаційною вимогою.
2. Згідно ст. 19 ЗУ "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт. ПКД виготовляється під керівництвом ГІП, який призначається наказом по підприємству, який несе особисту відповідальність за всі проектні рішення, який підписує титульні листи та рамки всіх розділів, в тому числі і кошторисну документацію. Тобто це означає, що при розробці комплексної ПКД достатньо одного фахівця з сертифікатом будь якого профілю. Всі накази Мінрегіону, якими полюбляють маніпулювати стосовно сертифікатів, не мають юридичної сили, якщо вони суперечать Закону України.
Також зазначаємо, що згідно ДСТУ кошторисна документація на проектні роботи не містить по своїй формі печатки та підпису інженера-кошторисника. По формі ставиться печатка підприємства, підписи керівника, ГІПа та виконавця. Кошториси, які є частиною Договору, можуть складатися навіть керівниками.
Сертифікат кошторисника обов'язковий тільки у випадку виконання кошторису без проекту, по дефектному акту, коли не має креслень, а також у підрядних організацій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2021 13:20
Вирішення:
1 Відповідь на запитання №1
Виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
При цьому відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У свою чергу, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі. При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
Отже, учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та подають тендерні пропозиції/пропозиції в порядку, визначеному Законом.
Стосовно посилання учасника на вимогу щодо обов’язку використання КЕП лише буджетними установами, нотаріусами і т.д. можливо звернути увагу відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» така вимога стосується щодо обов’язку органів бюджетних установ застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Тобто, державні установи мають використовувати КЕП, що зберігаються виключно на захищених носіях. Інші підприємства та організації, можуть використовувати ключі КЕП, отримані після 07.11.2018 р., які зберігаються не на захищених носіях
Щодо питання № 2 Будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації, щоб уникнути непорозумінь .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність законодавству
Номер:
e83aeaa1a9094a64aff68e61a4ea1cc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-31-002170-c.c1
Назва:
Невідповідність законодавству
Вимога:
Предмет Закупівлі не передбачає наявність у Учасників ліцензій відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Просимо првести тендерну документацію у відповідність до законодавства, оскільки предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації (даний вид господараської діяльності не підлягає ліцензуванню).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2021 21:34
Вирішення:
Згідно умов Тендерної документації зазначено про надання учасником таких документів як ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
При цьому, вимогами Тендерної документації передбачено, що такі документи подаються у випадку якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Тобто, у випадку якщо документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також, абзацом 34 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності) ,в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Зазначене повністю узгоджується з положеннями ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою уникнення розбіжностей в розумінні вимог Тендерної документації буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено