• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги у сфері поводження з медичними відходами

1.Номенклатура та обсяг надання послуг більш детально визначені у Додатку № 4 . 2 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та готуються учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 31.12.2020 11:09 - 15.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена

договір добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції.

Номер: 616dc750bce14170b94ad8906d381e25
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000878-a.a4
Назва: договір добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції.
Вимога:
Вимагати копії договорів добровільного особистого страхування громадян є дискримінаційною вимогою, що значно звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації та не відноситься до предмету надання послуг. Короновірусна інфекція не є професійним захворюванням для працівників, які надають послуги з утилізації небезпечних відходів. Наявність договорів добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції жодним чином не впливає на виконання послуг, що зазначені предметом процедури закупівлі. Це особиста справа громадянина заключати договір страхування від короновірусної інфекції чи ні. Згідно ЗУ "Про страхування" Добровільне страхування не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин. В Переліку видів добровільного страхування відсутній такий договір добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції. Встановлення зазначеної вимоги як обов’язкової, Замовник порушує один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин —принцип свободи договору, який включає в себе таку складову як свободу в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні. Замовник прописує вищезазначену умову задля штучного обмеження коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо видалити вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції копії договорів добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції. Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: до тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків

Номер: b14bd8aa399d4231a39703e43137ad6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000878-a.c3
Назва: Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків
Вимога:
Вимагати Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків в даній процедурі закупівлі є дискримінаційною вимогою, що значно звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації.Добровільне страхування не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин. Договір добровільного страхування від нещасних випадків не відноситься до предмету даної процедури відкритих торгів, оскільки не охоплює такий вид діяльності як поводження з небезпечними відходами. Зазначений договір добровільного страхування не визначений чинним законодавством як обов’язкова передумова для надання послуг з перевезення, поводження з небезпечними медичними відходами. Відповідно, Замовник прописує вищезазначену умову задля штучного обмеження коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо видалити вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції Генерального договору добровільного страхування від нещасних випадків.Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Вирішення: Згідно до Закону України про охорону праці в статті 13 Управління охороною праці та обов'язки роботодавця “Роботодавець забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів”; в статті 23 Інформація та звітність про стан охорони праці “Роботодавець зобов'язаний інформувати працівників або осіб, уповноважених на здійснення громадського контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів з охорони праці, та Фонд соціального страхування від нещасних випадків про стан охорони праці, причину аварій, нещасних випадків і професійних захворювань і про заходи, яких вжито для їх усунення та для забезпечення на підприємстві умов і безпеки праці на рівні нормативних вимог”. Тобто згідно статтям 13, 23 вимога надати договіри добровільного страхування не є дискримінаційною, бо робота з медичними відходами є небезпечною та може шкодити здоров’ю та життю працівників. То ж як збирається роботодавець дотримуватися вимог нормативно-правових актів з охорони праці не страхуючи своїх працівників та надавати їм гарантію умов і безпеки праці
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.01.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: 214128295fdd4a7c856fe44a9ce41afb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000878-a.c2
Назва: Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Відходи, зазначені в таблиці Додатку №4 до тендерної документації є небезпечними медичними відходами, які відносяться до медичних відходів категорії В, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ), розділом V «Вимоги до відходів категорії В» якого визначено, що до відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу. Пунктами 17 та 18 розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, яке може здійснюватися децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), або централізованим способом. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Оброблення (дезінфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів категорії В зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання». Небезпечні медичні відходи категорії В, зазначені в Додатку №4 до ТД, не можуть бути також утилізовані, оскільки їх ЗАБОРОНЕНО використовувати як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, керуючись вимогами діючих нормативних актів. Тобто, наявність в ліцензії Учасника операцій оброблення та утилізація непотрібна для надання послуг, оскільки чинними нормативно-правовими актами законодавства України передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні знешкоджуватись в термічних установках. Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно закон України від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР З Стаття 17 "Обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами н) мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів" Стаття 34."Вимоги щодо поводження з небезпечними відходами." "До поводження з небезпечними відходами допускаються особи, які мають професійну підготовку, підтверджену свідоцтвом (сертифікатом) на право роботи з небезпечними речовинами, та не мають медичних протипоказань. Допуск працівників до роботи забезпечується відповідною посадовою особою підприємства, установи, організації. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів. Перевезення небезпечних відходів здійснюється за умови обов'язкового страхування цивільної відповідальності перевізника за збитки, які можуть бути завдані ним під час перевезення, відповідно до закону. Розміщення небезпечних відходів дозволяється лише у спеціально обладнаних місцях та здійснюється відповідно до ліцензійних умов щодо поводження з небезпечними відходами. Провадження інших видів діяльності, не пов'язаної з поводженням з небезпечними відходами, на території, відведеній для їх розміщення, забороняється." Виходячи з вищенаведеного Учасник повинен мати ліцензію на здійснення деного виду діяльності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.01.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо наявності договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті є дискримінаційною, оскільки не відноситься до предмету послуг закупівлі відкритих торгів та не стосуються водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.

Номер: b64c0670fede4895b3429b2ee11a8951
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000878-a.b1
Назва: Вимога щодо наявності договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті є дискримінаційною, оскільки не відноситься до предмету послуг закупівлі відкритих торгів та не стосуються водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.
Вимога:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької обл, в електронній системі «Прозорро» оголосив про проведення закупівлі за процедурою відкриті торги: UA-2020-12-31-000878-a. Відповідно до ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Додатком 2 тендерної документації визначений перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам Замовником. Підпунктом 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено наступне: На підтвердження Учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору в довільній формі. До довідки необхідно надати: - копія договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті. Вищезазначений договір страхування від нещасних випадків на транспорті не відноситься до предмету послуг даної процедури відкритих торгів. Згідно пункту 4.1. Загальних положень «Назва предмета закупівлі», Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги», предметом закупівлі відкритих торгів є 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)ї Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті укладається відповідно до Положення про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, що затверджене Постановою КМУ № 959 від 14.08.1996 р. (зі змінами). Цим Положенням визначається порядок здійснення обов'язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті (далі - обов'язкове особисте страхування): 1. пасажирів залізничного, морського, внутрішнього водного, автомобільного і електротранспорту, крім внутрішнього міського, під час поїздки або перебування на вокзалі, в порту, на станції, пристані; 2. працівників транспортних підприємств незалежно від форм власності та видів діяльності, які безпосередньо зайняті на транспортних перевезеннях (далі - водії), а саме: • водіїв автомобільного, електротранспорту: машиністів і помічників машиністів поїздів (електровозів, тепловозів, дизель-поїздів); • машиністів поїздів метрополітену, провідників пасажирських вагонів, начальників (бригадирів) поїздів; • поїзних електромонтерів; • кондукторів; • працівників вагонів-ресторанів, водіїв дрезин та інших одиниць рухомого складу; • механіків (начальників) рефрижераторних секцій (поїздів); • працівників бригад медичної допомоги. Перевізником є суб'єкт господарювання, який надає послуги з перевезення пасажирів на лініях залізничного, морського, внутрішнього водного, автомобільного та електротранспорту, крім внутрішнього міського (далі - перевізник). { Пункт 1 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 640 ( 640-2007-п ) від 20.04.2007 } Застрахованими вважаються: пасажири з моменту оголошення посадки в морське або річкове судно, поїзд, автобус або інший транспортний засіб до моменту завершення поїздки; водії тільки на час обслуговування поїздки. Відповідно, вимога щодо наявності договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті є дискримінаційною, оскільки не відноситься до предмету послуг закупівлі відкритих торгів та не стосуються водіїв, що перевозять небезпечні вантажі. Керуючись ч 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно частини 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наголошуємо на тому, що згідно ч. 11 ст. 26 Закону «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, вимагаємо видалити вимогу щодо надання копії договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті, оскільки не відноситься до предмету послуг закупівлі відкритих торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно до Закону України про охорону праці в статті 13 Управління охороною праці та обов'язки роботодавця “Роботодавець забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів”; в статті 23 Інформація та звітність про стан охорони праці “Роботодавець зобов'язаний інформувати працівників або осіб, уповноважених на здійснення громадського контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів з охорони праці, та Фонд соціального страхування від нещасних випадків про стан охорони праці, причину аварій, нещасних випадків і професійних захворювань і про заходи, яких вжито для їх усунення та для забезпечення на підприємстві умов і безпеки праці на рівні нормативних вимог”. Тобто згідно статтям 13, 23 вимога надати договіри добровільного страхування не є дискримінаційною, бо робота з медичними відходами є небезпечною та може шкодити здоров’ю та життю працівників. То ж як збирається роботодавець дотримуватися вимог нормативно-правових актів з охорони праці не страхуючи своїх працівників та надавати їм гарантію умов і безпеки праці
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.01.2021 09:04