• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 - 1400)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-12-14-017394-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Завершена

261 213 230.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 612 132.30 UAH
Період оскарження: 31.12.2020 10:39 - 21.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінації виробників України

Номер: 6c87202c14fe4fc6ba2bf26aad54c5d7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.c8
Назва: Щодо дискримінації виробників України
Вимога:
АТ "СМНВО-Інжиніринг" планує взяти участь у даному тендері як єдиний вітчизняний виробник запірної арматури в Україні, який має технологічну можливість виготовити у закритому циклі і поставити устаткування для Української газотранспортної системи у повному обсязі номенклатури, згідно запитуваних технічних, якісних та кількісних характеристик, що визначені Замовником у закупівлі № UA-2020-12-31-000416-b. АТ «СМНВО-Інжиніринг» вважає, що вимога тендерної документації, щодо надання Листів-відгуків або Референс-листа про досвід експлуатації протягом не менше 2х років кожного з трьох певних видів кранів щонайменше двома підприємствами газотранспортної системи, які не є пов’язаними особами між собою та з учасником та які фізично розташовані на території країн/и ЄС та/або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США, в частині географічного обмеження, звужує коло учасників процедури закупівлі, є дискримінаційною стосовно національних виробників, що не здійснюють постачання визначеного устаткування до країн ЄС, Великобританії, Норвегії та США, та призводить до усунення від участі в закупівлі національного товаровиробника, у зв’язку з чим обмежується цінова конкуренція, що сприяє здійсненню закупівлі устаткування за державні кошти по значно завищеним цінам. Тому просимо внести зміни в пункті 1.2.1 додатка №2 «Перелік інформації» слова «... та Які фізично розташовані на території країн/и ЄС та/або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США,» замінити словами «....та Які фізично розташовані на території України та / або країн/и ЄС та / або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США та / або інших країн, що експлуатують крани в ГТС».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник встановив технічну вимогу до предмету закупівлі – відповідність до стандартів країн Європи (ISO 14313) або США (API 6D). Не маючи достатньо часу на тривалі випробування та методологічних інструментів, які б надали можливість Замовнику розглянути зразки обладнання виробників з інших країн, Замовник встановив саме такий критерій досвіду, який є об’єктивним, оскільки дозволить придбати якісне обладнання. Також Замовник вважає досвід експлуатації обладнання підприємствами країн походження вищевказаних стандартів – досвідом експлуатації з країн з високим рівнем промислової культури та низьким рівнем корупції, який міг впливати на прийняття рішення при закупівлях.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.03.2021 17:00
Вимога
Вирішена

щодо стандартів

Номер: c648da1bd7f147d7a1d396d841734fda
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.c7
Назва: щодо стандартів
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до п. 16 Додатку 1 тендерної документації, по кожній з позицій кульових кранів, що закуповуються (16. Виготовлення, згідно...), передбачено можливість їх виготовлення згідно з одним із трьох стандартів на вибір: ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313 або API 6D. Відповідно до п. 14. (Контроль заготовок і зварних швів), та п. 26 (вимоги до маркування) по кожній з позицій кранів кульових, що закуповуються перелік стандартів обмежено лише ДСТУ ISO 14313 та ISO 14313, при цьому стандарт API 6D не зазначено. Тоді як стандарти ДСТУ ISO 14313 та ISO 14313 є тотожними, дійсне 24-те видання стандарту API 6D, на відміну від попередніх видань, вже не є тотожнім стандарту ISO 14313 та зокрема не містить відповідного посилання. Право нанесення монограми АРІ виробником на готову продукцію обмежується ліцензійною угодою з АРІ, якою передбачено дотримання вимог саме стандартів АРІ, а застосування вимог інших стандартів робить продукцію нестандартною та є порушенням ліцензійної угоди, що автоматично призводить до заборони нанесення АРІ монограми. Додатково, відсутність API 6D серед переліку стандартів в пунктах 14 та 26 Додатку 1 тендерної документації, може призвести до спірних ситуацій під час кваліфікації пропозиції та/або постачанні продукції, виготовленої відповідно до стандарту API 6D. Вимагаємо додати стандарт API 6D до переліку стандартів в пунктах 14 та 26 Додатку 1 тендерної документіції для кожної позиції предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що до пунктів 14 та 26 усіх позицій кранів будуть внесені зміни та буде дозволена відповідність до стандарту до API 6D
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо представника

Номер: f8219226aa8b4bdebe0c7f8979588c5d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.c6
Назва: щодо представника
Вимога:
Доброго дня! . При підготовці нашої тендерної пропозиції ми зіткнулися з формулюваннями тендерної документації, які можна трактувати неоднозначно. Так, пунтом 3.4. Додатку 2 передбачено, що об’єднання учасників мають надати документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) ТА документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання. При цьому, не зрозуміло якого саме ПРЕДСТАВНИКА об’єднання учасників, Замовник має на увазі? Це фізична чи юридична особа? Чи означає це, що Замовник вимагає від учасника, щоб він крім керівника об’єднання, який підписує та подає тендерну пропозицію, призначив ще якогось представника та надав на торги підтверджуючі його повноваження документи? Такі вільні трактовки відкривають широкі можливості для маніпуляцій під час кваліфікації. З метою уникнення подвійних трактовок документів тендерної документації, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 та викласти п.3.4 наступним чином: 3.4. Для об’єднань учасників: - Документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) та документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання – фізичної особи, у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що з даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Терміни подачі пропозицій

Номер: 7287350b97f94042baf3a831be46d8db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.b5
Назва: Терміни подачі пропозицій
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас, продовжити кінцевий термін подання пропозиції з 03.02.2021, 17:00 до 03.03.2021, 17:00, в звязку необхідністю підготувати великий обєм інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь повідомляємо, що найближчим часом дане питання буде розглянуте ініціатором тендеру і в разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

сроки тендера

Номер: 86e782b1ca074c5cbe8d508d6462a6ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.a4
Назва: сроки тендера
Вимога:
Добрый день! Наша компания является представителем крупнейшего итальянского производителя запорной арматуры и планирует принять участие в объявленных торгах. Мы впервые учувствуем в подобных торгах в Украине, поэтому готовим полный пакет документов как от участника, так и от производителя и покупателей запорной арматуры. К сожалению, большинство регионов Италии на сегодня находятся в красной зоне, действуют строгие карантинные ограничения, что сказывается на работе предприятий. Эта ситуация не позволяет нам вовремя качественно подготовить тендерное предложение. Поэтому, для расширения конкуренции при закупке, просим тендерный комитет перенести конечную дату подачи тендерных предложений на 1 месяц.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь повідомляємо, що найближчим часом дане питання буде розглянуте ініціатором тендеру і в разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни до умов Договору

Номер: 9bd4dbcf14bb45d0a3cfae628833beff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.b3
Назва: Зміни до умов Договору
Вимога:
Шановний Замовнику, ми зацікавлені в участі в оголошених тендерних торгах № UA-2020-12-31-000416-b "Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 - 1400)", по поставці зазначених кульових кранів з приводом. Однак, зважаючи на високу вартість Договору, та відповідно великі ризики які повинен взяти на себе Постачальник, ми з повагою просимо Вас розглянути наші коментарі та модифікації які наведені нижче, які ми просимо включити до Договору: Стаття 4. Умови оплати На додаток до положень розділу 4.1.1, що стосуються відкриття акредитиву, ми просимо передбачити авансовий платіж, що відповідає 20% від ціни Договору, який повинен бути сплачений після підписання Договору, протягом 45 календарних днів з дати отримання рахунку-фактури. Авансовий платіж можна здійснити акредитивом або банківським переказом. Стаття 6. Права та обов'язки Сторін Договір не включає положень, що стосуються розірвання Договору на розсуд Покупця (тобто з причин, які не пов'язані з невиконанням зобов'язань Постачальника, невідповідностями, форс-мажорними обставинами або іншими причинами, які не є провиною Постачальника). Просимо додати наступний розділ 6.2.9 “6.2.9. Розірвати цей Договір частково або повністю, на свій розсуд. У разі розірвання договору на свій розсуд, Покупець сплачує Постачальнику вартість виконаної роботи до дати повідомлення Покупця про припинення дії Договору. Це включає відшкодування фактичних витрат, понесених Постачальником, плюс розумні накладні витрати та необхідні витрати, що виникають внаслідок припинення. Такі витрати можуть включати вартість обладнання, деталей або матеріалів які замовлені, та все ще повинні бути отримані Постачальником від його субпостачальників та субпідрядників. Про намір Покупця розірвати Договір, частково або повністю, повідомляється Постачальнику шляхом письмового повідомлення.» Стаття 7. Відповідальність Сторін 7.3. За порушення строків поставки Товарів або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Товарів, поставка яких прострочена та/або недопоставлена, за кожний день такого прострочення, до максимум 7 відсотків ціни простроченого Товару. Такий штраф є єдиним засобом правового захисту Покупця та виключною відповідальністю Постачальника за будь-яку затримку з доставкою Товару. Сплата пені та/або штрафу не звільняє Постачальника від виконання зобов’язань за цим Договором.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що внесення змін до проекту договору в запропонованій вами редакції є не доцільним
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.03.2021 17:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінації виробників України

Номер: 13454e7943fc4e469d69169507857d00
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.c2
Назва: Щодо дискримінації виробників України
Вимога:
1. З метою усунення дискримінації просимо в пункті 1.2.1 Додатку №2 «Перелік інформації» слова «…та які фізично розташовані на території країн/и ЄС та/або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США,» замінити словами «….та які фізично розташовані на території України та/або країн/и ЄС та/або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США та/або інших країн, що експлуатують крани в ГТС». 2. З метою приведення пункту 1.4.1 Додатку №2 «Перелік інформації» у відповідність до пункту 16 Додатку №1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» просимо в пункті 1.4.1 перелік сертифікатів відповідності викласти в наступній редакції: «ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313, або DIN ISO 14313, або API 6D, чинність якого можна перевірити на сайті організації The American Petroleum Institute (API) https://mycerts.api.org/Search/CompositeSearch»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на перше питання повідомляємо, що Замовником встановлено вимогу обов’язкової відповідності кульових кранів до стандартів, які створені у ЄС та США. Цим обумовлюється згаданий текст «та які фізично розташовані на території країн/и ЄС та/або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США». У відповідь на друге питання повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

шодо об'єднань учасників

Номер: 6d7fe96823c749289075d932a6d6e2f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-31-000416-b.b1
Назва: шодо об'єднань учасників
Вимога:
Доброго дня! Наша компанія – нерезидент планує прийняти участь в оголошених торгах та наразі опікується питанням оформлення тендерного забезпечення. Відповідно до Закону України про публічні закупівлі, учасники резиденти та не резиденти України беруть участь в торгах на рівних умовах, при цьому їх дискримінація не допускається. Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону України про публічні закупівлі: Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: • окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; • окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); • об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи; Наша компанія-нерезидент планує прийняти участь в торгах у складі об’єднання юридичних осіб - нерезидентів без створення окремої юридичної особи. Відповідно до п.1.4 Додатку 6.1 тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією», а відповідно до п.5.1 Додатку 2 тендерної документації «У випадку якщо участь у закупівлі приймає об’єднання учасників, Забезпечення тендерної пропозиції надається таким об’єднанням». Проте, в разі участі в торгах об’єднання компаній-нерезидентів без створення юридичної особи, отримання такої гарантії в українських чи зарубіжних банках є неможливим. З метою забезпечення участі в торгах учасників у формі об’єднання нерезидентів без створення юридичної особи, вимагаємо внести зміни до п.5.1 Додатку 2 тендерної документації, та викласти його в наступній редакції: «5.1. Забезпечення тендерної пропозиції (у відповідності до вимог п. 4.10 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації та вимогам, що викладені в Додатку 6.1 до тендерної документації. У випадку якщо участь у закупівлі приймає об’єднання учасників, Забезпечення тендерної пропозиції надається таким об’єднанням. У випадку якщо участь у закупівлі приймає об’єднання учасників нерезидентів без створення юридичної особи, Забезпечення тендерної пропозиції надається членом такого об’єднання.» Відповідні зміни до тендерної документації мають стосуватися як тендерного так договірного забезпечення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що найближчим часом дане питання буде розглянуте тендерним комітетом та після відповідного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено