-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове 73%, код 15530000-2 Вершкове масло
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2020 23:28 - 06.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
НЕЗАКОННА БЕЗПІДСТАВНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Номер:
6a445e20cf1c4dd9a0ce60cd774c5c66
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-006215-c.b1
Назва:
НЕЗАКОННА БЕЗПІДСТАВНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Вимога:
Доброго часу доби!
21 січня 2021 року об 20:45 Вами було опубліковано протокол, у якому Ви зазначаєте наступну інформацію: «За результатами розгляду пропозиції встановлено, що пропозиція учасника ФОП Кривоніс В.І. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на закупівлю товару: масло вершкове 73%, код 15530000-2 Вершкове масло, з очікуваною вартістю 199 000,00 грн., відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-12-30-006215-c, а саме: в складі пропозиції учасника ФОП Кривоніс В.І. відсутні копія паспорту (всі сторінки), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, експлуатаційний дозвіл на потужність, особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів та інші.», - та на цій підставі відхиляєте найбільш економічно вигідну пропозицію.
Проте, зазначена Вами інформація є недостовірною, оскільки всі документи, зазначені Вами у переліку, викладеному вище, насправді містяться в складі пропозиції ФОП Кривоніс В.І.
Скоріше за все, дана помилка була припущена уповноваженою особою Замовника через те, що Вона не має необхідної кваліфікації та відповідних навичок, в зв’язку з чим додатково пояснюємо: переглянути файли Ви можете наступним чином: на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://www.czo.gov.ua/ у лівому верхньому боці, натиснувши спочатку «Довірчі послуги», далі – «Перевірити підпис», завантажити у спеціальне вікно відповідний файл з накладеним кваліфікованим електронним підписом , здійснити перевірку, після якої ви можете зберегти «Файл без підпису», у форматі pdf.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо:
1. копія паспорту (всі сторінки) у форматі pdf знаходиться у файлі «Паспорт все стр.pdf»
2. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду у форматі pdf знаходиться у файлі «Ідентифікаційний код.pdf»
3. свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів у форматі pdf знаходиться у файлі «ХАС № 663310 тех паспорт .pdf»
4. експлуатаційний дозвіл на потужність у форматі pdf знаходиться у файлі «Регистрация потужности Кривонос1.pdf»
5. особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників у форматі pdf знаходиться у файлі «Медична книжка водителя.pdf», «Мед._книжкаКривонос.pdf»
6. медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів у форматі pdf знаходиться у файлі «Мед.довідка водитель.pdf»
Отже, пропозиція ФОП Кривоніс В.І була дискваліфікована незаконно, оскільки Замовник не має права відхиляти пропозиції Учасників на підставі відсутності документів, які насправді містяться у складі пропозиції.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: скасувати рішення щодо неправомірної дискваліфікації учасника ФОП Кривоніс В.І та під час проведення спрощених закупівель діяти виключно у рамках Закону, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію з вигаданих підстав, що суперечать дійсності, ви прямо порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У випадку ігнорування Вами даної вимоги, будемо вимушені інформувати про порушення Вами законодавства у сфері закупівель Державну аудиторську службу України.
Додатково повідомляємо: До адміністративної відповідальності за порушення у сфері публічних закупівель можуть притягнути як посадових осіб, так і керівників замовників. Сума штрафу і відповідальні будуть залежати від типу порушення. Безпідставне відхилення пропозицій згідно з законом належить до суттєвих порушень, за такі порушення розмір штрафу складає від 1500 до 3000 неоподатковуваних мінімумів — від 25 500 до 51 000 грн відповідно.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.docx 25.01.2021 18:30
Дата подачі:
22.01.2021 18:00
Вирішення:
Доброго дня!!! Вимогами ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною».
Так, оголошенням на дану спрощену закупівлю, а саме: абзацом 2, 4 Додатку 5 до оголошення передбачено, що «пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі: pdf/jpeg/png.».
Частиною 9 ст.14 Закону передбачено, що «пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником».
Аналогічна вимога, міститься в п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі Порядок №1082), а саме: «розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО /учасником/ постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.»
Крім того, п.10 зазначеного Порядку №1082 передбачено, «що оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.»
Уповноваженою особою Виконавчого комітету Роганської селищної ради під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Кривоніс В.І. було встановлено відсутність деяких необхідних документів, надання яких передбачено оголошенням про проведення даної спрощеної закупівлі, що в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2021 відображено наступним чином «за результатами розгляду пропозиції встановлено, що пропозиція учасника ФОП Кривоніс В.І. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, на закупівлю товару: масло вершкове 73%, код 15530000-2 Вершкове масло, з очікуваною вартістю 199 000,00 грн., відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-12-30-006215-c, а саме: в складі пропозиції учасника ФОП Кривоніс В.І. відсутні копія паспорту (всі сторінки), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, експлуатаційний дозвіл на потужність, особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів та інші. «
Щодо відсутності зазначених документів в електронній системі закупівель не заперечує і Учасник ФОП Кривоніс В.І.
Так, в вимозі: UA-2020-12-30-006215-c.b1 від 22.01.2021 Учасником ФОП Кривоніс В.І. вказано, що «скоріше за все, дана помилка була припущена уповноваженою особою Замовника через те, що Вона не має необхідної кваліфікації та відповідних навичок, в зв’язку з чим додатково пояснюємо: переглянути файли Ви можете наступним чином: на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://www.czo.gov.ua/ у лівому верхньому боці, натиснувши спочатку «Довірчі послуги», далі – «Перевірити підпис», завантажити у спеціальне вікно відповідний файл з накладеним кваліфікованим електронним підписом , здійснити перевірку, після якої ви можете зберегти «Файл без підпису», у форматі pdf.
Тобто, як свідчить з вимоги Учасника ФОП Кривоніс В.І. вищеперелічені документи переглянути можливо на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України.
Однак, Міністерство цифрової трансформації України не входить до складу до електронної системи закупівель.
Так, п.7 ч.1 ст.1 Закону визначено, що електронна система закупівель це інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;
Таким чином, зазначені документи Учасника ФОП Кривоніс В.І. відсутні в електронній система закупівель, тобто відповідно до п.10 зазначеного Порядку №1082 інформація не оприлюднена/розміщена.
Крім того, діючим законодавством щодо здійснення публічних закупівель не передбачено, обов’язку Уповноваженої особа перевіряти документи, розміщені Учасником на сайті Міністерство цифрової трансформації України, також, у неї при розгляді пропозицій Учасників відсутнє право використовувати документи, що не розміщені в електронній системі закупівель.
Одночасно, Учасник не позбавлений права звертатись зі скаргами до Державної аудиторської служби України.
Статус вимоги:
Відхилено