• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території адмінбудівлі за адресою бульвар Тараса Шевченка, 16)

Завершена

605 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 050.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 21:43 - 11.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Шановний Замовнику! Ми підтверджуємо, що маємо достатньо досвіду виконання аналогічних договорів прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території до них у період 2019-2020 роках, строк дії яких не менше 1 року. Для підтвердження нами було надано не всі копії таких договорів, тому Просимо Вас надати можливість виправити невідповідності в інформації та документах, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані нами у тендерній пропозиції, згідно вимог ст.29 п.16 Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: 70d5893f7c3b45cc80afc02284b1cadd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-003699-b.b2
Назва: Шановний Замовнику! Ми підтверджуємо, що маємо достатньо досвіду виконання аналогічних договорів прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території до них у період 2019-2020 роках, строк дії яких не менше 1 року. Для підтвердження нами було надано не всі копії таких договорів, тому Просимо Вас надати можливість виправити невідповідності в інформації та документах, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані нами у тендерній пропозиції, згідно вимог ст.29 п.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми підтверджуємо, що маємо достатньо досвіду виконання аналогічних договорів прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території до них у період 2019-2020 роках, строк дії яких не менше 1 року. Для підтвердження нами було надано не всі копії таких договорів, тому Просимо Вас надати можливість виправити невідповідності в інформації та документах, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, що подані нами у тендерній пропозиції, згідно вимог ст.29 п.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підстав для відміни прийнятого рішення не вбачаємо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Право на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі"

Номер: d8283187f3104b03b7003a303317df40
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-003699-b.b1
Назва: Право на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас не лишати нас права на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі" та Розділу 5 п. 3 тендерної документації і відмінити Протокол №5/21від 19.01.2021 року та надати час на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація (далі – ТД) містить чіткі кваліфікаційні критерії. Одним з таких критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме відомості про виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох) щодо предмету закупівлі, які повинні підтверджувати те, що учасник має достатній досвід виконання аналогічних договорів (не менше 1 року). Аналогічними договорами є договори, які підтверджують здійснення учасником прибирання офісних/адміністративних приміщень. Учасником завантажено 3 виконані договори, однак з них тільки один - про надання послуг з прибирання офісних/адміністративних приміщень (договір від 18.03.2019 № 5). Але зазначений договір укладений на строк менше 1 року (з 18 по 31 березня 2019 року), що не відповідає вимогам ТД, оскільки вимагаються аналогічні договори зі строком надання послуг не менше 1 року. Інші два договори, що надав учасник не підтверджують здійснення прибирання учасником офісних/адміністративних приміщень, тому не має підстав вважати їх аналогічними Відповідно документи, які вимагались Замовником надані, але не відповідають вимогам Замовника. Підстав для відміни прийнятого рішення не вбачаємо.
Статус вимоги: Відхилено