• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам’янець-Подільський на ділянці км 236+719 – км 270+619 (окремими ділянками), Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації

Завершена

270 880 225.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 708 802.25 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 19:27 - 05.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру

Номер: 59c0f613578b4c34b65fa50179084dd3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-003413-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Вимога:
Привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства та усунути дискримінаційні вимоги
Вирішення: Вимога задоволена частково. 1. Тендерним комітетом було прийнято наступне рішення щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-12-30-003413-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам’янець-Подільський на ділянці км 236+719 – км 270+619 (окремими ділянками), Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current repair of principal motor road R-24 Tatariv – Kosiv – Kolomyia – Borschiv – Kamianets-Podilskyi on the section km 236+719 – km 270+619 (separate sections), Khmelnytskyi region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)». Відповідь: 1. Щодо дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. У тендерній документації Замовник не зобов’язує учасників торгів перебазовувати асфальтобетонний завод в інше місце. Головна умова: час доставки асфальтобетонної суміші від АБЗ до місця укладання не повинен перевищувати 3 годин. Учасник торгів складає транспортну схему доставки дорожньо-будівельних матеріалів. На підставі транспортної схеми робить розрахунок часу перевезення асфальтобетонної суміші на об’єкт. У випадку, коли час доставки асфальтобетонної суміші перевищує 3 години, учасник вирішує як йому забезпечити згадану умову. Якщо буде прийнято рішення щодо перебазування АБЗ, учасник торгів повинен забезпечити виконання всіх вимог законодавства та інших нормативних документів, пов’язаних з охороною навколишнього середовища та викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на новому місці розташування АБЗ. 2. Щодо договірної ціни. Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно норм і правил СОУ 42.1-37641918-085:2018, як тверда, яка може бути переглянута згідно умов Проєкту договору (додається як Додаток до цієї тендерної документації). До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат (договірної ціни у відповідності до п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (у тому числі розрахунок розміру заробітної плати відповідно до розрахунку, що наведений в додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018 з урахуванням орієнтованого рівня заробітної плати, має бути не нижчими ніж 9 954,78 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (лист ДП «ДерждорНДІ» від 29.01.2020 №19.1-25-83), розрахунки вартості матеріальних ресурсів згідно п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку та адміністративних витрат в межах усереднених показників згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами) та розрахунки на інші витрати. Сама договірна ціна без розрахунків до неї та кошторисів, що підтверджують розрахунки та врахування всіх обсягів робіт, передбачених у технічній частині тендерної документації, це є не підтверджена інформація. Перед повідомленням учасника торгів про намір укласти з ним договір підряду необхідно детально перевірити договірну ціну, кошториси до неї та розрахунки. Як це зробити, якщо учасник не бажає завантажувати вище зазначені документи у систему Прозоро, а хоче надати їх під час укладання договору? Якщо прийняти умови учасника, а в результаті перевірки договірної ціни при укладанні договору будуть виявлені помилки, то такі дії можуть призвести до збільшення терміну укладання договору у межах законних строків, а отже і строки виконання робіт/надання послуг. 3. Щодо аналогічного договору. Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ категорії, укладений протягом останніх трьох років, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконанні робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів робіт, зазначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Відповідно до пункту 18 Розділу IV «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» передбачено, що такий договір має бути виконаний не менше ніж на 50% від загальної ціни договору. Враховуючи зазначене у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. 4. Щодо надання відгуків. Не передбачено «Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», наказ №1572 від 17.08.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Враховуючи зазначене у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. 5. Щодо переліку основних видів робіт. Влаштування шару основи із органо-мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу з додаванням бітумної емульсії та цементу і влаштування щебенево-піщаної суміші з додаванням цементу – це різні конструктивні шари дорожнього одягу. Враховуючи досвід виконання робіт по поточному середньому ремонту у минулих роках Замовник приймає саме такий конструктивний шар, який передбачено у тендерній документації. Вимога щодо влаштування шару основи із органо-мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу приготовленої методом холодного ресайклінгу не є дискримінаційною. Якщо учасник торгів виконував роботи по влаштуванню шару основи із органо-мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу, приготовленої в установці (при цьому враховувалися роботи по транспортуванню відфрезерованого матеріалу на місце приготування і суміші на місце укладання, розподілення суміші на проектну товщину з урахуванням нормативних коефіцієнтів запасу та ущільнення), такий вид робіт буде враховано як аналогічний виду, зазначеному у тендерній документації. Вносити зміни у тендерну документацію з цього приводу немає потреби.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 1b1411e31a0f455487c64a2e2ae84f15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-003413-b.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 22.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2021 10:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.03.2021 17:00
Задовільнена: Так
Автор: FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, Накаідзе Отар +380638803797 fermakinsaat2021@gmail.com