• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області

Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або на предмет закупівлі ПДВ не нараховується). Детально - в доданому до цього оголошення файлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначається у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (доданий файл).

Торги не відбулися

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 18:38 - 06.01.2021 09:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника та незаконого визначення преможця

Номер: b69a3cf0d0f24619ac750d95708ff604
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-005262-c.b5
Назва: Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника та незаконого визначення преможця
Вимога:
“30” грудня 2020 року Олександрівською селищною адміністрацією Чорноморської міської ради Одеської області (надалі - Замовник) було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель за показником національного класифікатора України Код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області). У строки, встановлені Оголошенням Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕКОГРУПП» була подана пропозиція для участі у процедурі спрощеної закупівлі. 19.01.2021р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол №4 від 19.01.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким пропозиція нашого підприємства була відхилена (надалі - Протокол відхилення). ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП» (надалі - Учасник) не згодне з рішенням Замовника, вважає, що Протокол прийнятий з грубим порушенням ст.ст. 5, 16 та 29 Закону України “Про публічні закупівлі” та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, є протиправним та підлягає скасуванню у зв’язку з наступним: 1. У якості підстави для відхилення нашої пропозиції Замовник вказує “при розгляді пропозиції Учасника аналогічного договору № 3008/19 від 30.08.2019р було встановлено, що згідно п.3.1.2 Здійснювати вивезення відходів на підставі заявок Замовника протягом 48 годин або відповідно до затвердженого Сторонами графіку. Проте учасник не надав а ні графік а ні заявки, або підписаний сторонами акт наданих послуг, що суперечить п.3 Розділу III. Вимоги до учасників: - « інформація про належне виконання умов договору». Пунктом 3 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “Позитивні відгуки від Замовників, з якими були укладені аналогічні до предмету закупівлі договори, інформація про належне виконання умов договору”. На виконання вказаної вимоги ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” надано у складі пропозиції наступні документи: - Лист-відгук про роботу ТОВ “Трансекогрупп” від 12.01.2021р. №12/01 (файл “16.Відгук ФОП Авербух”); - Відгук №05-10/021/01 від 10.01.2021 року ( файл “18. Лист відгук Велес Агро”); - Довідка про досвід виконання аналогічного до предмету закупівлі договору №2-12/21 від 12.01.2021р. (файл “2. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів”). У всіх цих документах і ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП”, і наші контрагенти підтвердили, що всі аналогічні договори, які надані нашим підприємством у якості документів, що підтверджують досвід роботи, виконані належним чином, як того і вимагає Замовник. Таким чином, Учасник підтвердив у повному обсязі вимогу Замовника, вказану у п.3 Розд.ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надано 2 позитивні відгуки та надана інформація про належне виконання умов договору. Посилання Замовника на те, що Учасник мав надати заявки або акти наданих послуг, є безпідставним, оскільки такі вимоги не передбачені ні Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, ні доданими до неї документами. У п.3.1.2 наданого нами Договору №3008/19 від 30.08.2019р. зазначено, що замовник зобов'язується “здійснювати вивезення відходів на підставі заявки Замовника протягом 48 годин або відповідно до затвердженого Сторонами графіку”. На підставі вказаного пункту усі вивезення відходів здійснювалися нашим підприємство на підставі заявок замовника, що надавалися ним усно в телефонному режимі, при цього жодних графіків сторонами протягом дії договору не погоджувалося, тому вказані документи і не були надані у складі пропозиції Учасника. Факт належного та якісного виконання Учасником договірних умов підтверджений контрагентом у відгуку №05-10/021/01 від 10.01.2021 року, а саме: “Роботою ТОВ «Трансекогрупп» я повністю задоволена, договірні зобов'язання та умови договору виконувалися належним чином та у повному обсязі.” Таким чином, ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” у повному обсязі виконала вимогу Замовника, що передбачена пунктом 3 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а вимагання від учасника додаткових документів, що не включені у вимоги спрощеної закупівлі, є безпідставним, дискримінаційним та таким, що порушує положення ст.ст. 5, 16 та 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. 2. У Протоколі відхилення Замовником також зазначається, що “договір №3008/19 укладено 30 серпня 2019 року, а договір оренди транспортного засобу марки БА Р, тип- вантажний платформа, реєстраційний помер 2148 НН, що надано замовником у його пропозиції укладено 01 жовтня 2019 року, що також ставить під сумнів надання послуг вчасно, адже згідно п.2.4 аналогічного договору «Для надання послуг використовується спеціальні транспортні засоби, що мають встановлений кранманіпулятор». Однак такі аргументи Замовника є не об'єктивними та безпідставними. Так, у розпорядженні ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” наявно 3 вантажних автомобілі, що обладнані краном-маніпулятором. Враховуючи незначні об'єми послуг Замовника, зазначені в умовах спрощеної закупівлі, Учасником у пропозиції надано документи по 1-му транспортному засобу, який планується використовувати для надання послуг Замовнику - Вантажний платформа марки DAF модель CF 85.430 державний номер ВН 2148 НН (підтверджуючі документи: Довідка про наявність матеріально-технічної бази, договір оренди транспортного засобу та свідоцтво про державну реєстрацію такого авто). Пунктом 1 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “Довідка, складена Учасником в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання послуг згідно предмету закупівлі”. При цьому Замовник навіть не вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявну у них матеріальну-технічну базу, натомість він вимагає лише 1 документ - Довідку про це. Тобто надання договорів оренди транспортних засобів, що будуть задіяні для надання Замовнику послуг, взагалі не передбачено умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та доданих до неї документів. Такі документи були надані ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” додаткового з власної ініціативи з метою підтвердити свою надійність як виконавця послуг. Таким чином, Пропозиція та документи ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” повністю відповідають вимогам Замовника, а відхилення пропозиції Учасника через надання ним додаткових документів є незаконним, оскільки не передбачено жодним положенням ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка містить виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. 3. У якості підстави відхилення пропозиції Учасника, Замовник вказує також, що Договір №3008/19 від 30.08.2019р. та договір №4112/С/С1 від 01.11.2019 року “надані учасником як аналогічний не в повному обсязі, оскільки відсутня інформація щодо суми договору та обсягу закупівлі згідно даного договору, або відповідних додатків, графіку, заявок, тощо, що суперечить. З Розділу III. Вимоги до учасників, а саме інформацію про належне виконання умов договору”. Такі вимоги Замовника є помилковими та такими, що не відповідають дійсним обставинам справи та суперечать вимогам його ж документації щодо проведення спрощеної закупівлі. Умовами Договору №3008/19 від 30.08.2019р. та Договору №4112/С/С1 від 01.11.2019 року передбачено наявність лише одно додатку - Додатку №1, який був доданий нашим підприємством до кожного договору. Вимога про надання інших додатків, графіків та заявок, які не оформлювалися учасником в процесі надання послуг та не передбачені його умовами, є безпідставним. Щодо відсутності у них інформації про суми договору та обсягу закупівлі, що така інформація не є обов'язковою умовою договорів та включається до них лише за бажанням сторін такого договору. Пунктом 2 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “копії не менше ніж двох аналогічних договорів. Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник має право вимагати “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”. Предметом спрощеної закупівлі Замовника є Код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області). Надані ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” у складі пропозиції аналогічні договори та позитивні листи-відгуки контрагентів у повній мірі підтверджують і досвід роботи нашого підприємства, і спроможність надавати аналогічні до предмету закупівлі послуги, і успішний та позивний досвід роботи по таким договорам, що безпосередньо підтверджено отримувачами таких послуг. Щодо права ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” залучати для надання послуг по аналогічним договорам третіх осіб зазначаємо, що по-перше, це право, а не обов'язок Учасника; по друге, вказана умова не суперечить вимогам чинного законодавства та включена до умов договорів за згодою обох сторін. Що стосується надання послуг Замовнику, що Учасником у складі пропозиції було надано Довідку вих. №5-12/21 від 12.01.2021 року, якою ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” повідомило Замовника, що не планує залучати інших суб'єктів господарювання у якості субпідрядників для надання послуг Замовнику за предметом спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” у повному обсязі виконало усі вимоги Замовника та надало всі необхідні документи, зазначені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та доданих до нього документах, у зв'язку з чим, пропозиція ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підстави відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП», які вказані у Протоколі відхилення, є необ’єктивними, безпідставними та свідчать про незаконність дій Замовника, що є грубих порушенням вимог ст.ст. 22, 16, 29 та 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також таким, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, наведених у ст.5 вказаного Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність (пропозиція ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП» майже на 10,5 тисяч гривень менше від пропозиції учасника, що визнаний Замовником переможцем, що становить майже 10% загальної суми закупівлі); - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення, викладене у Протоколі №4 від 19.01.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким була відхилена пропозиція ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП”. У разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними заяви щодо ініціювання перевірки спрощеної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.01.2021 15:29
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо незаконного визнання переможцем ТОВ “ТВ-Серрус”

Номер: 7523a84cd8ff4e8890f2acd00fdd7a88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-005262-c.b3
Назва: Вимога щодо незаконного визнання переможцем ТОВ “ТВ-Серрус”
Вимога:
“30” грудня 2020 року Олександрівською селищною адміністрацією Чорноморської міської ради Одеської області (надалі - Замовник) було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель за показником національного класифікатора України Код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області). У строки, встановлені Оголошенням Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕКОГРУПП» була подана пропозиція для участі у процедурі спрощеної закупівлі. 19.01.2021р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол №5 від 19.01.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким учасник ТОВ “ТВ-Серрус” був визнаний переможцем спрощеної закупівлі. ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП» не згодне з рішенням Замовника, вважає, що Протокол прийнятий з грубим порушенням ст.ст. 5, 16 та 29 Закону України “Про публічні закупівлі” та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, є протиправним та підлягає скасуванню у зв’язку з наступним: 1. Пунктом 2 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “копії не менше ніж двох аналогічних до предмету закупівлі договорів”. ТОВ “ТВ-Серрус” у складі тендерної пропозиції подано файл “Аналогічний договір_1”, а саме - Договір №ГТЗ-98/19 на вивезення твердих побутових відходів від 21.03.2019 року, укладений з КП “МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ”. Розділом 11 вказаного договору передбачено наявність у нього трьох додатків: - Додаток №1 “План розміщення контейнерів та графік вивозу відходів з зелених зон Приморського району”; - Додаток №2 “Зведена відомість по плану вивозу відходів (контейнери 1,1 куб.м.) для КП “МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ” у Приморському районі на 2019 рік”; - Додаток №3 “Правила користування контейнерами”. Детальне вивчення файлу “Аналогічний договір_1” свідчить про те, що ТОВ “ТВ-Серрус” додано до договору додатки невідомого походження - усі вони складені до договору без номеру та дати. Тобто на підтвердження досвіду роботи учасником наданий договір у неповному обсязі, а саме: без Додатків №1,2 та 3, які прямо передбачені Розділом 11 Договору №ГТЗ-98/19 від 21.03.2019 року. Пунктом 10.4 Договору №ГТЗ-98/19 від 21.03.2019 року передбачено, що “Всі Додатки та акти, на які робиться посилання в тексті цього Договору, є невід'ємними частинами цього Договору і мають повну юридичну силу.” У якості копії другого аналогічного договору ТОВ “ТВ-Серрус” надав файл “Аналогічний договір _2”, а саме - Договір №1/417 про надання послуг зі збирання та вивезення твердих побутових відходів від 29.12.2017р., укладений з КМ “Міське управління житлово-комунального господарства” Чорноморської міської рад Одеської області. Однак і до вказаного Договору учасником не надані Додаток №1 (п.1.4 Договору), Додаток №2 (п.п.2.1, 2.3 Договору) та Додаток №3 (п.2.7 Договору). При цьому пунктом 10.5 Договору №1/417 від 29.12.2017р. встановлено, що “Всі Додатки та акти, на які робиться посилання в тексті цього Договору, є невід'ємними частинами цього Договору і мають повну юридичну силу”. Крім того, умовами обох договорів, що були надані ТОВ “ТВ-Серрус” у якості аналогічних, передбачено вивезення твердих побутових відходів контейнерами для твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м.куб. (п.п. 1.2, 2.6 Договору №1/417 від 29.12.2017р. та п.п. 1.2, 3.1, 3.2 Договору №ГТЗ-98/19 від 21.03.2019 року відповдіно), в той час як Замовник проводить спрощену закупівлю за предметом “Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області”. Таким чином, ТОВ “ТВ-Серрус” на підтвердження досвіду надання послуг надав договори у неповному обсязі (без додатків, що є їх невід'ємними частинами), а також предметом виконання яких є надання зовсім інших послуг - вивезення відходів шляхом спорожнення контейнерів об'ємом 1.1 м.куб., в той час як аналогічним до предмету спрощеної закупівлі Замовника є договори на погрузку, підйом і вивіз сміття маніпулятором, що є абсолютно іншою послугою та передбачає використання зовсім інших спеціалізованих автомобілів та обладнання, а також працівників іншої кваліфікації. Отже, ТОВ “ТВ-Серрус” не виконав кваліфікаційну вимогу Замовника, передбачену п.2 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки договори надані ним у неповному обсязі, а також жоден з них є аналогічним до предмету спрощеної закупівлі та відповідно Учасник не підтвердив кваліфікаційний критерій, передбачений п.3 ч.2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Пунктом 3 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “Позитивні відгуки від Замовників, з якими були укладені аналогічні до предмету закупівлі договори, інформація про належне виконання умов договору”. У якості позитивних відгуків ТОВ “ТВ-Серрус” надав файли “відгук про виконання аналогічного договору” та “відгук про виконання договору _2”. При цьому у файлі “відгук про виконання договору _2” міститься Лист-відгук Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області щодо виконання ТОВ “ТВ-Серрус” договору №649-И від 10.09.2019 року про надання послуг зі збирання та вивезення відходів (опалого листя). Тобто, ТОВ “ТВ-Серрус” надав у якості аналогічного договору Договір №1/417 про надання послуг зі збирання та вивезення твердих побутових відходів від 29.12.2017р., укладений з КМ “Міське управління житлово-комунального господарства” Чорноморської міської рад Одеської області, а позитивний відгук надав від зовсім іншого контрагента - від Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області та за зовсім іншим договором - згідно Договору №649-И від 10.09.2019 року. Таким чином, ТОВ “ТВ-Серрус” не виконав вимогу Замовника щодо надання позитивного відгуку саме від того замовника, з яким був укладений наданий учасником аналогічний договір. Крім того, зміст наданих ТОВ “ТВ-Серрус” відгуків не містить інформацію про належне виконання умов договору, як того вимагав Замовник, що не дає можливості встановити чи задоволені контрагенти ТОВ “ТВ-Серрус” станом виконанням ним своїх обов'язків за договором та чи не має у них претензій щодо виконання умов таких договорів. Враховуючи вищенаведене, ТОВ “ТВ-Серрус” не виконало вимоги Замовника, викладені у пункті 3 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідно не підтвердило кваліфікаційний критерій, встановлений п.3 ч.2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки надані ТОВ “ТВ-Серрус” позитивні відгуку від контрагентів не містить інформації про належне виконання умов договору, яку вимагає Замовник, а також позитивний відгук наданий учасником від іншого замовника та за іншим договором, а ніж той, що був наданим ТОВ “ТВ-Серрус” у якості аналогічного до предмету спрощеної закупівлі договору. 3. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив наступну вимогу: “Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника учасника”. На виконання вказаної вимоги ТОВ “ТВ-Серрус” у складі своєї пропозиції завантажив файл “Акт обстеження”. Вказаний акт складений Головою Олександрійської селищної адміністрації та додатково підписаний Керівником відділу ТОВ “ТВ-Серрус” Гергель Ю.Б. При цьому на акті обстеження відсутня печатка ТОВ “ТВ-Серрус”, а посада та повноваження особи Гергель Ю.Б. ні в акті обстеження, ні у пропозиції учасника спрощеної закупівлі не підтверджені жодним документом, що викликає сумніви у тому, що вказаний керівник відділу та підписаний ним акт має якесь відношення до учасника закупівлі ТОВ “ТВ-Серрус”. До того ж, наданий ТОВ “ТВ-Серрус” Акт обстеження датований 28.12.2020 року, в тому час як Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було розміщено у електронній системи закупівлі лише “30” грудня 2020 року. Отже Акт обстеження складений учасником за 2 дні до того, як була оголошена спрощена закупівля. Вказані обставини свідчать про те, що учасник закупівлі ТОВ “ТВ-Серрус” завчасно, до оголошення закупівлі, знав про її проведення та про наявні у ній вимоги щодо необхідності проведення обстеження території Замовника та складання Акту обстеження. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані умови за попередньою домовленістю з учасником закупівлі ТОВ “ТВ-Серрус”. Такі дії містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника та учасника закупівлі, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, а також злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем. Враховуючи вищенаведене, є очевидним, що тендерна пропозиція ТОВ “ТВ-Серрус” не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника. Керуючись ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”, пропозиція ТОВ “ТВ-Серрус” повинна була бути відхилена Олександрівською селищною адміністрацією Чорноморської міської ради Одеської області. Натомість Замовник мало того, що здійснив корупційний зговір з учасником ТОВ “ТВ-Серрус”, прописав кваліфікаційні умови спрощеної закупівлі під вказаного учасника та за домовленістю з ним, та ще й незважаючи на грубі порушення ТОВ “ТВ-Серрус” Протоколом №5 від 19.01.2021р. визнав такого учасника переможцем закупівлі. Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог ст.ст. 5, 22, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення, викладене у Протоколі №5 від 19.01.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким ТОВ “ТВ-Серрус” визначено переможцем спрощеної закупівлю за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області) та рішення про намір укласти договір з ТОВ “ТВ-Серрус”. 2. Провести повторну кваліфікацію учасників закупівлі. У разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними заяви щодо ініціювання перевірки спрощеної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності. Крім того, нашим підприємством буде розміщений негативний відгук про роботу Замовника на сайті https://dozorro.org/news, а також оприлюднено у інших засобах масової інформації антиконкуренті, дискримінаційні та незаконні дії Олександрівської селищною адміністрацієї Чорноморської міської ради Одеської області під час проведення державних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.01.2021 15:29
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника

Номер: 4ed3542f9bb6439987a53f897472626a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-005262-c.b4
Назва: Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника
Вимога:
“30” грудня 2020 року Олександрівською селищною адміністрацією Чорноморської міської ради Одеської області (надалі - Замовник) було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель за показником національного класифікатора України Код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області). У строки, встановлені Оголошенням Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕКОГРУПП» була подана пропозиція для участі у процедурі спрощеної закупівлі. 19.01.2021р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол №4 від 19.01.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким пропозиція нашого підприємства була відхилена (надалі - Протокол відхилення). ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП» (надалі - Учасник) не згодне з рішенням Замовника, вважає, що Протокол прийнятий з грубим порушенням ст.ст. 5, 16 та 29 Закону України “Про публічні закупівлі” та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, є протиправним та підлягає скасуванню у зв’язку з наступним: 1. У якості підстави для відхилення нашої пропозиції Замовник вказує “при розгляді пропозиції Учасника аналогічного договору № 3008/19 від 30.08.2019р було встановлено, що згідно п.3.1.2 Здійснювати вивезення відходів на підставі заявок Замовника протягом 48 годин або відповідно до затвердженого Сторонами графіку. Проте учасник не надав а ні графік а ні заявки, або підписаний сторонами акт наданих послуг, що суперечить п.3 Розділу III. Вимоги до учасників: - « інформація про належне виконання умов договору». Пунктом 3 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “Позитивні відгуки від Замовників, з якими були укладені аналогічні до предмету закупівлі договори, інформація про належне виконання умов договору”. На виконання вказаної вимоги ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” надано у складі пропозиції наступні документи: - Лист-відгук про роботу ТОВ “Трансекогрупп” від 12.01.2021р. №12/01 (файл “16.Відгук ФОП Авербух”); - Відгук №05-10/021/01 від 10.01.2021 року ( файл “18. Лист відгук Велес Агро”); - Довідка про досвід виконання аналогічного до предмету закупівлі договору №2-12/21 від 12.01.2021р. (файл “2. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів”). У всіх цих документах і ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП”, і наші контрагенти підтвердили, що всі аналогічні договори, які надані нашим підприємством у якості документів, що підтверджують досвід роботи, виконані належним чином, як того і вимагає Замовник. Таким чином, Учасник підтвердив у повному обсязі вимогу Замовника, вказану у п.3 Розд.ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надано 2 позитивні відгуки та надана інформація про належне виконання умов договору. Посилання Замовника на те, що Учасник мав надати заявки або акти наданих послуг, є безпідставним, оскільки такі вимоги не передбачені ні Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, ні доданими до неї документами. У п.3.1.2 наданого нами Договору №3008/19 від 30.08.2019р. зазначено, що замовник зобов'язується “здійснювати вивезення відходів на підставі заявки Замовника протягом 48 годин або відповідно до затвердженого Сторонами графіку”. На підставі вказаного пункту усі вивезення відходів здійснювалися нашим підприємство на підставі заявок замовника, що надавалися ним усно в телефонному режимі, при цього жодних графіків сторонами протягом дії договору не погоджувалося, тому вказані документи і не були надані у складі пропозиції Учасника. Факт належного та якісного виконання Учасником договірних умов підтверджений контрагентом у відгуку №05-10/021/01 від 10.01.2021 року, а саме: “Роботою ТОВ «Трансекогрупп» я повністю задоволена, договірні зобов'язання та умови договору виконувалися належним чином та у повному обсязі.” Таким чином, ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” у повному обсязі виконала вимогу Замовника, що передбачена пунктом 3 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а вимагання від учасника додаткових документів, що не включені у вимоги спрощеної закупівлі, є безпідставним, дискримінаційним та таким, що порушує положення ст.ст. 5, 16 та 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. 2. У Протоколі відхилення Замовником також зазначається, що “договір №3008/19 укладено 30 серпня 2019 року, а договір оренди транспортного засобу марки БА Р, тип- вантажний платформа, реєстраційний помер 2148 НН, що надано замовником у його пропозиції укладено 01 жовтня 2019 року, що також ставить під сумнів надання послуг вчасно, адже згідно п.2.4 аналогічного договору «Для надання послуг використовується спеціальні транспортні засоби, що мають встановлений кранманіпулятор». Однак такі аргументи Замовника є не об'єктивними та безпідставними. Так, у розпорядженні ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” наявно 3 вантажних автомобілі, що обладнані краном-маніпулятором. Враховуючи незначні об'єми послуг Замовника, зазначені в умовах спрощеної закупівлі, Учасником у пропозиції надано документи по 1-му транспортному засобу, який планується використовувати для надання послуг Замовнику - Вантажний платформа марки DAF модель CF 85.430 державний номер ВН 2148 НН (підтверджуючі документи: Довідка про наявність матеріально-технічної бази, договір оренди транспортного засобу та свідоцтво про державну реєстрацію такого авто). Пунктом 1 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “Довідка, складена Учасником в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання послуг згідно предмету закупівлі”. При цьому Замовник навіть не вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявну у них матеріальну-технічну базу, натомість він вимагає лише 1 документ - Довідку про це. Тобто надання договорів оренди транспортних засобів, що будуть задіяні для надання Замовнику послуг, взагалі не передбачено умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та доданих до неї документів. Такі документи були надані ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” додаткового з власної ініціативи з метою підтвердити свою надійність як виконавця послуг. Таким чином, Пропозиція та документи ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” повністю відповідають вимогам Замовника, а відхилення пропозиції Учасника через надання ним додаткових документів є незаконним, оскільки не передбачено жодним положенням ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка містить виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. 3. У якості підстави відхилення пропозиції Учасника, Замовник вказує також, що Договір №3008/19 від 30.08.2019р. та договір №4112/С/С1 від 01.11.2019 року “надані учасником як аналогічний не в повному обсязі, оскільки відсутня інформація щодо суми договору та обсягу закупівлі згідно даного договору, або відповідних додатків, графіку, заявок, тощо, що суперечить. З Розділу III. Вимоги до учасників, а саме інформацію про належне виконання умов договору”. Такі вимоги Замовника є помилковими та такими, що не відповідають дійсним обставинам справи та суперечать вимогам його ж документації щодо проведення спрощеної закупівлі. Умовами Договору №3008/19 від 30.08.2019р. та Договору №4112/С/С1 від 01.11.2019 року передбачено наявність лише одно додатку - Додатку №1, який був доданий нашим підприємством до кожного договору. Вимога про надання інших додатків, графіків та заявок, які не оформлювалися учасником в процесі надання послуг та не передбачені його умовами, є безпідставним. Щодо відсутності у них інформації про суми договору та обсягу закупівлі, що така інформація не є обов'язковою умовою договорів та включається до них лише за бажанням сторін такого договору. Пунктом 2 Розділу ІІІ Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник має надати “копії не менше ніж двох аналогічних договорів. Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник має право вимагати “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”. Предметом спрощеної закупівлі Замовника є Код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Погрузка, підйом і вивіз сміття маніпулятором з території стихійних звалищ в селищі Олександрівка Чорноморської міської ради Одеської області). Надані ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” у складі пропозиції аналогічні договори та позитивні листи-відгуки контрагентів у повній мірі підтверджують і досвід роботи нашого підприємства, і спроможність надавати аналогічні до предмету закупівлі послуги, і успішний та позивний досвід роботи по таким договорам, що безпосередньо підтверджено отримувачами таких послуг. Щодо права ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” залучати для надання послуг по аналогічним договорам третіх осіб зазначаємо, що по-перше, це право, а не обов'язок Учасника; по друге, вказана умова не суперечить вимогам чинного законодавства та включена до умов договорів за згодою обох сторін. Що стосується надання послуг Замовнику, що Учасником у складі пропозиції було надано Довідку вих. №5-12/21 від 12.01.2021 року, якою ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” повідомило Замовника, що не планує залучати інших суб'єктів господарювання у якості субпідрядників для надання послуг Замовнику за предметом спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП” у повному обсязі виконало усі вимоги Замовника та надало всі необхідні документи, зазначені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та доданих до нього документах, у зв'язку з чим, пропозиція ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підстави відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП», які вказані у Протоколі відхилення, є необ’єктивними, безпідставними та свідчать про незаконність дій Замовника, що є грубих порушенням вимог ст.ст. 22, 16, 29 та 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також таким, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, наведених у ст.5 вказаного Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність (пропозиція ТОВ «ТРАНСЕКОГРУПП» майже на 10,5 тисяч гривень менше від пропозиції учасника, що визнаний Замовником переможцем, що становить майже 10% загальної суми закупівлі); - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення, викладене у Протоколі №4 від 19.01.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким була відхилена пропозиція ТОВ “ТРАНСЕКОГРУПП”. У разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними заяви щодо ініціювання перевірки спрощеної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: 1
Дата скасування: 21.01.2021 17:15
Вимога
Відхилено

щодо незаконних умов закупівлі

Номер: c22d3aeb39024f579799dd7a326b4611
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-005262-c.c2
Назва: щодо незаконних умов закупівлі
Вимога:
Вважаємо незаконною та такою, що омежую та спотворює конкуренцію учасників вимогу Замовника, викладену у Додатку 2 щодо необхідності Учасника в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника учасника. Наше підприємство неоднократно намагалося зв’язатися із Замовником з метою погодження нашого виїзду до місця надання послуг, однак за телефонами, вказаними у документації до закупівлі, а також у офіційних даних, ніхто не відповідав. Тобто, Замовник умисно включив до документації на закупівлю умову, у виконанні якої протидіє потенційним учасникам. Крім того, усі учасники мають право подати свою пропозиції щодо участі у закупівлі до 16.01.2021 року. Встановлюючи вимого щодо необхідності виїзду учасника на території Замовника до закінчення періоду уточнень є незаконним обмеженням учасників на участь у такій закупівлі. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає недискримінацію учасників як один з основних принципів закупівлі. Згідно ст.5 вказаного Закону передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Виконати вимогу Замовника щодо виїзду на його об’єкт можуть виконати лише ті учасники, що ознайомилися із умовами закупівлі на етапі уточнень, а також ті, що змогли зв’язатися із Замовник, який ухиляється від таких оглядів. Вважаємо такі умови умисним обмеженням участі потенційних учасників у закупівлі. Участь у закупівлі не може ставитися в залежності від активних дій Замовника. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Вказані дії є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог ст.ст.3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити вказану вимогу з умов закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначена вимога не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію з огляду на наступне. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. У відповідності до Закону України «Про відходи»: Власник відходів - фізична або юридична особа, яка відповідно до закону володіє, користується і розпоряджається відходами. Джерело утворення побутових відходів - об'єкт, на якому утворюються побутові відходи (житловий будинок, підприємство, установа, організація, земельна ділянка). Згідно статті 9 Закону України «Про відходи», суб'єктами права власності на відходи є громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи та організації усіх форм власності, територіальні громади, Автономна Республіка Крим і держава. Відповідно до статті 21 Закону України «Про відходи» Органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують виконання вимог законодавства про відходи. Згідно зі статтею 17 Закону України «Про відходи» суб'єкти господарювання у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів. Відповідно до статті 13 Закону України «Про відходи» суб'єктами у сфері поводження з відходами є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, а також підприємства, установи та організації усіх форм власності, діяльність яких пов'язана із поводженням з відходами. Згідно ч.7.ст14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Але у період уточнення учасник не звернувся до замовника з проханням подовжити термін періоду уточнень шляхом внесення змін задля можливості учасника виїхати на місце і ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Або зверненням з внесенням змін у відповідну документацію. Всі телефони і адреси чинні і всі бажаючі учасники змогли отримати відповідну інформацію. Проте учасник висуває вимоги після закінчення періоду уточнень і відсутності технічної можливості системи задля нього внести відповідні зміни до закупівлі, або подовжити терміни для виконання відповідних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо умов закупівлі

Номер: f79167307a2f4658bddc2ead5e6fd927
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-005262-c.c1
Назва: щодо умов закупівлі
Вимога:
Вважаємо незаконною насутпну вимогу Замвоника : "Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника учасника.". На єтапі уточнень учасники ще не можуть гарантувати участь у закупівлі. Крім того, враховуючі святкові дні та карантинні обмеження, не мє можливості здійснвюти виїзди на інші підприємства, в тмоу числі огляд території Замовника. Така умова є обмеженням конуренції та участі інших учасників. Вимагаємо скасувати
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначена вимога не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію з огляду на наступне. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. У відповідності до Закону України «Про відходи»: Власник відходів - фізична або юридична особа, яка відповідно до закону володіє, користується і розпоряджається відходами. Джерело утворення побутових відходів - об'єкт, на якому утворюються побутові відходи (житловий будинок, підприємство, установа, організація, земельна ділянка). Згідно статті 9 Закону України «Про відходи», суб'єктами права власності на відходи є громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи та організації усіх форм власності, територіальні громади, Автономна Республіка Крим і держава. Відповідно до статті 21 Закону України «Про відходи» Органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують виконання вимог законодавства про відходи. Згідно зі статтею 17 Закону України «Про відходи» суб'єкти господарювання у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів. Відповідно до статті 13 Закону України «Про відходи» суб'єктами у сфері поводження з відходами є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, а також підприємства, установи та організації усіх форм власності, діяльність яких пов'язана із поводженням з відходами. Згідно ч.7.ст14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Але у період уточнення учасник не звернувся до замовника з проханням подовжити термін періоду уточнень шляхом внесення змін задля можливості учасника виїхати на місце і ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Або зверненням з внесенням змін у відповідну документацію. Всі телефони і адреси чинні і всі бажаючі учасники змогли отримати відповідну інформацію. Проте учасник висуває вимоги після закінчення періоду уточнень і відсутності технічної можливості системи задля нього внести відповідні зміни до закупівлі, або подовжити терміни для виконання відповідних вимог.
Статус вимоги: Відхилено