-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100
На очікувану вартість закупівлі у 2021 році. Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резедентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Джерело фінансування - місцевий бюджет та власні кошти підприємства
Торги відмінено
25 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 259 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 259 500.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2020 17:29 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Змінами до тендерної документації
Номер:
9ea6bf51dcc5476fa0c7084e10285fee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-004814-c.a2
Назва:
Змінами до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику!
Змінами до тендерної документації від 13.01.2021 змінено вимоги щодо відповідності предмета закупівлі UA-2020-12-30-004814-c нормативним документам. Оновленою редакцією додатка 3 до тендерної документації встановлено таке:
Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 4044-2019 та мати сертифікат відповідності УкрСепро;
Також учасник має подати наступні документи: 1) Оригінали або копії, завірені підписом керівника та печаткою, паспортів якості та/або сертифікатів відповідності товару діючим державним стандартам і нормам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ), які надаються на кожну партію товару.
В Україні протягом багатьох років діяла державна система сертифікації (УкрСЕПРО), створена згідно з Декретом Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93. Сертифікати відповідності та свідоцтва про визнання відповідності реєструвалися в Реєстрі державної системи сертифікації. З 01.01.2018 зазначений декрет втратив чинність, а з ним припинила існування і державна система сертифікації (УкрСЕПРО).
Станом на сьогодні відповідно до статті 12 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікати УкрСЕПРО, видані до 01.01.2018, можуть застосовуватися в якості документів відповідності певної продукції лише у випадку, якщо це передбачено положеннями відповідних технічних регламентів.
У зв’язку з викладеним вимога щодо обов’язкової наявності в учасника сертифіката відповідності УкрСЕПРО на предмет закупівлі не відповідає чинному законодавству.
Також повідомляємо, що на даний час в Україні паралельно діють два національні стандарти стосовно якості бітуму, а саме:
ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови», що був прийняти наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 12 серпня 2019 р. № 246 та набув чинності з 01.05.2020;
ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) «Бітум та бітумні в’яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів», затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 14.08.2017 № 224 з наданням чинності від 01.10.2017.
ДСТУ 4044-2019 прийнятий на заміну ДСТУ 4044-2001 (пункт 3 Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 12.08.2019 № 246, за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0246774-19#Text). У свою чергу ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) прийнятий як національний стандарт, гармонізований з міжнародними та європейськими нормативними документами, методом підтвердження.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про стандартизацію» метою стандартизації, зокрема, є забезпечення раціонального виробництва шляхом застосування визнаних правил, настанов і процедур та усунення технічних бар’єрів у торгівлі та запобігання їх виникненню, підтримка розвитку і міжнародної конкурентоспроможності продукції.
Міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них національним органом стандартизації (частина 2 статті 21 Закону України «Про стандартизацію»). У разі прийняття європейського стандарту як національного забезпечується ідентичність національного стандарту відповідному європейському стандарту (частина 4 статті 17 цього Закону).
Відповідно до частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Звертаємо увагу, що продукція виробників “ORLEN Asfalt Sp. z.o.o.” (Польща), “Lotos Asfalt Sp. z.o.o.” (Польща), ОАО “МОЗЬІРСЬКИЙ НЕФТЕПЕРЕРАБАТЬІВАЮЩИЙ ЗАВОД” (Республіка Білорусь), УП «НЕФТЕБИТУМНЬІЙ ЗАВОД» (Республіка Білорусь), названих у додатку 3 до тендерної документації, сертифікується, насамперед, на предмет відповідності ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT), оскільки загальноєвропейський стандарт EN 12591 має територіально значно ширшу сферу дії.
Додаткова сертифікація на предмет відповідності іншому нормативному документу здійснюється виробником і вимагає додаткового часу. Як наслідок, учасники, що можуть поставити продукцію названих виробників з відповідними технічними параметрами, однак при цьому самі не є виробниками, об’єктивно не зможуть забезпечити сертифікацію цієї продукції саме відповідно до ДСТУ 4044-2019. У той же час національний стандарт ДСТУ EN 12591:2017 (EN 12591:2009, IDT) є чинним, включає перелічені в додатку 3 до тендерної документації вимоги до показників предмета закупівлі, і продукція згаданих виробників сертифікована на предмет відповідності саме цьому стандарту.
У зв’язку з викладеним наполегливо просимо привести додаток 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на закупівлю: Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100, код ДК 021:2015 код 44110000-4 – Конструкційні матеріали (номенклатурний номер: 44113610-4 Бітум)» до тендерної документації у відповідність до частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про стандартизацію», а саме:
Виключити вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника сертифіката відповідності УкрСЕПРО на предмет закупівлі;
Установити, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 4044-2019 та/або ДСТУ EN 12591:2017.
Окрім того, просимо виключити вимогу щодо обов’язковості нотаріального засвідчення перекладу (чи справжності підпису перекладача) документів, складених іншою мовою, аніж українська чи російська. Така вимога покладає на учасників закупівлі додаткові матеріальні витрати, що призводить до здорожчання предмета закупівлі, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – максимальної економії та ефективності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 19.01.2021 15:39
Дата подачі:
16.01.2021 10:02
Вирішення:
На вашу вимогу від 16.01.2021 року про необхідність внесення змін до тендерної документації, повідомляємо, що 19.01.2021 року Замовником було внесено зміни до п.1.7 Розділу І тендерної документації та Додатку 3 до неї. Відповідні зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у формі нової редакції та протокол засідання тендерного комітету з переліком змін до тендерної документації.
Що стосується третьої вимоги щодо виключення з тендерної документації вимоги щодо обов’язковості нотаріального засвідчення перекладу (чи справжності підпису перекладача) документів, складених іншою мовою, а ніж українська чи російська, то відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» №2704-VIII від 25.04.2019 року діловодство та документообіг комунальних підприємств має бути обов’язково на державній мові. Тому замовником внесено зміни до тендерної документації щодо оформлення документів, які будуть подаватись учасниками в складі своїх тендерних пропозиції, а саме передбачено вимогу подачі документів українською мовою або нотаріально завіреного перекладу на українську мову.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДСТУ 4044-2001 втратив чинність
Номер:
5a1bf882ec194e748941ea8b3007ce31
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-004814-c.b1
Назва:
ДСТУ 4044-2001 втратив чинність
Вимога:
ому в Тендерній докумкентації використовується вимога до предмета закупівлі де зазначено, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 4044-2001 та мати сертифікат відповідності УкрСепро, однак данну вимогу замовникам виконати не можливо, оскільки ДСТУ 4044-2001 на данний час не дійсний та втратив чинність 01.05.2020. В звязку із неможливістю надати сертифікат який би відповідав ДСТУ 4044-2001. просимо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13.01.2021 14:50
Дата подачі:
11.01.2021 11:56
Вирішення:
На вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що замовником 13.01.2021 року було внесено зміни в тендерну документацію, а саме п.1.3 Додатку 3 до тендерної документації викладено в новій редакції та замінено відповідність предмета закупівлі вимогам ДСТУ 4044-2001, який втратив чинність 01.05.2020 року на ДСТУ 4044-2019, який почав діяти з 01.05.2020 року. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено