• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів систем охорони.

Торги відмінено

1 398 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 980.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 16:28 - 17.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 64442f3462364ca79b511361636e4252
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002684-b.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Детально у вкладенні
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2021 19:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2021 19:58
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2021 10:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" за процедурою закупівлі на підставі рішення Колегії № 8227-р/пк-пз від 16.04.2021.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Віталій Кошевенко +380507221240 sheriff-pult018@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо безпідставного відхилення

Номер: 4ec36e6755a74f74ba7fa27cce1d8cf4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002684-b.a6
Назва: Вимога щодо безпідставного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваші дії та рішення є непослідовними. У вимозі про усунення порушень Вами було чітко зазначено: Таким чином, для прийняття рішення щодо оцінки тендерної пропозиції просимо учасника ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надати фінансову звітність за 2020 рік: - баланс на 31.12.2020 рік; - звіт про фінансові результати за 2020 рік. Нами така фінансова звітність була надана. А тепер у протоколі відхилення ми читаємо, що наша фінзвітність має непокритий збиток і через це ми відхилені. Питання: який пункт Вашої тендерної документації або Вашої вимоги про усунення порушень не було виконано нами та було порушено? Першочергово у вашій документації не було вимоги щод позитивного балансу (адже це дискримінація, яку б звичайно оскаржували і ми, і інші учасники!), вимоги щодо позитивного балансу не було і у вимозі про усунення порушень тим паче (і бути не могло, адже Ви маєте право вимагати усунення лише того, що було передбачено документацією і не було надано). А зараз у своєму протоколі Ви визначаєте, що ми начеб-то не дотримали вимогу - якої і не було!? Якщо Ви вважаєте, що дана процедура для Вас завершена, то дарма! Чекаємо на Ваш коментар та до зустрічі в АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимоги ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (надалі -Скаржника) про безпідставне відхилення від 02.04.2021 Повідомляємо наступне: Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника за процедурою закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів систем охорони", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-30-002684-b на підставі абз.4 п.1 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Причини відхилення зазначені в протоколі розгляду тендерної пропозицію Скаржника від 02.04.2021 № 80, який розміщено в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, вважаємо вимогу учасника від 02.04.2021 безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога надати 24 години на виправлення помилок

Номер: bbbb437fc20347f68af28efa4f966cb2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002684-b.c5
Назва: Вимога надати 24 години на виправлення помилок
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охорона24» як учасник закупівлі ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів для ДП «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв», після рішення АМКУ, продовжуємо наполягати на тому, що не згодні з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 17 від 26 січня 2021 року, вимагаємо переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, так як воно є несправедливим безпідставним та дискримінаційним. Щодо частини 2 ст. 17, Замовником при попередньому розляді було надано пояснення про технічну помилку, тож питання вирішено. Наступним пунктом повідомляємо, що згідно Нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації, та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він (Замовник) розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто так званий Закон про «24 години на виправлення помилок» тому вимагаємо не порушувати наші права, та Закон України «Про публічні закупівлі» та надати нам 24 години на виправлення помилок. Щодо наступних причин відмови, а саме що стосується додатків та актів до аналогічних договорів повідомляємо: Договір з Дорос-С №165-ОС, та №166-ПСТО від 15.03.2018 р. відсутні сторінки, суто з технічних причин, які будуть виправлені у надані нам 24 години на виправлення помилок. Щодо актів наданих послуг до даних договорів є пояснення у Довідці про виконання аналогічних договорів, з вих № 01/13 від 18.01.2021 р, а саме: документообіг з даним клієнтом здійнюється в системі M.E.Dok, на підтвердження сумлінного виконання даних договорів надано Рекомендаційний лист від клієнта з печаткою та підписом директора! Договір з ТОВ «Нафіт» №416-ПСТО від 01.09.2020 року, надано акт наданих послуг за останній місяць, що цілком підтверджує виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! Договір з ТОВ «МБ Україна» № 321-ОВ від 01.08.2019 року, також надано акт наданих послуг за останній місяць, що свідчить про виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! Договір з ТОВ «Сінево Україна» №198-ПСТО від 01.08.2018 року, також відсутні сторінки суто з технічних причин, буде виправлено у надані 24 години на виправлення помилок, щодо актів, надано останній примірник акту наданих послуг. Договір з ТОВ «Фінансування інфраструктурних проектів» №44-ПСТО від 01.08.2018 року, та ж технічна помилка у відсутності сторінок, яка буде виправлена у надані 24 години на виправлення помилок, та надано акт наданих послуг за останній місяць, що підтверджує виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! До договору із співвиконавцем ТОВ «Венбест» також у надані 24 години буде виправлена відсутність сторінок та акти. Що стосується Договору між ТОВ «Венбест» та ТОВ «УСС ОХОРОНА-КОМПЛЕКС» від 31.05.2019 надано останні, на момент подання Тендерної пропозиції акти наданих послуг, що свідчить про виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! Щодо Додатку 1 до даного Договору, відсутність якого стала причиною дискваліфікації, повідомляємо, що при повторному запиті нам надано відповідь, що даний додаток є дислокацією об’єктів ТОВ «УСС ОХОРОНА-КОМПЛЕКС» він є конфіденційною інформацією ТОВ «УСС ОХОРОНА-КОМПЛЕКС» і не підлягає розголошенню третіми особами. Тож ми вважаємо, що наданої нами інформації цілком достатньо для підтвердження кваліфікації субпідрядної компанії. Майже всі надані нами аналогічні договори є довгостроковими, тому це також є підтвердженням якісного виконання нашою компанією своїх зобов’язань! Звертаємо Вашу увагу на зміст Довідки про виконання аналогічних договорів, у запитуваній Вами інформації містяться всі дані про клієнта, а саме повна назва, код ЄДРПОУ, контактні номери телефонів, тож перевірити достовірність інформації не складає жодних проблем. Також звертаємо вашу увагу, що у п. 5 ч.16 ст.29 Закону України про публічні закупівлі вказано: У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Тож всі помилки нашої пропозиції підлягають виправленню у 24 години. Таким чином ПОВТОРНО вимагаємо прийняти до уваги наші пояснення, не порушувати наші права та переглянути відхилення пропозиції ТОВ «Охорона24» і надати нам 24 години на виправлення помилок, згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На виконання рішення, прийнятого постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №3679-р/пк-пз від 26.02.2021року на скаргу ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" та рішення про визначення ТОВ "ЄВРОБЕЗПЕКА" переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів систем охорони", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-30-002684-b. Підстава: частина 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовником. Рішення Колегії жодним чином не стосується рішення замовника прийнятого щодо тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА24» від 26.01.2021 №17, тому воно залишається незмінним.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на безпідставне відхилення

Номер: 547dcd1c11604cbfbbae44e96cf0bef3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002684-b.c4
Назва: Скарга на безпідставне відхилення
Скарга:
Скарга на безпідставне відхилення
Дата розгляду скарги: 26.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2021 10:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.03.2021 21:27
Дата виконання рішення Замовником: 23.03.2021 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" та рішення про визначення ТОВ "ЄВРОБЕЗПЕКА" переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів систем охорони", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-30-002684-b. Здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" з урахуванням мотивувальної частини рішення Колегії №2743-р/пк-пз від 16.02.2021, а саме: надати учаснику можливість виправити наявні невідповідності в документах пропозиції ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" - надати фінансову звітность за 2020 рік, згідно вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Віталій Кошевенко +380507221240 sheriff-pult018@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога скасування закупівлі

Номер: 1e1993b4904a4eca91173d525fa0b5fa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002684-b.a3
Назва: Вимога скасування закупівлі
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охорона24» як учасник закупівлі ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів для ДП «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» вимагаємо скасувати закупівлю, так як мають місце порушення в тендерній пропозиції переможця ТОВ «Євробезпека», а саме: В довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації відсутні оператори диспетчерської служби, які мають бути задіяні при наданні послуг згідно плану закупівлі. Також з огляду на зауваження до нашої пропозиції, яке доречі стало причиною відхилення, звертаємо вашу увагу на аналогічну помилку, на яку ви чомусь не звернули увагу в пропозиції ТОВ «Євробезпека», а саме відсутність Додатку 1 до аналогічного договору між ТОВ «Євробезпека» та ТОВ «Мініка», на який є чітке посилання в п. 7.5 даного договору, що підтверджує наше припущення про змову між вами та ТОВ «Євробезпека» Тож, вимагаємо бути послідовними та неупередженими і скасувати закупівлю, у зв’язку з неможливістю виправлення помилок, в іншому випадку ми будемо змушені оскаржувати результати закупівлі в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо вимоги ТОВ «ОХОРОНА24» про скасування закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів систем охорони, яка ґрунтується на тому, що в тендерній пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ЄВРОБЕЗПЕКА» в довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації відсутні оператори диспетчерської служби та в наданому аналогічному договорі з ТОВ «Мініка» відсутній Додаток № 1, посилання на який йдеться в п.7.5 договору, повідомляємо наступне: - стосовно відсутності в ТОВ «ЄВРОБЕЗПЕКА» операторів диспетчерської служби, то така вимога в тендерній документації на закупівлю відсутня. - щодо відсутності додатку до аналогічного договору наданого ТОВ «ЄВРОБЕЗПЕКА», то під час оцінки тендерної пропозиції переможця було враховано вимогу п.п.3 п.1 Додатку №1 тендерної документації, згідно якої учасник надає: скановану копію одного договору з усіма додатками, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) та скановану копію акту прийому-передачі або копію іншого документу, що підтверджує інформацію про виконання такого договору в повному обсязі. Учасником ТОВ «ЄВРОБЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції надано договір № 04/20 від 25.03.2020 в повному обсязі та 4 акти здачі-прийняття наданих послуг, які свідчать про повне виконання договору. Враховуючи викладене, вважаємо вимогу учасника ТОВ «ОХОРОНА24» щодо скасування закупівлі безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога перегляду підстав відхилення

Номер: 2f38dd5ad68e4f0fba6d8857d2fcb74b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002684-b.b2
Назва: Вимога перегляду підстав відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику. Щодо вашого відхилення нашої вимоги повідомляємо, що у пункті 7 Додатку 1 до Тендерної документації вказано: - Договір від цих співвиконавців (субпідрядників) на виконання послуг (робіт) по даному предмету закупівлі: ні про додатки ні про акти до нього не йдеться, тож відсутність додатків або актів наданих послуг по договору між ТОВ «Охорона24» та ТОВ «Венбест» № 19952-Р від 01.07.2019 не може бути причиною для відхилення пропозиції, так як вони не вимагались умовами Тендерної документації. Щодо аналогічного договору від співвиконавця, а саме Договір між ТОВ «Венбест» та ТОВ «УСС ОХОРОНА-КОМПЛЕКС» від 31.05.2019., даний договір є підтвердженням кваліфікації компанії співвиконавця і підпадає під ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що дає нам повне право на отримання 24 годин на виправлення помилок. Також ми продовжуємо наполягати, що наявність актів наданих послуг до всіх наданих договорів за останній період є повним підтвердженням виконання зобов’язань за ними. Всі договори, крім договору з ТОВ «Сінево Україна» №198-ПСТО від 01.08.2018, який вже виконаний, є довгостроковими та діючими на даний час, що підтверджує сумлінне їх виконання. В сукупності з наданим відгуком, та доступністю всіх контактних даних клієнтів, для перевірки даної інформації, вв Тож ми вимагаємо не порушувати наші права на отримання 24 годин на виправлення помилок. Сподіваємось на Вашу чесність та добропорядність у вирішенні даної ситуації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо повторної вимоги про перегляд рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА24» від 26.01.2021 Щодо підстави для відхилення Скаржника згідно п. 7 Додатку №1 тендерної документації: Відповідно до п.8 Розділу ІІІ тендерної документації Скаржник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Інформація надається відповідно до вимог та за формами, встановленими у п. 7 Додатку № 1. У п. 7 Додатку № 1 зазначено, що учасник має надати: - довідку з інформацією про залучення співвиконавців (субпідрядників) для виконання послуг (робіт) за визначеною формою; - договір від цих співвиконавців (субпідрядників) на виконання послуг (робіт) по даному предмету закупівлі, - довідку з інформацією про досвід виконання співвиконавцями (субпідрядниками) аналогічних договорів за визначеною формою. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надається сканкопія одного аналогічного договору з усіма додатками та актами щодо виконання наданих послуг. Тендерна пропозиції надана Скаржником ТОВ «ОХОРОНА24» вміщує: - Довідку «Інформація про співвиконавців (субпідрядників)» № 01/06 від 18.01.2021; - Договір ТОВ «ОХОРОНА24» з ТОВ «Венбест» № 19952-Р від 01.07.2019 наданий не в повному обсязі; - довідку з інформацією про досвід виконання співвиконавцями (субпідрядниками) аналогічних договорів № 01/08 від 18.01.2021; - договір від співвиконавців (субпідрядників) на виконання послуг (робіт) між ТОВ ТОВ «Венбест» та ТОВ «УСС ОХОРОНА-КОМПЛЕКС» від 31.05.2019 з прихованим номером, наданий не в повному обсязі, що не відповідає вимозі п. 7 Додатку №1 тендерної документації. Замовник не може розглядати договори надані не в повному обсязі як підтверджуючі документи, так як вони не відповідають вимогам тендерної документації та спираючись на аналогічні правові позиції, що містяться в Рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель (наприклад, № 2723-р/ПК-пз від 26.03.2018). Також Замовник наголошує, що вимоги п.7 Додатку № 1 тендерної документації не відносяться до п. 1 Додатку № 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» та не підлягають виправленню на протязі 24 годин. Враховуючи викладене, вважаємо вимогу учасника про перегляд рішення Замовника від 26.01.2021 безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Охорона24"

Номер: b08c3ad722b34301b90ac985d0e65105
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002684-b.b1
Назва: Оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Охорона24"
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охорона24» як учасник закупівлі ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів для ДП «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв», ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 17 від 26 січня 2021 року, вимагаємо переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, так як воно є несправедливим та дискримінаційним. Щодо частини 2 ст. 17, ви вказуєте, що не надано довідку про відсутність підстави передбаченої в ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», це не відповідає дійсності, так як нами додано «Довідку щодо відсутності підстав відмови по ст 17.PDF» з вихідним номером 01/05 від 18.01.2021 р, виключно за формою наданою вами у тендерній документації, з підтвердженням відсутності причин для відмови по ч.2 ст. 17 в тому числі! Наступним пунктом повідомляємо, що згідно Нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації, та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він (Замовник) розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто так званий Закон про «24 години на виправлення помилок» тому вимагаємо не порушувати наші права, та Закон України «Про публічні закупівлі» та надати нам 24 години на виправлення помилок. Щодо наступних причин відмови, а саме що стосується додатків та актів до аналогічних договорів повідомляємо: Договір з Дорос-С №165-ОС, та №166-ПСТО від 15.03.2018 р. відсутні сторінки, суто з технічних причин, які будуть виправлені у надані нам 24 години на виправлення помилок. Щодо актів наданих послуг до даних договорів є пояснення у Довідці про виконання аналогічних договорів, з вих № 01/13 від 18.01.2021 р, а саме: документообіг з даним клієнтом здійнюється в системі M.E.Dok, на підтвердження сумлінного виконання даних договорів надано Рекомендаційний лист від клієнта з печаткою та підписом директора! Договір з ТОВ «Нафіт» №416-ПСТО від 01.09.2020 року, надано акт наданих послуг за останній місяць, що цілком підтверджує виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! Договір з ТОВ «МБ Україна» № 321-ОВ від 01.08.2019 року, також надано акт наданих послуг за останній місяць, що свідчить про виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! Договір з ТОВ «Сінево Україна» №198-ПСТО від 01.08.2018 року, також відсутні сторінки суто з технічних причин, буде виправлено у надані 24 години на виправлення помилок, щодо актів, надано останній примірник акту наданих послуг. Договір з ТОВ «Фінансування інфраструктурних проектів» №44-ПСТО від 01.08.2018 року, та ж технічна помилка у відсутності сторінок, яка буде виправлена у надані 24 години на виправлення помилок, та надано акт наданих послуг за останній місяць, що підтверджує виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! До договору із співвиконавцем ТОВ «Венбест» також у надані 24 години буде виправлена відсутність сторінок та акти. У договорі між ТОВ «Венбест» та ТОВ «УСС ОХОРОНА-КОМПЛЕКС» від 31.05.2019 додатки не передбачені умовами Договору, та надано останні акти наданих послуг, що свідчить про виконання зобов’язань і в попередні періоди і не може бути причиною для відмови! Майже всі надані нами аналогічні договори є довгостроковими, тому це також є підтвердженням якісного виконання нашою компанією своїх зобов’язань! Також звертаємо Вашу увагу на зміст Довідки про виконання аналогічних договорів, у запитуваній Вами інформації містяться всі дані про клієнта, а саме повна назва, код ЄДРПОУ, контактні номери телефонів, тож перевірити достовірність інформації не складає жодних проблем. При вивченні ТОВ «Охорона24» тендерних пропозицій та інформації про інших учасників закупівлі, а саме: ТОВ «Агенство безпеки Баракуда», та ТОВ «Євробезпека» виявили Вашу з ними «тісну» співпрацю протягом досить тривалого часу, в сукупності з безпідставністю відхилення нашої пропозиції, це надає певні підстави підозрювати ознаки змови даних учасників між собою, та Вами з цими ж учасниками. Якщо у Вас є бажання і надалі співпрацювати з даними учасниками, робіть це у звичний для вас спосіб, якщо ж Ви оголошуєте закупівлю на Prozorro – будьте будь ласка послідовними, чесними та прозорими! Таким чином вимагаємо прийняти до уваги наші пояснення та переглянути відхилення пропозиції ТОВ «Охорона24». В разі подальшого порушення Вами наших прав, будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо вимоги ТОВ «ОХОРОНА24» повідомляємо наступне. Замовник визнає, що у зв’язку з технічним непорозуміння на момент перевірки, довідки з інформацію щодо наявності/відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону), яка є вимогою п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, не було ні на майданчику «Е-тендер», ні на платформі Prozorro. За рекомендацією майданчика «Е-тендер», в подальшому будемо робити скриншоти екрану для уникнення подібних непорозумінь. На виконання вимог ч. 16 ст. 29 Закону замовник зобов’язаний розмістити у строк не менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції учасника повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме усунути системні (а не технічні, як стверджує учасник) невідповідності - ненадання в повному обсязі: договорів з ТОВ «Дорос-С» № 165-ОС від 15.03.2018 та № 166 – ПСТО від 15.03.2018 (відсутні сторінки договору та акти наданих послуг, що підтверджують інформацію про виконання такого договору в повному обсязі); договору з ТОВ «Нафіт» № 416-ПСТО від 01.09.2020 (відсутні акти наданих послуг, що підтверджує інформацію про виконання такого договору в повному обсязі); договору з ТОВ «МБ Україна» № 321–ОВ від 01.08.2019 (відсутні акти наданих послуг, що підтверджує інформацію про виконання такого договору в повному обсязі); договору з ТОВ «Сінево Україна» №198-ПСТО від 01.08.2018 (відсутні сторінки договору та акти наданих послуг, що підтверджують інформацію про виконання такого договору в повному обсязі); договору з ТОВ «Фінансування інфраструктурних проектів» №44-ПСТО від 17.05.2017 (відсутні сторінки договору та акти наданих послуг, що підтверджують інформацію про виконання такого договору в повному обсязі). Замовник здійснив би оцінку тендерної пропозиції учасника після надання/ненадання зазначених документів, але зважаючи на те, що в учасника виявлені інші невідповідності, такі як: - договір учасника із співвиконавцем (субпідрядником) надано не в повному обсязі (в даному випадку договір ТОВ «ОХОРОНА24» з ТОВ «Венбест» № 19952-Р від 01.07.2019), що є вимогою п. 7 Додатку №1 тендерної документації; - щодо договору між ТОВ ТОВ «Венбест» та ТОВ «УСС ОХОРОНА-КОМПЛЕКС» від 31.05.2019 з прихованим номером: на твердження учасника додатки до договору не передбачені, але замовник звертає увагу на той факт, що в п. 2 договору є чітке посилання на Додаток №1, який є невід’ємною частиною цього договору і тому вважає, що договір надано не в повному обсязі, що також не відповідає вимозі п. 7 Додатку №1 тендерної документації, що не відносяться до вищезгаданої статі та не підлягають виправленню на протязі 24 годин, тому учасник ТОВ «ОХОРОНА24» все одно підлягає дискваліцфікації. Враховуючи викладене, вважаємо вимогу учасника про перегляд рішення замовника від 26.01.2021 безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено