-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3), (шприци, катетери, хірургічний шовний матеріали)
Завершена
1 863 798.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 318.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 318.99 UAH
Період оскарження:
10.04.2017 16:21 - 22.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №930904, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-10-001755-b)
Номер:
f1b65384654b45e6a8ba15aafe42f566
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-10-001755-b.b1
Назва:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №930904, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-10-001755-b)
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________ Державна установа
«Інститут серця
Міністерства охорони здоров'я України»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №930904, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-10-001755-b)
27.04.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3), (шприци, катетери, хірургічний шовний матеріали).
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування Одиниця виміру Кількість
1 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 1,0 мл шт 9 900
2 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 1,0 мл шт 200
3 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 2,0 мл шт 159 800
4 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 5,0 мл шт 182 040
5 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 10,0 мл шт 216 400
6 Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 20,0 мл шт 202 560
7 Пристрій для переливання інфуз. розчинів з системою з'єднання Луер - Лок шт 20 000
8 Пристрій для вливання крові, компонентів крові, кровозамінників та колоїдних розчинів з системою з'єднання Луер - Лок шт 12 000
9 Моноволоконий, синтетичний, стерильний хірургічний шовний матеріал що розсмоктується USP 5-0, довжина 70 см., кількість ниток - 1. Ріжуча зворотна голка 18 мм. 3/8 кола. Незабарвлений шт 60
10 Моноволоконий, синтетичний, стерильний хірургічний шовний матеріал що розсмоктується USP 4-0, довжина 70 см., кількість ниток - 1. Ріжуча зворотна голка 18 мм. 3/8 кола. Незабарвлений шт 380
11 Моноволоконий, синтетичний, стерильний хірургічний шовний матеріал що розсмоктується USP 3-0, довжина 70 см., кількість ниток - 1. Ріжуча зворотна голка 18 мм. 3/8 кола. Незабарвлений шт 1 992
12 Катетер для перитоніального діалізу педіатричний шт 43
13 Колагеновий гемостатичний матеріал, що розсмоктується, стерильний з антибіотиком. Розмір 2,5*2,5 см шт 10
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 5,0 мл; Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 10,0 мл; Шприц ін’єкційний одноразового використання з голкою, 20,0 мл (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №930904, номер тендеру у ЦБД UA-2017-04-10-001755-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №930904.pdf 14.04.2017 13:37
- Відповідь на Вимогу.pdf 19.04.2017 14:01
Дата подачі:
14.04.2017 13:37
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що Закон України «Про здійснення публічних закупівель» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що законодавством не визначено імперативної норми щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено