• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

УПГГК 20Т-270: 90710000-7-Екологічний менеджмент (Послуги з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та консультативний супровід до отримання дозволу (Лот1 - Послуги з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та консультативний супровід до отримання дозволу для об'єктів першої групи; Лот 2 - Послуги з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та консультативний супровід до отримання дозволу для об'єктів другої-третьої груп розташованих в Харківській області; Лот 3 Послуги з інвентаризації викидів забруднюючих речовин та з розробки документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та консультативний супровід до отримання дозволу для об'єктів другої групи розташованих в Полтавській області).

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Торги не відбулися

1 830 001.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 243.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 14:41 - 01.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

внести зміни до ТД

Номер: 18208c5600994b2a8ac5826788aa4da1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002382-c.b2
Назва: внести зміни до ТД
Вимога:
Доброго дня! Стосовно Вашої відповіді від 25.01.21, 15:40 на подану нами вимогу від 22.01.21, 16:51. Хочемо зазначити, що поняття "акредитованими лабораторіями", про яке йдеться в пункті 2.10. «Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців», затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 108 від 09.03.2006 р. жодним чином не стосується сьогоднішньої організації ДОБРОВІЛЬНОГО оцінювання системи керування вимірюваннями, яке можна пройти в якому-небудь центрі стандартизації та сертифікації і отримати «Свідоцтво про атестацію, або Сертифікат підтвердження компетентності, або…» та інші подібні «документи», ЯКІ НЕ ЗАМІНЮЮТЬ поняття "акредитованими лабораторіями" про яке йдеться в згаданому Вами наказі! Якщо Ви, посилаєтесь на даний наказ то відповідно до нього, Ви, повинні вимагати від учасників саме Свідоцтво про акредитацію лабораторії, а не якісь «сертифікати», «атестати», «свідоцтва відповідності» та інші подібні папірці, які кожен центр називає, як їм заманеться і, які відповідно до діючого законодавства не замінили ту процедуру акредитації, яка була до цього і не замінили той документ, який тоді видавався в результаті акредитації! Але в діючому Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття акредитації лабораторії, наявність документу, що підтверджує компетентність власної лабораторії із галуззю компетентності не визначене в Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та в інших нормативно-правових актах. Згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» результати вимірювань можуть бути використані у сфері законодавчо регульованої метрології за умови, що для таких результатів відомі відповідні характеристики похибок або невизначеність вимірювань, тобто засоби вимірювальної техніки пройшли повірку або калібрування, яка встановлює і підтверджує, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам (САМЕ ЦЕ І Є НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ ЗАКОННИМ ПІДТВЕРДЖЕННЯМ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИМІРЮВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТРЕТЬОЮ СТОРОНОЮ), тобто на сьогоднішній день для проведення вимірювань у сфері контролю стану навколишнього природного середовища достатньо мати чинні свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки (дотримуватись вимог п.2 ст. 7, п. 1 ст. 17 та пп. 1,2 ст. 8 даного Закону). Тому повторно вимагаємо внести зміни в даний пункт: замість непередбачених діючим Законом свідоцтв, сертифікатів, атестатів лабораторії тощо, які не мають жодного відношення до акредитації, яка відбувалась раніше, вимагати від учасників надати Діючі свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, так як саме це на сьогоднішній день є актуальним підтвердженням спроможності виконавця проводити дослідження та гарантією надання точних результатів вимірювань, які будуть використані під час розробки документів в яких обґрунтовуються викиди. Дякуємо та сподіваємось на розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Закупівля послуг має своєю кінцевою метою отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, саме тому дана закупівля повинна відповідати нормативно-правовим документам, що регламентують виконання даного виду послуг, у тому числі Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 108 від 09.03.2006 р. «Про затвердження Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців» (про що зазначено в технічному завданні до даної процедури закупівлі), а саме п. 2.10. де зазначено, що «Оцінка впливу викидів забруднюючих речовин на стан забруднення атмосферного повітря здійснюється за даними результатів розрахунків розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та даними, що одержані при проведенні інструментальних методів досліджень акредитованими лабораторіями в установленому законодавством порядку…». Зміни до вищевказаного документа на даний час законодавчо не внесені. Діючі свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки дійсно важливі та підтверджують технічні можливості Вашої лабораторії. Але засоби вимірювальної техніки не дають чіткого уявлення про перелік речовин які вимірюються чи сферу застосування приладу. Свідоцтво про атестацію, або Атестат про акредитацію, або Сертифікат підтвердження компетентності, або Свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань, або Свідоцтво про відповідність системи вимірювань потрібні для підтвердження галузі (сфери) компетентності даної лабораторії на проведення конкретних вимірювань. В даній закупівлі лабораторії мають підтверджувати компетентність вимірювання щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, в тому числі стаціонарними джерелами. Виникає потреба в підтвердженні компетентності вимірювальних можливостей лабораторії третьою стороною щодо виконання вимірювань із похибкою вимірювань, що не перевищує вказану у документі, що регламентує методики виконання вимірювань. Наше підприємство також сертифіковано за ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Стандарт застосовується для організацій, які бажають зменшити вплив на навколишнє природне середовище та проконтролювати виконання законодавчих вимог у сфері охорони навколишнього середовища. Крім того, наша філія має власну лабораторію, але при цьому маємо намір отримати результати замірів викидів забруднюючих речовин, які відповідають більш сучасним вимогам до компетентності, що підтверджується Свідоцтвом про атестацію, або Атестатом про акредитацію, або Сертифікатом підтвердження компетентності, або Свідоцтвом про відповідність стану системи вимірювань, або Свідоцтвом про відповідність системи вимірювань. Дана вимога залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо внесення змін до додатку 2 Кваліфікаційні критерії

Номер: 54549db9cc354c498ea752af8aadd533
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002382-c.b1
Назва: щодо внесення змін до додатку 2 Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Доброго дня! Просимо Вас внести зміни до додатку 1 "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель" пункт 2.2. в якому вимагаються від учасників: Свідоцтво про атестацію, або Атестат про акредитацію, або Сертифікат підтвердження компетентності, або Свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань, або Свідоцтво про відповідність системи вимірювань (з усіма додатками) на лабораторію, яка буде задіяна для надання послуг, що є предметом закупівлі, дійсного на весь період надання послуг. Дана вимога є вже не актуальною, так як з 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття атестація лабораторії. Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться виключно Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на ДОБРОВІЛЬНИХ засадах створюючи ВЛАСНІ (корпоративні) вимоги що базуються, як правило, на виконанні ДСТУ ISO 10012:2005.З азначений стандарт (ДСТУ ISO 10012:2005) не призначено в якості заміни, або як доповнення до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025 чи будь-якого іншого стандарту, а запропонована система оцінювання не поширюється на роботи, пов'язані з оцінкою відповідності, яку запроваджено на заміну процедури сертифікації. Наявність документу, що підтверджує компетентність власної лабораторії із галуззю компетентності не визначене в Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та в інших нормативно-правових актах. Згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» результати вимірювань можуть бути використані у сфері законодавчо регульованої метрології за умови, що для таких результатів відомі відповідні характеристики похибок або невизначеність вимірювань, тобто засоби вимірювальної техніки пройшли повірку або калібрування, яка встановлює і підтверджує, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам, тобто на сьогоднішній день для проведення вимірювань у сфері контролю стану навколишнього природного середовища достатньо мати чинні свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки (дотримуватись вимог п.2 ст. 7, п. 1 ст. 17 та пп. 1,2 ст. 8 даного Закону). Тому вимагаємо внести зміни в даний пункт: замість непередбачених діючим Законом свідоцтв, сертифікатів, атестатів лабораторії тощо, вимагати від учасників надати Діючі свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, так як саме це є актуальним підтвердженням спроможності виконавця проводити дослідження та гарантією надання точних результатів вимірювань, які будуть використані під час розробки документів в яких обґрунтовуються викиди. Дякуємо та сподіваємось на розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дійсно, відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5.06.2014 р. № 1314-VII, оцінка відповідності засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, проводиться на добровільних засадах. Закупівля послуг має своєю кінцевою метою отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, саме тому дана закупівля повинна відповідати нормативно-правовим документам, регламентуючим виконання даного виду послуг, у тому числі Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 108 від 09.03.2006 р. «Про затвердження Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців»(про що зазначено в технічному завданні до даної процедури закупівлі). Пунктом 2.10. «Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців», затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 108 від 09.03.2006 р. зі змінами, зазначено, що «Оцінка впливу викидів забруднюючих речовин на стан забруднення атмосферного повітря здійснюється за даними результатів розрахунків розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та даними, що одержані при проведенні інструментальних методів досліджень акредитованими лабораторіями в установленому законодавством порядку…». Зміни до вищевказаного документа на даний час законодавчо не внесені. Наше підприємство також сертифіковано за ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Стандарт застосовується для організацій, які бажають зменшити вплив на навколишнє природне середовище та проконтролювати виконання законодавчих вимог у сфері охорони навколишнього середовища. Виникає потреба в підтвердженні компетентності вимірювальних можливостей лабораторії третьою стороною щодо виконання вимірювань із похибкою вимірювань, що не перевищує вказану у документі, що регламентує методики виконання вимірювань. Наявність Свідоцтва про атестацію, або Атестату про акредитацію, або Сертифікату підтвердження компетентності, або Свідоцтва про відповідність стану системи вимірювань, або Свідоцтва про відповідність системи вимірювань підтверджує відповідність ЗВТ. Дана вимога залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено