Повидло - ДК 021:2015: код 15332290-3; сухофрукти ДК 021:2015: код15332410-1; томат паста ДК 021:2015: код 15331425-2; квасоля в томатному соусі ДК 021:2015: код 15331410-4; квашені овочі ДК 021:2015: код 15331460-9; горошок консервований ДК 021:2015: код 15331462-3; горох ДК 021:2015: код 15331132-1; кукурудза консервована ДК 021:2015: код 15331470-2; ікра кабачкова ДК 021:2015: код 15331460-9
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
Одиницю виміру "штук" на закупівлю кукурудзи консервованої ДК 021:2015: код 15331470-2 та ікри кабачкової ДК 021:2015: код 15331460-9 слід читати Кукурудза консервована ДК 021:2015: код 15331470-2 – 105 банок; Ікра кабачкова ДК 021:2015: код 15331460-9 – 55 банок - майданчик не містить одиниці виміру "банка".
Завершена
111 282.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 112.82 UAH
Період оскарження:30.12.2020 14:35 - 06.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне акцептування Учасника ФОП "Глущенко Євген Олексійович"
Номер:56b79a780bd44fc3afed1b304ab3c038
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ГЛУЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ", UA-EDR 3128013137
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-30-001790-b.b2
Назва:Неправомірне акцептування Учасника ФОП "Глущенко Євген Олексійович"
Вимога:
Згідно закупівлі UA-2020-12-30-001790-b МПП «Ритм» повідомляє про неправомірне акцептування пропозиції ФОП «Глущенко Євген Олексійович». Згідно пункту 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника, або інший документ, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог чинного законодавства України. Якість предмета закупівлі має відповідати чинним державним стандартам України. Для підтвердження відповідності товару вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується). Згідно з цим, ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав чинний на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується), а саме на Огірки солоні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 1.1 Учасникам процедури закупів необхідно підтвердити у складі пропозиції інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів статті 23, ч. 1 Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Учасник надав експлуатаційний дозвіл № 21-17-26 виданий на ТОВ «АТЛАНТ+», що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 1.1 Учасник повинен надати довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде постачатися товар. ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде постачатися товар. Учасник надав санітарний паспорт автомобіля для перевезення харчових продуктів, який був відмінений з 20.09.2015 року згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII. У зв’язку з набуттям чинності вищезазначеного Закону виключено статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року № 4004-ХІІ, якою передбачалися вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації. Проте, згідно внесених змін чинного законодавства у новій редакції викладено Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, де статтею 44 цього Закону визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Прийнятим Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР не передбачені повноваження з надання санітарних паспортів на автотранспорт для перевезення продуктів харчування. Виходячи з вище викладеного, МПП «Ритм» вимагає переглянути рішення про акцептування пропозиції ФОП «Глущенко Євген Олексійович» та прийняти законне рішення щодо її відхилення як такої, що не відповідає вимогам Оголошення до спрощеної закупівлі, так як наявні підстави для її відхилення відповідно пункту першого частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі ігнорування або непогодження з даною вимогою Учасника, щодо прийнятого рішення Замовником, можливо трактувати як порушення пункт 4 та 5 частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В свою чергу МПП «Ритм» буде змушений звернутися до виконавчих органів для розгляду даного питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.01.2021 20:44
Вирішення:Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «30» грудня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Повидло - ДК 021:2015: код 15332290-3; сухофрукти ДК 021:2015: код15332410-1; томат паста ДК 021:2015: код 15331425-2; квасоля в томатному соусі ДК 021:2015: код 15331410-4; квашені овочі ДК 021:2015: код 15331460-9; горошок консервований ДК 021:2015: код 15331462-3; горох ДК 021:2015: код 15331132-1; кукурудза консервована ДК 021:2015: код 15331470-2; ікра кабачкова ДК 021:2015: код 15331460-9) № оголошення UA-2020-12-30-001790-b.
Умовами оприлюдненого оголошення спрощеної закупівлі визначено, що до 06 січня 2021 року учасник має можливість звернутися за роз’ясненнями; до 13 січня 2021 року кінцевий строк подання пропозицій та початок аукціону призначено електронною системою закупівлі на 14 січня 2021р.
Отже, виявили намір прийняти участь у даній спрощеній процедурі закупівлі два учасника.
Уповноваженою особою Замовника 16 січня 2021 року прийнято рішення про відхилення пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872. Користуючись своїм правом даний учасник подав вимогу UA-2020-12-30-001790-b.b1 з наступним змістом: «Згідно статті 14 Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону України "Про публічні закупвлі" . В свою чергу частина 4 статті 41 даного Закону визначає наступне: "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі...". Отже, вказані замовником у складі проекту договору вимоги повинні бути відображені і в договорі закупівлі, що спотворює форму договору закупівлі. Замовник повинен зазначати іншу необхідну інформацію, яку визначає для підтвердження відповідності Учасника, окремим файлом. Проект договору - є формою з якою Учасник або погоджується, або ні! ... підтверджуючи свою згоду печаткою та підписом уповноваженої особи. Замовником в проекті договору вимагались підтвердження тих пунктів, які не мають юридичних підстав для їх відсутності, або непогодження з ними. Істотні умови п. 11.2. п.п.2) збільшення ціни за одиницю товару - це стаття 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", яку невправі порушувати. Щодо отримання попередньої оплати (п.3.1. проекту Договору) відповідно постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців, але ця позиція повинна бути зазначена в договорі закупівлі!. ... Проект договору надається з боку Замовника в якому не зазначена дана норма, тому не має права не бути виконаною з боку Учасника-переможця. Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що відхилення пропозиції МПП "Римт" є не правомірною та дії Замовника спрямовані на порушення четвертого та пятого пунктів частини першої статті 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі". МПП "Ритм" вимагає анулювати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції» та вимогу UA-2020-12-30-001790-b.b2 з наступним змістом: «Згідно закупівлі UA-2020-12-30-001790-b МПП «Ритм» повідомляє про неправомірне акцептування пропозиції ФОП «Глущенко Євген Олексійович». Згідно пункту 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника, або інший документ, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог чинного законодавства України. Якість предмета закупівлі має відповідати чинним державним стандартам України. Для підтвердження відповідності товару вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується). Згідно з цим, ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав чинний на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується), а саме на Огірки солоні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 1.1 Учасникам процедури закупів необхідно підтвердити у складі пропозиції інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів статті 23, ч. 1 Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Учасник надав експлуатаційний дозвіл № 21-17-26 виданий на ТОВ «АТЛАНТ+», що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 1.1 Учасник повинен надати довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде постачатися товар. ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде постачатися товар. Учасник надав санітарний паспорт автомобіля для перевезення харчових продуктів, який був відмінений з 20.09.2015 року згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII. У зв’язку з набуттям чинності вищезазначеного Закону виключено статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року № 4004-ХІІ, якою передбачалися вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації. Проте, згідно внесених змін чинного законодавства у новій редакції викладено Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, де статтею 44 цього Закону визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Прийнятим Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР не передбачені повноваження з надання санітарних паспортів на автотранспорт для перевезення продуктів харчування. Виходячи з вище викладеного, МПП «Ритм» вимагає переглянути рішення про акцептування пропозиції ФОП «Глущенко Євген Олексійович» та прийняти законне рішення щодо її відхилення як такої, що не відповідає вимогам Оголошення до спрощеної закупівлі, так як наявні підстави для її відхилення відповідно пункту першого частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі ігнорування або непогодження з даною вимогою Учасника, щодо прийнятого рішення Замовником, можливо трактувати як порушення пункт 4 та 5 частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В свою чергу МПП «Ритм» буде змушений звернутися до виконавчих органів для розгляду даного питання.»
Розглянувши вищенаведені вимоги від «16» січня 2021 року від учасника Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872 необхідно прийняти рішення та необхідно повідомити Мале Приватне Підприємство "Ритм" (далі – Учасник) про наступне.
Відповідно до абзацу другого частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Щодо неправомірного визначення Учасника переможцем: Умовами пункту 6 додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника, або інший документ, що підтверджує якість відповідно до вимог чинного законодавства України. Якість предмета закупівлі має відповідати чинним державним стандартам України. Для підтвердження відповідності товару вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується). Учасником в складі його пропозиції надано копії документів, які підтверджують якість запропонованого товару. В свою чергу необхідно звернути увагу на те, що умовами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлено вимогу зокрема у наданні або копії сертифікатів, або посвідчень, або паспортів якості тощо. Таким чином, учасником виконано вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Стосовно засвідчення копій документів не виробником, уповноважена особа Замовника звертає Вашу увагу на те, що оформлення документів в даній формі не впливає на зміст пропозиції. Додаток №3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі містить наступну вимогу: «Учасник може надати копію експлуатаційного дозволу на складське приміщення завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання)». Отже, враховуючи дану вимогу учасник може надати експлуатаційний дозвіл на складське приміщення тобто це не є вимогою додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Крім того, навіть дана інформація не передбачає, що експлуатаційного дозволу на складське приміщення повинен бути виданий на ім’я учасника. Учасником ФОП Глущенко Є.О. в складі пропозиції надано файл «32. Довідка в довільній формі про наявність складських приміщень.pdf» з інформацією про наявність складських приміщень, яке перебуває у власності учасника на умовах договору оренди №15/1-20 від 15.03.2020р.; файл «33 Копія договору на проведення дервтизациї та дезінфекції.pdf» в якому міститься договір № 11 про надання послуг дератизації та дезінсекції; файл «34 Експлутаційний дозвіл.pdf» в якому наявний експлуатаційний дозвіл з реєстраційним номером потужності виданий; файл «35 Інформація щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва таабо зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва таабо обігу харчови.pdf» з інформацією про наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Отже, оскільки умовами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не встановлено обов’язку у данні експлуатаційного дозволу в цій частині пропозиція цього учасника не може бути відхилена. Статі 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не встановлюють одного документа, який підтверджує, що транспорт є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. У відповідно до норм Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладається на операторів ринку. Крім того, в складі пропозиції учасника надано документи на транспортні засоби, за рахунок яких здійснюється перевезення харчових продуктів й містять відмітки про проведення/дотримання періодичності санітарної обробки та вимог чинного законодавства, що в свою чергу підтверджує виконання умов додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Як визначено, статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:23.01.2021 14:48
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення пропозиції МПП "РИТМ"
Номер:a3b66ea4220e41dc963c60fdc2b71b33
Пов'язана кваліфікація:Мале Приватне Підприємство "Ритм", UA-EDR 24756872
Згідно статті 14 Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону України "Про публічні закупвлі" . В свою чергу частина 4 статті 41 даного Закону визначає наступне: "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі...". Отже, вказані замовником у складі проекту договору вимоги повинні бути відображені і в договорі закупівлі, що спотворює форму договору закупівлі. Замовник повинен зазначати іншу необхідну інформацію, яку визначає для підтвердження відповідності Учасника, окремим файлом. Проект договору - є формою з якою Учасник або погоджується, або ні! ... підтверджуючи свою згоду печаткою та підписом уповноваженої особи. Замовником в проекті договору вимагались підтвердження тих пунктів, які не мають юридичних підстав для їх відсутності, або непогодження з ними. Істотні умови п. 11.2. п.п.2) збільшення ціни за одиницю товару - це стаття 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", яку невправі порушувати. Щодо отримання попередньої оплати (п.3.1. проекту Договору) відповідно постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців, але ця позиція повинна бути зазначена в договорі закупівлі!. ... Проект договору надається з боку Замовника в якому не зазначена дана норма, тому не має права не бути виконаною з боку Учасника-переможця. Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що відхилення пропозиції МПП "Римт" є не правомірною та дії Замовника спрямовані на порушення четвертого та пятого пунктів частини першої статті 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі". МПП "Ритм" вимагає анулювати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.01.2021 20:32
Вирішення:Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «30» грудня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Повидло - ДК 021:2015: код 15332290-3; сухофрукти ДК 021:2015: код15332410-1; томат паста ДК 021:2015: код 15331425-2; квасоля в томатному соусі ДК 021:2015: код 15331410-4; квашені овочі ДК 021:2015: код 15331460-9; горошок консервований ДК 021:2015: код 15331462-3; горох ДК 021:2015: код 15331132-1; кукурудза консервована ДК 021:2015: код 15331470-2; ікра кабачкова ДК 021:2015: код 15331460-9) № оголошення UA-2020-12-30-001790-b.
Умовами оприлюдненого оголошення спрощеної закупівлі визначено, що до 06 січня 2021 року учасник має можливість звернутися за роз’ясненнями; до 13 січня 2021 року кінцевий строк подання пропозицій та початок аукціону призначено електронною системою закупівлі на 14 січня 2021р.
Отже, виявили намір прийняти участь у даній спрощеній процедурі закупівлі два учасника.
Уповноваженою особою Замовника 16 січня 2021 року прийнято рішення про відхилення пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872. Користуючись своїм правом даний учасник подав вимогу UA-2020-12-30-001790-b.b1 з наступним змістом: «Згідно статті 14 Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону України "Про публічні закупвлі" . В свою чергу частина 4 статті 41 даного Закону визначає наступне: "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі...". Отже, вказані замовником у складі проекту договору вимоги повинні бути відображені і в договорі закупівлі, що спотворює форму договору закупівлі. Замовник повинен зазначати іншу необхідну інформацію, яку визначає для підтвердження відповідності Учасника, окремим файлом. Проект договору - є формою з якою Учасник або погоджується, або ні! ... підтверджуючи свою згоду печаткою та підписом уповноваженої особи. Замовником в проекті договору вимагались підтвердження тих пунктів, які не мають юридичних підстав для їх відсутності, або непогодження з ними. Істотні умови п. 11.2. п.п.2) збільшення ціни за одиницю товару - це стаття 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", яку невправі порушувати. Щодо отримання попередньої оплати (п.3.1. проекту Договору) відповідно постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців, але ця позиція повинна бути зазначена в договорі закупівлі!. ... Проект договору надається з боку Замовника в якому не зазначена дана норма, тому не має права не бути виконаною з боку Учасника-переможця. Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що відхилення пропозиції МПП "Римт" є не правомірною та дії Замовника спрямовані на порушення четвертого та пятого пунктів частини першої статті 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі". МПП "Ритм" вимагає анулювати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції» та вимогу UA-2020-12-30-001790-b.b2 з наступним змістом: «Згідно закупівлі UA-2020-12-30-001790-b МПП «Ритм» повідомляє про неправомірне акцептування пропозиції ФОП «Глущенко Євген Олексійович». Згідно пункту 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника, або інший документ, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог чинного законодавства України. Якість предмета закупівлі має відповідати чинним державним стандартам України. Для підтвердження відповідності товару вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується). Згідно з цим, ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав чинний на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується), а саме на Огірки солоні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 1.1 Учасникам процедури закупів необхідно підтвердити у складі пропозиції інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів статті 23, ч. 1 Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Учасник надав експлуатаційний дозвіл № 21-17-26 виданий на ТОВ «АТЛАНТ+», що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 1.1 Учасник повинен надати довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде постачатися товар. ФОП «Глущенко Євген Олексійович» не надав довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде постачатися товар. Учасник надав санітарний паспорт автомобіля для перевезення харчових продуктів, який був відмінений з 20.09.2015 року згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII. У зв’язку з набуттям чинності вищезазначеного Закону виключено статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року № 4004-ХІІ, якою передбачалися вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації. Проте, згідно внесених змін чинного законодавства у новій редакції викладено Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, де статтею 44 цього Закону визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Прийнятим Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР не передбачені повноваження з надання санітарних паспортів на автотранспорт для перевезення продуктів харчування. Виходячи з вище викладеного, МПП «Ритм» вимагає переглянути рішення про акцептування пропозиції ФОП «Глущенко Євген Олексійович» та прийняти законне рішення щодо її відхилення як такої, що не відповідає вимогам Оголошення до спрощеної закупівлі, так як наявні підстави для її відхилення відповідно пункту першого частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі ігнорування або непогодження з даною вимогою Учасника, щодо прийнятого рішення Замовником, можливо трактувати як порушення пункт 4 та 5 частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В свою чергу МПП «Ритм» буде змушений звернутися до виконавчих органів для розгляду даного питання.»
Розглянувши вищенаведені вимоги від «16» січня 2021 року від учасника Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872 необхідно прийняти рішення та необхідно повідомити Мале Приватне Підприємство "Ритм" (далі – Учасник) про наступне.
Відповідно до абзацу другого частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Щодо неправомірного відхилення: Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачає невід’ємні частини до нього, зокрема додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі містить «Проєкт Договору». Положеннями пункту 3.1 розділу 3 додатку №2 до оголошення проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про спроможність поставки товару без отримання попередньої оплати. Вимогами підпункту 2 пункту 11.2 розділу 11 додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист про погодження з даним пунктом.
Уповноважена особа Замовника звертає Вашу увагу на те, що у Вашій вимозі зазначено, що Замовником порушено нормативно – правовий акт, а саме: Постанову Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Але, 9 грудня 2020 року в газеті "Урядовий кур'єр" опублікована постанова КМУ від 02.12.2020 р. № 1198, яка вносить зміни до умов здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Додатково вона встановлює, що на період карантину, встановленого КМУ для боротьби із COVID-19, попередня оплата товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641. Водночас до постанови № 641 вписали заборону на період дії карантину здійснювати розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснювати відповідні платежі.
Враховуючи вищенаведене, за даних підстав умовами проведення спрощеної процедури закупівлі не передбачено попередньої оплати.
Необхідно наголосити, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. З боку учасника(-ів) по даній спрощеній процедурі закупівлі звернень до Замовника щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі не надходило.
Згідно з частиною одинадцятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Отже, прийняте Уповноваженою особою Замовника рішення від 16 січня 2021 року щодо відхилення пропозиції учасника Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872 є правомірним оскільки в складі пропозиції не надано гарантійного листа про спроможність поставки товару без отримання попередньої оплати та гарантійного листа про погодження з підпунктом 2 пункту 11.2 додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:23.01.2021 14:48