• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо різне, 4 найменування. ДК 021:2015- 15110000-2 - М’ясо

Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 14:18 - 06.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на внесені зміни до тендерної документації

Номер: ba133d8c32fa4eacaf200094728f3fc1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-004743-a.a2
Назва: СКАРГА на внесені зміни до тендерної документації
Скарга:
Відповідно до оголошення UA-2020-12-30-004743-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 30 грудня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-30-004743-a ) Замовником - Управлінням освіти Каховської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю м’яса (М’ясо різне, 4 найменування) ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17 січня 2021 00:00. За рішенням Органу оскарження від 22.01.2021 року № 1141-р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації 01.02.2021 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням внесених змін 10 лютого 2021 00:00. Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Керуючись абзацом четвертим частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися». Отож, ця скарга подана з дотриманням строків та умов, встановлених частиною восьмою статті 18 Закону, а отже може бути прийнята органом оскарження до розгляду. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є суб’єктом господарювання, який провадить господарську діяльність із постачання харчових продуктів, які є предметом цієї закупівлі. Скаржник зареєстрований як оператор ринку харчових продуктів у встановленому законодавством порядку, має експлуатаційний дозвіл, а отже документально підтверджене право на здійснення діяльності, пов’язаної із обігом харчових продуктів – що відповідає суті правовідносин, які мають виникнути на підставі договору про закупівлю в разі завершення оскаржуваної процедури закупівлі. Скаржник має намір взяти участь у оскаржуваної процедури закупівлі. Проте під час вивчення змін до тендерної документації замовника нами було виявлено, що тендерна документація в останній редакції від 01.02.2021року, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу для проведення оскаржуваної процедури закупівлі містить ряд дискримінаційних умов. Дискримінаційні умови, закладені Замовником у змінах до тендерної документації, дискримінують нас як учасника відкритих торгів та унеможливлюють нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. Вищевикладене доводить, що замовник своїм рішення про внесення змін до тендерної документації в існуючій редакції порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, а отже у Скаржника є всі підстави для подання цієї скарги. На нашу думку, умови, викладені у змінах до тендерної документації від 01.02.2021 року, є дискримінаційними, незаконними та такими, що унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі, чим порушують права та законні інтереси Скаржника, а саме: 1. Відповідно до рішення Органу оскарження від 22.01.2021 року № 1141-р/пк-пз Замовником були внесені зміни до тендерної документації від 01.02.2021 року: - «У підпункті 4.15 пункту 4 розділу V тендерної документації слова «за підписом керівника замовника цих торгів» та речення «Відгук має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі» вилучити.» - Пункт 4 розділу V тендерної документації доповнити підпунктом 4.16 у такій редакції: «4.16 у випадку якщо учасник, який подає свою тендерну пропозицію для участі у цій закупівлі, протягом останніх трьох років постачав до дитячих навчальних закладів міста Каховки будь-які продукти харчування (одне найменування або кілька) згідно із договорами, укладеними із замовником цієї закупівлі, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі за власним підписом про відсутність фактів постачання неякісних, прострочених харчових продуктів та порушень графіку постачання харчових продуктів (прострочення, затримки поставки тощо) під час виконання договорів, укладених у минулому;». Тобто, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати інформацію про відсутність фактів постачання неякісних, прострочених харчових продуктів та порушень графіку постачання харчових продуктів (прострочення, затримки поставки тощо) під час виконання договорів, укладених у минулому. Скаржник повідомляє що мав договори із Замовником укладені у 2019 році. Були поодинокі випадки несвоєчасної поставки продуктів харчування, що були виправлені про що свідчить позитивний відгук (Додаток 1 до Скарги – додається), в той час як усі договори були виконані в повному обсязі без застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Зазначена вимога, щодо надання учасником у складі своєї пропозиції інформацію про відсутність фактів постачання неякісних, прострочених харчових продуктів та порушень графіку постачання харчових продуктів (прострочення, затримки поставки тощо) під час виконання договорів, укладених у минулому, унеможливлює участь Скаржника у процедурі закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника. Крім того, Замовник не має підстав для відмови в участі Скаржнику у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Скаржник виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. З огляду на вищезазначене, Скаржник має всі підстави вважати, що його права як учасника публічних закупівель та законні інтереси порушені внаслідок неправомірних дій та протиправних прийнятих рішень Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, які перешкоджають участі нашої компанії у цій закупівлі та унеможливлюють запропонування якісних товарів за найвигіднішою ціною, та тим самим обмежують коло потенційних учасників. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересі. Скаржник просить Колегію зобов’язати Замовника видалити п.4.16 з тендерної документації (у редакції від 01.02.2021) або внести зміни до данного пункту з метою приведення тендерної документації за предметом закупівлі у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючі викладене та керуючись статею 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ПП «Никольтрейд» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, привести документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін до тендерної документації, а саме: а. Видалити вимогу тендерної документації розділу V п.4 п.п. 4.16 (в редакції від 01.02.2021 року) або викласти у іншій редакції у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 19.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2021 18:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.02.2021 20:44
Автор: Приватне підприємство «Никольтрейд», Микола Чередниченко +380501752397 cherednichenko.nv@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: cb5d8cb23cd94e659eb0a824825e16bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-004743-a.c1
Назва: Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Відповідно до оголошення UA-2020-12-30-004743-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 30 грудня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-30-004743-a ) Замовником - Управлінням освіти Каховської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю м’яса (М’ясо різне, 4 найменування) ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17 січня 2021 00:00. Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною восьмою статті 18 Закону, а отже може бути прийнята органом оскарження до розгляду. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є суб’єктом господарювання, який провадить господарську діяльність із постачання харчових продуктів, які є предметом цієї закупівлі. Скаржник зареєстрований як оператор ринку харчових продуктів у встановленому законодавством порядку, має експлуатаційний дозвіл, а отже документально підтверджене право на здійснення діяльності, пов’язаної із обігом харчових продуктів – що відповідає суті правовідносин, які мають виникнути на підставі договору про закупівлю в разі завершення оскаржуваної процедури закупівлі. Скаржник має намір взяти участь у оскаржуваної процедури закупівлі. Проте під час вивчення тендерної документації замовника нами було виявлено, що тендерна документація, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу для проведення оскаржуваної процедури закупівлі містить ряд дискримінаційних умов. Дискримінаційні умови, закладені Замовником до тендерної документації, дискримінують нас як учасника відкритих торгів та унеможливлюють нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. Вищевикладене доводить, що замовник своїм рішення про затвердження тендерної документації в існуючій редакції порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, а отже у Скаржника є всі підстави для подання цієї скарги. На нашу думку, умови, викладені у тендерний документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного. 1. Згідно з вимогами тендерної документації предмета закупівлі розділу V п.4 п.п. 4.15: «4.15 у випадку якщо учасник, який подає свою тендерну пропозицію для участі у цій закупівлі, протягом останніх трьох років постачав до дитячих навчальних закладів міста Каховки будь-які продукти харчування (одне найменування або кілька) згідно із договорами, укладеними із замовником цієї закупівлі, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-відгук за підписом керівника замовника цих торгів. Відгук повинен містити загальну інформацію якість поставленого учасником товару в цілому, дотримання учасником строків поставки товару, підтверджену замовником інформацію про відсутність фактів постачання неякісних продуктів харчування та/або отруєння дітей через неякісні продукти. Відгук має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі». Скаржник звертає увагу Колегії, що всі дитячі навчальні заклади міста Каховка підпорядковані Замовнику. Тобто Замовник до проведення торгів вже має змогу вплинути на результати торгів на власний розсуд вирішуючи надавати тим або іншим учасникам торгів вказаний відгук чи ні, та якщо надавати то у якому вигляді, у який строк та яким чином. Взагалі не зрозуміло чому для участі у закупівлі учасник повинен звертатися до Замовника для отримання документа, який видається самим Замовником для надання собі ж як Замовнику цих торгів, при цьому якщо Замовник не надасть цей відгук сам для себе, або надасть його у неналежному вигляді, то Замовник має право відхилити учасника. Крім того, враховуючи календарні строки подачі оголошення, при наявності святкових та вихідних (не робочих) днів, отримання вищезазначеного відгуку у встановлені законодавством терміни практично неможливо. Така вимога містить корупційні ризики та ознаки дискримінації, адже у замовника немає обов'язку завчасно надавати зазначений відгук або надавати його у вигляді який не спричинить до відхилення пропозиції учасника. Оскільки Скаржник протягом останніх трьох років постачав до дитячих навчальних закладів міста Каховки продукти харчування, то Скаржник звернувся до Замовника з листом щодо надання відгуку але на час подання скарги відповіді та самого відгуку так й не отримав. А отже може бути відхилений за ненадання цього документу. Таким чином, ця вимога має бути виключена з тендерної документації. 2. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації п.І: І. Опис технічних, кількісних та якісних характеристик товарів, що закуповуються № Описова назва харчового продукту Термічний стан Пакування Строк придатності та умови зберігання Вимоги до якості товару Кількість товару, кг 1 М’ясо. Свинина. Напівфабрикат м’ясний натуральний великокусковий з свинини з тазостегнової та/або лопаткової частини туші охолоджене пакет поліетиленовий, без вакууму до 48 годин, при t від +4 до +6 ℃ ДСТУ 4589:2006 10 931 2 М’ясо. Яловичина. Напівфабрикат м’ясний натуральний великокусковий з яловичини з тазостегнової та/або лопаткової частини туші охолоджене пакет поліетиленовий, без вакууму до 48 годин, при t від +4 до +6 ℃ ДСТУ 4590:2006 690 3 М’ясо. Курятина. Філе куряче / курчати-бройлера охолоджене упаковане від вакуумом до 8 діб, при t від -2 до +4 ℃ ДСТУ(ГСТУ) або зареєстровані технічні умови виробника 2 780 4 Субпродукт. Печінка свиняча охолоджена пакет поліетиленовий, без вакууму до 48 годин, при t від +4 до +6 ℃ ДСТУ(ГСТУ) або зареєстровані технічні умови виробника 967 Згідно п.І Додатку 2 до тендерної документації строк придатності м’яса свинини( Напівфабрикат м’ясний натуральний великокусковий з свинини з тазостегнової та/або лопаткової частини туші), м’яса яловичини (Напівфабрикат м’ясний натуральний великокусковий з яловичини з тазостегнової та/або лопаткової частини туші), субпродукту печінка свиняча, повинен складати не більше 48 годин (не більше 2-х діб). Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне: по-перше, ця вимога суперечить іншої вимозі Замовника (Додаток 2 до тендерної документації п.ІІ п.п.4,) що: - «Учасник-переможець торгів повинен постачати до навчальних закладів виключно свіже м’ясо»; - залишковий термін придатності товару на момент його поставки повинен бути не менше 90% від загального терміну зберігання (придатності) товару; - м’ясо повинно бути поставлене до закладів замовника протягом не більше 2 годин з моменту його відвантаження зі складу виробника, оскільки строк придатності 48 годин має м'ясо виготовлене з охолодженої сировини, тобто на відміну від м’якушевих напівфабрикатів отриманих з парної сировини, які мають термін придатності від 3 до 7 діб, тому що отримані відразу після забою, м'ясо виготовлене з охолодженої сировини виготовляється не одразу після забою, а через невизначений проміжок часу(тобто вже не є свіжим) після цього, а до того зберігається у охолодженому стані із-за чого й має менший термін придатності оскільки є більш небезпечним. по-друге, більшість виробників України виготовляє товар (у томі числі й всі виробники з якими співпрацює Скаржник, та продукцію від яких пропонує), який є предметом закупівлі з терміном придатності від 3 до 7 днів, тому обмеження строку придатності кожного найменування товару, який є предметом закупівлі терміном не більше 2 діб є дискримінаційним по відношенню до виробників м’яса, яке повністю відповідає зазначеним вимогам Замовника до якості товару та відповідним ДСТУ 4589:2006, ДСТУ 4590:2006, та будь-яким зареєстрованим стандартам якості (ДСТУ, ТУУ, ГОСТ або інше) у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необґрунтовано заниженим технічним вимогам, що у свою чергу обмежує конкуренцію та звужує коло як виробників так і Учасників, що унеможливлює нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. по-третє, Замовник зазначає строк придатності лише за одним температурним режимом «при температурі від 4 до 6 °С», тоді як згідно вимог ДСТУ товар, який є предметом закупівлі також зберігають при температурі від -1 до +1 °С при цьому його термін зберігання становить значно більше зазначених Замовником 2 діб, оскільки за такої температурою м'ясо краще зберігається та довше зберігає свої якісні та харчові властивості. Оскільки предмет закупівлі, який мі пропонуємо зберігається саме при температурі від -1 до +1 °С, то він має більшій строк придатності, але при цьому відповідає всім іншим вимогам замовника, що унеможливлює нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. Враховуючі вищевикладене, не зрозуміло, чому Замовник встановлює більш гірші вимоги до товару, який є предметом закупівлі та закуповується для харчування дітей ніж вони є насправді та прописані у відповідних ДСТУ та ігнорує товар який є більш якісним та безпечним для харчування дітей, оскільки виготовленій та зберігається з дотриманням всіх вимог про що й свідчить його більш тривалий термін зберігання. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у відповідність до вимог зазначених ДСТУ. 3. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації п.ІІ п.п 4: - у складі тендерної пропозиції учасник подає гарантійний лист виробника товару про його зобов’язання відвантажити товар учаснику у день його виробництва з власного складу (обов’язково вказується адреса складу відвантаження товару виробника) у необхідній кількості та у строки, передбачені цією цією тендерною документацією. Гарантійний лист повинен бути адресований замовнику, який проводить цю закупівлю. Якщо учасником закупівлі є безпосередньо виробник товару – гарантійний лист може не надаватися; - витрата часу на транспортування товару від складу виробника до останнього навчального закладу замовника не повинна перевищувати 2 годин з моменту завантаження товару у транспортний засіб учасника на складі підприємства-виробника, Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є дискримінаційними з огляду на наступне: по-перше, замовником встановлено додаткові вимоги до суб’єктів господарювання що не є виробниками - надання у складі пропозиції гарантійного листа від виробника товару про його зобов’язання відвантажити товар учаснику у день його виробництва з власного складу, при цьому учасник – виробник може не надавати гарантійний лист щодо відвантаження товару у день його виробництва. по-друге, обмеження терміну витрат часу на транспортування товару від складу виробника до останнього навчального закладу (всього 25 закладів) 2-ма годинами звужує кількість виробників та надає панівне становище на ринку виробнику (виробникам), які територіально знаходяться неподалік від замовника, що призведе до незначної конкуренції та як наслідок – зростання відпускних цін. Скаржник співпрацює з виробниками, які не мають власного складу на відстані яка дозволяє поставити товар на протязі 2 годин до всіх закладів замовника від складу виробника, але має холодильний склад у місті Херсоні та має можливість поставити товар до 8:00 ранку, тому дана вимога у такому вигляді унеможливлює нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. Дані вимоги є неприпустимими та мають бути виключені з тендерної документації. 4. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації п.ІІ п.п 5 та п.п.4: - поставка товару повинна здійснюватися кожного дня або через день дрібними партіями (за узгодженим графіком) до 800 години ранку відповідно до поданих заявок замовника протягом строку постачання, встановленого цією тендерною документацією; - учасник у складі пропозиції надає інформацію про маршрут слідування товару від складу виробника до усіх закладів замовника. Ця інформація повинна містити відомості про відстань від складу виробника до першого місця поставки за маршрутом, а далі – про відстань до кожного наступного місця поставки і так до останнього закладу замовника. Ця інформація повинна також містити відомості про середні витрати часу на транспортування товару між кожним місцем поставки з урахуванням часу на вивантаження товару. Витрата часу на транспортування товару від складу виробника до останнього навчального закладу замовника не повинна перевищувати 2 годин з моменту завантаження товару у транспортний засіб учасника на складі підприємства-виробника. Допускається постачання м’яса по місту Каховка та іншим населеним пунктам у два різні дні, але підряд. Дана вимога замовника не містить інформації: з котрої години заклади, що підпорядковані Замовнику, здійснюють або зобов’явані здійснювати приймання товару, з огляду на їх кількість (25 закладів). Обмеження інформації щодо даної вимоги несе потенційні ризики для учасників закупівлі, оскільки такі заклади можуть починати приймання товару з 7-00 або 7-55, що штучно звужує коло потенційних учасників. Крім того, замовником встановлена кваліфікаційна вимога до учасників згідно ст. 16 Закону (Додаток 1 до тендерної документації п.І) – «у фактичному володінні учасника повинен перебувати (у власності або на підставі договору оренди) транспортний засіб», тобто Замовник вважає, що для своєчасного постачання товару, що є предметом закупівлі, по 25 закладам достатньо одного транспортного засобу зі строком поставки до 8-00. Скаржник має можливість поставити товар до 8:00 ранку, але не від складу виробника, а зі складу Скаржника та це займає більш ніж 2 години встановленої замовником, що знову ж такі унеможливлює нашу участь у закупівлі, що проводиться замовником. На думку скаржника вимога цього пункту є штучною та/або викладеною з обмеженою інформацією. Така вимога містить корупційні ризики та ознаки дискримінації, адже заздалегідь невідомий час початку приймання товару та відповідно - необхідна кількість спеціалізованих транспортних засобів для виконання зазначеної вимоги. 5. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації п.ІІ п.п 11: - учасник повинен забезпечити замовнику можливість встановити простежуваність товару за принципом «крок назад». Учасник, який не є виробником товару і не придбаває вказанай товар у виробника, у технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) повинен надати інформацію про суб’єкта господарювання, який постачатиме учаснику харчові продукти, що є предметом цієї закупівлі (по кожному найменуванню товару). Такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист суб’єкта господарювання, який постачатиме учаснику харчові продукти, що є предметом цієї закупівлі, згідно з яким останній зобов’язується протягом 2021 року поставити учаснику товар у обсязі, визначеному цією тендерною документацією (у гарантійному листі обов’язково вказується найменування товару, ціна за одиницю товару, обсяг та строк поставки). Вимога замовника, щодо зазначення учасником у гарантійному листі суб’єкта господарювання, який постачатиме товар, який не є виробником, ціни за одиницю товару є неправомірною, оскільки є конфіденційною інформацією, та не впливає на якісні характеристики. Таким чином, ця вимога має бути виключена з тендерної документації. З огляду на вищезазначене, Скаржник має всі підстави вважати, що його права як учасника публічних закупівель та законні інтереси порушені внаслідок неправомірних дій та протиправних прийнятих рішень Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, які перешкоджають участі нашої компанії у цій закупівлі та унеможливлюють запропонування якісних товарів за найвигіднішою ціною, та тим самим обмежують коло потенційних учасників. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересі. Враховуючі викладене та керуючись статею 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ПП «Никольтрейд» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, привести документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін до тендерної документації, а саме: а. Видалити вимогу тендерної документації розділу V п.4 п.п. 4.15 щодо надання учасником листа-відгуку; б. Викласти у Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо строку придатності у наступній редакції «Терміном зберігання, згідно вимог нормативних документів не менше 48 годин.» в. Видалити вимогу Додатку 2 до тендерної документації п.ІІ п.п.4 «Учасник-переможець торгів повинен постачати до навчальних закладів виключно свіже м’ясо» г. Видалити вимогу Додатку 2 п.ІІ п.п.4 «М’ясо повинно бути поставлене до закладів замовника протягом не більше 2 годин з моменту його відвантаження зі складу виробника»; д. Видалити вимогу Додатку 2 п.ІІ п.п.4 «У складі тендерної пропозиції учасник подає гарантійний лист виробника товару про його зобов’язання відвантажити товар учаснику у день його виробництва з власного складу (обов’язково вказується адреса складу відвантаження товару виробника) у необхідній кількості та у строки, передбачені цією цією тендерною документацією. Гарантійний лист повинен бути адресований замовнику, який проводить цю закупівлю. Якщо учасником закупівлі є безпосередньо виробник товару – гарантійний лист може не надаватися.»; е. Видалити вимогу Додатку 2 п.ІІ п.п.4 «Витрата часу на транспортування товару від складу виробника до останнього навчального закладу замовника не повинна перевищувати 2 годин з моменту завантаження товару у транспортний засіб учасника на складі підприємства-виробника.»; є. Зобов’язати замовника надади дадаткову інформацію щодо зобов’язань закладів, що підпорядковуються Замовнику, щодо часу початку приймання продукції та викласти дану вимогу у наступній редакції «Поставка товару повинна здійснюватися кожного дня або через день дрібними партіями (за узгодженим графіком) з _______ годин ранку до 1000 години відповідно до поданих заявок замовника протягом строку постачання, встановленого цією тендерною документацією.»; ж. Вимогу Додатку 2 п.ІІ п.п.11 викласти у наступній редакції «Учасник повинен забезпечити замовнику можливість встановити простежуваність товару за принципом «крок назад». Учасник, який не є виробником товару і не придбаває вказаний товар у виробника, у технічній специфікації повинен надати інформацію про суб’єкта господарювання, який постачатиме учаснику харчові продукти, що є предметом цієї закупівлі (по кожному найменуванню товару). Такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист суб’єкта господарювання, який постачатиме учаснику харчові продукти, що є предметом цієї закупівлі, згідно з яким останній зобов’язується протягом 2021 року поставити учаснику товар у обсязі, визначеному цією тендерною документацією (у гарантійному листі обов’язково вказується найменування товару, обсяг та строк поставки).»
Дата розгляду скарги: 22.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.01.2021 13:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2021 19:33
Дата виконання рішення Замовником: 08.02.2021 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: На вимогу АМКУ Замовник вніс зміни до тендерної документації
Автор: Приватне підприємство «Никольтрейд», Микола Чередниченко +380501752397 cherednichenko.nv@ukr.net