• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Борошно - ДК 021:2015: код 15612100-2; рис - ДК 021:2015: код 15614000-5; гречка ДК 021:2015: код 15613000-8; пшенична крупа ДК 021:2015: код 15613000-8; вівсянка ДК 021:2015: код15613100-9; манка ДК 021:2015: код 15613000-8; пшоно ДК 021:2015: код 15613000-8; перлова крупа ДК 021:2015: код 15613000-8

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.

Завершена

130 249.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 302.49 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 13:58 - 06.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення МПП "РИТМ"

Номер: 5323de457c1b477ca664fc4247e0086d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-001536-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення МПП "РИТМ"
Вимога:
Згідно статті 14 Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону України "Про публічні закупвлі" . В свою чергу частина 4 статті 41 даного Закону визначає наступне: "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі...". Отже, вказані замовником у складі проекту договору вимоги повинні бути відображені і в договорі закупівлі, що спотворює форму договору закупівлі. Замовник повинен зазначати іншу необхідну інформацію, яку визначає для підтвердження відповідності Учасника, окремим файлом. Проект договору - є формою з якою Учасник або погоджується, або ні! ... підтверджуючи свою згоду печаткою та підписом уповноваженої особи. Замовником в проекті договору вимагались підтвердження тих пунктів, які не мають юридичних підстав для їх відсутності, або непогодження з ними. Істотні умови п. 11.2. п.п.2) збільшення ціни за одиницю товару - це стаття 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", яку невправі порушувати. Щодо отримання попередньої оплати (п.3.1. проекту Договору) відповідно постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців, але ця позиція повинна бути зазначена в договорі закупівлі!. ... Проект договору надається з боку Замовника в якому не зазначена дана норма, тому не має права не бути виконаною з боку Учасника-переможця. Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що відхилення пропозиції МПП "Римт" є не правомірною та дії Замовника спрямовані на порушення четвертого та пятого пунктів частини першої статті 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі". МПП "Ритм" вимагає анулювати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «30» грудня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: код 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно - ДК 021:2015: код 15612100-2; рис - ДК 021:2015: код 15614000-5; гречка ДК 021:2015: код 15613000-8; пшенична крупа ДК 021:2015: код 15613000-8; вівсянка ДК 021:2015: код15613100-9; манка ДК 021:2015: код 15613000-8; пшоно ДК 021:2015: код 15613000-8; перлова крупа ДК 021:2015: код 15613000-8) № оголошення UA-2020-12-30-001536-b. Умовами оприлюдненого оголошення спрощеної закупівлі визначено, що до 06 січня 2021 року учасник має можливість звернутися за роз’ясненнями; до 13 січня 2021 року кінцевий строк подання пропозицій та початок аукціону призначено електронною системою закупівлі на 14 січня 2021р. Отже, виявили намір прийняти участь у даній спрощеній процедурі закупівлі два учасника. Уповноваженою особою Замовника 16 січня 2021 року прийнято рішення про відхилення пропозиції Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872. Користуючись своїм правом даний учасник подав вимогу UA-2020-12-30-001536-b.b1 з наступним змістом: «Згідно статті 14 Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону України "Про публічні закупвлі" . В свою чергу частина 4 статті 41 даного Закону визначає наступне: "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі...". Отже, вказані замовником у складі проекту договору вимоги повинні бути відображені і в договорі закупівлі, що спотворює форму договору закупівлі. Замовник повинен зазначати іншу необхідну інформацію, яку визначає для підтвердження відповідності Учасника, окремим файлом. Проект договору - є формою з якою Учасник або погоджується, або ні! ... підтверджуючи свою згоду печаткою та підписом уповноваженої особи. Замовником в проекті договору вимагались підтвердження тих пунктів, які не мають юридичних підстав для їх відсутності, або непогодження з ними. Істотні умови п. 11.2. п.п.2) збільшення ціни за одиницю товару - це стаття 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", яку невправі порушувати. Щодо отримання попередньої оплати (п.3.1. проекту Договору) відповідно постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців, але ця позиція повинна бути зазначена в договорі закупівлі!. ... Проект договору надається з боку Замовника в якому не зазначена дана норма, тому не має права не бути виконаною з боку Учасника-переможця. Виходячи з вище викладеного повідомляємо, що відхилення пропозиції МПП "Римт" є не правомірною та дії Замовника спрямовані на порушення четвертого та пятого пунктів частини першої статті 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі". МПП "Ритм" вимагає анулювати рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції» Розглянувши вищенаведену вимогу від «16» січня 2021 року від учасника Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872 необхідно прийняти рішення та необхідно повідомити Мале Приватне Підприємство "Ритм" (далі – Учасник) про наступне. Відповідно до абзацу другого частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Щодо неправомірного відхилення: Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачає невід’ємні частини до нього, зокрема додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі містить «Проєкт Договору». Положеннями пункту 3.1 розділу 3 додатку №2 до оголошення проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про спроможність поставки товару без отримання попередньої оплати. Вимогами підпункту 2 пункту 11.2 розділу 11 додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист про погодження з даним пунктом. Уповноважена особа Замовника звертає Вашу увагу на те, що у Вашій вимозі зазначено, що Замовником порушено нормативно – правовий акт, а саме: Постанову Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Але, 9 грудня 2020 року в газеті "Урядовий кур'єр" опублікована постанова КМУ від 02.12.2020 р. № 1198, яка вносить зміни до умов здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Додатково вона встановлює, що на період карантину, встановленого КМУ для боротьби із COVID-19, попередня оплата товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641. Водночас до постанови № 641 вписали заборону на період дії карантину здійснювати розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснювати відповідні платежі. Враховуючи вищенаведене, за даних підстав умовами проведення спрощеної процедури закупівлі не передбачено попередньої оплати. Необхідно наголосити, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. З боку учасника(-ів) по даній спрощеній процедурі закупівлі звернень до Замовника щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі не надходило. Згідно з частиною одинадцятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Отже, прийняте Уповноваженою особою Замовника рішення від 16 січня 2021 року щодо відхилення пропозиції учасника Малого Приватного Підприємства "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872 є правомірним оскільки в складі пропозиції не надано гарантійного листа про спроможність поставки товару без отримання попередньої оплати та гарантійного листа про погодження з підпунктом 2 пункту 11.2 додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Враховуючи викладене, вимога розглянута та за обґрунтованих (аргументований) підстав не може бути задоволена, а тому підлягає відхиленню в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2021 14:56