• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги (послуги з інформаційно-технічної підтримки робочих місць Користувачів та ІТ-інфраструктури, послуги з ремонту Обладнання)

Торги відмінено

8 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.4% або 200 000.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 13:56 - 06.01.2021 08:59
Вимога
Відхилено

Вимоги до тендерної документації

Номер: c27a611d517643daa745a07d647a955b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-004428-a.c1
Назва: Вимоги до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня. Наша компанія планує взяти участь у даному тендері, прошу розглянути наші зауваження: 1. Відповідно до пп. 1.2. п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі складається з довідки у довільній формі, що містить детальний опис технічних можливостей, матеріально-технічної бази Учасника для виконання умов договору, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі (наявність офісних приміщень та обладнання, а саме: ноутбуки або комп’ютери з характеристиками не гірше Intel Core i3-6100/4Gb RAM/250Gb HDD/ Microsoft® Windows® 10 (у кількості не менше 25 одиниць). Водночас, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, інженер технічної підтримки Виконавця (далі Сервіс-Інженер) – уповноважений представник Виконавця, якого Виконавець призначає відповідальним за виконання Заявки та направляє до Мережі Замовника для надання Послуг. При цьому, ремонт Обладнання виконується в сервісному центрі Виконавця або на об’єктах IT-інфраструктури Мережі Замовника (розетки та порти СКС на РМ та в ЦК, мережеві Друкуючі пристрої, комутаційні шафи, патч-панелі, інтерфейсні кабелі, патч-корди, ДБЖ до 5000VA(включно) в ЦК; мережеві фільтри (220В), модеми, Wi-Fi точки доступу до мережі інтернет, комутатори, маршрутизатори, сервери, які знаходяться в Мережі Замовника. Крім комутаторів, маршрутизаторів та серверів, що знаходяться в приміщеннях ГО Замовника за адресами м. Київ : бул. Вацлава Гавела, 16б, вул. Січових Стрільців 10б, вул. Богдана Хмельницького 16-22, вул. Старонаводницька, 19, 21, 23.). Таким чином, не є зрозумілим необхідність встановлення вимоги до наявності обладнання в Учасника саме в зазначеній кількості (не менше 25 одиниць) та конфігурації (не гірше Intel Core i3-6100/4Gb RAM/250Gb HDD/ Microsoft® Windows® 10). Адже ані зазначена кількість обладнання, ані його конфігурація, жодним чином не свідчать про можливість чи не можливість надання Учасником послуг з інформаційно-технічної підтримки робочих місць Користувачів та ІТ-інфраструктури або послуг з ремонту Обладнання Замовника. Додатково можемо зазначити, що така вимога містить дискримінаційні умови та безпідставно звужує конкурентне середовище Учасників. Просимо Вас викласти пп. 1.2 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації в наступній редакції: «1.2. Довідку у довільній формі, що містить детальний опис технічних можливостей, матеріально-технічної бази Учасника для виконання умов договору, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі (наявність офісних приміщень та відповідного обладнання для можливості надання послуг, що є предметом цієї закупівлі)» 2. Відповідно до пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі складається з довідки Учасника у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучені до надання Послуг (вказати не менше ніж 2 спеціалістів в кожній області України, їх посади, ПІБ, інформацію щодо закінченої вищої освіти в галузі інформаційних технологій та досвіду роботи не менше одного року в галузі інформаційних технологій). Також, відповідно до пп. 2.4. п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, переможець торгів на підтвердження інформації вказаної Учасником в Довідці, надання якої передбачено пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 цієї Документації Учасник повинен надати копії дипломів та копії трудових книжок (трудових угод/цивільно-правових договорів). Звертаємо Вашу увагу, що зазначена в цьому пункті галузь знань «Інформаційні технології» була затверджена Постановою КМУ №266 від 29 квітня 2015 року та набрали чинності з 1 вересня 2015 року з відповідним шифром галузі 12. Таким чином, до 1 вересня 2015 року, зазначеної галузі в переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти не існувало і, як наслідок, отримати повну вищу освіту за спеціальностями цієї галузі, щонайменше до 2020 року, не було можливості отримати. Водночас, досить відомим способом отримання необхідних знань в галузі інформаційних технологій є закінчення відповідних курсів, що підтверджується відповідними документами проходження навчання в області ІТ-технологій і є цілком достатнім для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. Таким чином, виконати вищезазначену вимогу (закінчена вища освіта в галузі інформаційних технологій) та водночас мати досвід роботи не менше одного року в галузі інформаційних технологій, фактично є неможливими. З огляду на вищезазначене, просимо викласти пп. 1.2 та пп. 2.4 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації в наступній редакції: «1.4. Довідку Учасника у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучені до надання Послуг (вказати не менше ніж 2 спеціалістів в кожній області України, їх посади, ПІБ, інформацію щодо закінченої вищої освіти або курси в галузі інформаційних технологій).» «2.4. На підтвердження інформації вказаної Учасником в Довідці, надання якої передбачено пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 цієї Документації Учасник повинен надати: - копії дипломів (або інших документів підтверджуючих факт проходження навчання в області ІТ-технологій) та копії трудових книжок (трудових угод/цивільно-правових договорів). 3. Відповідно до п. 1 Таблиці 1 п. 4.4. Додатку 2 Тендерної документації, строк виконання Заявки з надання Послуг з усунення несправності РМ/Об’єкта ІТ-інфраструктури для Мережі Замовника у обласних центрах становить 4 години. Водночас, у розділі ВИЗНАЧЕННЯ ТА ТЛУМАЧЕННЯ Додатку 2 Тендерної документації, відсутнє тлумачення такого визначення, як година, а саме – робоча, астрономічна чи академічна. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації з метою уточнення вищезазначеного. 4. Відповідно до Таблиці 1 п. 4.4. Додатку 2 Тендерної документації, строки виконання Заявки наведені не містять строку необхідного для прибуття Сервіс-Інженера Виконавця до Мережі Замовника. З врахуванням того, що Додаток 6 до Тендерної документації містить перелік адрес Мережі Замовника серед яких є значно віддалені від обласних центрів селища та SLA Best Practices for Help Desk, просимо викласти визначення Строку виконання Заявки в наступній редакції: «Строк виконання Заявки – граничний інтервал часу, протягом якого Замовник повинен надати Послуги по Заявці згідно п.4.4. Додатку №1 до Договору, без урахування часу необхідного для прибуття Сервіс-Інженера Виконавця до Мережі Замовника.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне. АБ «УКРГАЗБАНК» не підпадає під визначення Замовника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», проте відповідно до актів внутрішнього регулювання Банку та технічних можливостей електронної системи закупівель має можливість здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг шляхом застосування процедури закупівлі – «Допорогові торги», при цьому Замовник самостійно встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників; технічні вимоги до предмету закупівлі тощо. Слід зазначити, що при підготовці тендерної документації, зокрема кваліфікаційних вимог до учасників Замовник керувався виключно необхідністю в якісному та своєчасному отриманні Послуг спираючись на досвід попередніх років та з урахуванням можливого розширення мережі Замовника. Отже, з огляду на вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено