• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти ).

Відділ освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради Місце знаходження замовника: 52400, Дніпропетровська область, Солонянський район, смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд.7. Категорія замовника – підприємства , установи, організації, зазначені у пункті 1 частини третьої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

1 070 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 351.05 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 12:27 - 11.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ 2

Номер: fbb1345306e6466ab24c0b3e23d205b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-003307-a.c2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ 2
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційну умову: "АЗС Учасника мають знаходитися не далі ніж за 10 км від місця розташування Замовника" Така вимога носить дискримінаційний характер, оскільки в межах 10 км від ЗАмовника знаходиться лише одна мережа АЗС - Укрнафта (Знімок карти додаємо у вкладенні). ОТже умови тендерної документації прописані під одного конкретного постачальника - АЗС Укрнафта (Авіас тощо). Вимагаємо збільшити радіус до 25 кілометрів. В інакшому випадку - звернемося за оскарженням до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня!Дякуємо Вам за проявлену зацікавленість до закупівлі. У зв'язку зі специфікою маршруту транспорту Замовника (шкільні автобуси), який регламентується "Рішенням про закріплення території обслуговування за закладами освіти Солонянської селищної ради" та затверджується органами ДАІ розроблені та затверджені маршрути. Для заправлення автотранспортні засоби Замовника мають дістатися до АЗС, що передбачає витрати паливно-мастильних матеріалів, а тому визначення відстані в тендерній документації зроблено не з метою перешкодити можливій участі в закупівлі учасників відстань до автозаправних станції яких перевищує 10 км (такі учасники можуть здійснювати заправку через АЗС партнерів), а з метою дотримання передбаченого ЗУ «Про публічні закупівлі» принципу максимальної економії та ефективності, що з є особливо актуальним з огляду на те, що Замовник є комунальним підприємством. Крім цього зауважуємо, що будь-який субʼєкт господарювання, у тому числі фізична особа підприємець можуть укласти партнерські договори з будь – якими власниками (орендарями) АЗС (АЗК) на обслуговування талонів на пальне та відпуску за ними палива, зразки яких будуть пропонуватись Учасником у складі тендерної пропозиції. Наголошуємо, що Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ДИСКРИМІНАЦІЯ 1

Номер: 4f81354d2b154282bd2dc5fd2fe07a1e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-003307-a.c1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ 1
Вимога:
Тендерна документація містить наступну вимогу: "на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надати довідку про наявність власних або орендованих АЗС з зазначенням їх місць розташування. Копії документів (завірені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника) щодо підтвердження наявності у Учасника власних АЗС." Вимагаючи від Учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога ТД щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази. В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.». Зазначене вище підтверджує думку Скаржника, що вимогою щодо наявності власних (орендованих) АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС. У разі невилучення вищезазначеної вимогаи - звернемося до АМКУ. (маємо великий позитивний досвід аналогічних скарг)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякую за запитання. Ваша вимога правомірна. До тендерної документації були внесені уточнення, які стосуються роботи не тільки з власними та орендованими, але й з АЗС - партнерами.
Статус вимоги: Задоволено