• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо яловичини. М'ясо свинини. Філе куряче

Завершена

279 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 793.20 UAH
Період оскарження: 30.12.2020 11:57 - 11.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження

Номер: c0c3e05c3eb042e28eb73fbc023cde82
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002910-a.c2
Назва: оскарження
Вимога:
шановний Замовник! був наданий експертний висновок № 00162 п/20від 20 січня 2020 року. Прохання переглянути своє рішення!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу номер UA-2020-12-30-002910-a.c2 від 20 січня 2021 року, Замовник повідомляє наступне. Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пп. 8.6 п. 8 Додатку 3 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути надані: Копія протоколу випробувань та або експертного висновку виданого на ім’я виробника і(або) учасника про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися. Вами, як учасником процедури закупівлі, було надано у складі документів тендерної пропозиції скан-копію експертного висновку № 000162 п/20 від 20 січня 2020 року, в якому відсутня інформація про відповідність допустимого рівня на вміст молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися. Таким чином, Вами не виконано зазначеної вимоги Замовника. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

окарження

Номер: 94bef41976764c7abc56d9af73ef6daf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-30-002910-a.a1
Назва: окарження
Вимога:
Є затверджений Перелік харчових продуктів, щодо яких здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів, згідно наказу 09.11.2010 N 971. М'яса свинини, яловичини, курятини немає в цьому переліку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу номер UA-2020-12-30-002910-a.a1 від 20 січня 2021 року, Замовник повідомляє наступне. Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пп. 8.6 п. 8 Додатку 3 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути надані: Копія протоколу випробувань та або експертного висновку виданого на ім’я виробника і(або) учасника про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися. Відповідно до частини 1 статті 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Оскільки, протягом встановленого Законом терміну, стосовно даної закупівлі не надходило жодних звернень, учасники закупівлі повністю усвідомлювали вимоги тендерної документації Замовника та погодились з ними подаючи свої тендерні пропозиції. Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 09.11.2010 року №971 не встановлює заборони на здійснення перевірки відповідності допустимого рівня на вміст молекулярно-генетичних показників у харчових продуктах, що Переліку, затвердженому даним наказом. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності визначаються Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015р. Згідно з абзацом двадцять четвертим частини першої статті 1 цього Закону, оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 1 цього Закону, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою. Відповідно до абзацу двадцятого частини першої статті 1 цього Закону, об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності. Відповідно до абзацу двадцять дев’ятого частини першої статті 1 цього Закону процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що задані вимоги виконуються. Також, абзацом десятим частини першої статті 1 цього Закону передбачено, що документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно до частини другої статті 24 цього Закону, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Також, варто зазначити, що іншим учасником даної процедури закупівлі (ТОВ "Вінпродтрейд"), якого замовником визначено переможцем, надано у складі документів тендерної пропозиції (файл «Документи на підтвердження відповідності технічним вимогам.pdf») скан-копії Протоколу випробувань №4067 від 19.12.2019 року, Протоколу випробувань №4068 від 19.12.2019 року та Протоколу випробувань №3062 від 18.12.2020 року, в яких наявна інформація про відповідність допустимого рівня на вміст молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися. Таким чином, Вами, як учасником процедури закупівлі не доведено неможливості надання зазначеного у пп. 8.6 п. 8 Додатку 3 до тендерної документації документального підтвердження інформація про відповідність допустимого рівня на вміст молекулярно-генетичних показників у продукції, яка буде постачатися. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.»  
Статус вимоги: Відхилено