-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.»
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2020 11:54 - 17.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
16fb107c54914747ba025d2c5d2ca65d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-002863-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
30 грудня 2020 року Дальницькою сільською радою Овідіопольського району Одеської області було оголошено процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
Для участі в процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції Учасниками:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛК ЕНЕРГОМИР»
ФОП Мандрико Микола Віталійович
За результатами оцінки Тендерних пропозицій, Замовником було дискваліфіковано Учасника ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» з причини, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника П.6 ІІІ Розділу ТД, Додаток 3 ТД. Наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» було визначено переможцем (протокол розгляду тендерної пропозиції № 40 від 27.01.20). Замовник в протоколі зазначає, що учасник ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та виконано вимоги оголошення.
Дане рішення Замовника в частині визначення переможцем торгів ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі».
І. Відповідно до вимог п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» було подано файл: «Гарантія.rar», в якому, серед іншого, подана банківська гарантія, видана Акціонерним Товариством «Міжнародний інвестиційний банк»:
Так, подана Учасником ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» банківська гарантія № 10.20-GT.113-18 не дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України, що підтверджує перевірка підпису поданої гарантії на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify).
На підставі зазначеного можна зробити висновок, що незважаючи на вимогу ТД про надання банківської гарантії, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ, ПОДАНА ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» НЕ МАЄ ТАКОЇ МОЖЛИВОСТІ.
Окрім того, у складі файлу «Гарантія.rar» Учасником надано нотаріально завірену довіреність «483 Василіогло В.Ф. від 25.08.2020 (підписання договорів та ін.).pdf» про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Даний документ також надано без накладення ЕЦП/КЕП гаранта, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Наголошуємо, що банківську гарантію не віднесено до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам або до документів, що підтверджують повноваження, на підставі чого допущене порушення НЕ МОГЛО бути виправлене іншим шляхом, крім як шляхом відхилення ТП даного Учасника.
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
ІІ. Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено використання двох видів світильників: Світильник LED 100 Вт та Світильник LED 30 Вт. Замовник визначає, що учасники повинні надати світлотехнічний розрахунок об’єкту, а також прикріпити IES-файли пропонованих світильників (використовувати коефіцієнт запасу МF =0,8).
Попри дану вимогу Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції надає лише світлотехнічний розрахунок об’єкту з використанням Світильників LED 100 Вт та IES-файл Світильника LED 100 Вт, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пункт 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ІІІ. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону вих. № 09-19.01 від 19.01.2021 р.
Звертаємо увагу Замовника, що зазначена Учасником інформація з приводу пп.5 та 6 частини першої статті 17 Закону не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
IV. Згідно вимог п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою (в разі її використання) у вигляді файлів у форматі pdf, а саме Лист - згода з проектом договору про закупівлю (Додаток 5 до цієї тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» вищевказаний лист-згода відсутній.
Пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи наведене, у Замовника були підстави та обов’язок для відхилення Пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» з огляду на пп. 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
Внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР», яка підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 та 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на вищевказане, вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області від 27.01.2021 року, оформленого протоколом № 40 від 27.01.2021 року про визначення переможцем ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» та намір укласти договір на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю: «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вул. Центральна в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району Одеської області.» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор: UA-2020-12-30-002863-a.
При цьому звертаємо увагу, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
подання скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
ініціювання притягнення до адміністративної відповідальності службових (посадових), уповноважених осіб замовника, передбаченої статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв’язку із порушенням законодавства про закупівлі через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
звернення до Аудиторської служби із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі;
звернення до Ради бізнес-омбудсмена;
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику Дальницька с.р..pdf 28.01.2021 14:08
Дата подачі:
28.01.2021 14:10
Вирішення:
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено