• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване

Торги не відбулися

730 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2020 18:48 - 10.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 7a5ae1d60969423aa3de93306b13c7a0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-002926-b.a7
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
29.12.2020 р. на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-29-002926-b) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване), Замовником якої є Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради. 14.01.2021 р. відбувся аукціон, учасниками якого були: Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт", ПП "ЧІЛДРЕН-ПРОДУКТ", ТОВ "МАРІ ФУДС" та Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна. 13.04.2021 р. Управлінням гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради було визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт". Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням, оскільки пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" не відповідає вимогам документації Замовника. По-перше, відповідно до п.6 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - копію рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано лист (назва файлу: «27.Рішення про реєстр. потужн. оригінал.PDF») від Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ від 13.07.2017 р. № 374 щодо державної реєстрації потужності, в якому фактично зазначено, що у вказаного учасника існує зареєстрована потужність. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" не виконані умови тендерної документації щодо надання копії саме рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, а отже, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. Відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зазначено, що Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі. Потужностям у реєстрі присвоюється особистий реєстраційний номер. Рішення про державну реєстрацію потужності приймається протягом 10 календарних днів після отримання відповідної заяви оператора ринку. Копія рішення про державну реєстрацію потужності надається (надсилається) оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його прийняття. Отже, згідно із вимог чинного законодавства та із вимоги тендерної документації учасник мав надати РІШЕННЯ а не ЛИСТ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ. Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" не надав у складі пропозиції необхідний документ та його пропозиція не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. По-друге, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю; У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю. У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. По-третє, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів; У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів. У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. По-четверте, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. Отже, беручи до уваги, вище зазначену інформацію - можна зробити висновок, що пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" не відповідає вимогам, передбаченим документацією Замовника і повинна бути відхилена.
Дата розгляду скарги: 11.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.04.2021 13:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2021 19:04
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2021 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа ознайомлена з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.05.2021 № 10280-р/пк-пз
Автор: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Випущенко Людмила Миколаївна 380992750488 vypushchenko@ukr.net
Вимога
Є відповідь

скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

Номер: 557ad8777e7243fc9cbbba6e82c8fe7c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-002926-b.c6
Назва: скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"
Вимога:
13.04.2021 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" було визначено переможцем закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"–15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням Замовника. По-перше, відповідно до п.6 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - копію рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано лист від Держпродспоживслужби від 13.07.2017 р. № 374 щодо державної реєстрації потужності, в якому фактично зазначено, що у вказаного учасника існує зареєстрована потужність. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" не виконані умови тендерної документації щодо надання копії саме рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, а отже, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. Звертаємо увагу також на те, що у 2019 р. вже було рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: рішення № 3945-р/пк-пз від 03.04.2019, номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2019-02-11-001607-b.a1, стосовно того, що лист Держпродспоживслужби не є рішенням про реєстрацію потужності, а отже, за пропозиція Учасника не відповідає умовам Документації та повинна бути відхилена. По-друге, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю; У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю. У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. По-третє, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів; У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів. У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. По-четверте, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт". У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По суті вимоги повідомляємо наступне: 1. Стосовно першої підстави відхилення: «Учасник не надав копію рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, який вимагався замовником». Слід зазначити, що Замовником в тендерній документації не встановлено жодної вимоги щодо форми та змісту такого рішення. ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копію рішення Переяслав-Хмельницького районного управління Головного Держпродспоживслужби в Київській області від 13.07.2017 р. № 374, яке містить всю необхідну інформацію стосовно державної реєстрації потужностей оператора ринку. 2. Стосовно другої-четвертої підстави відхилення: Стосовно надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління, то учасником ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікати на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), Систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Відповідно до п. 1 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Зважаючи на вищевикладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник не задовольняє Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d9f9fac76808446cbd52f04299e95fec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-002926-b.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Порушення
Дата розгляду скарги: 24.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.03.2021 13:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2021 15:20
Дата виконання рішення Замовником: 12.04.2021 10:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа ознайомлена з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.04.2021 № 7053-р/пк-пз
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт", Олександр Левченко 380682797022 tender00445920@gmail.com
Вимога
Є відповідь

порушення

Номер: afc19711d36e42df92284d73675f1352
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-002926-b.c4
Назва: порушення
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» 08404, Київська область, м. Переяслав, вул. Михайла Грушевського, буд. 54, т/ф (04567) 5-26-84 IBAN UA183808050000000026006316741 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805, код ЄДРПОУ 00445920 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» 08404, Київська область, м. Переяслав, вул. Михайла Грушевського, 54 Код ЄДРПОУ 00445920 Замовник: Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради 08325, Україна, Київська область, село Проліски, вулиця Паркова, будинок 8 Код ЄДРПОУ 43919093 Інформація про закупівлю: ID: b0b6ebd692474bf899f32819dcd0b0c0 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-29-002926-b Вимога Замовником, Управлінням гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради, 01.03.2021 р. та 03.03.2021 року були прийняті рішення у закупівлі UA-2020-12-29-002926-b про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» та про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі ФОП Випущенко Л.М. (протоколи № 10 та № 13 відповідно). Проте, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ФОП Випущенко Л.М. також не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому мала бути відхилена Замовником з огляду на наступне. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М. умовам тендерної документації Замовника 1. Відповідно до п. 7 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації Замовника «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, мають бути складені українською мовою, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою». Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає у складі своєї пропозиції скан-копію трудової книжки Леонова Ю.В. (файл «42 документи на працівників», ст. 12-16), текст якої викладений на російській мові, без надання перекладу, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2. Згідно п.п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації Замовника учасник має надати «кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсний протягом 2021 року, на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та актів про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції. У разі відсутності такого договору на дезінфекцію, надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекційних робіт та актів про дезінфекцію за останні три місяці до подання пропозиції. В разі, якщо Учасник використовує орендований або найманий транспорт, надати такі документи орендодавця або власника». Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає у складі своєї пропозиції надає Договір від 21.02.2020 р. № 1 (файл «35 договір дезінфекції авто») згідно якого Виконавець виконує роботи по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці автотранспортних засобів. Проте, в наданих ФОП Випущенко Л.М. актах надання послуг (файл «36 дезінфекція-акти»), не зазначено жодної інформації, що проводилась саме дезінфекція автотранспорту, в найменуванні робіт просто вказані марки та номери авто, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 3. Відповідно до п. 9 Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Замовника термін зберігання предмета закупівлі «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване» повинен бути не більше 72 годин. Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає довідку про товар від 21.01.2021 р. б/н (файл «13 довідка про товар») в якій зазначає двох виробників, яких він планує поставляти товар Замовнику. Проте, відповідно до декларації виробника № 13 (файл «54 декларації виробників») термін придатності молока ТОВ «Лубенський молочний завод» складає 5 діб, тобто 120 годин, що не відповідає технічним вимогам до товару, що закуповується. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Випущенко Л.М. міститься лист-роз’яснення від виробника ТОВ «Лубенський молочний завод» (файл «Лист від виробника про зберігання молока») яким підтверджується те, що до постачання пропонується молоко саме з терміном зберігання 5 діб (120 годин), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 4. Відповідно до п. 12 Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати, зокрема, наступні документи: «- акти, складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень не двох місячної давнини); - акти, складені за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19 Акт без виявлених порушень не більше річної давнини)». Учасником ФОП Випущенко Л.М. у складі своєї тендерної пропозиції надано Акт від 23.12.2020 р. № 442 (файл «56 акт інспектування»), Акт від 14.08.2020 р. № 214 (файл «57 Акт склад») та Акт від 26.05.2020 р. № 107 (файл «58 Акт аудиту ХАСП»). Проте, дані акти не містять жодної інформації, що вони складені саме згідно наказів МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ від 08.08.19 № 446 та № 447, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до п. 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник був зобов’язаний відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію ФОП Випущенко Л.М. Неправомірно визначивши ФОП Випущенко Л.М. переможцем без належних документів згідно умов тендерної документації, Замовник порушив один з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Крім того, відхиливши нашу пропозицію і не відхиливши пропозицію ФОП Випущенко Л.М., яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, Замовник застосував дискримінаційний підхід при розгляді пропозицій Учасників, чим порушив ще один основоположний принцип здійснення закупівель, зафіксований у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наведені вище обставини порушують наші законні права та інтереси, як учасника процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Скасувати своє рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі ФОП Випущенко Л.М. (протокол № 13 від 03.03.2021 р.). Додатки: 1) Протокол № 10 від 01.03.2021 р.; 2) Протокол № 13 від 03.03.2021 р.; 3) Тендерна документація Замовника; 4) Трудова книжка Леонова Ю.В. (файл «42 документи на працівників», ст. 12-16); 5) Договір від 21.02.2020 р. № 1 (файл «35 договір дезінфекції авто»); 6) Акти надання послуг (файл «36 дезінфекція-акти»); 7) Довідка про товар від 21.01.2021 р. б/н (файл «13 довідка про товар»); 8) Декларація виробника № 13 (файл «54 декларації виробників»); 9) Лист-роз’яснення від виробника ТОВ «Лубенський молочний завод» (файл «Лист від виробника про зберігання молока»); 10) Акт від 23.12.2020 р. № 442 (файл «56 акт інспектування»); 11) Акт від 14.08.2020 р. № 214 (файл «57 Акт склад»); 12) Акт від 26.05.2020 р. № 107 (файл «58 Акт аудиту ХАСП»). З повагою Директор В.Л. Башмак
Вирішення: По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне: 1.Замовником було зазначено: Згідно п.2.3. Додатку 1: У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів – Перевізник: надати - документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі. Оскільки Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає у складі пропозиції договір найму (оренди) транспортного засобу, а не договір перевезення вантажу, таким чином не залучається сторонній суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів – Перевізник, а постачання здійснюється працівниками учасника. Оскільки Замовник встановив вимогу надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, а не надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, таким чином Замовник не бере до уваги надані Учасником на свій розсуд документи, які не вимагаються в документації. а отже учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі пропозиції не повинна До того ж, згідно Додатку 1: замовник зазначив, що в учасника повинні бути працівники відповідної кваліфікації (водій (у кількості відповідно до транспортних засобів) вантажник та/або комірник. Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає у складі пропозиції документи на водіїв та комірника, а отже виконала вимогу тендерної документації. Зважаючи на викладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник в цій частині не задовольняє Вашу вимогу. 2. Згідно Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надати: 1.3. Кольорова скан-копії оригіналу договору, дійсний протягом 2021 року, на проведення дезінфекції складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та актів про дезінфекцію складських приміщень та автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, за останні три місяці до подання пропозиції. У разі відсутності такого договору на дезінфекцію, надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекційних робіт та актів про дезінфекцію за останні три місяці до подання пропозиції. В разі, якщо Учасник використовує орендований або найманий транспорт, надати такі документи орендодавця або власника. Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає у складі своєї пропозиції надає Договір від 21.02.2020 р. № 1 згідно якого Виконавець виконує роботи по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці автотранспортних засобів та надає акти надання послуг, в яких зазначено, що «Виконавцем» були проведені такі роботи (надані такі послуги) по договору № 1 від 21.02.2020 р. Оскільки предметом вищезгаданого договору є: комплекс робіт по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці автотранспортних засобів, таким чином, акти надання послуг стосуються комплексу робіт, в т.ч. на проведення дезінфекції транспорту, отже учасник ФОП Випущенко Л.М. виконала вимогу тендерної документації. Зважаючи на викладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник в цій частині не задовольняє Вашу вимогу. 3. Відповідно до п. 9 Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Замовника термін зберігання предмета закупівлі «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване» повинен бути не більше 72 годин. Учасник ФОП Випущенко Л.М. надає довідку про товар, в якій зазначає виробників, від яких планує поставляти товар Замовнику та надає декларації виробників, в т.ч. декларацію виробника/ посвідчення про якість № 5 виробника ДП «Чайка», де позиція №1 найменування продукції - Молоко плівка, маса нетто одиниці фасовки, кг – 1,0, вміст жиру – 2,5 %, термін реалізації - 72 години. Таким чином, учасник ФОП Випущенко Л.М. виконала вимогу тендерної документації та підтвердила відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Зважаючи на викладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник в цій частині не задовольняє Вашу вимогу. 4. Відповідно до п. 12 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - акти, складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень не двох місячної давнини); - акти, складені за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08. Акт без виявлених порушень не більше річної давнини); Наказом від 08.08.2019 р. № 446, що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 серпня 2019р. за № 980/33951 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» затверджено форму акту, яку після проведення заходу державного контролю заповнює та видає компетентний орган та/або його територіальний орган та в якому повинні бути зазначені: основна інформація про суб’єкта господарювання, номер експлуатаційного дозволу або державної реєстрації потужності, інформація про проведення заходу державного контролю, питання щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Наказом від 08.08.2019 р. № 447, що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 серпня 2019р. за № 963/33934 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акту, яку після проведення заходу державного контролю заповнює та видає компетентний орган та/або його територіальний орган та в якому повинні бути зазначені: основна інформація про суб’єкта господарювання, номер експлуатаційного дозволу або державної реєстрації потужності, інформація про проведення заходу державного контролю, питання щодо проведення заходу державного контролю (інспектування). Учасник ФОП Випущенко Л.М. у складі своєї тендерної пропозиції надала Акт від 23.12.2020 р. №442, Акт від 14.08.2020 р. №214 та Акт від 26.05.2020 р. №107, в яких зазначені: основна інформація про суб’єкта господарювання, номер експлуатаційного дозволу або державної реєстрації потужності, інформація про проведення заходу державного контролю, питання щодо проведення заходу державного контролю (інспектування) чи питання щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Таким чином, інформація що вимагається формою Акту згідно Наказів № 446 та № 447 в наданих Учасником ФОП Випущенко Л.М. у складі своєї тендерної пропозиції Актах наявна. Оскільки Акти згідно Наказу № 447 та Акт згідно Наказу № 446 не є документами, які складаюся Учасником, а видані компетентним органом, відповідно, Замовник не має повноважень щодо перевірки та встановлення правильності оформлення вищезгаданих Актів. Зважаючи на викладене, діючи у рамках чинного законодавства, Замовник в цій частині не задовольняє Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

Номер: 68e67eb9a6bd435e9fbb849243776bae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-002926-b.b3
Назва: скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"
Вимога:
19.02.2021 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" було визначено переможцем закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"–15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням Замовника. По-перше, відповідно до п.6 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - копію рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано лист від Держпродспоживслужби від 13.07.2017 р. № 374 щодо державної реєстрації потужності, в якому фактично зазначено, що у вказаного учасника існує зареєстрована потужність. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" не виконані умови тендерної документації щодо надання копії саме рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, а отже, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. Звертаємо увагу також на те, що у 2019 р. вже було рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: рішення № 3945-р/пк-пз від 03.04.2019, номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2019-02-11-001607-b.a1, стосовно того, що лист Держпродспоживслужби не є рішенням про реєстрацію потужності, а отже, за пропозиція Учасника не відповідає умовам Документації та повинна бути відхилена. По-друге, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю; У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю. У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. По-третє, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів; У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" надано сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно виробництва молока та молочних продуктів. Проте, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" планує самостійно без залучення інших осіб постачати Замовнику продукцію, тобто він буде здійснювати продаж (оптова торгівля) та транспортувати Замовнику продукцію, а отже, Учасник повинен мати сертифікат стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів. У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат на Систему управління безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) стосовно транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами, таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. По-четверте, згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. У складі тендерної пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" відсутній сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт". У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» повернути на повторний розгляд тендерної пропозиції щодо закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване) (№ оголошення – UA-2020-12-29-002926-b).
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 04ff99a2ef2a4b319a16e3bdb2cc226f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-002926-b.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Порушення процедури закупівлі
Дата розгляду скарги: 15.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.02.2021 12:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.02.2021 20:02
Дата виконання рішення Замовником: 19.02.2021 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа ознайомлена з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2021 № 2698-р/пк-пз
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт", Олександр Левченко 380682797022 tender00445920@gmail.com
Вимога
Є відповідь

порушення

Номер: 20da6700b44c4158abc4f34d9f79ba7b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-002926-b.a1
Назва: порушення
Вимога:
19 січня 2021 р. уповноваженою особою Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОПРОДУКТ» (протокол № 4). ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОПРОДУКТ» не погоджується з таким рішенням та наведеними в ньому підставами для відхилення з огляду на наступне. 1. Стосовно першої підстави відхилення «Учасник не надав сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління»; Стосовно сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління», виходячи зі змісту про завдання системи екологічного управління, випливає, що «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами». Отже, даний стандарт надає ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, тобто визначає, як може діяти організація за певних умов (реагувати на зміни) для підтримання рівноважного поєднання охорони довкілля та соціально-економічних потреб, з чого випливає, що сертифікат ISO 14001: 2015 ніяким чином не свідчить про екологічність ТОВАРУ чи послуги. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. З цього випливає, що організація, виконуючи певні вимоги цього стандарту має змогу досягти запланованих результатів, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, в разі якщо організація визначила і запланувала такі результати для своєї системи екологічного управління. Таким чином, організація добровільно, на власний розсуд, ставить собі певні завдання що до досягнення певних результатів і намагається їх досягти, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ. Тобто, даний сертифікат не може засвідчити екологічності товару, адже по суті він є свідченням лише того, що організація у своїй діяльності готова користуватись ЗАГАЛЬНОЮ СХЕМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб. Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 2. Стосовно другої підстави відхилення: «Замовником вимагався сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю, але учасник надав сертифікат, який виданий на учасника торгів стосовно виробництва молока та молочних продуктів». Враховуючи те, що ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» є безпосереднім виробником молочної продукції, тому нами у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) саме стосовно виробництва молока та молочних продуктів; Також, слід врахувати те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб. Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 3. Стосовно третьої підстави відхилення: «Замовником вимагався сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів, але учасник надав сертифікат, який виданий на учасника торгів стосовно виробництва молока та молочних продуктів». Враховуючи те, що ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» є безпосереднім виробником молочної продукції, тому нами у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) саме стосовно виробництва молока та молочних продуктів; Також, слід врахувати те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб. Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 4. Стосовно четвертої підстави відхилення: «Учасник не надав копію рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, який вимагався замовником». Слід зазначити, що Замовником в тендерній документації не встановлено жодної вимоги щодо форми та змісту такого рішення. ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копію рішення Переяслав-Хмельницького районного управління Головного Держпродспоживслужби в Київській області від 13.07.2017 р. № 374, яке містить всю необхідну інформацію стосовно державної реєстрації потужностей оператора ринку. 5. Стосовно п’ятої підстави відхилення: «Учасник надав лист № 9408 від 31.12.2020 року в якій йдеться мова про невідповідність статті 17 Закону». Відповідно до п.1 Додатку 2 Тендерної документації «учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі». ТОВ «ПЕРЕЯСЛАВ-МОЛПРОДУКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копію довідки № 9408 від 31.12.2020 року, в якій підтверджується відсутність підстав, передбачених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Жодної інформації щодо «невідповідності статті 17 Закону», як стверджує Замовник, в даній довідці не міститься. На підставі вищевикладеного вважаємо неправомірним відхилення нашої тендерної пропозиції, у зв’язку із чим вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради (протокол № 4 від 19.01.2021 р.).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради (далі - Замовник) розглянув вимогу (скаргу) ТОВ «Переяслав-Молпродукт», яка подана 21.01.2021 року та вважає, що вимога не підлягає задоволенню з нижченаведених підстав. По-перше, відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, вимагалося надати – «копію рішення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку». Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» надає документ під назвою «27.Рішення про реєстр. потужн. оригінал.PDF», що є повідомленням про державну реєстрацію потужності, в якому зазначено особистий реєстраційний номер потужності, адресу потужності, найменування оператора ринку, дату прийняття територіальним органом рішення про державну реєстрацію потужності та вид діяльності. Наданий документ не є РІШЕННЯМ про державну реєстрацію потужностей, а є лише Повідомленням, оскільки відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме до статті 25 даного закону передбачено видання рішення про державну реєстрацію потужності компетентним органом - «Рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації приймається протягом 10 календарних днів після отримання відповідної заяви оператора ринку. Копія рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації надається (надсилається) оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.». Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» не надав Рішення про державну реєстрацію потужностей, отже не виконав вимогу документації в цій частині. По-друге, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020): Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» надає Довідку від 31.12.2020 р. № 9408 та вказує, що службові (посадові) особи ТОВ «Переяслав-Молпродукт», які підписали тендерну пропозицію, та яких уповноважено на підписання договору про закупівлю не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів зокрема пов’язаний з хабарництвом шахрайством та відмиванням коштів судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, надана інформація не відповідає вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020). Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» не надав інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була/не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, отже не виконали вимогу документації в цій частині. По-третє, відповідно до п. 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Замовник на підтвердження того, що Учасники дотримуються екологічних вимог при виробництві чи постачанні товарів, встановлює вимогу надати сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» не надав сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, отже не виконали вимогу документації в цій частині. Також, відповідно до додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: 1) сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю. Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» надає сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 на виробництво. Проте, оскільки учасник планує самостійно без посередників постачати продукцію Замовнику, Замовник вбачає за потрібне вимагати надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами. Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» не надає сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно надання послуг транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами, отже не виконали вимогу документації в цій частині. 2) сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2019) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» надає сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 на виробництво. Проте, оскільки учасник планує самостійно без посередників постачати продукцію Замовнику, Замовник вбачає за потрібне вимагати надання сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами Товариство з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» не надає сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 стосовно надання послуг транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами. Виходячи з вищевикладеного, Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради прийняла рішення відхилити тендерну пропозицію учасника – ТОВ «Переяслав-Молпродукт», щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2020-12-29-002926-b), відповідно до частини 1 статті 31 Закону - учасник процедури закупівлі: «не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Статус вимоги: Не задоволено