-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція майнового комплексу стадіону "Колос" м. Татарбунари, Одеської області (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013)
Торги відмінено
49 946 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249 734.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 249 734.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2020 17:10 - 17.01.2021 00:00
Скарга
Скасована
Вимога щодо дискримінації та непрозорості закупівлі
Номер:
a55b9babbb934e5eb2f5a724a89585f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-005568-c.b3
Назва:
Вимога щодо дискримінації та непрозорості закупівлі
Скарга:
Шановний Замовнику замість перинного технічного завдання (1 аркуш) ви завантажили технічне завдання на 40 аркушів з позиціямі, які раніше не були вказані!!!! Питання звідки взялося технічне завдання з улаштуванням тротуару, установлення стільців, монтаж водосточних труб, мурування стін, установлення пісуарів, вікна, двері та ще багато того що не було вказано ? За новим технічним завданням ми як потенційний учасник процедури закупівлі вимагаємо задля прозорості надати проектну документіцію
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Питання що до технічного завдання
Номер:
3663bf06558b45a6a4c720f168c27a5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-005568-c.c2
Назва:
Питання що до технічного завдання
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію, і провівши попередні розрахунки, хотіли б уточнити, чи в повному обсязі надано технічне завдання? Якщо так, чи вірна сума закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2020 12:06
Вирішення:
При публікації тендерної документації була допущена технічна помилка. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
3f7c8f59d3b44f4e9067cd96e3906222
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-005568-c.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Відповідно п. 3.1 додатку 1 до ТД наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначених у довідці договорів (не менше 2-х), з усіма додатками, додатковими угодами, та актами виконаних робіт які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт, відгуків від замовника про їх виконання. Аналогічним вважається договір на реконструкцію або капітальний ремонт.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це договір на реконструкцію або капітальний ремонт, чи договір на будівництво. Більше того, роботи що при реконструкції або капітальному ремонті чи при будівництві є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є договори на реконструкцію або капітальний ремонт, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів але в будівництві. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, де аналогічним є договори на реконструкцію або капітальний ремонт та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2020 08:09
Вирішення:
АМКУ та Держаудитслужба при здійсненні моніторингів вважає аналогічним договором договір на закупівлю за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015). Теж саме позиція викладена у рішенні Верховного суду від 17.10.2018 року справа № 826/11824/17.
Предмет даної закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. До коду за ДК 021:2015 - 45450000-6 входить як реконструкція (45454000-4) так і капітальний ремонт (45453000-7). Будівництво же відноситься до іншого показника ДК 021:2015 - 45210000-2, який не є предметом закупівлі оголошених відкритих торгів, тобто не може вважатися аналогічним до предмету закупівлі. Відповідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як недискримінація учасників.
Дискримінація - це ситуація, за якою особа або група осіб зазнає обмежень у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивну обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Об'єктивне та розумне обґрунтування вимог щодо надання Учасниками аналогічних договорів предметом закупівлі реконструкція або капітальний ремонт наведено вище, і жодним чином не є дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників, а спрямовано на дотримання чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.01.2021 16:30
Скарга
Скасована
СКАРГА (На рішення уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року про відміну торгів)
Номер:
1161f78317c64b4b9b1e1b128e397cce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-005568-c.c4
Назва:
СКАРГА (На рішення уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року про відміну торгів)
Скарга:
29 січня 2021 року о 13 год 10 хв. на сайті оприлюднено рішення про відміну закупівлі, а саме протокольне рішення (протокол) №4 уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року.
Із змісту вказаного протоколу вбачається, що підставою для прийняття рішення про відміну закупівлі стала помилка в тендерній документації, яку неможливо виправити, а саме в тендерній документації та переліку змін до документації не змінена дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції з 14.01.2021 на 21.01.2021.
Виправити ці помилки неможливо, у зв’язку з чим уповноважена особа Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» дійшла висновку про те, що наявні підстави для відміни торгів на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаю рішення уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року, викладене в протоколі №4 незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
29 грудня 2020 року Комунальним закладом Татарбунарської міської ради "Спортивний клуб Татарбунари" через Електронну систему публічних закупівель Prozorro розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-29-005568-c на реконструкцію майнового комплексу стадіону "Колос" м. Татарбунари, Одеської області (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013).
У вказаному вище оголошенні зазначено, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 16:30.
Можливо спочатку кінцевою датою подання тендерних пропозицій і було зазначено 14 січня 2021 року але в оголошенні, розміщеному на сайті кінцевою датою зазначено 21 січня 2021 року.
При розгляді скарги прошу звернути увагу на те, що всі зміни до оголошення відбуваються замовником тендеру саме за його заявою.
Саме 21 січня 2021 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ" (код 42802104) подана тендерна пропозиція для участі у вказаних відкритих торгах.
Крім того, згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-12-29-005568-c 21 січня 2021 року тендерні пропозиції подані також ТОВ "БІЛДІНГ ІНВЕСТ" (код 41373128); Товариством з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" (код 42846419); ТОВ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41510150); ТОВ «Укрбудконстракшн» (код 41511636); ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» (код 43346384); ТОВ "ІНЖЕНЕРНОБУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" (код 43416435)
Таким чином, окрім ТОВ «ЕКССТРОЙ» в останній день, а саме 21 січня 2021 року, тендерні пропозиції були подані ще шістьма компаніями, які всі були допущені та приймали участь у відкритих торгах.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-12-29-005568-c переможцем відкритих торгів стало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ" (код 42802104).
Факт того, що в тендерній документації не виправлена кінцева дата подачі тендерної пропозиції ніяким чином не завадило ТОВ «ЕКССТРОЙ» та іншим учасникам подати пропозиції та приймати участь в торгах.
Таким чином, не виправлення кінцевої дати подачі пропозицій в самій тендерній документації відноситься до формальної помилки, яка ніяким чином не вплинула на учасників торгів та не може бути підставою для відміни торгів уповноваженою особою замовника.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Задовольнити скаргу у повному обсязі.
Зобов’язати замовника скасувати рішення уповноваженої особи Комунального закладу Татарбунарської міської ради «Спортивний клуб Татарбунари» від 28 січня 2021 року про відміну закупівлі, викладене у протоколі №4.
Директор Віталій СИДОРОВ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
09.02.2021 00:03