-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 16310000-1 - Косарки (Триммери, кущорізи)
Триммери, кущорізи
Завершена
3 163 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 818.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 818.25 UAH
Період оскарження:
23.03.2017 16:42 - 06.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Голові тендерного комітету стосовно вимоги ТОВ Техпромзабезпечення
Номер:
b044f6f698d54547aaf421c975612d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-23-000457-a.b2
Назва:
Голові тендерного комітету стосовно вимоги ТОВ Техпромзабезпечення
Вимога:
В тексті Вимоги ТОВ Техпромзабезпечення стосовно технічних характеристик товару застосовуються вирази „не менше” та „не більше”, які змінюють смисл вословлювань і які відсутні в документації торгів. АТ „Альцест” пропонує еквівалент, сертифіковану мотокосу більшої потужності, від якісного європейського виробника, вироблену в Німеччині, із гарною ціною, меншою за очікувану. При цьому всі технічні характеристики мають своє обгрунтування і не завжди можуть бути один в один із характеристиками мотокоси 545RХ. –Об'єм паливного баку 0,7 л визначає термін праці інструмента поміж заправками, впливає на вагу інструмента (яка менше за очікувану, що краще) і на навантаження на оператора. –Споживання палива більше, але більше і продуктивність праці за рахунок використання більшої ширини косіння ліскою (43,5 см проти очікуваних 40 см). -8000 об/хв. не максимальна, а оптимальна робоча швидкість обертання двигуна, при якій розвивається максимальгна потужність, а обороти нижчі в порівнянні з 9000 об/хв. означають більший моторесурс бензинового двигуна. –Стосовно розрахунків ТОВ Техпромзабезпечення еквіваленту вібраційного навантаження за день – не можу розуміти логіку розрахунків і смисл в цілому. Дані стосовно вібрації АТ „Альцест” подавав у тому форматі, що є у виробника і вони свідчать про низьке вібраційне навантаження на оператора. –Відсутність власного імені антивібраційної системи запропонованих нами мотокос не свідчить про її відсутність. Про це кажуть цифри щодо вібрації. –І останнє зауваження: максимальна частота обертання двигуна 11200 об/хв. При її досягнені двигун обов'язково перетне межу в 8800 об/хв. Стосовно придбання запчастин у майбутньому: ціна на інструмент і запчастини ТМ Solo нижче від ціни на інструмент і запчастини ТМ Husqvarna, і коли в майбутньому в них виникне потреба – це буде що однією статтею економії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2017 18:41
Вирішення:
Шановний учасник!Рішення, щодо акцепту АТ «Альцест» прийняте на засіданні тендерного комітету РФ «Донецька залізниця» 21.04.2017 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога переглянути рішення, щодо акцепту пропозиції
Номер:
c7d4c804e01e4e48b4f6c5e2f63c19a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-23-000457-a.b1
Назва:
Вимога переглянути рішення, щодо акцепту пропозиції
Вимога:
Наступним повідомляю, що 21.04.2017 року було акцептовано пропозицію ТОВ «Альцест», якою було запропоновано косарки виробництва Solo by AL-KO 154, яка за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- Об’єм паливного баку: вимагається не менше 0,9 літрів, запропоновано 0,7 літрів;
- Споживання палива: вимагається не більше 450 гр/кВт.*год., запропоновано 480 гр/кВт.*год. (офіційний каталог зазначеного продукту визначає 544 гр/кВт.*год.);
- Максимальна робоча швидкість обертання двигуна: вимагається 9000 об/хв., запропоновано товар із 8000 об/хв;
- Еквівалент вібраційного навантаження за день передня (права)/задня (ліва): вимагається 3,2/2,9 м/с2, запропоновано 2,97/2,19 (однак інструкція з експлуатації зазначає діапазон вібраційного навантаження, яким передбачається можливість 4,5 м/с2 на одну рукоять при 11200 об/хв (що не є робочою швидкістю обертання двигуна), та 3,68 м/с2 на другу рукоять при 2700 об/хв на іншу), що на нашу думку буде визначати максимальний показник вібраційного навантаження під час використання обладнання, тому показники зазначені у пропозиції не відповідають вимогам Замовника;
- Наявність антивібраційної системи: вимагалась наявність зазначеної системи, у документації виробника про неї не йдеться, таким чином наявність такої системи у запропонованому обладнані не підтверджена;
- Швидкість обертання вихідного валу (крутний момент): вимагається 8800 об/хв. , запропоноване учасником обладнання, згідно технічних характеристик має максимальну робочу швидкість двигуна 8000 обертів на хвилину, що унеможливлює досягнення 8800 обертів на робочому валі;
Звертаємо увагу не те, що учасник подав свою ТП до кінцевого строку подання пропозицій не в повному обсязі, а саме: у складі ТП не було надано довідку згідно Додатку 2 до ТД п. 2.2.1 « Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі».
Декларація постачальника про відповідність, що надана ТОВ «Альцест», не відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Також слід зауважити, що РФ «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», було оголошено торги на закупівлю запасних частин, та комплектування аналогічних механізмів запасними частинами та приладдям виробництва Husqvarna, що призведе до необхідності в закупівлі приладдя до нової марки обладнання, та зменшить можливість взаємозамінності деталей та збільшить кількість техніки, що потребує ремонту у подальшому та ускладнить облік запасних частин, що потребують ремонту.
Вимагаю переглянути рішення, щодо акцепту пропозиції ТОВ «Альцест», в якості переможця торгів, в зв’язку із невідповідністю пропозиції в частині технічних вимог замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.04.2017 14:15
Вирішення:
Шановний учасник! Повідомляємо, що рішення щодо акцепту АТ «Альцест» було прийняте тендерним комітетом РФ «Донецька залізниця» з урахуванням всіх технічних характеристик запропонованого еквіваленту. Рішення може бути оскаржене встановленим Законом порядком.
Статус вимоги:
Задоволено