-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації люмінесцентних ламп)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2020 15:50 - 05.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
ee819a6c34c649c4abb432b45c09ae1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-007973-a.c1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію щодо проведення відкритих торгів із використанням електронних засобів (аукціон) на закупівлю послуг: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації люмінесцентних ламп) затвердженої рішенням тендерного комітету Затверджено на засіданні комітету з конкурсних торгів (протокол № 351 від 29.12.2020р.) було встановлено дискримінаційну та безпідставну вимогу, що обмежує конкуренцію та коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі, що у свою чергу призведе в майбутньому до неправомірного відхилення таких учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно із вимогами п.13.4. тендерної документації надати «листи-відгуки (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань) про виконання договорів, зазначених в пп. 13.3. п. 13 цієї документації, датованих не раніше червня місяця 2019 року (надаються у кількості не менше 2-х) Замовник вимагає від Учасників подати листи-відгуки (не менше 2-х) датованих не раніше червня 2019 року. Вимога щодо надання листів-відгуків саме у період не раніше червня 2019 року є дискримінаційною та необґрунтованою Замовником, оскільки такі вимоги щодо часу укладання договору(ів) та надання листів-відгуків жодним чином не підтверджують кваліфікацію учасника.
Кваліфікаційний критерій виконання аналогічного договору передбачає сам факт наявності досвіду надання аналогічних послуг, а не періоду його набуття та вартості цих послуг. Період набуття досвіду виконання аналогічних послуг жодним чином не впливає на саму кваліфікацію учасника та на його можливості належним чином надати послуги Замовнику. Крім того, відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не існує часових обмежень щодо періоду виконання аналогічного договору та надання листів-відгуків потенційним учасником. Звертаємо увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів. При цьому, Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід будь-якими часовими рамками, обсягом надання послуг, їх вартістю або кількістю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись конкуренція потенційних учасників процедур закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути цю дискримінаційну вимогу та виключити її з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.01.2021 11:54
Дата подачі:
04.01.2021 11:54
Вирішення:
Вітаємо, шановний Учаснику!
Тендерний комітет філії-Головного управління по м. Києву та Київській обл. АТ «Ощадбанк» розглянув Ваше звернення від 05.01.2021р №050121-1/УТВП, що було розміщено на майданчику Прозорро 04.01.2021р об 11:54 год. до закупівлі Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації люмінесцентних ламп) за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-12-29-007973-a (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-29-007973-a) та повідомляє наступне:
АТ «Ощадбанк» є підприємством у формі акціонерного товариства приватного типу та не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту-Закон), а здійснює закупівлі для своїх господарських потреб за рахунок власних коштів підприємства, керуючись своїм внутрішнім Порядком організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Ощадбанк», затвердженого постановою правління публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» від 11 червня 2014 року № 368 (далі по тексту –Порядок) та використовуючи систему Prozorro з метою отримання найбільш вигідної пропозиції.
Щодо кваліфікаційного критерія, визначеного в п.13.4 Документації з вимогою надати «13.4. листи-відгуки (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань) про виконання договорів, зазначених в пп. 13.3. п. 13 цієї документації, датованих не раніше червня місяця 2019 року (надаються у кількості не менше 2-х)», хочемо зазначити:
Ураховуючи вимоги п.31 ч.1 ст.1 Закону та п.2 розділу 17 Порядку, була розроблена та затверджена комітетом з конкурсних торгів, тендерна документація (протокол 351 від 29.12.2020р), яка має містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону та розділу 13 Порядку, а саме «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
……наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», проте, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тож, в п. 13.3. Документації, Замовником визначений критерій щодо надання «довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг, аналогічних предмету цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів) (у кількості не менше 2-х)», без встановлення обмеження щодо періоду їх (договорів) укладення, отже, Учасник має можливість підтвердити свій досвід, вказавши аналогічні договори за будь який період своєї діяльності. Але, листи-відгуки від організацій/підприємств-контрагентів по вказаних договорах мають бути датовані не раніше червня місяця 2019 року. Даний критерій не є дискримінаційним, оскільки ніяким чином не обмежує конкуренцію та коло потенційних учасників. Вважаємо, що контрагент, який мав позитивну співпрацював з вашим підприємством, з почуттям вдячності надасть Вам лист-відгук за укладеним договором, навіть якщо ви співпрацювали декількома роками раніше.
З огляду на викладене, філія - ГУ по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» не вбачає підстав щодо задоволення Вашої вимоги, оскільки, не вважає встановлений нами критерій, дискримінаційним.
Статус вимоги:
Відхилено