• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Пальне бензин марки А-95 в талонах

Завершена

112 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2020 15:09 - 05.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІКО2015"

Номер: d77dd38d8f7a4db6b2ebe82e88f57909
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-001993-b.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІКО2015"
Вимога:
Шановний Замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІКО2015» не згодні з ПРОТОКОЛОМ №25 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення з огляду про наступне: Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Учасником ТОВ «ВІКО2015» була надана довідка «Дислокація АЗС» №1101/03 від 11.01.2020року, в якій зазначено, що учасник не має власної мережі АЗС на території України, але співпрацює з АЗС партнерами, тому надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, власником яких учасник не є, неможливо. Однак, учасник надав ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на роздрібну торгівлю пальним – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Скасувати протокол № 25 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення ТОВ «ВІКО2015». 2. Визнати ТОВ «ВІКО2015» переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду поданих пропозицій у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Пальне бензин марки А-95 в талонах або еквівалент) 18 січня 2021 року уповноваженою особою КЗ «Полтавська спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю I-III ступенів Полтавської обласної ради» було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Пальне бензин марки А-95 в талонах або еквівалент) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015". 19.01.2021 року - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015" було подано вимогу про скасування рішення про дискваліфікацію учасника та визнання ТОВ «ВІКО2015» переможцем спрощеної закупівлі з наступних підстав: 1. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Учасником ТОВ «ВІКО2015» була надана довідка «Дислокація АЗС» №1101/03 від 11.01.2020року, в якій зазначено, що учасник не має власної мережі АЗС на території України, але співпрацює з АЗС партнерами, тому надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, власником яких учасник не є, неможливо. Однак, учасник надав ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на роздрібну торгівлю пальним – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Уповноважена особа КЗ «Полтавська спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю I-III ступенів Полтавської обласної ради» на підставі вищевикладеної вимоги від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015", щодо скасування рішення про дискваліфікацію учасника закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Пальне бензин марки А-95 в талонах або еквівалент) та визнання ТОВ «ВІКО2015» переможцем спрощеної закупівлі, прийняла рішення про відмову ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015" в прийнятті рішення про скасування рішення про дискваліфікацію учасника та визнання ТОВ «ВІКО2015» переможцем спрощеної закупівлі з наступних підстав: Чинним законодавством України відповідно до статті 15 Закону №481 у редакції Закону №2628 роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Отже вимога щодо наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі на АЗС не є дискримінаційною, а є вимогою згідно чинного законодавства України. Отже пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015", не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2021 17:32