-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спирт етиловий медичний не менше 96%-96,6%
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2020 15:03 - 05.01.2021 11:00
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця вимогам законодавства
Номер:
074ae7cb32e44e4f84f04ef961325870
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-006945-a.a1
Назва:
Скарга на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця вимогам законодавства
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
"Біолік ЛТД"
_________________________________________________________________
Юрид./Пошт. адреса: 40022, Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька,буд.1
ЄДРПОУ: 43007896
E-mail: biolikltd@gmail.com
Телефон: 098-443-24-92
Вих. № 6
Від 21.01.2021 року
Начальнику
КОМУНАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ "ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
Бачинському В.Т. (ЄДРПОУ 05481470)
Тел. 0372526767
2) Уповноваженій особі /
Заступнику начальника з економічних питань
Гринюк В.С.
58000, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Кишинівська, буд. 2
тел. (0372)52-45-75
E-mail:
С К А Р Г А
на прийняте рішення та дії Замовника,
про невідповідність документів переможця вимогам законодавства
період оскаржень до 22.01.2021 р. (час 00:00)
Замовник:
Найменування: КОМУНАЛЬНА МЕДИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
Код за ЄДРПОУ: 05481470
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-29-006945-a
Дата аукціону: 15.01.2021 року.
Процедура закупівлі: Спрощені/Допорогові закупівлі
Параметри торгів:
Очікувана вартість закупівлі 100 000,00 грн (з ПДВ)
Специфікація закупівлі:
1) Спирт етиловий медичний не менше 96%-96,6%
Класифікація за ДК 021:2015: 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Кишинівська,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4000 флакон
19.01.2021 року Замовник в електронній системі закупівель опублікував Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2 від 19.01.2021 року та Повідомлення про намір укласти договір з учасником торгів ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ", зазначивши останнього, як учасника-переможця процедури закупівлі.
Учасник ТОВ «БІОЛІК ЛТД» категорично не згоден із вищезазначеним рішенням з огляду на таке.
По-перше, у Додатку № 3 Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, що додається до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника вимагається:
«Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- копія довідки про взяття на облік платника податку;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (для фізичних осіб);
- проект договору».
Звертаємо увагу, що доданий Статут Учасника ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" від 2017 року.
Відповідно до чинного законодавства України 06 лютого 2018 року був прийнятий Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі — Закон про ТОВ та ТДВ), який набрав чинності 17 червня 2018 року.
З 17 червня 2018 року втратив чинність Закон України "Про господарські товариства" у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю. Фактично, після цієї дати Закон України "Про господарські товариства" регулює діяльність лише повних та командитних товариств.
Разом з тим, всі Товариства з обмеженою відповідальністю і Товариства з додатковою відповідальністю повинні були протягом року з дня набрання чинності Законом про ТОВ та ТДВ (до 17 червня 2019 року) привести свої статути у відповідність до цього Закону та безкоштовно здійснити державну реєстрацію відповідних змін.
Враховуючи вищевикладене, Статут Учасника ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" від 2017 року не приведений у відповідність до вимог встановлених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», а це значить, що статут не є чинним та не може бути врахований як належний доданий до Тендерної пропозиції!!!
По-друге, у Додатку № 4 Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності), що додається до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника вимагається:
«*Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію. У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону».
Зауважимо, що з часу публікації Повідомлення про намір укласти договір 19.01.2021 року (15:28) минуло вже понад 2 (дві) доби, а Учасник ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" до сих пір не виконало даної вимоги, тим самим порушив встановлені вимоги Замовника!!!
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" має ряд порушень, які не можуть залишитися без уваги Замовника!!!
Отже, рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" є таким, що ухвалене в порушення принципів здійснення публічних закупівель та іншого законодавства, а тому підлягає визнанню недійсним, і пропозицію ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" має бути відхилено, як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні Замовника та вимогам чинного законодавства!
Згідно ч. 11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею».
Згідно ч. 15 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій можливе у разі:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.».
Слід зазначити, що відповідно до ст. 44 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Нагадуємо, що пропозиція наступного учасника ТОВ «БІОЛІК ЛТД» ще актуальна! Якість, кількість і строки поставки всього запропонованого товару гарантуємо. До того ж, ТОВ «БІОЛІК ЛТД» працює напряму із заводом-виробником!
Враховуючи вищевикладене,
ПРОШУ:
1. Розглянути дану скаргу.
2. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" та Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2 від 19.01.2021 року.
3. Розглянути пропозиції наступних учасників.
4. Скласти нове Повідомлення про намір укласти договір з іншим учасником.
У випадку залишення даної Скарги без уваги - учасник ТОВ «Біолік ЛТД» має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено законодавством України.
Директор Д.В. Котенко
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 21.01.2021 23:28
Дата подачі:
21.01.2021 23:28
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.01.2021 09:11