• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги медичних лабораторій (цитологічний скринінг патології шийки матки) код ДК 021:2015 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я.)

Пропозиції повинні готуватися та подаватися українською мовою; Закупівля здійснюється з урахуванням потреби у відповідних послугах.

Торги не відбулися

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2020 14:37 - 06.01.2021 14:42
Вимога
Залишено без розгляду

повторне пояснення

Номер: cc024b0082384b7db52b36b89fc7c111
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-003740-c.a6
Назва: повторне пояснення
Вимога:
КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» повторно просить звернути увагу, що підприємство є учасником пілотного проекту щодо змін механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів (далі - Проект) відповідно до Постанови КМУ №1083 від 18.12.2019 року (в редакції Постанови КМУ від 15.07.2020 року №649), яка визначає ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, які стали учасниками зазначеного Проекту. Постановою КМУ від 15.07.2020 року №649 внесено зміни до Постанови КМУ від 25.12.1996 року №1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», якими виключено з повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів обласних, міських рад регулювання цін (тарифів) для УЧАСНИКІВ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ПРОЕКТУ. Законодавством не передбачено регулювання та встановлення тарифів на платні послуги, що надаються державними та комунальними закладами охорони здоров’я, та які стали УЧАСНИКАМИ Проекту, окрім визначених тарифів на послуги з надання третинної медичної допомоги методом трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів, які надаються учасниками Проекту, та які затверджені Постановою КМУ №1083 від 18.12.2019 року (в редакції Постанови КМУ від 15.07.2020 року №649), тому до цих платних послуг застосовуються вільні ціни. Юридичні особи, які є учасниками Проекту, встановлюють та затверджують тарифи на платні медичні послуги самостійно за рішенням керівника відповідного закладу охорони здоров’я, окрім тарифів на послуги трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів, які також надаються учасниками Проекту, але за тарифами затвердженими Постановою КМУ №1083 від 18.12.2019 року (в редакції Постанови КМУ від 15.07.2020 року №649).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Порушення вимог чинного законодавства щодо регулювання цін.

Номер: b93013947a324fc8828bd91c718c13ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-003740-c.a5
Назва: Порушення вимог чинного законодавства щодо регулювання цін.
Вимога:
Шановна адміністрація КНП «Вузлова лікарня станції Шепетівка», радіємо з приводу того, що КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер» відповідно до Постанови КМУ № 1083 від 18.12.019 року «Про затвердження переліку послуг та тарифів на послуги з надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги методом трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів, які надаються учасниками пілотного проекту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів», внесений в перелік закладів, що беруть участь у відповідному пілотному проекті. Однак, відповідно до пункту 12 Постанови КМУ від 25 грудня 1996 р. N 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»: Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації регулюють (встановлюють): тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я, крім закладів охорони здоров'я МВС та ДСНС, окремих науково-дослідних установ Національної академії медичних наук, які є учасниками пілотного проекту щодо зміни механізму фінансового забезпечення надання медичної допомоги, учасників пілотного проекту щодо зміни механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів. Як бачимо, дана норма закону дає право на вільне встановлення цін учасникам пілотного проекту ЛИШЕ В ЧАСТИНІ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПЕРАТИВНОГО ЛІКУВАННЯ З ТРАНСПЛАНТАЦІЇ ОРГАНІВ ТА ІНШИХ АНАТОМІЧНИХ МАТЕРІАЛІВ, що в жодному разі не стосується порядку формування та затвердження цін на інші платні послуги учасника пілотного проекту. Крім того, звертаємо вашу увагу, що ТОВ «СІЛМЕДГРУП» не заперечує факту (згідно сайту Черкаської обласної державної адміністрації) наявності затверджених цін для КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер» на виконання цитологічних досліджень згідно пункту 13 «Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини» Постанови КМУ № 1138 від 17.09.1996 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах», що відповідно до назви передбачає надання послуг фізичним особам, а не суб’єктам господарювання. НАГОЛОШУЄМО, ЩО ПРАВО НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ МІЖ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДАЄ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЦІН НА ПЛАТНІ ПОСЛУГИ ЗГІДНО ПУНКТУ 21 ВИЩЕВКАЗАНОЇ ПОСТАНОВИ. Відповідно сайту Черкаської обласної державної адміністрації відомості щодо затвердження цін на надання цитологічних послуг за 21 пунктом відсутні (а отже не затверджені згідно чинного законодавства). У зв’язку з вищевикладеним, наполягаємо щодо дотримання виконання вимог Постанови КМУ від 25 грудня 1996 р. N 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», Постанови КМУ № 1138 від 17.09.1996 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» В разі не задоволення нашої вимоги, ТОВ «СІЛМЕДГРУП» буде змушене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 20.01.2021 09:38
Вимога
Залишено без розгляду

ПОЯСНЕННЯ ПОДАНЕ НА ВИМОГУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП"

Номер: b0b150144d364ff2a515305c5fd367a0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-003740-c.a4
Назва: ПОЯСНЕННЯ ПОДАНЕ НА ВИМОГУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП"
Вимога:
Лист МОЗ № 29/29041/2-20 від 30.09.20
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Пояснення подане на вимогу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП"

Номер: 17b523302c2649d59da7cf8586f6f6c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-003740-c.a3
Назва: Пояснення подане на вимогу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП"
Вимога:
КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за організаційно-правовою формою є комунальним некомерційним підприємством та відповідно до ч. 3 ст. 53 Господарського кодексу України (далі по тексту – ГКУ) у випадку, якщо господарська діяльність громадян або юридичної особи, зареєстрованої як суб'єкт некомерційного господарювання, набуває характеру підприємницької діяльності, до неї застосовуються положення цього Кодексу та інших законів, якими регулюється підприємництво. Враховуючи положення ст. 62 ГКУ, підприємство - самостійний суб'єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб'єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» є підприємством, яке діє на основі статуту, та незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких воно створено та діє, має рівні права та обов'язки. КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та має печатки. Відповідно до п. 37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень, додаткових умов, окремого порядку участі та/або заборони щодо можливості участі в процедурах закупівель/спрощених закупівель підприємств, які мають в установленому законом порядку затверджений перелік платних послуг, які можуть бути визначені предметом тих чи інших процедур закупівель. Отже, згідно статті 42 Конституції України, кожен має право на підприємницьку діяльність (у тому числі КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»), яка не заборонена законом, та із врахуванням ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. У відповідності до ст. 12 ГКУ, одним із основних засобів регулюючого впливу держави на діяльність суб'єктів господарювання є регулювання цін і тарифів; Відповідно до ст. 5 Закону України «Про ціни та ціноутворення» Кабінет Міністрів України визначає повноваження органів виконавчої влади (визначений обсяг повноважень) щодо формування, встановлення та застосування цін, визначає перелік товарів, державні регульовані ціни на які затверджуються відповідними органами виконавчої влади, якщо інше не визначено законом. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення», суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни та/або державні регульовані ціни. Враховуючи положення ст. 11 цього ж Закону, вільні ціни суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари/послуги, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Станом на сьогоднішній день, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» є учасником пілотного проекту щодо змін механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів відповідно до Постанови КМУ №1083 від 18.12.2019 року (в редакції Постанови КМУ від 15.07.2020 року №649) Міністерство охорони здоров’я України (далі - МОЗ) у листі – роз’ясненні надає чітке поняття та розмежування щодо регулювання затверджених тарифів відповідно до Постанови КМУ №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» від 17.09.1996 року (додається). За аналогією нормотворчих приписів, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» зазначає, що чинним законодавством не передбачено регулювання та встановлення тарифів на платні послуги, що надаються державними та комунальними закладами охорони здоров’я, які є учасниками пілотного проекту щодо змін механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів, окрім тарифів на послуги з надання третинної медичної допомоги методом трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів, які надаються учасниками пілотного проекту затверджених Постановою КМУ №1083 від 18.12.2019 року (в редакції Постанови КМУ від 15.07.2020 року №649). Всі тарифи на платні медичні послуги (за виключенням тарифів на послуги трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів), які надаються учасниками пілотного проекту щодо змін механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів затверджених Постановою КМУ №1083 від 18.12.2019 року (в редакції Постанови КМУ від 15.07.2020 року №649), в тому числі КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» встановлюють та затверджують самостійно за рішенням керівника відповідного закладу охорони здоров’я. У відповідності до ст. 25 ГКУ про конкуренцію у сфері господарювання, гарантовано державну підтримку господарської конкуренції та прямо заборонено органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Отже, положення чинного законодавства, не передбачає/не визначає для комунальних некомерційних підприємств, в тому числі КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», заборони чи обмеження щодо реалізації своєї господарської діяльності, а лише визначає порядок утворення та обов’язок врахування затверджених тарифів (ціни) на платні медичні послуги, які може та надає підприємство у відповідності до спрямованості своєї діяльності та сфери надання медичних послуг. Враховуючи зміст та повне розуміння зазначених норм, Постанова КМУ №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» від 17.09.1996 року (далі - Постанова), безпосередньо передбачає перелік платних послуг які можуть надаватися в державних чи комунальних закладах охорони здоров’я, а ні в якому разі, не може містити норм імперативного характеру та не може надавати/чи обмежувати права суб’єктів, щодо яких поширено дію Постанови. Постанова не зобов’язує всіх визначених суб’єктів, які підпадають під дію, затверджувати в установленому порядку всі платні послуги з переліку наведеному Постановою. КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» має в установленому порядку затверджений Черкаською обласною державною адміністрацією перелік платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах, із наданого переліку платних послуг, а саме п. 13 «Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини.», що в свою чергу не передбачає заборони укладення договорів та/чи інших видів правочинів, щодо надання платних медичних послуг відповідно п. 13. Постанови. КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» звертаючись до Замовника, просить врахувати вище наведені факти/обставини, та положення: ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст. 42 Конституції України, про державне забезпечення захисту конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція; відповідно ст. 62 ГКУ, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» - є юридичною особою, самостійним суб’єктом господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому чинним законодавством; КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» є підприємством, яке діє на основі статуту, положення якого не передбачають заборони та/або обмеження щодо реалізації права підприємства надання медичних платних послуг; всі тарифи на платні медичні послуги (за виключенням тарифів на послуги трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів), які надаються учасниками пілотного проекту щодо змін механізму фінансового забезпечення оперативного лікування з трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів затверджених Постановою КМУ №1083 від 18.12.2019 року (в редакції Постанови КМУ від 15.07.2020 року №649), в тому числі КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» встановлюють та затверджують самостійно за рішенням керівника відповідного закладу охорони здоров’я; КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» має затверджений в установленому порядку, перелік платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах, відповідно до Постанови КМУ №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» від 17.09.1996 року, отже має рівні права, можливості, перспективи під час реалізації належного права участі в процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі та на укладання договорів, в тому числі на медичне обслуговування з іншими медичними закладами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Порушення чинного законодавства України з питань порядку затвердження цін на надання платних медичних послуг державним та комунальним закладам охорони здоров'я.

Номер: 234dcd79c2df48f2a2ab1d893aca1442
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-003740-c.c2
Назва: Порушення чинного законодавства України з питань порядку затвердження цін на надання платних медичних послуг державним та комунальним закладам охорони здоров'я.
Вимога:
Відповідно до даних сайту Черкаської державної обласної адміністрації КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер» не має затверджених цін на надання послуг з виконання цитологічних досліджень відповідно до пункту № 21 «Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями» Постанови Кабінету Міністрів від 17 вересня 1996 року №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних та комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах», яким передбачене право укладання договорів на медичне обслуговування за договорами між суб’єктами господарювання. Ціна на виконання цитологічних досліджень затверджена лише за пунктом №13 «Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини» Постанови Кабінету Міністрів від 17 вересня 1996 року №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних та комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах», що передбачає надання послуг з виконання цитологічних досліджень лише фізичним особам (громадянам, пацієнтам), однак не дає права на укладення договорів між закладами. Відповідно до вищевикладеної норми закону, КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер» не може брати участь в тендерах та укладати договори на медичне обслуговування з іншими медичними закладами. Просимо надати роз’яснення, на підставі яких нормативно - правових актів між КНП «Шепетівська лікарня станції Шепетівка» та КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер» може бути укладений договір на виконання цитологічних досліджень. В зв’язку з відсутністю затверджених цін на виконання цитологічних досліджень відповідно пункту № 21 «Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями» Постанови Кабінету Міністрів від 17 вересня 1996 року №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних та комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах», що є грубим порушенням чинного законодавства, вимагаємо дискредитувати КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер». В разі не задоволення нашої вимоги, ТОВ «СІЛМЕ:ДГРУП» буде змушене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, звернутися до органу, що здійснює контроль над Учасником, або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 20.01.2021 09:38
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та неправомірне визнання переможця.

Номер: 414d5d73d6fc4166b6f7363530eedbae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-003740-c.b1
Назва: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та неправомірне визнання переможця.
Вимога:
Шановний Замовник. Враховуючи п.14.10 оголошення Учасник, якого не визнано переможцем, може звернутися через систему до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через 5 днів з дня надходження такого звернення та відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо наступне: Згідно рішення Замовника, переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-12-29-003740-c визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП". 1) Згідно п. 14.9. оголошення Замовник визначив наступні умови: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. ПРО ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ВІДПОВІДНИМИ ПІДСТАВАМИ ПРО ВІДХИЛЕННЯ (З ЇХ ЗАЗНАЧЕННЯМ) УЧАСНИКИ НАДАЮТЬСЯ ВІДПОВІДНУ ДОВІДКУ АБО ЛИСТ». Зазначену ВІДПОВІДНУ ДОВІДКУ АБО ЛИСТ Учасником ТОВ "СІЛМЕДГРУП" у складі пропозиції НЕ НАДАНО. 2) Згідно п. 14.10. оголошення Замовник визначив наступні умови: «Замовник відхиляє пропозицію учасника, який визначений переможцем спрощеної закупівлі у разі, якщо учасник відмовився від укладення договору про закупівлю. Поряд з цим, беручи до уваги зміст частини шостої статті 14 Закону, частини сьомої статті 33 Закону та частини другої статті 41 Закону, замовник відхиляє пропозицію такого учасника, у разі якщо договір про закупівлю не укладено з вини учасника, зокрема у випадку, якщо: учасник не надав забезпечення виконання договору, якщо таке забезпечення вимагалось умовами оголошення; учасник не надав замовнику відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; учасник не надав замовнику копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; учасник не надав замовнику підписаний договір у строк, визначений Законом. ПРО НАДАННЯ ТАКОГО ДОГОВОРУ УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ВІДПОВІДНИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.». ВІДПОВІДНИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ у складі пропозиції Учасника ТОВ "СІЛМЕДГРУП" ВІДСУТНІЙ. 3) Згідно п. 14.10. оголошення Замовник визначив наступні умови: «Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно потреби до кінця 2021 року, тому після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути зменшені Замовником з урахуванням фактичного споживання та розміру фінансування, про що учасник надає відповідне письмове погодження.» ВІДПОВІДНЕ ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ Учасником ТОВ "СІЛМЕДГРУП" у складі пропозиції НЕ НАДАНО. 4) Згідно п. 14.10. оголошення Замовник визначив наступні умови: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього (окремих файлів) з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь в ній, повністю усвідомлюють зміст Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього (окремих файлів) та вимоги, викладені Замовником при підготовці спрощеної закупівлі, про що УЧАСНИК ДОДАТКОВОГО ГАРАНТУЄ». ДОДАТКОВІ ГАРАНТІЇЇ (Лист-гарантія і т.п) Учасником ТОВ "СІЛМЕДГРУП" у складі пропозиції НЕ НАДАНО. Враховуючи вищевикладене, визнання Замовником переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-12-29-003740-c Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП". порушує Закон в ч.5 ст.5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, згідно п.14.9 Оголошення (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі) на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону ВИМАГАЄМО ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІЮ Учасника ТОВ "СІЛМЕДГРУП". В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено відповідно до ч.20 ст.14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів змушений буде звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 18.01.2021 09:23