ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб, булочки)
Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, код ДК 021:2015 - 15810000-9 . Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. Оцінка пропозицій здійснюється з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ).
Завершена
162 500.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:29.12.2020 13:31 - 05.01.2021 09:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:1b07924d1d85449186b733b947f74b6c
Пов'язана кваліфікація:ФОП Кузик ІВ, UA-EDR 2788418185
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-29-005157-a.a2
Назва:вимога
Вимога:
14.01.2021 року Замовником було оприлюднено рішення про визначення ФОП Кузик І.В. переможцем спрощеної процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-29-005157-a (надалі – Процедура закупівлі).
Разом з тим, зважаючи на неправомірну та безпідставну вимогу конкурента, в якій міститься неправильне тлумачення положень оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозицію ФОП Кузик І.В. було відхилено.
Ознайомившись зі змістом рішення Замовника, ми категорично не погоджуємось із підставами відхилення пропозиції, а також із рішенням про відхилення взагалі, зважаючи на наступне.
У відповідності до розділу «Додаткова інформація» оголошення про проведення Процедури закупівлі, встановлена вимога наступного змісту:
«Документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Наголошуємо на тому, що у вищевказаній вимозі Замовник не конкретизує, якими саме документами має підтверджуватись відповідність господарської діяльності Учасника зазначеним нормативно-правовим актам України.
На виконання вказаної вимоги оголошення, в складі пропозиції ФОП Кузик І.В. надано наступні документи:
· наказ Головного управління Дрежпродспоживслужби в Закарпатській області від 11.04.2019 року №460-р;
· акт складний за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами №23 від 19.04.2019 року;
· гарантійний лист щодо розроблення процедур аналізу та контролю.
Вищевказані документи, у повній мірі відповідають вимогам законодавства України, а також умовам проведення Процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, вимагаємо відмінити рішення про відхилення пропозиції ФОП Кузик І.В., зважаючи на його безпідставність.
Окрім того, звертаємо увагу на порушення, що були допущені ФОП Сегляник Ю.М. під час складання та подання його пропозиції, які свідчать про невідповідність його пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У відповідності до розділу «Додаткова інформація» оголошення про проведення Процедури закупівлі, встановлена вимога стосовно надання:
«Сертифікат якості, декларація виробника, якісне посвідчення або інший документ, що підтверджує якісні характеристики товару».
В свою чергу, якісні вимоги до товару викладені в додатку №1 до оголошення про проведення прощеної закупівлі.
Натомість, в складі пропозиції ФОП Сегляник Ю.М. надано протоколи дослідження проб харчових продуктів, в яких не підтверджується факт відповідності товару, що пропонується ФОП Сегляником Ю.М. саме вимогам, що викладені в додатку №1 до оголошення про проведення прощеної закупівлі. Окрім того, у протоколі відносно такої позиції як «Булочка здобна» відсутні відомості відносно начинки такого вибору, що додатково вказує на те, що ці документи не є документом, який належним чином підтверджує якісні характеристики товару.
З огляду на вказане, зважаючи на грубі порушення, що містяться в пропозиції ФОП Сегляник Ю.М., вказаного учасника потрібно відхилити у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо про те, що у випадку не урахування вимоги ФОП Кузик І.В. під час проведення Процедури закупівлі будемо змушені звернутись за захистом наших порушених прав до відповідних державних органів у порядку, що визначений чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.01.2021 19:03
Вирішення:Шановний учасник ФОП Кузик І.В.! Гарантійний лист це - довідка довільної форми, надана учасником, а не документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Тому, у звязку з відсутністю необхідних документів учасника ФОП Кузик І.В.було відхилено.
Стосовно учасника ФОП Сегляник Ю.М. замовником у відповідності до розділу «Додаткова інформація» оголошення про проведення Процедури закупівлі, встановлена вимога стосовно надання: «Сертифікат якості, декларація виробника, якісне посвідчення або інший документ, що підтверджує якісні характеристики товару». Учасник подав завірену копію протокол № 197 дослідження проб харчових продуктів, видану Ужгородською міськрайонною філією ДУ «ЗОЛЦ МОЗУ» на булочку здобну в асортименті.
Тому, Замовником обрано переможцем спрощеної закупівлі ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб, булочки) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», ФОП Сегляник Ю.М.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження закупівлі
Номер:52a2e3bc30104a2f9e45c61343c3f5eb
Пов'язана кваліфікація:ФОП Кузик ІВ, UA-EDR 2788418185
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-29-005157-a.c1
Назва:Оскарження закупівлі
Вимога:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник Навчально-виховний комплекс «Ялинка» Ужгородської міської ради Закарпатської області в розділі «Додаткова інформація» вимагає від учасників закупівлі надати документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Учасник закупівлі фізична особа – підприємець Сегляник Юрій Михайлович надав відповідний документ в складі тендерної пропозиції а саме: завірену копію сертифіката відповідності зареєстрованого в Реєстрі органу 14 лютого 2020 року UA1.НАССР.0027-20, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає вимогам. Іншим учасником закупівлі фізичною особою – підприємцем Кузик І.В. вищевказаного документу в складі своєї пропозиції не надано, а тільки надається гарантійний лист, що не відповідає умовам, визначеним про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, відповідно до Закону України «Про державні закупівлі» пропозиція фізичної особи – підприємця Кузик І.В. підлягає відхиленню.