• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту відновлення покриття проїзної частини міжквартальної дороги від буд.№23-А до буд.№25 та влаштування тротуару вздовж буд. №21, №23-А по вулиці Возз'єднання України м. Запоріжжя, (ДБН А.2.2-3:2014)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Обсяг і місце надання послуг: 1 послуга, згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Торги відмінено

206 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 060.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2020 13:29 - 05.01.2021 14:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про усунення дискримінаційних вимог

Номер: 471d7f740c8148269cc22b67065a2796
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-29-003042-c.b1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
На сайті уповноваженого органу оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-29-003042-c) на закупівлю послуг з поточного ремонту відновлення покриття проїзної частини між квартальної дороги від буд.№23-А до буд.№25 та влаштування тротуару вздовж буд.№21, №23-А по вулиці Возз’єднання України м.Запоріжжя за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДБН А.2.2-3:2014) Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте деякі вимоги технічного завдання суперечать ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» та ДСТУ-Н Б Д.1.13:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих та і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», основним принципам закупівель, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А саме, у Додатку 2 Розділ.5 Вимоги щодо визначення договірної ціни: - пункт 5.3 Вимоги Замовника щодо надання розрахунків кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, але не більше показників, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури не є правомірним і є порушенням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Тому, що нормативною базою, на яку саме і посилається Замовник, визначення вартості людино-години (рівня заробітної плати), яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт при складанні ціни пропозиції учасника визначається підрядником на підставі п.6.1.1.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018р. №196) та Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднання організації роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі» та центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України) - пункт 5.5 та пункт 4.1.5 (розділу 4) Вимоги Замовника щодо надання розрахунків адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів на підставі обгрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період та Додатку «Д», підприємства Учасника в межах усереднених показників не є правомірним і є порушенням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих та і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Нормативною базою, вказаною Замовником, передбачено дещо різні моменти щодо визначення загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника та складані інвесторської кошторисної документації. Визначення загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури яка склалася у цій організації за попередній звітний період та виконується з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт (дод. А, Г) (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.3.1; 4.3.2; 4.3.3; 5.3.1; 5.3.3) Відшкодування додаткових витрат, пов’язаних із збільшенням показників загальновиробничих та адміністративних витрат, розрахованих підрядною організацією (якщо вони перевищують усереднені показники цих витрат, що наведені у додатках Б, В, Д), здійснюються за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва. (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.3.9; 5.3.7) Використання усереднених показників наведених у додатках Б, В, Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено як такі, що використовуються для розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні інвесторської кошторисної документації (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.2.3; 5.2.1) - пункт 5.4, пункт 5.5 Вимоги Замовника при визначені економічно обґрунтованого прибутку та визначені адміністративних витрат з посиланням на неустановлений документ, а саме: …, але не більше ніж зазначено в затвердженій в установленому порядку кошторисній документації. Таким чином, застосування обґрунтування розрахунків в межах усереднених та рекомендованих показників є дискримінаційним та підлягає усуненню. Також Додатку 2 визначено термін надання послуг: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору. У наступному це буде істотною умовою Договору і несе в собі необґрунтовані ризики для майбутнього підрядника з наступних причин: - асфальтобетонні заводи орієнтовно в період до кінця лютого середини березня знаходяться в технологічній стадії проведення поточних та капітальних ремонтів обладнання та підготовкою до наступного сезону і можливість отримання від них продукції є майже неможливим; - нормативами передбачено виконання робіт та надання послуг з використанням гарячих та теплих асфальтобетонних сумішей за сприятливих погодних умов, а саме: у суху погоду коли температура восени не нижче 10 °С. Відповідно до Додатку 2, розділу 4, п 4.1.7 - оригінали або копії, затверджені учасником, що підтверджують вартість матеріальних ресурсів, придбаних Підрядником (рахунки, комерційні пропозиції, прайси, тощо). - рахунки, комерційні пропозиції, прайси не є документами що підтверджують придбання Підрядником матеріальних ресурсів; - фактом підтвердження придбання Підрядником матеріальних ресурсів є видаткова накладна від постачальника (завірена копія), що можливо лише за умови придбання матеріальних ресурсів до проведення процедури торгів і зберігання їх на виробничих територіях Підрядника, що майже неможливо за відсутності нагальної потреби із матеріалами які можливо зберігати та зовсім не можливо з матеріалами які мають дуже стислий термін використання (асфальтобетонні суміші, бетонні суміші); - номінальним документом, що на момент проведення процедури торгів, підтверджує ціну матеріальних ресурсів та можливість їх придбання у відповідних постачальників є Договір постачання (завірена копія).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.