-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-09110000-3 Тверде паливо (Вугілля)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2020 10:50 - 08.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
594b515fe6924ec89e89f02d93d331cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-002241-a.c2
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2020-12-29-002241-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу «29» грудня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-12-29-002241-a), Замовником Відділом освіти, молоді, спорту культури, туризму та релігії виконавчого комітету Дубовиківської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Тверде паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля). Аукціон відбувся «12» лютого 2021р.
Згідно протоколу № 22 засідання тендерного комітету Замовника від 25.02.2021р. переможцем торгів визначено приватне підприємство «АКВАНТ» (далі – ПП «АКВАНТ»).
Тендерна пропозиція учасника ПП «АКВАНТ» не відповідає вимогам Замовника та тендерної документації з наступних підстав:
1. Учасник ПП «АКВАНТ» в складі своєї пропозиції надав Рішення засновника, що не містить печатки підприємства (стор.2 файлу пропозиція.pdf). Порушені вимоги підпункту 1 п.2 Інша інформація Додатку 2 ТД «1) протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника;».
2. Згідно п. 2 додатку 1 ТД Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля учасник повинен надати: чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг зі строком дії не меншим, ніж до 31.12.2021.
В складі своєї пропозиції учасник ПП «АКВАНТ» надав Договір оренди майнового комплексу № 050121 між учасником і орендодавцем-ФОПом (стор 43-45 файлу пропозиція.pdf) укладений на строк більше 3-х років (з 05.01.2021 по 31.12.2024), проте згідно зі ст.793 Цивільного кодексу України він має бути нотаріально засвідчений, чого в пропозиції учасника немає. Без нотаріального посвідчення наданий договір оренди недійсний.
3. Учасником не надані відомості з ЄДРПОУ зі статистики на перевізника (у учасника договір на надання транспортних послуг перевезення укладений з ФОП), як того вимагалося п. 2 Додатку 1 ТД «…копію, посвідчену учасником або оригінал документу, виданого управляннями статистики Державної служби статистики України в 2019-2020 році перевізнику – відомості з ЄДРПОУ (якщо учасник залучає транспортні засоби і користується послугами перевізника на договірних засадах).»
4. Учасником ПП «АКВАНТ» в складі своєї пропозиції не надано свідоцтво про повірку вагів, порушені вимоги п.2 Додатку 1 ТД «Також учасники повинні надати документ щодо технічних характеристик вагів (паспорт, настанова з експлуатації, тощо), свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів), в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів).».
5. В довідці учасника по статті 17 Закону (файл Довідка по статті 17 Закону.pdf) щодо пункту 6 учасник зазначив, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Тобто, учасник в довільній формі не спростував наявну підставу для відхилення, а її підтвердив. Порушені вимоги п.1 Додатку 2 ТД.
Замовник виявив намір на укладання договору ПП «АКВАНТ», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у Тендерній Документації.
Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб.
Визнаючи переможцем відкритих торгів ПП «АКВАНТ»» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на незаконні дії тендерного комітету.pdf 05.03.2021 15:29
- Рішення від 10.03.2021 № 4515 (+лист Замовнику).pdf 11.03.2021 18:25
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.03.2021 №3926.pdf 19.03.2021 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 № 6070.pdf 26.03.2021 17:03
- Рішення від 25.03.2021 № 6070.pdf 30.03.2021 21:46
- Протокол 25 від 16.03.2021 відповідь АМКУ.docx 16.03.2021 12:06
- Протокол 25 відповідь АМКУ.pdf 16.03.2021 12:06
- Протокол 31 рішення АМКУ.pdf 06.04.2021 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 16:02
Дата розгляду скарги:
18.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2021 21:46
Дата виконання рішення Замовником:
06.04.2021 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії виконавчого комітету Дубовиківської сільської ради Васильківського району № 31 від 06.04.2021 року відмінено рішення про визначення приватного підприємства «АКВАНТ» переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015-09110000-3 Тверде паливо (Вугілля)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-002241-a (протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії виконавчого комітету Дубовиківської сільської ради Васильківського району № 22 від 25.02.2021 року) на виконання рішення Колегії № 6070-р/пк-пз від 25.03.2021 року.
Скарга
Виконана замовником
Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "про публічні закупівлі"
Номер:
b360f38e19e64b239e285fd6d0a43d2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-002241-a.a1
Назва:
Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "про публічні закупівлі"
Скарга:
Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 12.01.2021 №330+лист замовнику.pdf 13.01.2021 16:01
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.01.2021 №721.pdf 27.01.2021 10:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29 01 2021 №1619.pdf 01.02.2021 14:53
- рішення від 29.01.2021 №1619 .pdf 03.02.2021 17:22
- Протокол 10 від 15.01.2021 відповідь АМКУ.docx 16.01.2021 20:14
- Протокол 10 .pdf 16.01.2021 20:14
- Протокол 14 АМКУ.pdf 04.02.2021 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2021 18:40
Дата розгляду скарги:
21.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.01.2021 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.02.2021 17:23
Дата виконання рішення Замовником:
04.02.2021 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, за результатом розгляду рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель необхідно внести зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії виконавчого комітету Дубовиківської сільської ради № 10 від 15.01.2021 року. Перелік змін до тендерної документації додається (додаток 1 до протоколу).