-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Торги не відбулися
2 670 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 352.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 352.50 UAH
Період оскарження:
29.12.2020 10:31 - 10.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Умови Тендерної документації "Медико-технічні вимоги"
Номер:
a9cdeadfec9d415e8615c0383398065b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-001241-c.b1
Назва:
Умови Тендерної документації "Медико-технічні вимоги"
Вимога:
Доброго дня! Додатком №2 Тендерної документації «Медико-технічні вимоги» передбачено, перелік послуг, що є предметом закупівлі. Зокрема п.2. Глюкоза капілярної крові. Глюкометр.
З даного пункту є незрозумілим, що вимагається, оскільки аналіз глюкози капілярної крові здійснюється саме за допомогою глюкометра відразу після здійснення забору біоматеріалу на місці його забору при залученні працівників Учасника чи Замовника. Чи одним із пунктів переліку послуг є виконання лабораторних досліджень чи поставка або оренда глюкометра? Крім того, глюкометр є пристроєм для індивідуального користування людей хворих діабетом
Пунктом 5 «Медико-технічних вимог» Передбачено одним із переліком послуг «Загальний аналіз сечі (автоматичний аналізатор) з мікроскопією. Загально-клінічне дослідження, сечовий аналізатор». Дана вимога є такою, що порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції серед учасників. Оскільки автоматичний аналізатор сечі є дуже дороговартісним медичним обладнання, проте рівень та якість медичних аналізів виконана на ньому є ідентичним тим, що виконуються на напівавтоматичному аналізаторі.
Пунктом 6 «Медико-технічних вимог» передбачено одним із переліку послуг : «Гемоглобін, лейкоцити, ШОЕ. Загально-клінічні дослідження, гематологічний аналізатор», як вже вищезазначалося щодо глюкометра, стає незрозумілим, що виступає предметом закупівлі – послуга чи майно. А також, загально-клінічне дослідження вже включає в себе загальний аналіз сечі, тому виходить дублювання послуг.
Терміни проведення лабораторного дослідження, згідно того ж Додатку №2 «Медико-технічні вимоги», збігаються з терміном забору біоматеріалу, а саме з 08.00 год. до 17.00 год. (в день забору біоматеріалу), що унеможливлює своєчасне здійснення лабораторного дослідження, оскільки із наведених послуг в Переліку Медико-технічних вимог, лише глюкоза капілярної крові, здійснюється безпосередньо під час забору біоматеріалу, решта лабораторних досліджень здійснюються протягом 1 робочого дня – тобто 24 години, але робочого дня.
Місце надання послуг тих же Медико-технічних вимог, зазначене місцезнаходження виконавця, але не більше 0, 5 км від місця знаходження Замовника – м. Рогатин, вул. Чорновола, 9. Вважаємо дану умову дискримінаційною та такою, що порушує принципи публічних закупівель, передбачені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Оскільки дана вимога, мінімізує кількість імовірних учасників до лише тих, що територіально знаходяться в межах 0, 5 км від місцязнаходження Замовника. Лабораторні дослідження можна здійснювати і територіально віддаленіше з дотримання встановлених строків виконання.
Разом з тим є незрозумілим, чому не є однією із обов’язкових вимог Тендерної документації наявність акредитації лабораторії МОЗ України, що є гарантією якості послуг.
Враховуючи вищенеаведене, просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме у Додаток №2 «Медико-технічні вимоги»:
- п.2, 5, 6 внести зміни в частині переліку лабораторних послуг без опису медичного обладнання;
- Видалити умову щодо місця надання послуг в радіусі не більше 0, 5 км від місцязнаходження Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 2.pdf 05.01.2021 15:03
Дата подачі:
31.12.2020 12:06
Вирішення:
Подавачу скарги/вимоги є незрозумілим предмет закупівлі, а саме що виступає предметом закупівлі товар чи послуга.
Відповідь: Предметом закупівлі виступає послуга з визначенням загальної назви за ДК 021:2015 85140000-2 “Послуги у сфері охорони здоровʼя різні” та конкретною назвою за ДК 021:2015 85145000-7 “Послуги медичних лабораторій”, про що йдеться в самій тендерній документації і усіх додатках до неї, а також в деталях закупівлі на електронному майданчику. Слід зазначити, якби предметом закупівлі виступала оренда лабораторного обладнання чи саме лабораторне обладнання (як трактує сам Подавач скарги/вимоги), то назва предмета закупівлі відображалась би за іншим кодом Державного класифікатора. Це є очевидним.
Стосовно опису лабораторного обладнання, на якому мало б здійснюватись дослідження біологічного матеріалу, а саме автоматичні чи напівавтоматичні аналізатори — в тендерну документацію будуть внесені зміни з подальшою публікацією переліку внесених змін.
Стосовно терміну забору біологічного матеріалу в тендерну документацію будуть внесені зміни з подальшою публікацією переліку внесених змін.
Що стосується місця надання послуги. В медико-технічних вимогах (додатку 2 до тендерної документації) зазначено “місце надання послуг: за місцем знаходження Виконавця, але не більше 0,5 км від місця знаходження Замовника”. Дана умова є обовʼязковою і ніяк не порушує принципів публічних закупівель. Послуга, яку Замовник має намір придбати, - це стандартний перелік біологічних досліджень необхідний при проходженні щорічних обовʼязкових медичних оглядів. Якщо особа звертається в медичний заклад для проходження щорічного обовʼязкового медичного огляду, то є логічним, щоб ця особа в даному медичному закладі (чи в безпосередній близькості від нього) могла б здати свій біоматеріал на дослідження. Під час проходження медичних оглядів у лікарів вузької спеціалізації, для медичного закладу є неприйнятним відправляти особу у інше найближче місто за 15-20 км. з метою пошуку найближчої медичної лабораторії. Оскільки, місце знаходження Замовника — це м.Рогатин, Івано-Франківської обл. і на території даного міста знаходяться лише дві медичних лабораторії (одна з яких являється всього лише пунктом забору біоматеріалу), то дана вимога ніяк не обмежує коло учасників і ні в якій мірі не порушує закон в частині чесної конкуренції.
Статус вимоги:
Задоволено