-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кабелі силові
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 454 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 550.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2020 10:12 - 10.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення тендерного комітету у відповідності до протоколу № 10/2 від 19.01.2021
Номер:
81c29acd98e3464aa4df4ba3a2792af5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-001045-c.a2
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету у відповідності до протоколу № 10/2 від 19.01.2021
Вимога:
У відповідності до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021 Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», код ЄДРПОУ 41012756.
Вважаю, що дану тендерну пропозицію було відхилено безпідставно, без фактичного детального розгляду наданої інформації та документів, з фактичною дискримінацією учасника та упередженого ставлення до нього.
Так, підставами відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є :
По-перше. Пункт Протоколу «8.1. Відповідно до абз. 3 п.п. 1.1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Згідно п.п 5.4 п. 5 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, відповідно до вимог тендерної документації не надав відповідну довідку, що підтверджує відсутність підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону»
Маю зазначити, що згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається замовник: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.»
Тобто, замовник може прийняти рішення про відмову в участі у предметі закупівлі лише в випадку наявності невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю, дострокового розірвання договорів або за наявності застосування штрафних санкцій.
Звертаємо увагу, що ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» співпрацює з КП «Міськводоканал» Сумської міської ради з 2017 року. Протягом зазначеного часу товариство виконало всі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником, жодного договору не було дострокового розірвано, і жодного разу не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Таким чином, посилання на ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником є безпідставним, адже жодні перелічені факти, для можливості застосування даної норми для відхилення тендерної пропозиції, відсутні. Додатково наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не вимагає і не зобов’язує учасника надавати інформацію про відсутність боргів перед самим замовником. Тим більше, що самому ж замовнику достеменно відомо про відсутність будь яких боргів ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» перед ним.
Окремо наголошуємо, що відповідні довідки, передбачені пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону надано у складі тендерної документації.
По-друге. Пункт Протоколу «8.2. Відповідно до абз. 4 п.п. 1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
- Згідно п.п. 1.8. п.1 розділу 2. Загальні вимоги, Додатку 2 до тендерної документації, - Товар, що пропонується (постачається) повинен виготовлятися і відповідати вимогам діючих державних стандартів Україні (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, ОСТ тощо). Якщо товар виготовляється за ТУ або технічним завданням (далі – ТЗ), то Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, у складі своєї тендерної пропозиції були надані сертифікати якості на товар, що є предметом закупівлі, згідно яких запропонований товар виготовляється згідно технічним умовам (ТУ) виробника. Але Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано повну скановану копію технічних умов (ТУ) виробника на виготовлення товару, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- Згідно п.п. 1.2. п.1 розділу 3. Інші вимоги, Додатку 2 до тендерної документації, - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: - зразок паспорта або сертифіката, або інший відповідний документ на товар, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, у складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» повідомляє, що товариством у складі тендерної документації надано технічну специфікацію до предмета закупівля № 4 від 04.01.2021, в якій чітко зазначено технічні, якісні та кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі встановлених замовником. Також, на підтвердження якісних характеристик, товариством було надано сертифікати відповідності, видані Державними підприємствами «Запорізький науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», «Хмельницький науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у відповідності до діючих Державних стандартів України (ГОСТ, ДСТУ).
Відповідно до ч. 2. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тобто, незважаючи на наявність наданих сертифікатів відповідності до ГОСТ та ДСТУ, Замовник безпідставно вимагає копії технічних умов виробника на виготовлення товару, котрі є в загальному доступі. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ,замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Тобто, Замовник не має права вимагати від учасника інформацію та документи, зокрема технічні умови предмета закупівлі, котрі є у вільному загальному доступі, та у разі надання сертифікатів відповідності, наданих державними підприємствами.
Ст. 22 Закону також не вимагається та не зобов’язано надання копій ТУ (або ТЗ) на виготовлення товару.
До того ж, встановлені виробником вимоги до технічних умов товару, згідно Закону України «Про стандартизацію», не можуть бути нижчими ніж ті, що передбачені державними стандартами, тобто якість товару за ДСТУ є не нижчою ніж передбачено технічними умовами.
Окремо, маю звернути увагу на наступні порушення Замовником вимог Закону України « Про публічні закупівлі».
Так, згідно резолютивної частини протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021, підставами відхилення тендерної пропозиції є абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі».
Згідно даної норми: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією».
Отже незрозуміло взагалі аргументація даної норми, адже пропозиція викладена на державній мові, що виключає застосування даного пункту для підстав у відхиленні пропозиції.
Також, протокол, що надійшов на електронну адресу учасника не підписаний тендерною комісією та не має посилань на кількість осіб, що голосували. Тобто, наданий протокол не можна вважати дійсним, адже вияв волі члені комісії не зафіксований жодним чином.
Також, згідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Звертаю окрему увагу, що згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В даному випадку Замовником навіть не було повідомлено та не надано 24-х годинного часу для виправлення несуттєвих недоліків, якщо він вважає їх суттєвими та достатніми підставами для відмови у пропозиції.
Запропонована ціна пропозиції від ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» була кращою та найдоцільнішої для комунального підприємства, направлена на його розвиток на недопущення додаткових збитків та витрат, найбільш економна та пропорційна.
Фактично, відмовляючи у наданій пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, замовником було порушено права та інтереси Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, на користь ТОВ «КПП «Азовкабель», тендерна пропозиція якого, була наступною та гіршою. Збитки комунальному підприємству, в разі остаточного відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», становитимуть майже 24 тис. грн., що є неприпустимим. Аналізуючи протокол розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021 та підстави відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» стає зрозумілим, що всі дії замовника спрямовані на визначення переможцем тендерної закупівлі ТОВ «КПП «Азовкабель», та мають ознаки складу злочину, передбаченого ст. 364 КК України.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення подальшого розгляду скарг судовими та правоохоронними органами,
Прошу:
Скасувати рішення тендерного комітету, що зазначено в протоколі № 10/2 від 19.01.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» у процедурі закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2020-12-29-001045-с, та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «Торгсервіс».
Всі необхідні та підтверджуючі матеріали для розгляду даної скарги у Вас є в наявності.
Додаток: практика АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.01.2021 21:44
- рішення від 18.09.2019 № 13242 .pdf 20.01.2021 21:44
Дата подачі:
20.01.2021 21:44
Вирішення:
Тендерним комітетом уважно розглянуті питання, викладені у вимозі ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» на, що пояснюємо наступне.
1.1. Опис вимоги:
Пункт Протоколу «8.1. Відповідно до абз. 3 п.п. 1.1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Згідно п.п 5.4 п. 5 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, відповідно до вимог тендерної документації не надав відповідну довідку, що підтверджує відсутність підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону».
Маю зазначити, що згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається замовник: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.» Тобто, замовник може прийняти рішення про відмову в участі у предметі закупівлі лише в випадку наявності невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю, дострокового розірвання договорів або за наявності застосування штрафних санкцій. Звертаємо увагу, що ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» співпрацює з КП «Міськводоканал» Сумської міської ради з 2017 року. Протягом зазначеного часу товариство виконало всі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником, жодного договору не було дострокового розірвано, і жодного разу не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Таким чином, посилання на ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником є безпідставним, адже жодні перелічені факти, для можливості застосування даної норми для відхилення тендерної пропозиції, відсутні. Додатково наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не вимагає і не зобов’язує учасника надавати інформацію про відсутність боргів перед самим замовником. Тим більше, що самому ж замовнику достеменно відомо про відсутність будь яких боргів ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» перед ним. Окремо наголошуємо, що відповідні довідки, передбачені пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону надано у складі тендерної документації.
Відповідь на вимогу:
Відповідно до абз. 3 п.п. 1.1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Згідно п.п 5.4 п. 5 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» код ЄДРПОУ 41012756, відповідно до вимог тендерної документації надав довідки передбачені пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та не надав відповідну довідку, що підтверджує відсутність підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону, а саме: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Таким чином тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» код ЄДРПОУ 41012756 було відхилено з дотриманням норм ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
1.2. Опис вимоги:
Пункт Протоколу «8.2. Відповідно до абз. 4 п.п. 1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. - Згідно п.п. 1.8. п.1 розділу 2. Загальні вимоги, Додатку 2 до тендерної документації, - Товар, що пропонується (постачається) повинен виготовлятися і відповідати вимогам діючих державних стандартів Україні (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, ОСТ тощо). Якщо товар виготовляється за ТУ або технічним завданням (далі – ТЗ), то Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, у складі своєї тендерної пропозиції були надані сертифікати якості на товар, що є предметом закупівлі, згідно яких запропонований товар виготовляється згідно технічним умовам (ТУ) виробника. Але Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано повну скановану копію технічних умов (ТУ) виробника на виготовлення товару, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. - Згідно п.п. 1.2. п.1 розділу 3. Інші вимоги, Додатку 2 до тендерної документації, - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: - зразок паспорта або сертифіката, або інший відповідний документ на товар, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, у складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів, що не відповідає вимогам тендерної документації.» ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» повідомляє, що товариством у складі тендерної документації надано технічну специфікацію до предмета закупівля № 4 від 04.01.2021, в якій чітко зазначено технічні, якісні та кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі встановлених замовником. Також, на підтвердження якісних характеристик, товариством було надано сертифікати відповідності, видані Державними підприємствами «Запорізький науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», «Хмельницький науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у відповідності до діючих Державних стандартів України (ГОСТ, ДСТУ). Відповідно до ч. 2. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тобто, незважаючи на наявність наданих сертифікатів відповідності до ГОСТ та ДСТУ, Замовник безпідставно вимагає копії технічних умов виробника на виготовлення товару, котрі є в загальному доступі. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ,замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, Замовник не має права вимагати від учасника інформацію та документи, зокрема технічні умови предмета закупівлі, котрі є у вільному загальному доступі, та у разі надання сертифікатів відповідності, наданих державними підприємствами. Ст. 22 Закону також не вимагається та не зобов’язано надання копій ТУ (або ТЗ) на виготовлення товару. До того ж, встановлені виробником вимоги до технічних умов товару, згідно Закону України «Про стандартизацію», не можуть бути нижчими ніж ті, що передбачені державними стандартами, тобто якість товару за ДСТУ є не нижчою ніж передбачено технічними умовами.
Відповідь на вимогу:
Згідно п.п. 1.8. п.1 розділу 2. Загальні вимоги, Додатку 2 до тендерної документації – «Товар, що пропонується (постачається) повинен виготовлятися і відповідати вимогам діючих державних стандартів Україні (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, ОСТ тощо). Якщо товар виготовляється за ТУ або технічним завданням (далі – ТЗ), то Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару».
В свою чергу Техні́чні умо́ви (ТУ) — нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Передача права використання технічних умов від власника до учасника не вимагається.
Дана вимога застосовується до всіх без винятку учасників, тому не є дискримінаційною. Та має на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
З урахуванням вищевикладеного, тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог ст. 5 та ст. 22 Зокону України «Про публічні закупівлі».
1.3. Опис вимоги:
Так, згідно резолютивної частини протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021, підставами відхилення тендерної пропозиції є абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі». Згідно даної норми: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією». Отже незрозуміло взагалі аргументація даної норми, адже пропозиція викладена на державній мові, що виключає застосування даного пункту для підстав у відхиленні пропозиції
Відповідь на вимогу:
Згідно протоколу тендерного комітету № 10/2 від 19.01.2021, тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», код ЄДРПОУ 41012756, відхилено на підставі абзацу 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно даної норми: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації»
1.4. Опис вимоги:
Протокол, що надійшов на електронну адресу учасника не підписаний тендерною комісією та не має посилань на кількість осіб, що голосували. Тобто, наданий протокол не можна вважати дійсним, адже вияв волі члені комісії не зафіксований жодним чином.
Відповідь на вимогу:
Під час проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.01.2021 р. оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021р. Оприлюднення даного протоколу відбулось з повним дотриманням вимоги п. 9 ч. 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до п. 1 ч. 4 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» - Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Законом передбачено спосіб оформлення протоколу тендерного комітету, але Законом не передбачено (не встановлено) вимог щодо вигляду документа в якому він оприлюднюється в електронній системі закупівель, тобто – формат (PDF, ExceL, Word), у вигляді сканованої копії документу чи ні, кольоровий чи не кольоровий документ з підписами чи без них тощо. Це – стосується і вигляду в якому оприлюднюється текст тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», код ЄДРПОУ 41012756 була відхилена з дотриманням норм ч. 1 ст. 10 та ч. 4 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
1.5. Опис вимоги:
Згідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Звертаю окрему увагу, що згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В даному випадку Замовником навіть не було повідомлено та не надано 24-х годинного часу для виправлення несуттєвих недоліків, якщо він вважає їх суттєвими та достатніми підставами для відмови у пропозиції.
Відповідь на вимогу:
Відповідно до ч. 16. ст. 29 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином в ч 16. ст. 29 міститься вичерпний перелік випадків за яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, як бачимо підстав для застосування цієї норми Закону у Замовника немає.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», код ЄДРПОУ 41012756 була відхилена з дотриманням норм ч. 9 ст. 26 та ч. 16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга на рішення тендерного комітету у відповідності до протоколу № 10/2 від 19.01.2021
Номер:
fbdcd015c8004333a878463cca8d79c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-001045-c.a1
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету у відповідності до протоколу № 10/2 від 19.01.2021
Скарга:
У відповідності до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021 Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», код ЄДРПОУ 41012756.
Вважаю, що дану тендерну пропозицію було відхилено безпідставно, без фактичного детального розгляду наданої інформації та документів, з фактичною дискримінацією учасника та упередженого ставлення до нього.
Так, підставами відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є :
По-перше. Пункт Протоколу «8.1. Відповідно до абз. 3 п.п. 1.1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Згідно п.п 5.4 п. 5 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, відповідно до вимог тендерної документації не надав відповідну довідку, що підтверджує відсутність підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону»
Маю зазначити, що згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається замовник: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.»
Тобто, замовник може прийняти рішення про відмову в участі у предметі закупівлі лише в випадку наявності невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю, дострокового розірвання договорів або за наявності застосування штрафних санкцій.
Звертаємо увагу, що ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» співпрацює з КП «Міськводоканал» Сумської міської ради з 2017 року. Протягом зазначеного часу товариство виконало всі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником, жодного договору не було дострокового розірвано, і жодного разу не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Таким чином, посилання на ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником є безпідставним, адже жодні перелічені факти, для можливості застосування даної норми для відхилення тендерної пропозиції, відсутні. Додатково наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не вимагає і не зобов’язує учасника надавати інформацію про відсутність боргів перед самим замовником. Тим більше, що самому ж замовнику достеменно відомо про відсутність будь яких боргів ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» перед ним.
Окремо наголошуємо, що відповідні довідки, передбачені пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону надано у складі тендерної документації.
По-друге. Пункт Протоколу «8.2. Відповідно до абз. 4 п.п. 1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
- Згідно п.п. 1.8. п.1 розділу 2. Загальні вимоги, Додатку 2 до тендерної документації, - Товар, що пропонується (постачається) повинен виготовлятися і відповідати вимогам діючих державних стандартів Україні (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, ОСТ тощо). Якщо товар виготовляється за ТУ або технічним завданням (далі – ТЗ), то Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, у складі своєї тендерної пропозиції були надані сертифікати якості на товар, що є предметом закупівлі, згідно яких запропонований товар виготовляється згідно технічним умовам (ТУ) виробника. Але Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано повну скановану копію технічних умов (ТУ) виробника на виготовлення товару, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- Згідно п.п. 1.2. п.1 розділу 3. Інші вимоги, Додатку 2 до тендерної документації, - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме: - зразок паспорта або сертифіката, або інший відповідний документ на товар, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, у складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» повідомляє, що товариством у складі тендерної документації надано технічну специфікацію до предмета закупівля № 4 від 04.01.2021, в якій чітко зазначено технічні, якісні та кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі встановлених замовником. Також, на підтвердження якісних характеристик, товариством було надано сертифікати відповідності, видані Державними підприємствами «Запорізький науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», «Хмельницький науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у відповідності до діючих Державних стандартів України (ГОСТ, ДСТУ).
Відповідно до ч. 2. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тобто, незважаючи на наявність наданих сертифікатів відповідності до ГОСТ та ДСТУ, Замовник безпідставно вимагає копії технічних умов виробника на виготовлення товару, котрі є в загальному доступі. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ,замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Тобто, Замовник не має права вимагати від учасника інформацію та документи, зокрема технічні умови предмета закупівлі, котрі є у вільному загальному доступі, та у разі надання сертифікатів відповідності, наданих державними підприємствами.
Ст. 22 Закону також не вимагається та не зобов’язано надання копій ТУ (або ТЗ) на виготовлення товару.
До того ж, встановлені виробником вимоги до технічних умов товару, згідно Закону України «Про стандартизацію», не можуть бути нижчими ніж ті, що передбачені державними стандартами, тобто якість товару за ДСТУ є не нижчою ніж передбачено технічними умовами.
Окремо, маю звернути увагу на наступні порушення Замовником вимог Закону України « Про публічні закупівлі».
Так, згідно резолютивної частини протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021, підставами відхилення тендерної пропозиції є абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі».
Згідно даної норми: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією».
Отже незрозуміло взагалі аргументація даної норми, адже пропозиція викладена на державній мові, що виключає застосування даного пункту для підстав у відхиленні пропозиції.
Також, протокол, що надійшов на електронну адресу учасника не підписаний тендерною комісією та не має посилань на кількість осіб, що голосували. Тобто, наданий протокол не можна вважати дійсним, адже вияв волі члені комісії не зафіксований жодним чином.
Також, згідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Звертаю окрему увагу, що згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В даному випадку Замовником навіть не було повідомлено та не надано 24-х годинного часу для виправлення несуттєвих недоліків, якщо він вважає їх суттєвими та достатніми підставами для відмови у пропозиції.
Запропонована ціна пропозиції від ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» була кращою та найдоцільнішої для комунального підприємства, направлена на його розвиток на недопущення додаткових збитків та витрат, найбільш економна та пропорційна.
Фактично, відмовляючи у наданій пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, замовником було порушено права та інтереси Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОРГСЕРВІС", код ЄДРПОУ 41012756, на користь ТОВ «КПП «Азовкабель», тендерна пропозиція якого, була наступною та гіршою. Збитки комунальному підприємству, в разі остаточного відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс», становитимуть майже 24 тис. грн., що є неприпустимим. Аналізуючи протокол розгляду тендерних пропозицій № 10/2 від 19.01.2021 та підстави відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» стає зрозумілим, що всі дії замовника спрямовані на визначення переможцем тендерної закупівлі ТОВ «КПП «Азовкабель», та мають ознаки складу злочину, передбаченого ст. 364 КК України.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення подальшого розгляду скарг судовими та правоохоронними органами,
Прошу:
Скасувати рішення тендерного комітету, що зазначено в протоколі № 10/2 від 19.01.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «Торгсервіс» у процедурі закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2020-12-29-001045-с, та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «Торгсервіс».
Всі необхідні та підтверджуючі матеріали для розгляду даної скарги у Вас є в наявності.
Додаток: практика АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.01.2021 21:40
- рішення від 18.09.2019 № 13242 .pdf 20.01.2021 21:40
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
30.01.2021 00:00