• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, дизельне паливо

Завершена

149 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2020 22:18 - 04.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ 2

Номер: 140a2af722a145a6b38ebe22b96ce463
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-005937-a.c2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ 2
Вимога:
В п. Оголошення встановлено дискримінаційну умову: "- копія документу що підтверджує право власності на АЗС чи на її складові (до прикладу: заправочний фронт чи заправні колонки, операторна, резервуари, тощо). А також копію договору оренди АЗС чи її складових, якщо АЗС чи її складові не перебувають у власності Учасника." Замовник дискримінує усіх учасників торгів, які не мають власних або орендованих АЗС, а співпрацюють з суб’єктами господарювання, у яких наявні відносини з власником (орендарем) є. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають власні або орендовані АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, які не мають власних або орендованих АЗС, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі на умовах партнерських договорів. Продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС або наявності відносин саме в з власником/орендарем, а не з емітентом карток. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора Шановний Учаснику! Відповідно до вимог оголошення, якщо Учасник не є власником АЗС то він має надати у складі пропозиції копії документів, на підставі яких він користується АЗС для відпуску нафтопродуктів, а саме договір оренди. Це також може бути договір найму, користування, позички. Кожна АЗС повинна працювати на підставі ліцензії на право роздрібної торгівлі, яку необхідно надати. Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним отримує власник АЗС на кожну АЗС. Згідно з Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та листом ДФС від від 30.05.2019 р. N 17014/7/99-99-12-01-01-17 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним/зберігання пального на кожне місце торгівлі/зберігання пального. Тому Учаснику необхідно надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на АЗС. Тому звертайтеся до власника АЗС щодо надання Вам копії ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Крім того наведений Вами рекомендаційний лист АМКУ стосується тендерних процедур закупівель (відкритих торгів), а не спрощених закупівель. Тому Замовник не бачить підстав до внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також повідомляємо Вас про те, що вказані документи вимагаються також з інших причин. А саме у зв’язку із розрахунками через казначейську службу, відповідно до бюджетного кодексу, а саме оплати по факту отримання товару. А також через недофінансування затримки надходжень з місцевого бюджету та перечислень казначейською службою. Через що в нашій ситуації постачальник, який постачав би паливо з відстрочкою у платежах міг би бути тільки власник, або користувач АЗС, оскільки здійснювати авансові платежі за придбання талонів чи карток на пальне ми не в змозі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ 1

Номер: ad603560f51a4f66a324e1ba4a78cc7c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-005937-a.c1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ 1
Вимога:
В п. 14 Оголошення визначено дискримінаційну умову "- копія ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним." Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Таким чином, така умова документації суперечить ст.14 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора Шановний Учаснику! Відповідно до вимог оголошення, якщо Учасник не є власником АЗС то він має надати у складі пропозиції копії документів, на підставі яких він користується АЗС для відпуску нафтопродуктів, а саме договір оренди. Це також може бути договір найму, користування, позички. Кожна АЗС повинна працювати на підставі ліцензії на право роздрібної торгівлі, яку необхідно надати. Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним отримує власник АЗС на кожну АЗС. Згідно з Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та листом ДФС від від 30.05.2019 р. N 17014/7/99-99-12-01-01-17 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним/зберігання пального на кожне місце торгівлі/зберігання пального. Тому Учаснику необхідно надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на АЗС. Тому звертайтеся до власника АЗС щодо надання Вам копії ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Крім того наведений Вами рекомендаційний лист АМКУ стосується тендерних процедур закупівель (відкритих торгів), а не спрощених закупівель. Тому Замовник не бачить підстав до внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також повідомляємо Вас про те, що вказані документи вимагаються також з інших причин. А саме у зв’язку із розрахунками через казначейську службу, відповідно до бюджетного кодексу, а саме оплати по факту отримання товару. А також через недофінансування затримки надходжень з місцевого бюджету та перечислень казначейською службою. Через що в нашій ситуації постачальник, який постачав би паливо з відстрочкою у платежах міг би бути тільки власник, або користувач АЗС, оскільки здійснювати авансові платежі за придбання талонів чи карток на пальне ми не в змозі.
Статус вимоги: Відхилено