• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (код 15811200-7 Хліб житньо-пшеничний 0,75кг., хліб пшеничний 0,6кг.; код 15811200-8 Батон 0,45кг.; код 15812120-0 рулет з повидлом 0,3кг., рулет з маком 0,3кг., пиріжки в асортименті)

Завершена

148 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 484.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2020 18:45 - 04.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: 73319652a54a440f9ed7018355628a88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-004837-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо виключити з Пункту 10 тендерної документації пункти якими визначено вимогу надання таких документів: - позитивний Акт аудиту складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; - позитивний Акт перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи не відповідностей), Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Даний Акт надається Учасником у разі відсутності відомостей щодо перевірки транспортного засобу в Акті складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, як дискримінаційні. Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові). Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.