• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)

Кількість: 5 найменувань Хліб пшеничний – 20 000 кг Батони – 12 000 кг Круасан з начинкою - 20 000 шт Рогалики з начинкою – 3 000 шт Булочки з начинкою – 5000 шт (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)

Торги не відбулися

1 048 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 243.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2020 18:08 - 09.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: b6e2c1f543c04735b4d7d83428c802e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-014761-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Протоколом розгляду тендерних пропозицій Хлібопродукти (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) від 16 січня 2021 року відхилено пропозицію учасника Приватне підприємство «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ» на підставі абз.2 п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Водночас, ретельно проаналізувавши тендерну пропозицію інших учасників та протоколи розгляду цих пропозицій нами було виявлено, що Ви відхилили пропозицію ПП «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ» зважаючи на формальну (несуттєву) помилку. При поданні тендерної пропозиції Приватне підприємство "ГАЛХЛІБОПРОДУКТ" допустило формальну (несуттєву) помилку. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та НЕ впливають на зміст пропозиції. Вищевказана норма міститься і у тендерній документації. Так, згідно пп. 1.3. Тендерної документації допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна пропозиція ПП «Галхлібопродукт» містить накладений удосконалений електронний підпис учасника закупівлі, який підписав документи тендерної пропозиції. Файл накладеного електронного підпису є придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Здійснивши перевірку накладеного учасником електронного підпису на тендерну пропозицію, було встановлено, що учасник наклав не кваліфікований електронний підпис, а удосконалений електронний підпис. Сертифікат ключа –кваліфікований. Відповідно до п23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; Із вищевказаного визначення простежується, що кваліфікований електронний підпис також є удосконаленим електронним підписом, а тому вищевказана помилка не може вважатися суттєвою, більше того така помилка НЕ впливає на зміст самої пропозиції. Крім того, згідно тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належать, зокрема: • Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. При тлумаченні вищевказаного можна зробити висновок від протилежного, згідно якого до формальних (несуттєвих) помилок належать подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, якщо на цей документ (документи) не накладено її кваліфікований електронний підпис, якщо дані документи містять власноручний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Нормами Національного стандарту України, Державної уніфікованої системи документації, Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації, Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 встановлено, що документ в паперовій формі повинен містити реквізит «підпис уповноваженої особи», що підтверджує проставляння на документі власноручного підпису уповноваженої особи на підписання в паперовій формі. Звертаю Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ПП «Галхлібопродукт» всі документи були викладені в паперовій формі та містять обов’язковий реквізит власноручний «підпис уповноваженої особи» учасника процедури закупівлі – директора Будника Руслана Петровича. Вважаємо рішення Замовника про про відхилення пропозиції учасника Приватного підприємства «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ» таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також порушують права та законні інтереси Підприємства на об’єктивне та неупереджене прийняття Замовником рішень. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Прошу Замовника звернути увагу на особисту відповідальності членів тендерного комітету за порушення вимог законодавства України, зокрема базових принципів, на яких здійснюються закупівлі. Статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Дискримінація нас, як учасника процедури закупівлі полягає у наступному: проаналізувавши протокол розгляду тендерних пропозицій Хлібопродукти (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) від 16 січня 2021 року щодо Фізичної особи-підприємця Гречин Тетяни Михайлівни, можна зробити висновок про дискримінацію іншого учасника – ПП «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ». Оскільки, здійснивши перевірку накладеного учасником ФОП Гречин Т.М. електронного підпису на тендерну пропозицію, було встановлено, що даний учасник також наклав не кваліфікований електронний підпис, а удосконалений електронний підпис. Незважаючи на це, Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції та документів ФОП Гречин Т.М. Причиною відхилення тендерної проропозиції останньої було відсутність сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, а не накладення удосконаленого електронного підпису замість кваліфікованого. З цього слідує, що Замовник відніс накладення удосконаленого електронного підпису ФОП Гречин Т.М. до формальних (несуттєвих) помилок та здійснив розгляд пропозиції ФОП Гречин Т.М., в той час як накладення ПП «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ» аналогічного підпису Замовник розцінюється як суттєва помилки, у зв’язку з чим Замовник відхилив тендерну пропозицію останнього. Відхилення тендерної пропозиції ПП «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ», Підприємство сприймає саме як упередженість з боку Замовника. Статтею 38 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Накладення удосконаленого електронного підпису на Пропозицію учасника, а не кваліфікованого електронного підпису, жодним чином не впливає на зміст Пропозиції та є несуттєвою (формальною) помилкою, яка не впливає на зміст поданої Пропозиції. Таким чином, ПП "ГАЛХЛІБОПРОДУКТ" вважає, що виконало всі вимоги Документації і підстави для відхилення Пропозиції учасника з боку Замовника в розуміння статті 31 Закону відсутні. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення порушення прав та законних інтересів ПП «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ», під час проведення закупівлі UA-2020-12-28-014761-c , вимагаємо: 1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника Приватного підприємства «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ» від 16 січня 2021 року; 3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ПП «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ» відповідно до встановлених законодавством строків. 4. Не допускати випадків упередженості та дискримінації учасників. 3. Про прийняте рішення повідомити ПП «ГАЛХЛІБОПРОДУКТ» у встановлений законодавством строк.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ви вважаєте, що непідписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом є формальною помилкою. Проте з огляду на вимогу тендерної документації, а також практику Антимонопольного комітету України, така невідповідність не може вважатися формальною помилкою. По-перше, тендерна документація містила чітку вимогу про підписання тендерної пропозиції саме кваліфікованим електронним підписом. По-друге, перелік формальних помилок у тендерній документації сформований відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ№710 від 15.04.2020. Як бачимо, такої формальної помилки як «непідписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом» у Наказі немає. Приклади, які наведені у Наказі стосуються або власноручного підпису або підпису якогось одного документа, а не підпису тендерної пропозиції в цілому. Ми, як замовник, не можемо тлумачити цей перелік від протилежного, як ви пропонуєте, адже перелік і опис помилок є чіткий. Крім цього, замовник не є уповноваженим органом на надання тлумачень і розшифрувань нормативно-правових актів. Також відповідно до п. 1.3. розділу 1 ТД, формальними є «інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції». Поняття «зміст пропозиції» законодавством не визначений. Проте ЗУ «Про публічні закупівлі» у п. 32 ч.1 статті 1 визначає що таке тендерна пропозиція. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Ваша тендерна пропозиція подана не у відповідності до вимог тендерної документації. Як відомо, практика органу оскарження така, що Тендерна пропозиція = тендерній документації. Оскільки ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, замовник не міг визначити вас переможцем закупівлі. (Рішення від 17.11.2020 № 21373 (UA-2020-09-01-001770-c). По-третє, ви вказуєте, що кваліфікований електронний підпис є удосконаленим електронним підписом. Так, кваліфікований підпис містить всі ознаки удосконаленого. Але це не означає, що удосконалений підпис є кваліфікованим, адже удосконалений не містить всіх ознак кваліфікованого. По-четверте, ви стверджуєте, що замовник дискримінує вас, як учасника, бо тендерна пропозиція ФОП Гречин Т.М. була відхилена з інших підстав, хоча її тендерна пропозиція також не підписана кваліфікованим електронним підписом. З цього приводу зазначаємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимоги вказувати всі підстави для відхилення учасника, тим більше не визначає, що підстави для відхилення різних учасників процедури закупівлі мають бути однакові. Недискримінація і неупередженість щодо учасників полягає у тому, що тендерна пропозиція кожного учасника, яка не відповідає вимогам документації – має бути відхилена. При проведенні цієї закупівлі замовник не допустив ситуації, при якій пропозиція одного учасника, яка не відповідала вимогам ТД,- була відхилена, а пропозиція іншого учасника, яка також не відповідала вимогам ТД – визначена переможцем. Абсолютно всі тендерні пропозиції не відповідали вимогам ТД, тому замовник і відхилив усіх учасників. З огляду на зазначене, ваші звинувачення щодо дискримінації є безпідставними і необгрунтованими. На підставі вищевикладеного, Замовник прийняв рішення про залишення вашої вимоги без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено