• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень, за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір забезпечення тендерної пропозиції: 90 000,00 гривень. Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у виді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально визначено у тендерній документації

Завершена

3 269 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 348.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2020 18:05 - 09.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

офіс в Харкові

Номер: c28496535f3449e3839746657802d3ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-002952-b.c2
Назва: офіс в Харкові
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Харкові. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Харкові та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Харкові. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Харкова, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Харкові.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний запитувачу! Цим відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення (далі – вимога), щодо офісу в Харкові, за змістом якої Ви вимагаєте: «виключити вимогу про надання документів на офіс у Харкові». З цього приводу, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить жодної вимоги про наявність у учасника офісу, та тендерна документація, відповідно, не містить вимоги про надання документів на офіс у Харкові, чи в будь-якому іншому місті України. Можемо лише передбачати, що дана вимога через електронну систему закупівель була направлена Вами помилково. Тому вимога про виключення з тендерної документації неіснуючої вимоги, не може бути задоволеною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.01.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Створення дискримінаційних вимог

Номер: 616bbc14874d4a168d9d34bac13f7e9f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-002952-b.b1
Назва: Створення дискримінаційних вимог
Вимога:
В кваліфікаційних критеріях до учасників Замовником, а саме п.5.2.1.1. зазначено про наявність у власності Учасника рухомого складу – транспорту реагування не менше 2-х одиниць Відповідно до розділу 1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб суб'єкта охоронної діяльності, що призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнову шкоду або створюють можливу загрозу життю і здоров'ю громадян або персоналу охорони на об'єктах охорони. Законодавчо не визначено, що транспорт має бути власний чи залучений згідно договору реагування із іншим суб’єктом охоронної діяльності. В своїй діяльності охоронні компанії забезпечують негайне реагування не тільки власним транспортом, а й із залученням транспорту реагування інших охоронних компаній, що мають відповідну ліцензію та діють на підставі договору реагування, завдяки цьому скорочується час виїзду до місця події та поліпшують якість надання послуг. Крім того, транспорт може бути в лізингу, тобто не перебувати на балансі охоронної компанії, а належати лізинговій компанії, що жодним чином не впливає на якість надання охоронних послуг. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує їх кількість участі в тендерній закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити норму щодо тільки право власності транспорту реагування у Учасника торгів, а зазначити про можливість використання транспорту реагування інших суб’єктів господарювання із наданням підтверджуючих документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний запитувачу! Цим відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на звернення з вимогою щодо усунення порушення (далі – вимога), що пов’язано на Вашу думку, зі створенням дискримінаційних вимог, які за Вашим твердженням, зазначені у тендерній документації в частині встановлення підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а саме вказано: «п.5.2.1.1. зазначено про наявність у власності Учасника рухомого складу – транспорту реагування не менше 2-х одиниць» (за змістом вимоги). З цього приводу, згідно з частиною першою статті 24 Закону надаємо роз’яснення, та спростовуємо твердження, наведені у вимозі, виходячи з наступного. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розроблена та затверджена замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установив декілька кваліфікаційних критеріїв, з таких наведених у частині другій статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), (підпункт 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації). Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Предметом даної закупівлі є: Послуги з охорони приміщень, за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги). Тому саме, згідно із законодавством у сфері охоронної діяльності, замовником у підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян визначає саме Закон України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами), (далі – Закон № 4616-VI), відповідно до його преамбули. Закон № 4616-VI регулює відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності (частина перша статті 3 Закону № 4616-VI). У частині першій статті 1 Закону № 4616-VI вказані значення термінів, які вживаються у Законі № 4616-VI. Так, абзацом одинадцятим частини першої статті 1 Закону № 4616-VI визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Суб’єкт охоронної діяльності – суб’єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії (абзац четвертий частини першої статті 1 Закону № 4616-VI). Тому, умовами підпункту 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника власного транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», який відповідає вимогам частини 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність». Водночас, можливо помилково, у вимозі, як уже було наведено вище, вказано таке: «п.5.2.1.1. зазначено про наявність у власності Учасника рухомого складу – транспорту реагування не менше 2-х одиниць». Але підпункт 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації викладено в іншій редакції, та він не містить посилання/терміну: «у власності Учасника рухомого складу…». Крім того, з невідомих причин, у вимозі наводиться визначення транспорту реагування, зазначеного у вимозі «розділу 1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян» та зазначається, зокрема про те, що «Законодавчо не визначено, що транспорт має бути власний чи залучений…»; що не відповідає дійсному стану речей. Оскільки, відповідно до пункту 30 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Кабінетом Міністрів України затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (постанова Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960). При цьому пунктом 2 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (із змінами), (далі - Ліцензійні умови) визначено, що терміни у цих Ліцензійних умовах вживаються у значенні, у тому числі наведеному в Законі України «Про охоронну діяльність». До того, як уже було зазначено вище, згідно з абзацом одинадцятим частини першої статті 1 Закону № 4616-VI, транспорт реагування – це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Виходячи з вищевикладеного, цим підкреслюємо, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність, установленому згідно із Законом кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначені замовником, у тому числі у підпункті 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації з чітким дотриманням вимог Закону № 4616-VI та положень Ліцензійних умов, з метою недопущення порушень принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у частині першій статті 5 Закону, та вимог частини четвертої статті 5 Закону. Тобто вимога про внесення змін до тендерної документації, запропонованих у вимозі, не може бути задоволеною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.01.2021 09:00