• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівельні роботи по робочому проекту «Нове будівництво трасового радіолокаційного комплексу «Скадовськ» за межами населених пунктів Антонівської сільської ради Скадовського району Херсонської області. Приймально-передавальний радіоцентр (ППЦ-1)»)

1) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг)), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 2) Вид та умови надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій передбачені пунктом 3.2 тендерної документації.

Завершена

27 806 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 000.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2020 17:07 - 10.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо прийнятого рішення Замовника

Номер: 2fbe61f63ba14118accd74ee53649c95
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-003574-a.c1
Назва: ВИМОГА щодо прийнятого рішення Замовника
Вимога:
Учасник ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують наші права та інтереси, а також суперечать нормам Закону № 922-VIII з огляду на наступне. Відповідно до статті 5 Закону № 922-VIII, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII). Відповідно до абзацу четвертого п.1 ч.4 Прикінцевих положень Закону № 922-VIII тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Учасник ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» вважає свою дискваліфікацію, зазначену в Протоколі, неправомірною та такою, що містить дискримінаційний характер та нерівне ставлення як до Учасника цієї закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» замовником встановлено, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Замовником детально аргументовано підстави відхилення пропозиції ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» у протоколі розгляду від 04.02.2021 № 4, що розміщений в електронній системі закупівель, у тому числі надано пояснення, чому замовником відповідно до частини 16 статті 29 Закону не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. Більш того, якби ви дійсно вважали, що замовником було прийнято безпідставне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БК «ІНТЕРБУД», Ви б використали своє право для звернення за захистом свої прав до органу оскарження (Антимонопольного комітету України) у визначений Законом строк. Враховуючи наведене Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено