-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
перевезення та знешкодження анатомічних відходів біологічного походження (відходи категорії «В») 700 кг
Завершена
21 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 210.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2020 13:46 - 04.01.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Учасник не виконав свої зобов'язання за аналогічним предметом закупівлі
Номер:
4afb75608b7141dcae42ef14a72185a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.a10
Назва:
Учасник не виконав свої зобов'язання за аналогічним предметом закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо звернути Вашу увагу на той факт, що вибраний переможцем учасник має ненадійну ділову репутацію чому є наступні фактичні підтвердження. Відповідно до протоколу про відхилення пропозиції у закупівлі за номером UA-2020-12-29-003573-a, пропозицію учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» було відхилено через невиконання ним своїх договірних зобов’язань за договором, предметом яких є аналогічний предмету даної закупівлі, а саме – вивіз та утилізація медичних відходів. Копія зазначеного протоколу надана у додатку. Враховуючи щоденні події, пов’язані із пандемією коронавірусної інфекції, та гострої потреби у своєчасному та компетентному наданні послуг з вивозу та утилізації медичних відходів, ми вимушені вимагати від замовників більш відповідно ставитися до визначення переможця! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо: 1)відмінити рішення про визначення ТОВ «Екологічні переробні технології» переможцем закупівлі, через невиконання своїх зобов’язань за аналогічними предметами закупівлі; 2) в разі неможливості виправлення помилок, скасувати дану закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення.pdf 20.01.2021 19:28
Дата подачі:
20.01.2021 19:28
Вирішення:
Замовник керуються виключно статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». В частині 13 ст. 14 Закону відсутні підстави для відхилення через невиконання своїх зобов’язань за аналогічними предметами закупівлі.
ТОВ «Екологічні переробні технології» в складі пропозиції надало всі документи, що вимагались в Оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі. Замовник не бачить підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2021 15:19
Вимога
Залишено без розгляду
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Оголошення
Номер:
63d63e35e1944b2d85b7353be675720e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.a9
Назва:
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику!
В "Сертифікаті відповідності" щодо печі-інсенератори для утилізації відходів, що працюють на дизельному паливі, №UA.PN. 104.0096-20 від 10.02.2020 р., міститься посилання на той факт, що ТОВ "Екологічні переробні технології" діє за дорученням № б/н від 30.01.2020 р. ATI ENVIRONMENT (ATI INCINERATEURS MULLER)' Франція. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ "Екологічні переробні технології" відсутнє як зазначене вище доручення № б/н від 30.01.2020 р., так і будь-який інший документ, який би підтверджував наявність господарських стосунків між ТОВ "Екологічні переробні технології" та ATI ENVIRONMENT (ATI INCINERATEURS MULLER)' Франція.
Вищевказаний факт викликає сумніви щодо можливості даного Учасника належним чином, відповідно до вимог чинного законодавства України надавати послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Отже, пропозиція Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ” не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому рішення щодо визнання даного учасника переможцем закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства, а тому має бути скасоване.
На підставі вищевказаного, вимагаємо:
1. Скасувати рішення щодо визнання Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ” переможцем закупівлі.
2. В разі неможливості виправити помилки, скасувати дану закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2021 19:26
Вирішення:
Замовник керуються виключно статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», де ч.9 ст.14 передбачено: 9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Оголошенням визначена вимога про надання учасниками: 4.14. довідку про наявність у Учасника відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами: сертифікат відповідності (або декларація про відповідність), атестат виробництва для підтвердження належного технічного стану обладнання;
В складі пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології» наявні зазначені документи, у тому числі сертифікат відповідності.
Замовник не вимагав надавати у складі пропозиції будь-яких інших додаткових документів, які б підтверджували будь-які господарські стосунки між виробником і виконавцем послуг.
Наказом МЕРТУ № 710 від 15.04.2020 (вступив в дію з 14.08.2020р.) «Про затвердження переліку формальних помилок» визначено вичерпний перелік формальних помилок в пункті 5 якого зазначено: «якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації, слід вважати це формальною помилкою».
Відповідно, Замовник не бачить підстав для задоволення Вашої вимоги. ТОВ «Екологічні переробні технології» повністю відповідає умовам спрощеної закупівлі!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2021 15:19
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
d2998c57ae6948cd8bf2c247856a708a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c8
Назва:
Порушення вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику!
14.01.2021 року Протоколом №1 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення прощеної закупівлі керуючись тим, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відсутні копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
Ми не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо його таким, що порушує чинне законодавство України в сфері публічних закупівель, на підставі зазначеного нижче.
Відповідно до п.2.2.4 Правил технічної експлуатації установок очистки газу, затверджених Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 06.02.2009 №52 “Про затвердження Правил технічної експлуатації установок очистки газу”, суб'єкт господарювання зобов'язаний проводити не менше одного разу на три роки технічне навчання і перевірку знань інженерно-технічного персоналу та не менше одного разу на рік обслуговуючого персоналу, залученого до експлуатації ГОУ. Результати перевірки знань оформлюються протоколом засідання комісії з перевірки знань з правил технічної експлуатації установок очистки газу, зразок якого наведено у додатку 2.
Отже, відповідно до чинного законодавства України, для підтвердження знань щодо експлуатації установок очистки газу достатньо оформити протоколом засідання комісії з перевірки знань з правил технічної експлуатації установок очистки газу, тобто отримання окремих посвідчень для працівників не є обов’язковим.
Повідомляємо Вас про те, що ми маємо в наявності відповідні протоколи та додаємо їх до даної вимоги.
Керуючись вищевказаним, Замовником було помилково прийнято рішення про те, що надані Учасником ТОВ “НВК “Укрекопром” документи, не відповідають вимогам чинного законодавства.
Своїм неправомірним рішенням Замовник порушив ст..5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Керуючись вищевказаним,-
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Замовника відповідно до протоколу №1 від 14.01.2021 року, про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ”, так як пропозиція учасника ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ” повністю відповідає вимогам тендерної документації та була відхилена неправомірно.
2. Здійснити повторний розгляд пропозиції Учасника ТОВ “НВК “УКРЕКОПРОМ”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Криворізький онкодиспансер.pdf 14.01.2021 16:27
- документи з питань технічної експлуатації установок очистки газу.pdf 14.01.2021 16:27
Дата подачі:
14.01.2021 16:27
Вирішення:
Шановний Учасник! В оголошенні закупівлі вимагалось в складі пропозиції надати копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань, а саме:
• з питань пожежної безпеки;
• з питань електробезпеки;
• з питань охорони праці,
• про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами (не менше двох фахівців);
• з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
Учасник не звернувся з даного питання до Замовника у період уточнення, що свідчить про те, що на момент подачі своєї пропозиції всі умови, які визначенні оголошенням, учасника влаштовували.
Протоколом засвідчується тільки перевірка знань з правил технічної експлуатації установок очистки газу.
Свідоцтвом підтверджується професійне навчання працівників Учасника, що здійснюється тільки у закладах професійної освіти! (ст. 3, ст.12, ст.16 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про професійну (професійно-технічну) освіту»)
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.01.2021 15:06
Вимога
Залишено без розгляду
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи САМЕ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ОПЕРАЦІЙ
Номер:
cf17db2a667349d69f3137babd5ad917
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c7
Назва:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи САМЕ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ОПЕРАЦІЙ
Вимога:
Де Замовник у ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», а також у положеннях Наказу МОЗ України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 яким регламентується Порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи - "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи" побачив ФРАЗУ "САМЕ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ОПЕРАЦІЙ"?? У відповіді на Вимогу UA-2020-12-28-007981-c.c2 Замовник суперечить сам собі. Шановний Замовнику, вам так не здається? Тож, доведіть "до розуму" Оголошення та втсановіть вимогу щодо наявності у Учасника необхідного чинному Законодавству та ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» документу, а саме "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2021 12:23
Вирішення:
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Зазначене аналогічне питання вже було на розгляді АМКУ, рішенням Колегії за № 2407 від 07.02.2020 р було встановлено, що висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність саме на операції не є дискримінаційною вимогою. Встановлення вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність саме операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, Замовник має на меті отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.01.2021 14:58
Вимога
Залишено без розгляду
наявність саме еколога у штаті
Номер:
d63bc462445f4233a2979b2738ae69b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c6
Назва:
наявність саме еколога у штаті
Вимога:
Пропонуємо Замовнику УВАЖНО прочитати Ліцензійні умови на повадження з небезпечними відходами! Допоможемо Вам у цьому - "під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.". Тож наявність ДИПЛОМА та СПІВРОБІТНИКА У ШТАТІ - РІЗНІ РЕЧІ! Вимагаємо зазначити у Оголошенні Вимогу відповідно Законодавства. Пропонуємо для вашої зручності видалити із Оголошення фразу "наявність у штаті еколога", та замінити на наступну фразу "наявність співробітника у штаті із дипломом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». САМЕ ТАКИМ ЧИНОМ НЕ БУДЕ ДИСКРИМІНАЦІЇ. Або ви підтвердите наявність корупційної складової та попередньої домовленості із конкретним та всіма відомим Учасником!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2021 12:15
Вирішення:
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. В попередній вимозі було надано відповідь, а саме: Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджені Постановою КМУ № 446 від 13.07 2020 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Відповідно, еколог в штаті не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.01.2021 14:58
Вимога
Залишено без розгляду
Атестат виробництва
Номер:
e9614414b2b04e32bed3c36b956ba361
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c5
Назва:
Атестат виробництва
Вимога:
Чи не забагато бере зобов'язань на себе Замовник, коли примушує Учасника отримувати Атестат виробництва?"Ніщо не заважає Учасникам отримати атестат виробництва на своє обладнання, якщо воно знаходиться у належному технічному стані.". Коли Замовник вирішив стати представником Мін.Екології?? Документ, який вимагав наявність атестату виробництва, НАРАЗІ ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ! Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, або додати фразу "за наявності"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2021 12:08
Вирішення:
З даного приводу вже було надано відповідь. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Вимога висунута для впевненості, що обладнання знаходиться в належному технічному стані і може забезпечити виконання послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.01.2021 14:58
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність вантажника
Номер:
e6136bb2cdf24b6baba2541ced15ab1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c4
Назва:
Наявність вантажника
Вимога:
Учасник повідомляє Замовнику, що вимога щодо наявності вантажника у штаті є дискримінаційною, адже дана вимога не прописана Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 до суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами. Ліцензійними умовами зазначено, що повинні бути допущені до роботи із небезпичними відходами тільки співробітники із відповідною освітою та знаннями. Вимагаємо внести зміни згідно чинного Законодавства наступним чином: "Надати гарантійний лист, у якому вказати, що завантаження буде здійснюватися власними силами Виконавця"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2020 13:03
Вирішення:
Встановлення вимоги про наявність вантажника, Замовник керується Кадровими вимогами до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, які затверджені Постановою КМУ № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», де зазначено, що Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством.
Відповідно до Постанови КМУ від 31.10.2007 р. N 1285 «Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів» спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів. За результатами проходження спеціального навчання видається свідоцтво (сертифікат), форму якого затверджує для працівників, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, МВС, для всіх інших працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів - Мінінфраструктури з урахуванням міжнародних стандартів та вимог у сфері перевезення небезпечних вантажів. Враховуючи норми чинного законодавства, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.01.2021 11:06
Вимога
Вирішена
атестат виробництва
Номер:
8dbac8d3f113459d947573eddc9d16b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c3
Назва:
атестат виробництва
Вимога:
атестат виробництва. Зауважимо, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1999 від 29.11.2016 втратив чинність. Цей документ не може вимагатися згідно із не чинним на сьогодні документом! ВИМАГАЄМО додати фразу до цієї вимоги "за наявності або Тех.паспорт на обладнання"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 21:29
Вирішення:
Вимога висунута для впевненості, що обладнання знаходиться в належному технічному стані і може забезпечити виконання послуг. Ніщо не заважає Учасникам отримати атестат виробництва на своє обладнання, якщо воно знаходиться у належному технічному стані. В Україні є достатньо організацій, які надають послуги з атестації виробництва. Відповідно, Учаснику нічого не перешкоджає отримати Атестат виробництва для підтвердження технічних можливостей та належного стану обладнання для знешкодження небезпечних відходів. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи САМЕ НА ОПЕРАЦІЇ
Номер:
83e46a4e6d7b4afaa4cc50e2a5cbba65
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c2
Назва:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи САМЕ НА ОПЕРАЦІЇ
Вимога:
У відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше. Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. ВИМАГАЄМО внести зміни згідно чинного Законодавства у Оголошення!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 21:26
Вирішення:
Щодо вимоги надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, Замовник закупівлі керується положеннями ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», а також положеннями Наказу МОЗ України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 яким регламентується Порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи - "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи".
Даним наказом передбачено:
- "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи".
- "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Встановлення вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами має на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження. Відповідно, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога щодо наявності в штаті саме еколога
Номер:
b34afc7c6854460da1768647b42bf9fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-28-007981-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо наявності в штаті саме еколога
Вимога:
У Оголошенні міститься вимога про «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, на підтвердження надати, зокрема •диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». Звертаємо увагу Замовника, що вимога щодо наявності у штаті підприємства «Еколога» не зазначена в жодному нормативно-правовому акті, який стосуються господарської сфери щодо поводження з відходами, а отже – правових підстав така вимога немає. Вважаємо за доцільне змінити даний пункт на наступне : «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, або особи, яка виконує схожі функції, із наданням усіх необхідних документів, підтверджуючих кваліфікацію такого фахівця.».
Згідно, п.3 та п.4 ст. 22 ЗУ Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з того, що зазначені вимога Замовника не передбачена законодавством, містить дискримінаційний характер та є такою, що обмежують конкуренцію, просимо задовольнити нашу вимогу, внести відповідні зміни до Оголошення, дотримуючись при цьому п.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 21:20
Вирішення:
Відповідно до п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлено кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами в яких зазначено, що під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Варто зазначити, що вимога про наявність у штаті Учасника еколога з дипломом, або сертифікатом тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» жодним чином не дискримінує потенційних добросовісних Учасників, оскільки дана вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності публічних закупівель. Крім, цього у зв’язку із поширенням пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 вказані вимоги Замовника в Оголошенні встановлені з метою недопущення до екологічного забруднення навколишнього середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків та залучення до вивезення, знешкодження, зберігання та утилізації медичних відходів контрагента, який максимально ефективно та добросовісно із залученням штатних працівників відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня буде здатний професійно та якісно впоратись з завданнями поставленими в Оголошенні замовника. Отже, вимога Замовника про наявність саме в штаті Учасника еколога з дипломом або сертифікатом відповідної кваліфікації за фахом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" - це гарантія спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів. При цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Тому, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність учасника та його спроможність надати відповідні послуги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.01.2021 11:17