• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Машини спеціального призначення різні (Гідропідйомник)

Машини спеціального призначення різні (Гідропідйомник)

Завершена

1 666 666.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 350.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2020 11:17 - 25.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження відхилення ТОВ "Торговий дім Техкомплект" та допуск до участі в аукціоні ДП "АвтоМАЗ-Україна"

Номер: 5b75cc2f770d41bfa68123d653a0c4a1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-000791-b.c2
Назва: Оскарження відхилення ТОВ "Торговий дім Техкомплект" та допуск до участі в аукціоні ДП "АвтоМАЗ-Україна"
Скарга:
Наше підприємство вирішило взяти участь у процедурі публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні (Гідропідйомник ВІПО-18-01 на автомобільному шасі - 1шт. (або еквівалент)) зі своєю пропозицією. Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі було оприлюднено відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закону), а тому, згідно з пунктом 3 ч. 1 ст. 28 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Після розкриття тендерних пропозицій до початку проведення аукціону, Замовник закупівлі розглянув їх на відповідність вимогам тендерної документації. В результаті був складений протокол розгляду тендерних пропозицій, в якому пропозицію нашого підприємства було відхилено , так як вона, на думку Замовника, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» не відповідає через наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: - відповідно до відомостей єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо посадової особи Учасника винесено рішення про здійснення ним корупційного правопорушення. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Поруч з цим, під час здійснення особистої перевірки підстав для відхилення нашої пропозиції шляхом звернення до держателя Єдиного Державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - НАЗК України, нами була отримана інформація про те, що відносно посадової особи ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» - Онищука Миколи Івановича, РНОКПП 20896188116 інформація про корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення відсутні в Реєстрі, про що було видано відповідну інформаційну довідку від 11.02.2021 року о 10:34, номер запиту 157187. Наявність інформації за запитом «Онищук Микола Іванович» в Єдиному Державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - як щодо особи, яка, начебто, притягалася до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, була роз’яснена Замовнику як така, що відповідає іншій особі. Так, було припущено, що до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, могли бути внесені відомості стосовно іншої особи з аналогічним прізвищем, ім’ям та по батькові, оскільки в результаті внесення інформації тільки по ПІБ – «Онищук Микола Іванович», без зазначення ІПН, кабінет електронних сервісів містить інформацію з посиланням на Онищука Миколу Івановича, уроженця с.Підвисоке, Снятинського району Івано-Франківської області (судова справа № 354/327/20). Дану інформацію було доведено Замовнику закупівлі в системі Прозорро шляхом подання відповідного запитання, роз’яснення та прикріплення відповідних документів. Нажаль, Замовник, всупереч вимогам ч. 12 ст. 29 Закону, не розглянув уважно пропозицію учасника протягом 20 робочих днів; всупереч ч. 15, 16 ст. 29 Закону, не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а також до Учасника у строк не менше 2 робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій з вимогою щодо усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції (на таке звернення Учасник моментально б надав Замовнику документи, згадані вище, що спростовують його висновки), а повідомив 12.02.20201 року о 10:38, що в даному випадку технічно не можливо відмінити рішення Замовника про невідповідність відхилення Вашої тендерної пропозиції. Проте, Ви маєте право надати скаргу до Антимонопольного комітету. В результаті протиправних дій Замовника закупівлі, пропозицію нашого підприємства було неправомірно відхилено. Водночас Замовник, всупереч принципам публічних закупівель та вимогам тендерної документації, неправомірно допустив до аукціону пропозицію іншого учасника – ДП «АВТОМАЗ-УКРАЇНА». Так, відповідно до п. 10.5 Додатку 2 тендерної документації (Технічних вимогах), в складі тендерної пропозиції Учасником надається, серед іншого, оригінал листа від виробника /дилера/ офіційного представника виробника Продукції в Україні про повноваження Учасника на реалізацію Продукції, в цьому випадку від Товариства з обмеженою відповідальністю «Машинобудівна компанія «Вітебські підйомники» (Республіка Білорусь) згідно Довідки «Про Товар», вихідний № 10/Т від 19.01.2021 року, яка подана ДП «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» в складі його тендерної пропозиції. Учасник -ДП «АВТОМАЗ-УКРАЇНА»- не надав оригіналу листа від Товариства з обмеженою відповідальністю «Машинобудівна компанія «Вітебські підйомники» (Республіка Білорусь) про повноваження Учасника на реалізацію Продукції. Проте він був допущений до аукціону всупереч вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 5 Закону, принципами здійснення публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункту 3 ч. 8 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій (11.02.2021 року), у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. На підставі викладеного, відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо орган оскарження: 1) встановити наявність порушень процедури закупівлі в діях Замовника під час оцінки тендерних пропозицій, а саме: - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» - шляхом вчинення неправомірного відхилення тендерної пропозиції) та - ДП «АВТОМАЗ-УКРАЇНА» - бездіяльності Замовника щодо прийняття тендерної пропозиції; 2) зобовʼязати Замовника закупівлі усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом: - включення пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» до складу пропозицій, які допущені до аукціону та - виключення зі складу Учасників ДП «АВТОМАЗ-УКРАЇНА», пропозицію якого неправомірно допущено до аукціону. Брати участь у розгляді скарги, у тому числі шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу готові та бажаємо.
Дата розгляду скарги: 26.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2021 11:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.03.2021 18:40
Дата виконання рішення Замовником: 15.03.2021 09:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол ТК ТпТЕС щодо скасування Рішення Прекваліфікації Замовника №239 від 15.03.2021
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ", Микола Онищук +380966350807 mirazp@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення ТОВ "Торговий дім Техкомплект"

Номер: 4cda0726294c4524802bd55755f1a2e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-000791-b.a1
Назва: Оскарження відхилення ТОВ "Торговий дім Техкомплект"
Вимога:
ТОВ «Торговий дім Техкомплект» (код ЄДРПОУ 34558382) приймало участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, що проводилось Публічним акціонерним Товариством "Центренерго" Трипільська ТЕС (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-28-000791-b), в результаті чого на етапі прекваліфікації наше підприємство було дискваліфіковано. Замовник торгів причиною для дискваліфікації вказав: «учасник процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім Техкомплект» не відповідає через наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: - відповідно до відомостей єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо посадової особи Учасника винесено рішення про здійснення ним корупційного правопорушення. Тендерна пропозиція ТОВ «Торговий дім Техкомплект» підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».» Повідомляємо, що відносно директора ТОВ «Торговий дім Техкомплект» Онищука Миколи Івановича, дата народження: 18.03.1957, уродженця Чорториї Вінницького району Вінницької області, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2089618816 відсутні відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що підтверджується Інформаційною довідкою з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої 11.02.2021 р. (номер запиту 157187). Припускаємо, що до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, могли бути внесені відомості стосовно іншої особи з аналогічним прізвищем, ім’ям та по батькові, оскільки в результаті внесення інформації тільки по ПІБ – «Онищук Микола Іванович», без зазначення ІПН, кабінет електронних сервісів містить інформацію з посиланням на Онищука Миколу Івановича, уроженця с.Підвисоке, Снятинського району Івано-Франківської області (судова справа № 354/327/20). Додатки: 1) копії 1-3 сторінок паспорту Онищука М.І. та картки фізичної особи платника-податків – на 2 арк.; 2) роздрукована інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 11.02.2021 р. – на 1 арк. 3) інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 11.02.2021 р. (електронний документ з ЕЦП).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! В даному випадку технічно не можливо відмінити рішення Замовника про невідповідність відхилення Вашої тендерної пропозиції. Проте, Ви маєте право надати скаргу до Антимонопольного комітету. В разі позитивного рішення Антимонопольного комітету, Ваша вимога може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено