• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для догляду за малюками (Підгузки дорослі, дитячі та пелюшки одноразові. Код НК 024:2019 – 11239 «Підгузник для дорослих», 35008 «Дитячий підгузок», 60709 «Пелюшка одноразова» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33750000-2)

Торги відмінено

154 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 774.55 UAH
Період оскарження: 28.12.2020 08:54 - 04.01.2021 12:00
Вимога
Є відповідь

Щодо обхвату талії

Номер: 18126500a75449129265f094a1a9949d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-28-000637-c.c1
Назва: Щодо обхвату талії
Вимога:
Відповідно до ч. 5 статті 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ознайомившись із ОГОЛОШЕННЯМ для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів Вами у Додатку 1 встановлено Технічні вимоги до товару, а саме: 1. Підгузники для дорослих Seni Classic medium (2) №30. Обхват талії 75-110 см, поглинання 1500 мл. 2. Підгузники для дорослих Seni Classic large (3) №30; Обхват талії 100-150 см. 3. Підгузники для дорослих Seni Basic Extra large (4) №30; Обхват талії 130-170 см., поглинання 1700 мл. 4. Підгузники Seni large Super PLUS (3) №30; Обхват талії 100-150 см., поглинання 2700 мл. 5. Підгузники SENI SMALL Super PLUS (1) № 30; Обхват талії 55-80 см Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок на підставі технічних даних виробників, було встановлено, що підгузників відповідають зазначеним вимогам Замовника. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дорослих – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому, конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару. Тому, вказані у Додатку №1 вимоги щодо обхвату талії, свідчить про те, такі характеристики підгузків притаманні лише ТМ «Seni», що в свою чергу порушує законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог. Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в додатку 1, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в Оголошенні технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 1 ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі. В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами, або до суду, на підставі ч.20 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємство «Ладижинський міський ЦПМСД» ЛМР ознайомилося із вимогою UA-2020-12-28-000637-c.c1, та за результатами розгляду повідомляє наступне. Відповідні зміни до Додатку № 1 в оголошенні будуть оприлюдненні зі зімінами.
Статус вимоги: Задоволено